+ Vastaa ketjuun
Sivu 1 44:sta 12311 ... ViimeinenViimeinen
Näkyvissä tulokset 1 - 15. Tuloksia yhteensä 647.

Ketju: Signukuvat #7

Shinigami Berrycake:n avatar
    Liittymispäivä
    9.10.2003
    Blogimerkinnät
    11

Oletus Signukuvat #7

Signukuvat #6- ketju näytti olevan perustettu sen jälkeen, kun #5 oli ollut käytössä vuoden. Kuutonen nyt on ollut useita vuosia jo, sekä sivuja kertynyt 177. Luulen ma että on aika laittaa kuutonen lepäämään databasen syövereihin ja perustaa uusi ja säihkyvä numero 7 :). Samalla päivittelen hieman tätä aloitusta muutamien juttujen osalta.

Tämä nyt luulisi olevan selvää kauraa kaikille, mutta laitetaan nyt vielä varalta tämän ketjun perimmäinen tarkoitus. Eli jos sinulla ei ole avataria, tai signukuvaa ja haluat sellaisen, voit pyytää sitä täällä. Settiä voit pyytää myös PM:llä alla olevan listan henkilöiltä.

Tässä ketjussa pyydetään kuvia vain tämän foorumin tarkoituksiin. Jos haluat jonkun tekevän sinulle työn joka menee käyttöön muualla, lähetä pyyntö PM:llä. :>

HUOM

Nyt foorumilta löytyy myös brand sparkling new~

Avatar-pankkiin foorumin graafikkolupaukset ovat väkertäneet valmiita, ilmaisia ja täysin vapaassa jaossa olevia avatar-kuveja. Niistä voit valita omasi profiilisi koristeeksi kuin foorumin valmis-ava valikosta konsanaan. Tässä tapauksessa erotuksena vain, että on toki hyvän tavan mukaista muistaa kiittää avan taiteilijaa signussaan. :>

SÄÄNNÖT

- Kiittäkää tekijää PM:llä, ei mitään kiitos-viestejä tänne. Ne poistetaan ilman erillistä ilmoitusta.
    - Jos tahdotte olla hyviä ja kohteliaita ihmisiä, kannattaa mainita signunne taiteilija signaturessa.
    - Signatureja kannattaa pyytää PM:llä niiltä, jotka ovat ilmoittautuneet niitä vapaaehtoisesti tekemään (varmempi vastaus).
    - Ei liian massiivisia ja räikeitä signuja, kiitos (siis ei mitään tajunnanräjäyttäjiä).
    - Yrittäkää nyt jonkin aikaa pysyä siinä setissänne. Varsinkin uusia jäseniä on välillä todella hankalaa tunnistaa jatkuvasti vaihtuvien kuvien (ja jopa nikkien) vuoksi.
    - Kun pyydätte signua/avaa täällä tai PM:llä, liittäkää mukaan myös:
    • Aihe (harva sitä jaksaa teille keksiä, joten käyttäkää päätänne)
    • Kuvia, joista toivoisitte sen signun väkerrettävän (jättikokoiset mieluummin linkkeinä).
    • Mahdolliset muut toiveet jos niitä on, että tekijä osaa tehdä mahsollisimman hyvin toiveitasi vastaavan tuotoksen.
    Näin tämä homma sujuu helpommin meidän kaikkien kannalta.

Ja tännekin nämä Jackalin kuuluisat sanat:

- Allekirjoitukset

- Pieni on kaunista, joten pyri siihen.
    - Kuvien suurin sallittu yhteenlaskettu leveys on 500 pikseliä ja korkeus 150 pikseliä.
    - Kuvien yhteenlaskettu koko enintään 40 Kt.
    - Allekirjoitus ei voi kuvineen ja tekstineen olla korkeampi kuin 200 pikseliä resoluution ollessa 1024x768.
    - Jos haluat mainostaa kotisivujasi, niin tee se siististi allekirjoituksessasi, eikä itse viesteissä.
    - Vaikka näiden sääntöjen rajoissa olevat allekirjoitukset ovat sallittuja, niin tee signustasi mahdollisimman pieni.
    - 400x100 on bannereille tyypillinen koko, joten mikäli mahdollista niin älä ylitä sitä.
    - Parhaimmat signut ovat lyhyitä ja ytimekkäitä, ehkä vain yksi lause tai sana, eikä välttämättä sitäkään.
    - Signu on persoonallinen "allekirjoituksesi", joten jos sinulla ei kunnollista signua ole, älä laita mitään.
    - Poistamme välittömästi kaikki epämääräiset kuvat signuista.

Seuraavassa lista tekijöiksi ilmoittautuneista. Saattaa olla aika vanhentunut, kopioin sen suoraan vanhasta ketjusta. Ilmoitelkaas minulle PM:nä jos haluatte itsenne lisättäväksi signutekijöihin tai että teidät poistettaisiin kyseiseltä listalta.

• Supah
    • -rixu-
    • cRaZy Al BhEd
    • Ze Shoopuf
    • Kairi
    • Pehmo
    • Tonberry13
    • Natsenatu
      (avoja mieluiten)
    • Grove
    • Lunn
    • Aerthos
    • Shaiana
    • Bacto
    • Silver Maiden
    • MonGooli (animesta, mutta ei ff:sta)
    • archdemon
    • Henkka12
    • memo (animesta ja ff:stä, omat kuvat mielellään mukaan)
    • Gift Of Death (kuvat mielellään mukaan)
    • Yaden
    • Eetami
    • Real Emotion
    • BlizzarD
    • large
    • Fera
    • Robbie
    • Mici
    • Sanniainen
    • Patu
    • MKUP
    • Kapteeni Kunimura
    • Fumi
    • Slay'a (mieluusti omat kuvat mukaan ja settejä teen vain Animesta/Mangasta/Squaren kamasta ^^)
    • Sagu
    • Phantom
    • KaamoZ

(Näille immeisille kannattaa toiveet siis laittaa PM:nä)

Sitten vastaukset niihin yleisimpiin kysymyksiin.
    • SIGNUKUVASI SAAT NÄKYMÄÄN NÄIN:

[IMG]kuvan_osoite_tähän[/IMG]

• "Mikä ihmeen osoote?" Eli:
      KUVAN LATAAMINEN NETTIIN

Signukuva pitää siis aina 'ladata' johonkin kuvapalveluun netissä, että saat tuon kyseisen osoitteen. Kokeile esimerkiksi näitä: www.photobucket.com, taikka www.imageshack.us Tallenna kuva ketjusta ensin koneellesi ja lataa se sitten vaikka jompaan kumpaan. Näin saat kuvan osoitteen, jonka kopioit hiirelläsi ja liität signature- laatikkoon, joka taas löytyy ohjauspaneelistasi. Easy as pie, nee?

HUOM

Älkää olko jatkuvasti monkumassa uutta signua ja avaa tässä ketjussa. Signujen tekeminen vie kuitenkin aina aikaa ja vaivaa tekijältä, ja on todella moukkamaista olla heti viikon-parin sisään vailla uutta tässä samassa ketjussa. Opetelkaa tekemään itse jos tekee usein mieli vaihtaa, tai kysykää vaikka pm:llä jotain tekemään jos on ihan pakko. Liian usein toistuvat pyynnöt poistan enkä ilmoittele siitä erikseen tämän jälkeen. Lisäksi jatkuva uuden kysely on signuntekijöistä ärsyttävää ja voi olla, että mahdollisuutesi saada mitään pienenevät. Itse en ainakaan tykkää tehdä tilauksesta yhtään mitään kertakäyttöistä, ts. jos arvaan että se kuitenkin tulee vaihtumaan viikon sisään. Jos itse kokeilette tehdä omia kuvianne, ymmärrätte varmasti mitä tarkoitan.

Ja koska tätä ei näemmä voi sanoa kyllin selkeästi...
    !!! *lue* HUOM HUOM HUOM HUOM *lue* !!!

Älkää postatko muistutusposteja tähän, jos sitä kertaalleen pyydettyä settiä ei ala pian kuulumaan. Sellaiset postit myös katoavat (ilman eri ilmoitusta) kuin pieru Saharaan. Lähettäkää vaikka PM yllä olevan listan henkilöille niin saatte varmemman vastauksen pyyntöönne. Nii. :oo
    Och sen, ei muuta. Jatkakaa. :)

//
    Lainaus Alunperin kirjoittanut Mici
    Nyt tämä tulee täysin Off-topicina, mutta minua häiritsee tuo settientekijöiden lista. Osa noista on nääs jo vaihtanut nickinsä, mutteivat ne tuossa listassa ole muutuneet miksikään. ;3
    Joom no tuo lista ei päivity itsekseen ja moderaattoritkin ovat pelkkiä ihmisiä (vaikka siivet löytyykin). Ko. nimilista keltä pyytää PM:llä on copypastetettu vanhasta ketjusta, ja kaikki päivitykset on menneet Candylle, tytölle joka on nyt idlessä. Sekin kertoo jotain siitä, että pieni kevätsiivous oli tälle ketjulle paikallaan. En uskalla omine nokkineni mennä tuota listaa päivittelemään sen kummemmin, muutin vain ne nikit mitä 100% varmuudella muistan. Ja yleensäkkin:

lähettäkää minulle PM jos tahdotte nimen pois listasta, nimenne lisTAAN, tai - nikkinne on muuttuneet ja näette tuossa vanhan.

En ole oraakkeli enkä voi mitenkään pysyä kärryillä kaikkien vaihtuvista nikeistä. :p
    Viimeksi muokannut Astralberry : 10.1.2008 klo 23:00:47

Oh Damn, the war is coming!
    oh Damn, you feel you want it!
    oh Damn, just bring it on today!

You can't live without the fire
    It's the heat that makes you strong
    'Cause you're born to live and fight it all the way
    You can hide what lies inside you
    It's the only thing you know
    You're embracing that, never walk away

Oletus

Nyt tämä tulee täysin Off-topicina, mutta minua häiritsee tuo settientekijöiden lista. Osa noista on nääs jo vaihtanut nickinsä, mutteivat ne tuossa listassa ole muutuneet miksikään. ;3

perverssionisti i<3yaoi:n avatar
    Liittymispäivä
    4.10.2005
    Sijainti
    Helsinki
    Ikä
    22

Oletus

Tekeex joku mulle setin jostain kivasta ja söpöstä ja tärähtäneestä. kirkkaat pastellisävyt ovat sallittuja hyvän maun rajoissa ja rajojen ulottumattomissa. keltaisesta en niin tykkää.
    Tai sitten vain jostain synkän harmaasta, säälittävän näköisestä ja tärähtäneestä.
    Tehtävänanto nyt ei ole maailman paras, mutta jos joku haluaa päästää mielikuvituksensa valloilleen, niin olen erittäin otettu.

Haha. On tää kivaa.
    Am I cute, uguu?

Goblin Claudia:n avatar
    Liittymispäivä
    4.3.2006
    Sijainti
    Jyväskylä
    Ikä
    20

Oletus

Heij, voisiko joku ihanainen ihminen väsätä minulle setin? ^---^

Aiheena olisi Fruits Basket-mangan (tai on sitä animenakin ja nämä kuvat taitavat itse asiassa olla animesta, itse olen kuitenkin vain mangaan tutustunut ja siihen ihastunut) henkilö nimeltä Momiji Sohma (yllätys yllätys, se on lempihenkilöni siitä! ).

Ava voisi olla tästä kuvasta: http://www1.fruits-basket.com/charac.../momiji004.jpg

ja signuun voisi käyttää näitä:
    http://www1.fruits-basket.com/charac.../momiji001.jpg
    http://prince.furuba.com/momiji.jpg

Ava ja signu saisivat olla mielellään söpöjä ja värikkäitä, ja pieni on kaunista eli ei mitään kovin isoa signua. Jos keksii jonkun kivan tekstin niin sellaisen voi signuun laittaa. Signussa voisi olla myös nickini.

Kiitos jo etukäteen! n_n
    Viimeksi muokannut Claudia : 10.5.2006 klo 19:45:54

Vivir el momento Dorianthem:n avatar
    Liittymispäivä
    30.8.2004
    Sijainti
    Discordia
    Ikä
    21
    Blogimerkinnät
    3

Oletus

Claudille tein. Jos on sopiva, niin ota jos haluat.

//Berry, jos luet tämän, niin minut voi pistää myös nuihin tekijöihin, mutta jos et, niin älä pistä. ^^
    Viimeksi muokannut Dorianthem : 10.5.2006 klo 21:29:03

[... and the whole world saw.]

Tonberry King Nautilus:n avatar
    Liittymispäivä
    8.1.2006
    Sijainti
    Lieksa/Joensuu
    Ikä
    23

Oletus

minullekkin voisi joku ihanuus tehdä uuden setin, tai signun ainakin jos ei avaa halua..mutta molemmat halua niin suurina kun vaan voi...siis niin iso kun on sallittua
    Tässä olisi ihana kuva..käyttäkää tuota päätä..ei tarvitse kokonaan pistää tuota likkaa muttaa pää ainakin ja hartioita ettei näytä siltä kuin se pää leijuisi ilmassa
    http://www.everythinganime.com/anime...lls/Zakuro.jpg
    http://img45.imageshack.us/img45/3739/ruusu37ge.jpg tätä ruusua saa käyttää koristeena muttei se saa olla pääasia

tai jos joku viitsii etsiä jonkun söön violettitukkaisen animelikan jota voisi käyttää...yritin etsiä vaan en loytänyt mitään kun en tiedä oikein muita vuolettipäitä kun akuron...että jos vaan viitsii etsiä niin ihanaa
    TAI jos joku löytäisi söpön tytön jolla on tukka olkapäille niin saa myös muuttaa tukan väriä...Haluaisin signuuni tytön jolla on violetti tukka suunnilleen olkapäille(ei tasaista)..yritän siis saada aikaan kuvan joka jollainlailla muistuttaa minua...hiukset olisi hyvä yksityskohta...ruskeat silmätkin saa olla jos oikein haluaa väsätä..

Signussa saisi olla Gaterre teksti mutta muuten tausta on vapaasti teidän armoilla...jotain vaaleanpunaista tai violettiä ehkä..? ei mitään kamalan synkkää muttei mitään teiniäkään..

Onkohan liikaa vaadittu? jos haluaa kysellä jotain niin voi PM:ää lähettää ja kysästä..ja mese on käytössä

~Marigold Kitten Dingle Jingle~
    FFtribe

Oletus

Tein tässä pari vaihtoehtoa:

Liittymispäivä
    8.1.2006
    Sijainti
    Lieksa/Joensuu
    Ikä
    23

Oletus

signu voisi olla hieman monipuolisempi..ja ei mielellään sivuttain mitään hahmoa...näyttää pervolta..mutta avan otan ainakin

FFtribe

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Gaterre
    signu voisi olla hieman monipuolisempi..ja ei mielellään sivuttain mitään hahmoa...näyttää pervolta..mutta avan otan ainakin
    Siksi kannattaakin laittaa mahdolliset yksityiskohdat ihan siihen ensimmäiseen viestiin, ettei kukaan tee mitään turhaan.
    //
    Lainaus Alunperin kirjoittanut Gaterre
    ei ny taas viiti alkaa hikeemään siellä...
    Itse sinä näytät hikeentyvän. Sanoin vain. Säännöissähän tuo lukee:
    Mahdolliset muut toiveet jos niitä on, että tekijä osaa tehdä mahsollisimman hyvin toiveitasi vastaavan tuotoksen.
    Viimeksi muokannut Faust : 13.5.2006 klo 13:39:29
    2.10.2004 - 3.11.2006
    N3v4h 4get

Liittymispäivä
    8.1.2006
    Sijainti
    Lieksa/Joensuu
    Ikä
    23

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Faust
    Siksi kannattaakin laittaa mahdolliset yksityiskohdat ihan siihen ensimmäiseen viestiin, ettei kukaan tee mitään turhaan.
    ei nuokaan oo turhaa! kyl mie kaikki ehotukset otan aina talteen...mutta saa tehdä muitakin vaihtoehtoja jos haluaa ja viitsii joku...ei ny taas viiti alkaa hikeemään siellä...

Lainaus Alunperin kirjoittanut Faust
    //Itse sinä näytät hikeentyvän. Sanoin vain. Säännöissähän tuo lukee:
    noh eipäs viitsitä tapella..unohetaan koko juttu
    Viimeksi muokannut Nautilus : 13.5.2006 klo 13:40:54

FFtribe

Oletus

No tässä on toinen versio. Ei ole hahmo poikittain pervon näköisesti.

Oho. Vähän huono laatunen. Laitan ihankohta paremman.

//EDIT: Nyt on parempi. Saa kelvata.

Dragoon Sini-san:n avatar
    Liittymispäivä
    2.1.2005
    Sijainti
    Pilvessä
    Ikä
    19

Oletus

Minulla on jo ollut hyvin kauan nykyinen settini (ava ja signu) ja nyt olisi jo ehkä parempi vaihtaa sitä... Olen nykyää aika moinen piirrustus hullu,
    joten 1. Vaihtoehto voisi olla sellainen setti jossa on jokin hahmo joka piirtäisi... Sellaisia kuvia on vaikea etsiä joten annan vähän toisenlaisia toivomuksiakin.
    2:Setti voi olla Bleachistä,Full metal alchemistista, Narutosta, One piecestä tai Inuyashasta... Tai tietenkin Final Fantasysta. Voisi olla myös Ragnarökistä jos siltä tuntuu...
    Vaihtoehto nro 3: Kesäinen setti jossa jokin hahmo (aiemmin mainituista animeista,FF.stä...) voisi tehdä jotain kesäistä puuhaa... Vesisota, Kukkien kastelu, uiminen tai jotain sellaista...

Kiitos jo etukäteen sille joka raaskii vaivaantua!

Kiitoksia Fumille upean ihanasta setistä, tak tak! n_n

Oletus

Hei! Minä tässä taas. Uutta settiä taas pyytelemässä. Narutosta olisi kiva saada settiä.. Tai bleachista. Naruton hahmot ovat kivoja, varsinkin itse naruto! Eli Narutosta, tai Kakashista. Bleachin hahmotkin ovat kivoja! Ichigo siis... Ja sitten siihen täytyy saada oikein SUURI mansikka! Mansikat ovat herkkua! Mjahmjah... Ja sitten pääsemme pervoutuneeseen puoleeni.. eli yaoi/shounen aihin... Eli sukisyo. Nanamista mieluiten. Elkää tehkö niistä kauhean "tyttömäisiä". Jotain tiettyä söpöyttä täytyy kuitenkin olla. Kiitosh!

//
    Lainaus Alunperin kirjoittanut yaden
    Hehheh, tämä setti ei ole mitään verrattuna nykyiseesi (Mikä on aivan loistava), mutta kokeilin kuitenkin huvin vuoksi.
    Kyllähän minä sen tiedän... Luulen ettei mikään voi voittaa tätä settiä, mutta noin niinkuin vaihtelun vuoksi. ^^
    Viimeksi muokannut Auronjii : 13.5.2006 klo 19:08:50

Rakastamani setti takaisin! Kiitän tässä nyt MonGoolia aivan asiallisesti: Kiitos!
    "Haluan olla mieluummin onnellinen kuin oikeassa."

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Auronjii
    Hei! Minä tässä taas. Uutta settiä taas pyytelemässä. Narutosta olisi kiva saada settiä.. Tai bleachista. Naruton hahmot ovat kivoja, varsinkin itse naruto! Eli Narutosta, tai Kakashista. Bleachin hahmotkin ovat kivoja! Ichigo siis... Ja sitten siihen täytyy saada oikein SUURI mansikka! Mansikat ovat herkkua! Mjahmjah... Ja sitten pääsemme pervoutuneeseen puoleeni.. eli yaoi/shounen aihin... Eli sukisyo. Nanamista mieluiten. Elkää tehkö niistä kauhean "tyttömäisiä". Jotain tiettyä söpöyttä täytyy kuitenkin olla. Kiitosh!
    Hehheh, tämä setti ei ole mitään verrattuna nykyiseesi (Mikä on aivan loistava), mutta kokeilin kuitenkin huvin vuoksi. Ja anime kuvistakin on niin hankala tehdä.

Ei pakko ottaa.
    Viimeksi muokannut Yaden : 13.5.2006 klo 19:44:57

Vivir el momento Dorianthem:n avatar
    Liittymispäivä
    30.8.2004
    Sijainti
    Discordia
    Ikä
    21
    Blogimerkinnät
    3

Oletus