There ya go:Alunperin kirjoittanut Sini-san
Ja signu:Ava
![]()
ja pienenpänä:
Ja wanhan ajan motto: Ei ole pakko ottaa. :]
Minä tein tässä maksikselle setin.
![]()
Teinpä nopsaan Auronjiille Narutosta setin. Tällaista tällä kertaa.Alunperin kirjoittanut Auronjii
![]()
![]()
Minä tulen kyselemään näin perinteen vuoksi kesäsettiä. Luvassa kiitosta ja rispektiä. Aihetta en anna, mutta sen tulee olla pirteä ja kesäinen. Tulkitkoon jokainen miten itse osaa. Signu ei saa olla liian iso, itse asiassa haluaisin hyvin matalan signun. Ja olisi hyvä ottaa huomioon tämä ihku fonttivärini, sillä en ole sitä vaihtamassa. Mielikuvitusta saa ja on pakkokin käyttää. Kiitän etukäteen kaikkia tehtävälläni päätään vaivaavia. Lisätietoja/vastaavaa saa kysellä, jos sellaisia kokee tarvitsevansa.
//Kiitos, Gift of Death. Talteen pannaan ja niin söpöltä näyttää että varmaan käyttöönkin otetaan. Ja lukeehan nimeni tosiaan omassakin signussani lyhyempänä versiona. ^^
// Okei, huomaan, että tämä fonttivärini on kaukana pirteästä ja kesäisestä, joten unohdetaan se. Anteeksi jo vaivautuneille, hienoja töitä ovat. Otan ne talteen ja käytän tilaisuuden tullessa. Kiitos ja kumarrus.
Viimeksi muokannut cRaZy Al BhEd : 19.5.2006 klo 17:24:05
![]()
Haluatko takaisin, haluatko takaisin vanhaan elämääsi? / Jos sen teet, sydämeni särkyy
cRaZy Al BhEdille setti. Ei kai haittaa vaikka käytin nimenä tuota Crazzieta? Ei se kai haittaa jos et ota tätä.![]()
![]()
Eli nyt taas kuukauden jälkeen haluaisin uuden setin, kiitokset plopille edellisestä.
Nyt aiheeksi sopisi Misato Katsuragi anime-sarjasta Neon Genesis Evangelion(tietämättömille). Mieluinen kuva settiin on tämmöinen pyyhezydeemi jonka löysin. Tyyliin musta tausta(niinkuin aina) ja tekstinä jotenkin erittäin pirteästi Gorilla ja alle sellaisella pienellä Misato on ihana. Misaton voisi pistää mustalle ympyränmuotoiselle, valokeilan tapaiselle sitten hörppimään tuota ihmeen sakeaan/kahviaan.
ei turhan monimutkaista(tarkoittaen esim. tällaisia tai tämmöisiä.
Yksinkertaisuus siis kunniaan. Misato on ihana ja NGE rokkaa.
Settiin 1. Söpöyttä 2. Yksinkertaisuutta 3. Ainakin yritys omalaatuisuutta.
Kiittelen sitten kun on valmista tai jotain ylipäätänsä tulee niin yksityisviesteillä/viestillä.
Tässä olisi jotain...
![]()
Mustaa taustaa ei nyt tullut. Ei ole pakko ottaa...
Viimeksi muokannut Kapteeni Kunimura : 15.5.2006 klo 10:05:34
What's the ugliest part of your body?
Some say your nose, some say your toes
But I think it's YOUR MIND
Japäivää, minä tein kanssa signun Crazzielle. Tosa:Alunperin kirjoittanut cRaZy Al BhEd
En tiedä mitä itse tykkäät ja tuliko tarpeeksi kesäinen, mutta minusta ainakin on aika raikas. Koitanpa vielä tehdä avankin tähän.![]()
// Avatar lisätty.
Viimeksi muokannut Fumi : 15.5.2006 klo 18:02:53
Voisiko joku kiltti henkilö tehdä minulle Auron aiheisen setin?
Kuvatkin olen hommannut.
Tässä:
http://i79.photobucket.com/albums/j1...etti/Auron.jpg
Siinä avatariin..
http://i79.photobucket.com/albums/j1...ium_auron2.jpg
..ja siinä signatureen.
Kiitän, ja kumarran jo etukäteen.![]()
He..hei. Minulla on kahdenlaista asiaa. Ensinnäkin min kaivelin tuota omaa random harjoittelukansiotani ja siellä oli kuin olikin jotain masentavaa, nimittäin kaikkien emo-teinien kuningatar Emily. Että I<3Yaoille jos kelepoo, niin otahan toki siitä itellesi avatar sekä signu. Lisäsin kukalle mielipiteen. Viimeksi kysyttiin herralta Hellsingistä, nyt kannanoton antaa kukkanen. Everyone seems to love yaoi^^.
sekä signu(kin)
~
Sitten ööm. En tiedä kehtaanko edes kysyäkkään. Tarvitsisin nimittäin tuohon Albel avatariini signun^^' Ja en itse keksi mitään nyt. Tälläkertaa lupaan pitää kauemmin kuin olen pitänyt yleensä, möhöö jospa kolmas kerta toden sanoisi (tämä on kolmas kerta rekisteröitymiseni jälkeen kun pyydän tässä ketjussa mitään). Alppu nyt kuitenkin on minun kestosuosikkihahmo, ei siis mikään random päähänpisto - eli vaikka se olisikin kauankin poissa profiilista niin tuppaa tekemään comebackin jossain vaiheessa. Ja kuvakin josta toivoisin signua, on minun all time favourite suosikkifanartti Albelista. : ) Että ei mikään random päähänpisto sekään. ^^'
Tuosta jos saisin signun joltain ihanalta niin olisin uuberkiitollinen. Luvassa rekkakuormallinen krediittiä ja korillinen pappavissyä. Kuva ei saisi olla ihan hirveän iso, korkeintaan sen 100pikseliä korkea. Matalampi aina kivempi. Sen voisi koittaa sovittaa tuon nykyisen avatarin väreihin ja muutoinkin ulkonäköön... tosin jotain kivaa tehosteväriä/brusheja/patterneja yms. saa käyttää. Mutta jos iskee jonkunsortin inspis niin tuon avani voi tuosta tallentaa ja muoksia senkin sopimaan signuun jos vaikka tahdotkin tehdä jotain ihan muuta. Yllätyksetkin on kivoja nääs. : ) Tai tehdä uudenkin avatarin tuosta samasta fanartista. Vaihtoehdot ei ole koskaan haitanneet ketään joo^^.
Väritoiveet onkin sitten... jotain melko hillittyä, lähes mustavalkoista, mutta tehosteväriä siis saa käyttää ja olisi ehkä ihan kivakin. Ai niin ja jos tuon valkoisen möllötaustan saisi pois jotta Albbu paistattelisi signussa ilman sitä kaikkea valkeaa.^^' Eeh toivottavasti en vaadi ihan kamaluuksia nyt. Tausta siis saa olla, en minä sitä. Mutta ei siis tuota valkeaa. PM:llä saa kysästä lisää jos kiinnostaa, messenkerillä ne kellä se sattuu olemaan ja irkissäkin voipi. /msg Berrycake
Kiitos, kumarrus ja pappavissystä huikka. Arigatoo jo etukäteen jos joku alkaa taiteilemaan mein suosikkiAlppu-kuvasta mulle profiiliin täytettä.
//Ai niin ja voisin mainita kanssa että Albelia saa näkyä kuvassa ihan kunnolla, muutakin siis kuin pää jne. Eli siis ihan rohkeasti ^^ Ja ehdottomasti ainakin kaulasta on näyttävä tosiaan tuo kahlesysteemi, Albelin tunnusmerkkejä. Anteeksi kun unohdin mainita^^' Tulee itselle niin itsestäänselvyytenä tuo että en muistanut sanoa. Gomen. ;__;
Kroppaa saa myös näkyä. hihiii
//Gift of death kiittelys ja yksi pappavissy jo sinullekkin.^^ Miepäs tallentelen nuo jo valmiiksi tuonne~>
//Ja Micilläkin on ihania x) Tulee mieleen HP leffojen Ron line 'bloody hell' x) aww.
Kiits jo nyt kaikille ketkä on tehneet, olette kyllä nopeita o_o Mie tuohon boldasin ne tärkeimmät nyt niin siitä voi katsoa jos joku vielä tahtoo tehdä jotain/muutoksia yms.^^ Niin ja vaikka tuota minun avaakin saa siis tuunata.^^ Eikä siis ole ihan just pakko olla nykyisen tyylinen jos mielessä on jotain muuta.
Nöyrä kiitos ja kumarrus kaikille tehneille. Kaikki otetaan jemmaseen nyt ja vielä vastaisuudessakin jos tulee, ja otetaan käyttöön tilanteen sattuessa.
Viimeksi muokannut Berrycake : 16.5.2006 klo 12:28:58
Oh Damn, the war is coming!
oh Damn, you feel you want it!
oh Damn, just bring it on today!
You can't live without the fire
It's the heat that makes you strong
'Cause you're born to live and fight it all the way
You can hide what lies inside you
It's the only thing you know
You're embracing that, never walk away
Crazzielle tein minäkin. Pakko myöntää, että noista on kesäisyys ja pirteys kaukana.Mutta minkäs teen kun oon syntynyt M-kupiksi. Ota jos haluat.
//Astralberryllekin tein signun, tai signuja. Tosin nuo eivät sovi kauhean hyvin tuohon avaasi.![]()
![]()
Viimeksi muokannut Dorianthem : 15.5.2006 klo 21:58:35
[... and the whole world saw.]
Yritin vääntää Astralberrylle jotain.
![]()
Berrylle singnu. :3
Tuo nickilläsi..
..Ja ilman. ^^