+ Vastaa ketjuun
Sivu 3 44:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234513 ... ViimeinenViimeinen
Näkyvissä tulokset 31 - 45. Tuloksia yhteensä 647.

Ketju: Signukuvat #7

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Hiroyuki
    Voisiko joku kiltti henkilö tehdä minulle Auron aiheisen setin?
    Kuvatkin olen hommannut.
    Tässä:
    http://i79.photobucket.com/albums/j1...etti/Auron.jpg
    Siinä avatariin..

http://i79.photobucket.com/albums/j1...ium_auron2.jpg
    ..ja siinä signatureen.

Kiitän, ja kumarran jo etukäteen.
    Minä päätin väsäistä sulle tämmöisen setin.

Avatar: -- EDIT: Ja tummempi, jonka kuvanlaatu tuli vahingossa huonommaksi.
    --

Signu:

Nuo ei kauhean hyvin yhteen sovi, minkä huomasin vasta kun molemmat valmiiksi sain.
    Mutta joo, ota jos haluat. ^^

//EDIT: Ääh, nyt jäi kauheasti vaivaamaan tuo avatar. Teen tässä tummemman nyt heti. ->
    //edit2: Noin. I hope ya like it.
    Viimeksi muokannut Aerthos : 15.5.2006 klo 22:19:22

back in the days
    ~

Oletus

Minäkin halusin tehdä Astralberrylle signua.

En nyt tiedä tuliko siitä ees samantyylinen kuin avastasi, mutta teinpähän nyt ees jonkinlaisen.

Edit://
    No enpä lukenu sit tarpeeks tarkasti, toi kahlesysteemi jäi vähän piiloon, sori. Jos nyt tästä vielä jaksais ryhdistäytyä niin huomenna tulee toista, jossa näkyy paremmin tuo kahlesysteemi. ^^
    Viimeksi muokannut MonGooli : 15.5.2006 klo 22:23:55

Oletus

Tein vielä yhden signun ja samalla avan Astralberrylle, kun nyt kerta pääsin vauhtiin. (Vihaan tukanleikkuuta)

Ja vielä ne vanhat vertailukohteina.

Little Monster Velvety:n avatar
    Liittymispäivä
    30.4.2004
    Sijainti
    Haukipudas
    Ikä
    23
    Blogimerkinnät
    2

Oletus

Minäkin tein Astraalille, kun kuva oli niin ihana. ^__^ Joo, Albel on ihana hahmo, minäkin olen ihan rakastunut siihen. ^^'

Mut siis joo. Tein kaksi signaturea. Ja minun oli aivan pakko laittaa sitä punaistakin kumpaakin kuvaan, koska muuten ne kumpikin olisivat näyttäneet niin tylsiltä. Joo, laatikkomalli on hyvä ja yksinkertainen, me likes mycket much. <3

Signaturet (nimellä ja ilman)

signu täälläkin

sama kuva täälläkin

sama kuva täälläkin

Mikään pakko ei ole ottaa, jos ei halua, en minä pahastu. ^.^ Otan sitten ite joskus käyttöön halutessani. Btw, onko mikä ihme tuo juttu tuon Alpun suupielessä oikein on? o.O Minä katsoin sitä ensin hampaaksi, mutta sitten ajattelin, että se tyyppi ei voi olla mikään vampyyri, joten... ^^'

//Anteeksi tungen tähän, mutta en jaksa kirjoittaa omaa ja en usko että sua tyttö haittaa^^. Eli se in kirsikankukan terälehti, niitä tuossa kuvassa haaleana sinkoili muutoinkin. :] Vaikka oha C aika hampaan näköinen joo. ::--DD
    ~Berry

// Kirsikankukan terälehti? o.O Hoo. :3 No periaatteessa Alpusta on vähän vaikea tietää, mikä hiippari se oikein on, kun se on niin hiljainen tyyppi eikä puhu paljon mitään.
    Viimeksi muokannut Velvety : 16.5.2006 klo 13:04:43

Foot Soldier WiLZu:n avatar
    Liittymispäivä
    11.11.2005
    Sijainti
    Vantaa
    Ikä
    19

Oletus

Voisiko joku tehdä minulle Sigin?
    Tässä olisi vähän informaatiota siitä:
    - Hahmona Kairi (KH 2), mielellään niin, että vain pää näkyisi.
    - Reunat saavat olla "soikeat", eli ei niin suorat, vaan vähän "kiemurtelevat", miten sen nyt sanoa.
    - Älä mielellään käytä kovin räikeitä värejä, vaan aika vaalea, siniset värit käyvät hyvin.
    - Sigin tausta mielellään aika valkoinen, kaikkea saa toki lisäillä. Mutta en hae mitään kovin tummaa.
    - Nimeksi "WiLZu`".

Monissa sigeissä on laitettu sigin ulkopuolelle jäävä valkoinen tausta foorumin sävyikseksi, niin toivoisin, että se jätettäisiin valkoiseksi, ellei sitten näytä aivan tyhmältä, ja myös vain jos olisi tarvetta taustan värin muokkaamiseen.

Siinä oli jotain, jätän aina aika paljon valinnanvaraa tekijälle, koska mielikuvitukseni sigien kanssa ei ole kovin suuri.
    Pyydän anteeksi sen puolesta, työn iloa heille, jotka jaksaisivat tehdä.
    Viimeksi muokannut WiLZu : 16.5.2006 klo 18:40:10

Vivir el momento Dorianthem:n avatar
    Liittymispäivä
    30.8.2004
    Sijainti
    Discordia
    Ikä
    21
    Blogimerkinnät
    3

Oletus

Heipsanrallaa kaikille vain. I'm so lazy today, joten ajattelin pyytää täältä settiä. Tällä kertaa aiheena olisi Kill me Kiss me -manhwa. Ihan itse saatte päättää kaiken siihen liittyvän. Saatte todellakin leikkiä brusheilla ihan toden teolla. Nyt on vain taivas rajana ja jokaiselle tekijälle tarjoan runsaasti respektiä. Have fun! Ja mitään kiirettä ei setin teolla todellakaan ole. Saa minulle tehdä setin, vaikka olisi 50 muutakin settiä tuossa valmiina. Myös jos johonkin kohtaan saatte ängettyä tekstin Kill me Kiss me, niin sen voisi pistää, mutta jos se ei oikein sovi sinne, niin ei sitten. Myös minun nickkini voi jonnekkin halutessaan heittää.

//Kiitos Yaden hienosta setistä. Otan sen varmasti talteen
    Viimeksi muokannut Dorianthem : 19.5.2006 klo 8:17:58

[... and the whole world saw.]

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut MKUP
    Heipsanrallaa kaikille vain. I'm so lazy today, joten ajattelin pyytää täältä settiä. Tällä kertaa aiheena olisi Kill me Kiss me -manhwa. Ihan itse saatte päättää kaiken siihen liittyvän. Saatte todellakin leikkiä brusheilla ihan toden teolla. Nyt on vain taivas rajana ja jokaiselle tekijälle tarjoan runsaasti respektiä. Have fun! Ja mitään kiirettä ei setin teolla todellakaan ole. Saa minulle tehdä setin, vaikka olisi 50 muutakin settiä tuossa valmiina. Myös jos johonkin kohtaan saatte ängettyä tekstin Kill me Kiss me, niin sen voisi pistää, mutta jos se ei oikein sovi sinne, niin ei sitten. Myös minun nickkini voi jonnekkin halutessaan heittää.
    MKUPlle settiä, tosin äkkiä väsätty sellainen.

Ei pakko ottaa. (Ava on on samasta kuva kuin nykyisesi, muttei se kai haittaa)
    Viimeksi muokannut Yaden : 21.5.2006 klo 22:06:45

Tonberry King Snage:n avatar
    Liittymispäivä
    22.2.2006
    Sijainti
    Nurmo

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Rikku <3
    Voisiko joku tehdä minulle Sigin?
    Tässä olisi vähän informaatiota siitä:
    - Hahmona Kairi (KH 2), mielellään niin, että vain pää näkyisi.
    - Reunat saavat olla "soikeat", eli ei niin suorat, vaan vähän "kiemurtelevat", miten sen nyt sanoa.
    - Älä mielellään käytä kovin räikeitä värejä, vaan aika vaalea, siniset värit käyvät hyvin.
    - Sigin tausta mielellään aika valkoinen, kaikkea saa toki lisäillä. Mutta en hae mitään kovin tummaa.
    - Nimeksi "WiLZu`".

Monissa sigeissä on laitettu sigin ulkopuolelle jäävä valkoinen tausta foorumin sävyikseksi, niin toivoisin, että se jätettäisiin valkoiseksi, ellei sitten näytä aivan tyhmältä, ja myös vain jos olisi tarvetta taustan värin muokkaamiseen.

Siinä oli jotain, jätän aina aika paljon valinnanvaraa tekijälle, koska mielikuvitukseni sigien kanssa ei ole kovin suuri.
    Pyydän anteeksi sen puolesta, työn iloa heille, jotka jaksaisivat tehdä.

Tässä erittäin yksinkertainen signu. Ei aivan mitä pyysit, mutta otetaan huomioon että tämä oli ensimmäinen signuni. Elä ota, jos ei miellytä.
    //Lähetä PM, jos haluat muutoksia.

Lillille kiitokset setistä!

Lost Number Robbie:n avatar
    Liittymispäivä
    29.7.2005
    Sijainti
    Rite ther with ya

Oletus

Pitää kai tästä nyt teillekin kailottaa.
    Minä raukka joudun tulla tänne kerjäämään nyt kun en voi enää omia settejä tehdä. Minusta tämä juttu sukkaa tosi pahasti. Nimittäin... meidän kone meni viime viikolla mäsäksi ja sitten kun tää vietiin johonkin korjattavaksi, niin sitten kun eilen tää saatiin ni se ukkeli joka tän koneen toi sano et mitään tiedostoja ei pystyny pelastaa ):
    Nii et en sitte enää vissii voi tehä settejä, jollei minun veljeni koneessa ole säilynyt se photari (sain sen photarin nimittäin häneltä), koska hänellä on uusi kone (kai) ja en sitten oikein tiedä.

Nooh mutta voisin mennä asiaan. Elikkäs. Haluaisin että joku tekaisisi minulle avan, sillain että se sopii tuohon minun signuun ^^
    Juu ja siis kuva voisi olla tämä. Siis tuon naikkosen naamaa.
    Tai sitten voisi ehkäpä laittaa tämän.
    Muitakin kuvia voi kyllä käyttää, mutta aihe pitää olla magna carta.
    Ja jos ekasta kuvasta tekee niin siihen voisi laittaa edes vähän jotain muuta taustalle ettei olisi vaan pelkkää valkoista. Ja ei missään nimessä montaa kuvaa samaan. Eikä hirveän isoa.
    Ja vielä yksi juttu... Pysykää siis kohtuulisen samoissa väreissä että ava sopii signuuni ^^

//: Koneellamme on joku hömppä ohjelma mikä ei kyllä photarille vedä vertojaan, mutta käytin sitä äsken ja tekaisin Tidus setin. Tämä nyt on väliaikainen, koska saankin photarin takasin ^^
    Viimeksi muokannut Robbie : 20.5.2006 klo 21:27:08
    There's a way to be good again.
    - Khaled Hosseini, The Kite Runner

Oletus

Pyytäisin uutta signua tästä. Haluaisin että jokaisesta hahmosesta voisi tehdä erillisen vaihtoehdon, jos on aikaa :3. Muuten voisi mielellään tehdä keskellä olevasta Hatsuharusta tai sitten tuosta hiirulaisten kanssa olevasta Yukista.

Toinen vaihtoehto signuun olisi tämä kuva.

Avaksi tahdon jälleen tähtösiä. Tähtösten väri saisi mielellään sopia signun kanssa. Tähtiä voi myös laittaa signuunkin.

"When life kicks you in the pants, take 'em off. "

Kiitos setistä Astralberry.

Lost Number Robbie:n avatar
    Liittymispäivä
    29.7.2005
    Sijainti
    Rite ther with ya

Oletus

Miyukille signua ^^
    Ei kannata ottaa koska nyt teen vaan sillä mössö ohjelmalla mikä ei pysty mihinkään. Että näin (:

//:Kokeilen tehdä sinulle uuden signun, ja nyt sellaisilla väreillä että ne sopisi nykyiseen avaasi, niin ei minun tarvitse avaa väsätä jos käyttöön otat ^^

///:

Oisikohan tämä nyt sitten parempi. Eihän tuolla mäsä ohjelmalla saa mitään tehtyä niin jos ei ole miellyttävä niin älä ota ^^
    Viimeksi muokannut Robbie : 20.5.2006 klo 23:41:33
    There's a way to be good again.
    - Khaled Hosseini, The Kite Runner

Tonberry King Snage:n avatar
    Liittymispäivä
    22.2.2006
    Sijainti
    Nurmo

Oletus

Tässä väsäsin Miyukille signun. Ei mitä pyysit kuitenkaan. Ota tai jätä.
    //Huh! Aika räikeä luulen.
    Viimeksi muokannut Snage : 21.5.2006 klo 0:08:34

Lillille kiitokset setistä!

Sorcerer Tattip:n avatar
    Liittymispäivä
    29.9.2005
    Sijainti
    Sastamala
    Ikä
    19

Oletus

Haluaisin vaihteeksi uuden singun ja aihe olisi FF7, tarkemmin otettuna Zack, seppo ja cloud pitäisi änkeä yhteen kuvaan.

http://i9.photobucket.com/albums/a77...PPOJACLOUD.jpg

EN muuten osaa muuttaa linkkejä sanoiksi jos osaisin niin tosa lukis klicca häär....
    Väri todella tummaksi (jos mahdollista sepon kohdalla kaikkein tummin) eikä mitään palikkaa....

Ja ava tulisi tästä kuvasta --> http://i9.photobucket.com/albums/a77/tattip/zack.jpg ja tähän kuvaan samoja "pyöreitä muotoja" ja tummia värejä
    Ex-Super Sayan
    Thänks thu MKUP

Mun Juutuubi account ja videot osoitteessa täällä.Tsekatakaa ihmeessä!

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Super Sayan
    Haluaisin vaihteeksi uuden singun ja aihe olisi FF7, tarkemmin otettuna Zack, seppo ja cloud pitäisi änkeä yhteen kuvaan.

http://i9.photobucket.com/albums/a77...PPOJACLOUD.jpg

EN muuten osaa muuttaa linkkejä sanoiksi jos osaisin niin tosa lukis klicca häär....
    Väri todella tummaksi (jos mahdollista sepon kohdalla kaikkein tummin) eikä mitään palikkaa....

Ja ava tulisi tästä kuvasta --> http://i9.photobucket.com/albums/a77/tattip/zack.jpg ja tähän kuvaan samoja "pyöreitä muotoja" ja tummia värejä
    Ensin en meinannutkaan tehdä, mutta olin jo tallentanut kuvat (Ne olivat niin mahtavia ._.), sitten aloin väsäämään settejä huvikseni, ja tein näistä kuvista. Heh, ja sitten muistin, että sinähän pyysit niistä. Noniin, asiasta toiseen:

Avatar ja signature ovat vähän erilaisia, (taustaltaan). Ja ei ole pakko ottaa.

// (oho, olen tehnyt entisenkin signusi, ja taas tekemässä -.-)

Soldier Flare:n avatar
    Liittymispäivä
    11.9.2005
    Sijainti
    Shinra Headquaters.
    Ikä
    20

Oletus

Joo pyytäisin taas uutta avataria (nimen vaihdon johdosta). Avatarin voisi tehdä tästä kuvasta: http://www.ecplanet.com/pic/2005/11/.../sephiroth.jpg
    Ja vähän samaan tyyliin kuin tuo minun signatureni.
    Kiitokset Dorianille Setistä ^^

+ Vastaa ketjuun

Kirjoitussäännöt

• Et voi aloittaa uusia ketjuja
  • Et voi kirjoittaa vastauksia
  • Et voi lisätä liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi
  • BB-koodi on käytössä
  • Hymiöt ovat käytössä
  • [IMG] koodi on käytössä
  • HTML-koodi on poissa käytöstä