+ Vastaa ketjuun
Sivu 5 44:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3456715 ... ViimeinenViimeinen
Näkyvissä tulokset 61 - 75. Tuloksia yhteensä 647.

Ketju: Signukuvat #7

Oletus

Fumille jotain (Jostain syystä innostuin tekemään setin, kun näin kuvat ._.)

Avatar on valitettavasti JPG tiedosto, mutta totta kai voit vaihtaa vaikka itse sen GIF tiedostoksi (Tai mikä nyt vain on parempi), itse en voi >; (Kuvankäsittelyohjelmarakas ei suostu siihen) Lisäsin toiseen signuun hieman itsekin tekstejä, jotka tosin liittyivät "Summer is here" juttuun :] Ja ei ole pakko ottaa.

//Ei puhettakaan että nämä sopisivat nyk. fonttiväriisi :>

Ectoplasm! Highwayman! Toffee-nose! Real Emotion:n avatar
    Liittymispäivä
    10.6.2004
    Ikä
    23

Oletus

Moi Fumi! Olin ihan pakko leikkiä vähän tuolla kuvankäsittelyohjelmalla ja samalla vähän harjoitella. Hih, voi olla aika kaukana siitä mitä ajattelit, noudatin varmaan ohjeitakin väärin:

The captain got angry.

King of all Cosmos pensu:n avatar
    Liittymispäivä
    17.5.2005
    Sijainti
    Helsinki

Oletus

Kesäblingablingiä Fumille (innostuin). Huomaa hienot reunat!

Sori toi vikan tempaus. ;D Ja tokavikan nimikyltin rosoisuus. Hei pistä peeämmää jos haluat jotain muutoksia vaikka. (avoja kans lisään kohta jos inspis tulee)

// Ja joo, tosiaan, ei sovi fonttiväriin.. mutta nuo kukat vaan ovat niin ihania, ettei kehdannut pinkiksi muuttaa. TT - TT
    R O Y A L R A I N B O W !
    pentsu @ deviantART

Oletus Saisinko?

Saisinko pyytä teiltä uutta settiä
    Tällä kertää pyydän Ritanaa/Returner-settiä. Tässä kuva, mutta itsekin saa hakea kuvia, jos vaan haluaa tai jaksaa:http://www.shuqi.org/asiancinema/pic...eturner_06.jpg

Foot Soldier lastenvanut:n avatar
    Liittymispäivä
    29.4.2006
    Sijainti
    Paprika!
    Ikä
    20

Oletus

Avan haluaisin. Paintilla () vasasin yhdesta kuvasta jo nykyisen avan (ja sehan on tuossa vasemalla). Tehkaa siita kauniimpi, jookos.

Kiits.
    Ahihihi

perverssionisti i<3yaoi:n avatar
    Liittymispäivä
    4.10.2005
    Sijainti
    Helsinki
    Ikä
    22

Oletus

Taas whineen. Haluaisin setin uusimmasta addiktiostani. Naruton Kakashista. Sellainen olisi kiva, jossa olisi rikotut/epätasaiset/kiemuraiset reunat.

Muitakin kuveja jos löytyy omasta takaa, niin saa käyttää. Mutta tässä pikahaulla löytyi tällaisia
    kuva 1 [ilman naamaria. Älkää spoilatko itseänne]
    kuva 2 [verisiä jälkiä]
    kuva 3 [oetteko huomanneet miten tyhmältä se suurimman osan ajasta näyttää]
    kuva 4 [jos tästä teette, niin vähän enemmän kontrastia]
    löysin jotain todella söpöä. [tämä nyt,jos haluatte hempeillä]
    eipä heti arvaisi kuka tämä on
    tämä niinku ehdottomasti signuun [eli tästä signu, ellette tee söpistely kuvaa]

Ja kuvatkestiksi, jos tunnelmaan sopii "Put the dirty book down."
    Am I cute, uguu?

Bomb Yunika:n avatar
    Liittymispäivä
    26.11.2005
    Sijainti
    Nibelheim
    Ikä
    17

Oletus

Minäkin olen täällä pyytämässä settiä Naruton Sasukesta.
    Niin söpö poika kuin onkin^^.Signussa saisi olla nickini.
    Käyttäkää ihan vapaasti mielikuvitusta
    kunhan vain teette jonkinlaisen setin.^^Kiitos ja kumarrus
    jo etukäteen!^^

Oletus

Tuossa yksi setti, ihan simppeli mutta toivottavasti kelpaa.

Goblin Raxum:n avatar
    Liittymispäivä
    28.5.2006
    Sijainti
    Oulu
    Ikä
    21

Oletus

Pistäkääs minulle setti, jossa komeilee Bleachin Zaraki Kenpachi. Mitään erikoistoivomuksia ei ole, paitsi että setti saisi olla punertava. Kiitän sitten jälkeenpäin.

Tonberry King TeuK:n avatar
    Liittymispäivä
    2.7.2004
    Sijainti
    Nummela
    Ikä
    22

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut i<3yaoi
    Taas whineen. Haluaisin setin uusimmasta addiktiostani. Naruton Kakashista. Sellainen olisi kiva, jossa olisi rikotut/epätasaiset/kiemuraiset reunat.
    No minäpäs sitten tein jonkinlaisen setin. Pakko ei ole ottaa.

//Raxumille kanssa tein setin. Ei ole otettava, mutta jos haluaa, niin siitä vaan.

Viimeksi muokannut TeuK : 28.5.2006 klo 22:10:31

Äiti Frelial:n avatar
    Liittymispäivä
    9.10.2004
    Sijainti
    Salainen
    Ikä
    23

Oletus

Pitän tänne nyt ihan simppelin halemuksen jossa saatte käyttää ihan omaa luovuutta... Aiheena on (rummutusta) Pucca. Eli ihan mitä vain puccaa ja värinä punaista.

Kiittelen jo etukäteen jos joku ottaa hakemukseni vastaan. (tällä kertaa)

Tonberry King Snage:n avatar
    Liittymispäivä
    22.2.2006
    Sijainti
    Nurmo

Oletus

Tässä Frelialle setti. Ota tai jätä, jos ei miellytä.

Lillille kiitokset setistä!

Goblin Zenobia sadi Freile:n avatar
    Liittymispäivä
    26.2.2006
    Sijainti
    Tuppukylä
    Ikä
    19

Oletus

Minä olen nyt täällä pyytelemässä uutta settiä itselleni, kesän lähestyessä. Nyt kun Fruits Baskettiin olen kunnolla tutustunut, niin aiheena olisi siitä Hatsuharu. Ei mitään aivan erityisiä vaatimuksia, mutta tätä kuvaa voisi käyttää, sekä tätäkin. Ei ole pakko noita käyttää, ja kuvia saa etsiä itsekin (muttei Mustia Haruja, kiitos xD). Väreinä joitain vihreitä, miel. vaaleita, kun kesä nyt siis tulossa on. Jos vihreä ei millään käy, niin sitten vain joku muu. Ai niin, ja jos mitenkään saisi niin jonnekin signuun pienellä teksti "Hassuharu" (ilman noita lainausmerkkejä, tietenkin). Ja nickini tottakai myös signuun.

Mielikuvitusta saa käyttää, ja kiitän etukäteen niitä jotka jaksavat vaivautua vuokseni. ^^
    //Kiitos kauhiasti Fumi, ei tartte muokata mitään. Varmaan tulee käyttöönkin. =D
    Viimeksi muokannut Zenobia sadi Freile : 1.6.2006 klo 7:30:00

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Zenobia sadi Freile
    Minä olen nyt täällä pyytelemässä uutta settiä itselleni, kesän lähestyessä. Nyt kun Fruits Baskettiin olen kunnolla tutustunut, niin aiheena olisi siitä Hatsuharu. Ei mitään aivan erityisiä vaatimuksia, mutta tätä kuvaa voisi käyttää, sekä tätäkin. Ei ole pakko noita käyttää, ja kuvia saa etsiä itsekin (muttei Mustia Haruja, kiitos xD). Väreinä joitain vihreitä, miel. vaaleita, kun kesä nyt siis tulossa on. Jos vihreä ei millään käy, niin sitten vain joku muu. Ai niin, ja jos mitenkään saisi niin jonnekin signuun pienellä teksti "Hassuharu" (ilman noita lainausmerkkejä, tietenkin). Ja nickini tottakai myös signuun.

Mielikuvitusta saa käyttää, ja kiitän etukäteen niitä jotka jaksavat vaivautua vuokseni. ^^
    Moro, tein sinulle vähän blingablingaa. Eli alhaalla avatar ja signature. Ilmoita jos tarvitsee muokata jotain.

Elite Soldier Yaca:n avatar
    Liittymispäivä
    10.10.2004
    Sijainti
    Lappeenranta
    Ikä
    17

Oletus

Tulin vinkumaan settiä.

Elfen Liediä haluaisin, kuva on aika sama, mutta Nyuusta/Lucystä mieluiten. ^^

Mutta jotain vihreää, jos ei Elfen Liediä.

setistä kiitos kuuluu Sagulle. : 3

+ Vastaa ketjuun

Kirjoitussäännöt

• Et voi aloittaa uusia ketjuja
  • Et voi kirjoittaa vastauksia
  • Et voi lisätä liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi
  • BB-koodi on käytössä
  • Hymiöt ovat käytössä
  • [IMG] koodi on käytössä
  • HTML-koodi on poissa käytöstä