+ Vastaa ketjuun
Sivu 7 44:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 5678917 ... ViimeinenViimeinen
Näkyvissä tulokset 91 - 105. Tuloksia yhteensä 647.

Ketju: Signukuvat #7

Lost Number Robbie:n avatar
    Liittymispäivä
    29.7.2005
    Sijainti
    Rite ther with ya

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Sini-san
    Joo taas kaipailisin uutta settiä... Aiheena voisi olla joku Naruton hahmo: Sasuke, Orochimaru tai joku muu... Tai FF hahmo tai ihan Kingdom Hearts hahmo. Käyttäkää mielikuvitustanne (ja googlen kuvahakua)
    Reunat ois kivat ja sitten sellainen olisi kiva signu jossa jokin raaja tulisi ulos kehyksistä... Mutta kukin tekee miten osaa tehdä... Tausta sais olla jokin yhteen sopiva hahmon kanssa. Mutta mahdollisemman kirkkaita värejä

Toivottavasti en vaatinut liikoja... Kiitoksia tekijälle jo etukäteen

// nyt kyllä löysin hyvän kuvan:
    Voi ihqu! (Huono kuva mutta silti)
    Ja jos tosta kuvasta signun ja avan väkerrätte niin sitten siinä saisi olla teksti: "Headfully, unto the sky" Jos teette muista kuvista niin ei sit. Tohonkin saisi olla jonkinlaiset reunat! Käyttäkäämme mielikuvitusta!
    Jotakin väsäilin tässä tähän aikaan yöstä!
    Jälki on senverran huteraa että ei ole mikään pakko ottaa jos ei ole hyvä. Ymmärän sitten hyvin.

En nyt oikein tiedä toivoitko mitään tällaista, mutta senhän sinä itse tiedät ^^
    There's a way to be good again.
    - Khaled Hosseini, The Kite Runner

Ectoplasm! Highwayman! Toffee-nose! Real Emotion:n avatar
    Liittymispäivä
    10.6.2004
    Ikä
    23

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Atmosphere
    Heimoi. Sigiä ja avaa taas haeskelen.
    Heimoi. Kokeilin tehdä tällaiset:

The captain got angry.

Elite Soldier unknown:n avatar
    Liittymispäivä
    5.8.2004
    Sijainti
    Björneborg
    Ikä
    20

Oletus

Muokkaisiko joku tästä kuvasta signun? Siinä voisi lukea "Ninjas are Everywhere"

http://mangeur2cigogne.free.fr/wallp...lpers%2006.jpg

EDIT// Sivuvaikutukset ovat väkisinkin tälläiset kun katsoo liikaa Narutoa

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut unknown
    Muokkaisiko joku tästä kuvasta signun? Siinä voisi lukea "Ninjas are Everywhere"

http://mangeur2cigogne.free.fr/wallp...lpers%2006.jpg
    Eeh. En nyt ole varma tuliko tästä nyt sellainen mitä olisit ajatellut. Minä olen niin huono yhdistelemään kuvia joten en ainakaan kaikkia saanut siihen kuvaan ,__, Ja näköjään oli 'taiteilijan' vapaus. .3

signature:

Tein myös varmuuden vuoksi avatarinkin.
    Ei pakko-ottoa ja peeämmää vain jos tahdot että muokkaan sitä jotenkin.
    Tempora mutantur, nos et mutamur in illis.

Foot Soldier Legendary Atvi:n avatar
    Liittymispäivä
    19.3.2006
    Sijainti
    Black mage village

Oletus Aapuva

En itse osaa singu kuvaa tehä ja sellaisen haluaisin viittsikö joku tehä. Aiheena Vivi ja ehkä myös Steiner se ois hyvä jos saisitte ängettyä molemmat samaan kuvaan. Kiitän jo etukäteen jos joku mulle sellasen viittis tehä.
    A living legend of black magic.

Kiitokset upeesta setistä MKUP:lle.

Tekstini (ja etenkin kakkien virheideni) ymmärtämiseen pitäisi olla vähintäänkin äidinkielen opettaja joten älkää välittäkö ja yrittäkää ymmärtää.

Warrior Xionheat:n avatar
    Liittymispäivä
    1.1.2005
    Sijainti
    Tampereellahan minä
    Ikä
    17

Oletus

pyytelisin uutta settiä joka olis naruto aiheinen. sasuke avataris ja sasuke ja naruto ja ehkä sakura singnus. (sakura jos sopii hyvin jos ei niin ei)

~Ex DarkFlame~ Phantomille suuret kiitokset signasta.

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut bahamut zero123
    pyytelisin uutta settiä joka olis naruto aiheinen. sasuke avataris ja sasuke ja naruto ja ehkä sakura singnus. (sakura jos sopii hyvin jos ei niin ei)
    Dodih, tekemisen puutteessa tein sinulle jotain.

Tausta tehty itse, se voi olla ehkä väärempi valinta anime kuviin, mutta miten nyt vaan Ja ei ole pakko ottaa.

Voi olla, että edittaan tähän vielä lisää, jos inspistä riittää..

Tonberry King TeuK:n avatar
    Liittymispäivä
    2.7.2004
    Sijainti
    Nummela
    Ikä
    23

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut bahamut zero123
    Tein setin. Sakuraa en alkanut tuonne minnekään änkeä joten Sasuke vs. Naruto setti sitten. Ja pakkohan ei sitten ole ottaa.

SeeD
    Liittymispäivä
    8.6.2006
    Sijainti
    JKL
    Ikä
    17

Smile

Nyt minäkin haluaisin tästä kuvasta avan ja singun (eli setin):
    http://www.anbuarchives.com/FanArt/amorosas/1_2d4c3bd8-_-gelan-_-1090786872-_-Sasuke-SakuraKiss.jpg
    Huh, olipa pitkä osoite. Haluaisin mieluiten vähän korkeamman kuin leveän avan johon mahtuisi sitten vähän enemmän (päät, hartiat).
    Signuun pelkästään (mieluiten vasemmalle) päät. ja oikealle nimimerkki jollain koukeroisella fontilla (valkoisena). Tausta voi olla väriltään ja kuivioiltaan melko vaalea ja hahmot mielellään oikeinpäin, ei sivuttain.
    Sitten vielä tuollaiset "sekavanomaiset" reunat niinkuin Saruwatarin tekemässä setissä Unknownille Toivottavasti en ole liian vaativa... (mutta ainakin tiedän mitä haluan )
    Kiitos.

//EI muistutusposteja. Pyydä settiä aloituspostin listan henkilöiltä PM:llä, jos ei mielestäsi ala kuulua 'kyllin nopeaan'. Lueppa se aloitusposti muutenkin, kiitos. : ) Poistin tuon edellisen pyyntösi sitten, eli jääköön tämä nyt. Poistin myös pahimmat silmäntappovärit tästä sillisalaatista... ;3
    ~Berry
    Viimeksi muokannut Sase : 16.6.2006 klo 13:21:32

headshot Sininenkissa:n avatar
    Liittymispäivä
    15.7.2004
    Sijainti
    -
    Ikä
    20

Oletus

Nyt iski hirveä buumi ja haluaisin itselläni pitkästä aikaa (?) uuden setin täältä. Jaa, mistäkö? Totorosta. Pitkään mietin kehtaisinko vaihtaa tätä ihanaa Pikachu-settiäni, mutta taidan kuitenkin nyt vaihtaa ja otan sitten tämän uudelleen käyttöön myöhemmin. Kiitokset ihanalle Shiroille vielä tästä!

Ja että sitten mitä haluaisinkaan? Olisi mukava jos saisin ihan koko setin eli avatarin ja signatuuren ja jos olisi mahdollista niin olisi mukava jos se kävisi monenlaisille foorumeille (jos annatte sen siis ottaa myös toisille foorumeille), mutta voitte tehdä rauhassa siitä sellaisen ihanan monimutkaisen pelkästään tälle foorumille. Elikkä saatte taiteilijat settiin täysin melkein vapaat kädet, voitte tehdä monimutkaista tai yksinkertaista, kaikki otan varmasti talteen mitä väsäättekin. Värimaailmana voisi toimia pehmeät sävyt tai mahdollisesti pieni sinisensävy, jos saatte sen sopimaan settiin. Pehmeätä kuitenkin haluan tästä, jos suinkin mahdollista. Nickkini voi laittaa jonnekkin, jos haluaa ja tekstin "Tonari no Totoro" tai jotain "Tottoro tottoroo~" jos saatte sinne silleen suloisesti sen. ;3 Pienen sydämmenkin saa laittaa sen tekstin perään sitten.

Kuviakin olen ottanut ylös teitä varten. Kuvista haluan, että mielellänne käyttäisitte joko Kissabussia (jos tätä käytätte, en halua noita "tottoro"-tekstejä sinne ollenkaan, vain nickkini jos mahdollista tai jos keksitte itse siihen sopivan tekstin - ja sydämmen saa laittaa edelleen) tai Totoroita, ihmisiä saa käyttää jos inspiraatio iskee niihin, mutta mieluummin noita kahta. Tai jopa kaksi versiota joissa toisessa olisi Totoroita ja toisessa Kissabussi. x3 No en vaadi mitään sellaista kuitenkaan. Ja ne kuvat siis...

Klik, Klak, Klunks, Kläk, Klonk, Klönk ja Kliks. Saatte noitten kuvien suhteen vapaat kädet, mutta jos noista mikään ei inspaa niin saa myös etsiä omaa kuvamateriaalia.

Mul on nälkä.

Tekemisen iloa kaikille jotka vaivautuvat, saatte keksiä! *hymyilee tekopirteästi*

Foot Soldier Pikku Myy:n avatar
    Liittymispäivä
    19.3.2006
    Sijainti
    Täällä näin
    Ikä
    19

Oletus

Haluaisin setin näistä kuvista:
    http://cd.textfiles.com/carousel/GIFC/UNICORN.GIF
    http://themes.myqth.com/Wallpaper/Wild%20Unicorn%20Wallpaper.jpg
    Noista (jommasta kummasta) voisi värkätä signun, ja tuosta alemmasta avan. Avaan mielellään vain pää.
    http://www.linsdomain.com/totems/pictures/unicorn-5.jpg
    Väreinä voisi olla vaaleansininen tai sinertävänharmaa ja reunoissa saa käyttää mielikuvitusta, mutta ei mitään terävää. Kiitos, jos joku jaksaa tehdä.
    Viimeksi muokannut Pikku Myy : 16.6.2006 klo 9:57:08
    Kiitos setistä cRaZy Al BhEd!

Vivir el momento Dorianthem:n avatar
    Liittymispäivä
    30.8.2004
    Sijainti
    Discordia
    Ikä
    21
    Blogimerkinnät
    3

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Legendary Atvi
    En itse osaa singu kuvaa tehä ja sellaisen haluaisin viittsikö joku tehä. Aiheena Vivi ja ehkä myös Steiner se ois hyvä jos saisitte ängettyä molemmat samaan kuvaan. Kiitän jo etukäteen jos joku mulle sellasen viittis tehä.

Mikään pakko ei ole noita ottaa, jos et halua. Muokkauksiin en enää tässä vaiheessa pysty.

[... and the whole world saw.]

Tonberry King Nautilus:n avatar
    Liittymispäivä
    8.1.2006
    Sijainti
    Lieksa/Joensuu
    Ikä
    24

Oletus

nyt on hätä! voisiko joku ystävällinen sielu laittaa tämän kuvan oikean kokoiseksi kun en saa sitä laitettua foorumille....kuva saisi olla näöltään kuitenkin suunnilleen samankokoinen kuin minun nykyinen avatari..jos se nyt on mahdollista...
    kuva on tässä ja tappelin jo tunnin sen koon kanssa...
    http://img133.imageshack.us/img133/4026/yunoo2gz.jpg
    kiitos vaivaa näkevälle eeerittäin paljon

~Marigold Kitten Dingle Jingle~
    FFtribe

Oletus

Kas näin.
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat  
    2.10.2004 - 3.11.2006
    N3v4h 4get

Oletus

Olisin kai yksityisviestilläkin jotakuta heittää, kerta kovin moni tuntuu olevan taidokas setin tekijä. Minä haluaisin signatureen tästä mustavalkoisen herkän tytön. Mielellään ihan reunoja pitkin ja niin paljon säärtä kuin signuun mahtuu.

Avatariin jos saisi pelkästään tekstin wear a necklace of pearls on your white skin. Kiitos.
    Real Emotion teki minulle signun ja avatarin

+ Vastaa ketjuun

Kirjoitussäännöt

• Et voi aloittaa uusia ketjuja
  • Et voi kirjoittaa vastauksia
  • Et voi lisätä liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi
  • BB-koodi on käytössä
  • Hymiöt ovat käytössä
  • [IMG] koodi on käytössä
  • HTML-koodi on poissa käytöstä