+ Vastaa ketjuun
Sivu 2 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen
Näkyvissä tulokset 16 - 30. Tuloksia yhteensä 52.

Ketju: Uudet moderaattorit

Oletus

Kiitän. Olen otettu tästä kunniasta. Olin jo ehtinyt unohtaa edes tehneeni hakemusta, kunnes eräässä klassikkoalueen ketjussa yhtäkkiä mieleni valtasi se mahtava vallantunne... minulla oli kyky poistaa viestejä! =D Moderaattoriuteni tajuamishetkeä en tule koskaan unohtamaan.

Ja kyllähän tuo FF X-aluekin kiinnostaisi, mutta riittävät nämäkin alueet minulle ihan hyvin.
    Viimeksi muokannut Faust : 16.5.2006 klo 16:29:42
    2.10.2004 - 3.11.2006
    N3v4h 4get

Vivir el momento Dorianthem:n avatar
    Liittymispäivä
    30.8.2004
    Sijainti
    Discordia
    Ikä
    21
    Blogimerkinnät
    3

Oletus

Viimeksi kävi huonompi mäihä, joten minäkin vaadin päästä moderaattoriksi ainakin Viimeiselle FF-alueelle.

No olisin kiinnostunut tuosta viimeisestä FF-alueesta, jota Ceassa joutuu yksin moderoimaan. Kyseessä olevia pelejä olen pelannutkin ja tietoa ja taitoa löytyy omien foorumeidenkin myötä. Aikaahan tietenkin riittää FFfiniinkin, koska omat foorumit ovat vielä (toistaiseksi) aika pienet. Lisäksi olisin kiinnostunut Häröilyn moderaattorin hommista, koska kyseisellä alueella viihdyn aika paljon.

Eli minut kannattaa heittää moderaattoriksi vaikka molempiin. Aikaa tosiaan löytyy paljon, kun ottaa huomioon, että olen netissä aika monta tuntia päivässä. Luulisi siinä nyt ehtivän moderaattorin hommiakin tekemään. Uuden läppärin myötä aikani täällä vain nousee.

Ja tietenkin pitää mainita, että uusien FF:ien julkaisun myötä Ceassan hommat tulevat nousemaan. Siinä on vielä yksi hyvä syy pistää minut moderaattoriksi, ettei Ceassalle tule hermoromahdusta. Ceassaa mahtaa myös ärsyttää nuo minun raporttieni lähettely huonoista viesteistä. Moderaattorina ei pitäisi enään ruuhkauttaa Ceassan sähköpostiakaan. Tietenkin se olisi kaikille parasta, jos minut ja jonkka pistettäisiin Ceassan avuksi. *wink wink* Minä en pelkää haasteita!

Oikeastaan olisin innostunut moderaattoriksi mille vain alueelle. Fiktio ja Kirjallisuus ei nyt sitä tutuimmasta päästä ole, mutta kyllä minä siitä Puhvin kanssa selviäisin, helposti. Ja sitten tuo Kaikki FFfiniläisistä -alue olisi harkinnoissa mukana. Minä otan mitä tahansa moderointihommia vastaan. Kuten tuossa ylempänä mainostan, minä en todellakaan pelkää haasteita ja tuskin mitään itsemurhaakaan alan hautomaan, jos paineita suuntautuisi tännekin päin.

Ps. Onnea Faust ja muut upouudet moderaattorit!
    Viimeksi muokannut Dorianthem : 16.5.2006 klo 17:32:11

[... and the whole world saw.]

Oletus

No kehveli. Tämähän menee kuin mikä tahansa aikuistumisesta kertova satu Anakin Skywalkerista aina 60-luvulla syntyneeseen isääni. Olen muuttunut siksi jota vastaan ennen niin kovasti taistelin!

Raksut antakaa anteeksi ja jääkää odottamaan The Chosen Onea
    Viimeksi muokannut Omenarosvo : 16.5.2006 klo 19:37:26
    GO GET 'EM, SEXY!!

Jäbä Atmis:n avatar
    Liittymispäivä
    7.11.2004
    Sijainti
    Kuja
    Ikä
    24

Oletus Toinen kerta toden sanoo.

Kuten jo edellisessä hakupostissa mainitsin, viihdyn täällä foorumilla hyvin ja antaisin mieluusti oman työpanokseni foorumien hoitoon. Täällä tulee päivittäin pyörähdettyä, joten uudet postitkin katsastan monesti päivässä. Alueeksi FF X- tai Häröily. FF X- olisi ehkä aloittelijaystävällisempi.

Summer-ner Ceassa:n avatar
    Liittymispäivä
    1.6.2002
    Sijainti
    Tempae ^_____^
    Ikä
    25

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Astralberry
    //hahahi ja vonkasin Ceassaa messenkerissä astumaan höröilyn kentille kanssani. Ei saa pieksää pientä peeloa vaan läpsäyttää vähän pakaroille miekan lappealla puolella^^. Ja Ceassahan sen osaa, jahka sieltä sumppiastiansa takaa joutaapi.
    HOJ hyvää iltaa ihmiset, tosiaan erään nimeltämainitsemattoman henkilön pienen vinkkailun myötä tulin tänne sanomaan että terse. Jos kerta Häröilyssä toista (tahi useampaakin) apukäsiparia mahdollisesti tarvittaisiin, niin voisinpa ilmoittautua vapaaehtoiseksi astumaan AB:n taistelukaverin saappaisiin. FF-alueilla on kyllä riittänyt mainiosti tekemistä ja siellä tykkään häärätä eniten, mutta Häröily on myös paikka jonka menoa tulee seurattua jatkuvasti. Jotenka meep o.o *nostaa varovasti kättään* tässä nyt vielä yksi ehdokas. Moderoinnista on varmaan tässä kuluneiden 5 kuukauden myötä päässyt jonkin sortin kuva syntymään sinne suuntaan, joten en nyt tähän sen kummempia mainospuheita osaa keksiä. Mutta jau, semmoistapa. :}

And don't forget to kill Tim. Grove:n avatar
    Liittymispäivä
    4.5.2004
    Sijainti
    Rovaniemi
    Ikä
    20

Oletus

Nyt kun FFX- alueelta on näemmä karsittu modet yhteen kappaleeseen niin minäkin voisin ilmaista mielenkiintoni siihen alueeseen. Mielenkiinnon perustan sille pohjalle että about viimeisten 5 viikon tai jotain, aikana olen hakannut molemmat Final Fantasy X:n sekä X-2:n lähestulkoon niin täysin kuin mahdollista läpi. Joten mitään ei tarvi enää vanhalta muistipohjalta muistella vaan tieto on varmaa.

Niin ja tosiaan, olenhan minä siellä moderaattorina aiemminkin ollut (joskin silloin ei oikein ollut menestystä, mutta se onkin toinen juttu) ja olen ollut toisellakin alueella jossa homma toimi. Eli siis kokemusta kyllä on, ja foorumillakin on tullut pyörittyä jo yli 2 vuotta. Niin ja kuten on myös tullut tässä ketjussa jo esille, alue voi ruuhkaantua aika paljon kun näitä uusia FF:iä alkaa nyt pukkaamaan.

// niin ja Häröilyn toiseksi modeksi sopisi ehdottomasti toi tossa yläpuolella.

Yea, though I walk through the valley of the shadow of death, I will fear no evil: for you are with me; your rod and your staff they comfort me.

You remind me of a poem I can't remember, and a place I've never been to, and a song that may never have existed.

FISH SMELLING FISHY Wompatti:n avatar
    Liittymispäivä
    26.5.2001
    Sijainti
    Tw@
    Ikä
    27

Oletus

Alueiden PC, internet ja ohjelmointi, Kaikki FFfiniläisistä ja Häröily® uudeksi modelaattoriksi on valittu tHeBoSs.
    FFfin, riivaajahenkien kytöpesä.
    "Punch Out ei perustu mihinkään Rocky-filmiin, vaan se on täysin omin päin suunniteltu nyrkkeilypeli."
    "Valmiin koodin kopiointi - Miksi vitussa ostaa pyörä kun sen voi varastaa."

Oletus

Minä kun en modeksi päässyt... en hae modeksi enää, vaikka paikkoja (vissiinkin) on vielä auki. Tulinkin onnittelemaan uusia modeja!

Jesh on oiva valinta Anime/manga -osastolle. Faust taasen pitää varmasti tiukkaa linjaa FFI-IX -alueilla. Varmasti jokainen osaa hommansa ihan hyvin. Toivottavasti valta ei kilahda nuppiin. Onnitteluja nyt vielä kaikille!

Lainaus Alunperin kirjoittanut Omenarosvo, t3h traitor
    Raksut antaa anteeksi
    No tämän kerran...
    "You seem unhappy. I like that."
    Dr. Jan Itor

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Joey_p
    Odottelen innolla milloin Qualinkin saa maistaa valtaa.
    Jos vielä sitä odottelet, olet jo menettänyt puolet showsta. Kerronpa sinulle pienen tarinan, tarinan puhtaasta iivilistä.

Kun tapasin nämä kaksi, he eivät olleet mitään. Minä otin heidät siipieni alle, muovasin heistä tahtomani. Lopulta, kun he olivat lukuisin päättömien ja turhien sidequestien muodossa todistaneet luotettavuutensa, lähetin heidät matkaan. Mukanaan he kantoivat polttomerkkiäni (vasen kannikka, näkyy vain täydenkuun aikaan ja muistuttaa keski-ikäistä haltiaa rasvaisella heviletillä). Heidän tiensä minä siloittelin, mursin esteet. Kaikki sujui kuten olin ennaltanähnyt. Ja nyt heillä on valtaa, valtaa jota minä käytän pimennosta salaisesta Ilkeyden luolastani. Päälläni pidä mustaa potkupukua ja juon mustaa kahvia katsellen kuinka pahuus kukkii.

Onnea valituille, etenkin Tuomolle ja JF:lle. Muistakaa pitää lippukorkealla, älkää rakkaudenkaarien laaksossa. Immeiset ei tykkää.

The Glorious Strategist Lord JF:n avatar
    Liittymispäivä
    21.4.2005
    Sijainti
    Edo-jō
    Ikä
    23

Oletus

Kaipa sitä voisi itsekin pitää jonkinlaisen puheenvuoron näin oman (ja muiden) valinnan kunniaksi. Vaikka valinta "hieman" viivästyikin niin ilmoitan minäkin tyytyväisyyteeni lopputulokseen. Eritoten onnittelut vielä Jeshille, nyt meillä molemmilla on custom rank. \o/

Kiitos vielä erikseen ylläpidolle tästä luottamuksen osoittamisesta ja lupaan käyttää moderaattista Voimaa niin kuin parhaaksi näen ja plah..plah..plah. Nyt sitten vain etsimään äkkiä jotain deletoitavaa.

Lainaus Alunperin kirjoittanut Kreifi
    btw. ja työajat on tässä alla

ma-to 06.00 - 22.00
    pe-la 05.00 - 05.00
    *su 07.00 - 22.00

*Joka sadaskolmaskymmeneskahdes sunnuntai pidetään ruokatunti.

Terveisin

Ylläpidon esimieserityistutkailijatarkastaja
    Kreifi
    Millonkas on palkkapäivä?

PS: Qualin, et kai vain ole mennyt sekaisin siinä kuka meistä on se mastermind?
    "It is because people's minds are not logical and enlightened that the Empire is in disorder. If the country is not properly ruled there will be no end to rebellions. And if anyone wishes to get the knowledge of how to rule it properly he will only find it in books. That is why the publication of books is the beginning of beneficient rule."

Ignis solus Kreifi:n avatar
    Liittymispäivä
    13.8.2001
    Sijainti
    Taivaallinen Paratiisi
    Ikä
    30
    Blogimerkinnät
    10

Oletus

Löördi JF, mulla on sulle vaan yks asia sanottavana, olet erityistarkkailussa, joten lopeta se leikkiminen jos haluat pitää hommasi! Ni!
    "Mmmwhmmwhhm..."

Nukleopatra Kalypso:n avatar
    Liittymispäivä
    14.2.2005
    Sijainti
    Ogygia
    Ikä
    24

Oletus

Tällä kertaa kehtaan jo minäkin hakea. Turha tässä on edes yrittää peitellä sitä, että olen alusta asti halunnut moderaattoriksi, mutta tuntuu että vasta nyt minut voitaisiin ottaa tosissaan.

Vähän myöhässä olen, mutta jos tuonne Häröilyyn vielä kolmas (?) moderaattori otetaan, niin minä olisin enemmän kuin halukas. Häröilyyn tulee niin paljon huonoja viestejä ja uusien käyttäjien ensimmäisiä postauskokeiluja, että modejen paljous on joka tapauksessa siellä vain hyväksi. Häröily on muutenkin sitä vilkkainta aluetta ja siellä tutkailen viestejä sillä suurimmalla antaumuksella.

Keskusteluissa en osaa päteä yhtä hyvin kuin muut, eikä postauslukuni ole vielä suuri, mutta moden hommassa varmasti pärjäisin. Seuraan foorumia aktiivisesti ja luen jo nyt lähes kaikki Häröilyyn tulevat viestit (modena lukisin tietenkin kaikki). Lisäksi voin yhtään liioittelematta sanoa, että tiedän varsin hyvin miten homma toimii... Nähkääs, hyvät päättäjät, Gabrielin tunnuksella on tullut oltua loggautuneena monet kerrat ja siinä sivussa tutkittua muiden poistamia viestejä ja muutenkin opittua, miten on parasta pitää foorumi siistinä. Vaikka tajuaahan sen toki normaalistikin, mikä on spämmiä ja mikä on muuten vain riittämätön viesti.

Minulla on myös äidillinen tarve opastaa niitä uusia käyttäjia, joiden ensimmäiset viestit ovat todella huonoja. Jos samalta käyttäjältä lähtee monia viestejä, peeämmän lähettäminen ja ohjeistaminen kohti parempaa foorumikäyttäytymistä on paikallaan. Muutenkin peeämmällä voisi ilmoittaa käyttäjälle ainakin ketjujen ja pitempien viestien poistosta.

Eli siis... Minä olisin hyvä mode! Pitäisin varmasti tiukkaa linjaa, mutta en tosiaan ilman käyttäjälle ilmoittamista ja ystävällistä ohjeistusta. Osaisin takuulla pitää foorumia omalta osaltani siistinä, eli juurikin tuolla Häröilyn alueella. Lisäksi olen salamannopea huomaamaan huonot viestit (usein pistää harmittamaan ettei minulla ole moden valtuuksia, kun viestit seisovat koskemattomina liian pitkään). Eli jos minusta tulisi mode, foorumikansan tarvitsisi kärsiä yhä vähemmän spämmistä tai muuten vain surkeista viesteistä, ja osaamattomat uutukaiset ja höperöityneet vanhukset saisivat minulta neuvoja.

Ilostun todella jos tällä kertaa tärppää, mutta jos ei, ei auta muu kuin yrittää ensi kerralla uudestaan vankemmalla pohjalla. Jos se ei siis ole vielä tarpeeksi vankka, tai mistä ennakkoluuloista kielteinen päätös nyt ikinä sitten johtuisikaan. Joka tapauksessa tässä on hakemukseni!

Erotic Nightmares!

Moogle The death Magic:n avatar
    Liittymispäivä
    3.12.2001
    Sijainti
    Finlandia
    Ikä
    26

Oletus

modena en enää ajatellut alkaa ainakaan näillä näkymin mut vinkkiä kaikille uusille modeille.

älkää helvetissä luopuko siitä linjasta jonka valitsette itsellenne vain siksi että jotkut ihmiset eivät pidä siitä vaan pitäkää siitä kiinni loppuun asti

mut kai teille voi onneakin toivottaa. moden homma ei todellakaan ole vaikeaa. joku pari kertaa päivässä tarkistus piisaa helposti(riippuen tietenkin myös alueesta, spammiherkille paikoille voi olla hyvä pistää tarkistus useammin) eikä mene ku 10 minsaa jos osaa.
    En ole pervo TYKKÄÄN VAIN LIIKAA NAISISTA.

<Deathy> mä nuolisin vähän eri paikasta mut kyl te mut tiiätte.
    <angi> deathy, no neljän vuoden kokemuksel kyl.
    <angi> ...miten toikin kuulosti taas niin väärältä.

FISH SMELLING FISHY Wompatti:n avatar
    Liittymispäivä
    26.5.2001
    Sijainti
    Tw@
    Ikä
    27

Oletus

Foorumeilla on valittu bonuksena pari moderaattoria lisää. Ceassa ja Kalypso on otettu häröilyyn Astralberryn ja Thebossin kaveriksi.
    FFfin, riivaajahenkien kytöpesä.
    "Punch Out ei perustu mihinkään Rocky-filmiin, vaan se on täysin omin päin suunniteltu nyrkkeilypeli."
    "Valmiin koodin kopiointi - Miksi vitussa ostaa pyörä kun sen voi varastaa."

Shinigami Berrycake:n avatar
    Liittymispäivä
    9.10.2003
    Blogimerkinnät
    11

Oletus

W00tness! Minä jo tässä mietinkin Bossin valinnan jälkeen jotta tööt~ tahdon Ceassankin kaveriksi. Ja sit oli Kalypso laittanut hakemuksen tulemaan ja olin/olen kyllä sitä mieltä, että tässäkin tyttösessä olisi ehdottomasti ainesta. Ainakin uskallan mennä käymään kaupassa kun Kalypso pitää sillävälin vahtia. :p Heh heh. Göög~ mutta en jaksa selittää mistä tuossa on kyse. Pohja kuitenkin todellisuudessa...

Mut oikein kiva kun ollaan nyt kaikki siellä. Min, Ceassa, theBoss ja Kalypsokin. :3

Nyt on kyllä enemmän kuin hyvä. Tunnostaa aika hurjalle toisaalta, että on nyt näinkin tehokkaasti porukkaa pitämässä jöötä tuolla höröilyn vilinässä. Pääasiassa kuitenkin erittäin kiva, sillä aika pitkään kun sainkin siellä raapia päätäni periaatteessa ihan yksinäni vaikka listoilla muita nimiä olikin.

...

Yay^^. Nyt menenkin tyytyväisenä ostamaan jäätelöä.
    Viimeksi muokannut Berrycake : 17.5.2006 klo 9:33:50 Syy: typeriä sanavalintoja muoksittu vähemmän typeriksi. :p

Oh Damn, the war is coming!
    oh Damn, you feel you want it!
    oh Damn, just bring it on today!

You can't live without the fire
    It's the heat that makes you strong
    'Cause you're born to live and fight it all the way
    You can hide what lies inside you
    It's the only thing you know
    You're embracing that, never walk away

+ Vastaa ketjuun

Kirjoitussäännöt

• Et voi aloittaa uusia ketjuja