+ Vastaa ketjuun
Sivu 3 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen
Näkyvissä tulokset 31 - 45. Tuloksia yhteensä 52.

Ketju: Uudet moderaattorit

Lemmentohtori Plop:n avatar
    Liittymispäivä
    10.1.2005
    Sijainti
    nla
    Ikä
    19

Oletus

Kun tuolta FF X -alueelta näyttää vielä mahdollinen toinen (tai kopa kolmas?) moderaattori puuttuvan, ilmoitan itseni kiinnostuneeksi. Itse pelejä X ja X-2 on tullut pelattua enemmän ja vähemmän, ja niistä aika paljon tiedänkin. Enemmän kyllä X-2:sta, X:ää en ole vieläkään saanut henkilökohtaisesti ihan läpi asti pelattua (loppuvastusta vaille). No, peleistä kuitenkin paljon tiedän, ja tulevat osat tulee varmasti tahkottua läpi ja kunnolla. XI:in en ole kyllä koskenutkaan, johtuen haluttomuudestani maksaa kuukausimaksuja pelatakseni peliä.

Itse foorumeilla tulee edelleen käytyä lähes poikkeuksetta joka päivä, mikäli vain mahdollisuus on. Spammin ja muun poistettavaksi joutuvan materiaalin tunnistan, ja ne varmasti nopeasti täältä poistuisikin. Tietysti jos teen jotain väärin, niin huomautuksella varmasti osaan jatkossa paremmin. Luulen kyllä selviäväni tällaisesta hommasta, ja minulta kyllä löytyy sille aikaa (n0-life).

Niin ja onnea uusille modeille, hyviä valintoja kaikki.

Undamned Noirre:n avatar
    Liittymispäivä
    20.2.2002
    Sijainti
    Jyväskylä
    Ikä
    25

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Gabriel
    Poistettavia olivat Roakel ja Noirre, joista ensimmäinen ei ole käynyt koko foorumilla sitten tammikuun ja toinen on moderaattorilogin mukaan tehnyt alle 27 modetoimintoa sitten 15.1.2005.
    Määrä ei korvaa laatua~ Tosin tunnustan että muilla aluieilla kuin fiktiossa on aktiivisuus ollut hintsua. Ihmetyttääkin että sieltä katosivat oikeudet, kun olen todistettavasti siellä heilunut. Löysin jopa äsken poistettavan viestin !
    "Iloiset naiset saavat miehen, vakavat naiset menevät luostariin."
    ~Larisa Renarin

Little Monster Velvety:n avatar
    Liittymispäivä
    30.4.2004
    Sijainti
    Haukipudas
    Ikä
    23
    Blogimerkinnät
    2

Oletus

Minunkin puolestani onnea uusille moderaattoreille. Varsin hyvät valinnat kyllä olette tehneet, pakko myöntää. :) Oli kyllä aikamoinen hämmennyt, kun huomasin uudet modet noilla mainituilla alueilla. Tuli vähän sellainen olo, että on missannut jotakin tärkeää. Ja niinhän siinä olikin päässyt käymään. :D

Ja omalta osaltani voin kyllä sanoa, että ei harmita sitten pätkän vertaa, vaikka en päässytkään moderaattoriksi, kun ei kuitenkaan olisi aikaa heilua täällä joka ikinen päivä tarkistamassa alueita. Voisin kyllä myös sanoa, että en ole lainkaan kiinnostunut tuosta hommasta, olkoon se kuinka helppoa.

Mutta onnea uusille modeille. Olkaa kivoja. :)

Roninja Tangentti:n avatar
    Liittymispäivä
    19.10.2004
    Sijainti
    meillä,teillä, mettäteillä
    Ikä
    23

Oletus

Meikäläiseltäkin onnittelut uusille ja miksei vanhoillekkin modeille. Itsekin hain modeksi mutta nyt olen tyytyväinen että en edes päässyt modeksi,sillä enpä täällä nyt niin paljoa aikaa vietä että minä jaksaisin vielä valvoa tuhmien käyttäjien lähettämiä tyhmiä viestejä. Ja toiseksi modet ovat liian usein yleisen haukkumisen kohdalla ja olipa tässä taannoin eräälle heistä aika törkeä temppu erään ketjun muodossa.
    Pistääkin ihmettelemään miksi auktoriteetteja niin usein vihataan: Poliiseja haukkuu monet ja myös opettajia vaikka nämä eivät olisi tehneet mitään väärää.
    No tämä ketju on tuskin oikea paikka pohtia tuota.

Lopuksi vielä onnittelut uusille modeille ja hoitakaa hommanne hyvin kun tulen spämmään alueillenne.
    Ex- Yösäilä, Ex-Twinmage, Ex- NinjaX4 ja Ex-Ukko

Oletus

Voisin minäkin mielipiteeni sanoa. Mielestäni modevalinnat olivat oikeita, sillä nämä käyttäjät vaikuttavat aika usein täällä olevan. Kalypson valinta tuli aika yllätyksenä, sillä hänhän ei tainnut alunperin hakea, vai? Tuntuu hassulta että nyt on Omppukin moderaattori, mitäköhän siitä seuraaa?
    Lainaus Alunperin kirjoittanut Ukko
    Ja modet ovat liian usein yleisen haukkumisen kohdalla ja olipa tässä taannoin eräälle heistä aika törkeä temppu erään ketjun muodossa.
    Tuo taitaakin olla niitä moderoinnin huonoja puolia, mutta kyllä pitäisi moderaattorien kestää sitä pientä haukkumista ja pilkkaamista, mitä siinä asemassa saattaa joutua kohtaamaan.

Ehkä minäkin joskus tulevasuudessa voisin modeksi hakea, mutta toistaiseksi nämä modet olkoon aktiivisia ja hoitakoon hommansa kunnolla.
    Vihatkoon kunhan pelkäävät

Nukleopatra Kalypso:n avatar
    Liittymispäivä
    14.2.2005
    Sijainti
    Ogygia
    Ikä
    24

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Physe
    Kalypson valinta tuli aika yllätyksenä, sillä hänhän ei tainnut alunperin hakea, vai?
    Kyllähän minäkin modeksi tässä ketjussa kovasti manguin, mutta vasta nyt kun tarjoutui toinen tilaisuus. Siinä ensimmäisessä modehaussa en vielä kehdannut niin "uutena" käyttäjänä hakea.
    Tässä samalla voinkin esittää kiitokseni, olen todella iloinen uusista oikeuksistani! Nyt voitte trollailla Häröilyssä entistä useammin, kun on enemmän modeja poistelemassa viestejänne. ^___^

Erotic Nightmares!

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Physe
    Tuntuu hassulta että nyt on Omppukin moderaattori, mitäköhän siitä seuraaa?
    Pelkkää hyvää koska hän on hyvisten puolella, tietenkin. :]

Kivaa moderointi intoa vaan kaikille uusille modeille (+ vanhoille vahvoille). Älkää kajotko minun posteihini koska ne ovat minun. Toivottavasti en jää nyt paljosta paitsi. Aika nopeasti valittiin häröilyyn lisämodet kun vertaa vaikka koko tämän kertaista modejen haku prosessia.. Ei sillä että itse olisin halunnut tai jotain!

I wonder if you have the same dreams too.

originalheteroes.com

Militaires Sans Frontieres Critis:n avatar
    Liittymispäivä
    20.5.2004
    Sijainti
    Suomi, Finland

Oletus

Juu onnea minunkin puolesta uusille modeille, itsekkin tuossa huomasin kun muutamalla alueella tuossa olin, niin oli tullut muutamia uusia moderaattoreita lisää. Eli kaikille uusille modeille onnittelut tasapuolisesti, varmasti jokainen sopii omalle alueelle kuin nyrkki silmään. Onnittelut tulee vähän myöhässä mutta ei voi mitään, laiska kun olen. Itseäni ei haittaa vaikka modeksi en päässytkään, en kyllä hakenutkaan mutta whatever. On varmaan liian vaativa tuo moden homma muutenkin että ei väliä, muutenkin täällä tulee käytyä välillä liian vähän joten minun tarvitsi olla aktiivisempi jos mode haluaisin olla.

Strike the earth! Gabriel:n avatar
    Liittymispäivä
    26.7.2001
    Ikä
    24

Oletus

Fiktion & Kirjallisuuden moderaattoriksi on valittu Purity.
    Engraved is an image of dogs and dwarves. The dogs are burning. The dwarves are screaming.

The Glorious Strategist Lord JF:n avatar
    Liittymispäivä
    21.4.2005
    Sijainti
    Edo-jō
    Ikä
    23

Oletus

Jos tuonne FFX:ään ollaan vielä ehdokasta etsimässä, niin olettaen tähän astisten suoritusteni olleen kelvollisia voisi minulle vielä kolmaskin alue kelvata.
    "It is because people's minds are not logical and enlightened that the Empire is in disorder. If the country is not properly ruled there will be no end to rebellions. And if anyone wishes to get the knowledge of how to rule it properly he will only find it in books. That is why the publication of books is the beginning of beneficient rule."

Vivir el momento Dorianthem:n avatar
    Liittymispäivä
    30.8.2004
    Sijainti
    Discordia
    Ikä
    21
    Blogimerkinnät
    3

Oletus

Pjärkele. -_- Viette kaikki moderaattorin paikat, joille olisin itse halunnut. Mutta onnea hei edes niille valituille. Onhan minullakin vielä mahdollisuuteni päästä pitämälleni FFX- alueelle. Minä siis ihan oikeasti olisin esimerkillinen moderaattori. Painotan vielä minun pientä kokemustani moderoinnista. Onhan se pienikin parempi, kuin ei mitään. Ja muistuttaisin vielä, että jäsenenä olen ollut kohta huikeat kaksi vuotta. Minut siis tunnetaan jo ihan hyvinkin. Ja se alue olisi hyvissä käsissä silloin, jos minut valittaisiin. Ja olen myöskin todella aktiivinenkin.
    Viimeksi muokannut Dorianthem : 11.6.2006 klo 21:49:40

[... and the whole world saw.]

Black Stone Ze Shoopuf:n avatar
    Liittymispäivä
    21.7.2003
    Sijainti
    707
    Ikä
    22

Oletus

Ah, Purri on oiva valinta Fiktioon miun kaveriksi. Fiktiossa ei kyllä välttämättä apua tarvita - se kun on suht rauhallinen alue, ei sinne postaiilla - mutta hyvähän se on aina olla kaksi modea alueella. Minulla kun on jopa kesäsuunnitelmia, niin en aina kerkeä moderoimassa olla.

Muistakaan valinnoista ei ole valitettavaa. :}
    Niin kylläpäs te olitte nopeita! =P

Vivir el momento Dorianthem:n avatar
    Liittymispäivä
    30.8.2004
    Sijainti
    Discordia
    Ikä
    21
    Blogimerkinnät
    3

Oletus Tätä kutsutaan aktiiviseksi hakemiseksi...tai pakkomielteeksi. -.-'

Uskokaa jo ylläpito, Final Fantasy X- alue tarvitsee toisen (ellei kolmannenkin?) moderaattorin. Se hajoaa käsiin viimeistän silloin, kun niitä pelejä alkaa pukkaamaan Suomeen. Ceassa ei ole aina paikalla (vaikka aika usein kuitenkin), joten kannattaisi hommata se moderaattori sinne Ceassan kaveriksi.

Hyvä vaihtoehto on (tietenkin) minä, kun vietän suuren ajan päivästäni netissä ja vieläpä täällä. Aktiivisuuteni on siis päätähuimaavaa. Edelleenkin olen moderoinut ennenkin. Kokemusta siis löytyy. Itseltäni löytyy omat foorumit, joilla homma pelaa hyvin.

Uskoakseni ylläpito on myös huomannut jo senkin, että olen hurjasti kehittynyt niin ihmisenä, kuin kirjoittajanakin näinä kahtena vuotena, että minua ei voi kyllä kauheasti verratakaan siihen pieneen spammariin, joka muinoin liittyi FFfiniin tarkoituksenaan vallata maailma (or n0t).
    Viimeksi muokannut Dorianthem : 13.6.2006 klo 17:04:23 Syy: Lisäsin otsikon.

[... and the whole world saw.]

Strike the earth! Gabriel:n avatar
    Liittymispäivä
    26.7.2001
    Ikä
    24

Oletus

Nyt on FFX-aluekin saanut toisen moderaattorinsa, Lord JF:n.
    Engraved is an image of dogs and dwarves. The dogs are burning. The dwarves are screaming.

PupuParka SDNKorento:n avatar
    Liittymispäivä
    27.3.2002
    Sijainti
    Jakomäki

Oletus

Heps. Huomasin, että Faust ei ole enää moderaattori. Asia saattaa kiinnostaa klassikkoalueen käyttäjiä, sillä tällä hetkellä kukaan ei huolehdi alueesta. Itse suoritan vielä asepalvelusta, enkä kykene oikein siivoamaan.

Voisiko ylläpito nimetä jonkun aktiivisen ja hyvätapaisen käyttäjän klassikkoalueelle miulle kaveriksi?

Komppania, aSENTO! Taakse poISTU"
    -

+ Vastaa ketjuun

Kirjoitussäännöt

• Et voi aloittaa uusia ketjuja
  • Et voi kirjoittaa vastauksia
  • Et voi lisätä liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi
  • BB-koodi on käytössä
  • Hymiöt ovat käytössä
  • [IMG] koodi on käytössä
  • HTML-koodi on käytössä