+ Vastaa ketjuun
Sivu 5 62:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 345671555 ... ViimeinenViimeinen
Näkyvissä tulokset 61 - 75. Tuloksia yhteensä 921.

Ketju: Täällä vaikutamme toistemme ostopäätöksiin

Goblin
    Liittymispäivä
    11.4.2004
    Sijainti
    Garden of the Gods
    Ikä
    26

Oletus

Topikin alustus on nähtävästi pahasti puuttellinen, sillä täällä ei todellakaan ole tarkoitus tsättäillä tai todeta että "olen niin uusavuton ihminen, etten osaa osaa tilata peliä netistä, jos joku ei ole kädestä pitäen opastamassa". Vahinko on kumminkin jo tehty, enkä viitti topikin otsikkoa editoida turhan takia. Ei se kaikkien jakeluun kumminkaan menisi.

Johnny on oikeassa. Jättäkää ne chättäilyt pois tästä ketjusta. Eikä tämä ketju ole myöskään tarkoitettu "mistä saa ostettua pelejä" kysymyksille tarkoitettu. Pysykää aiheessa. -Ruffe
    Viimeksi muokannut Ruhve : 5.9.2004 klo 20:58:01

Tonberry King Chigusa^Miang:n avatar
    Liittymispäivä
    1.9.2004
    Sijainti
    Plain Awful
    Ikä
    28

Oletus

Osaisiko joku kertoa jotakin näistä .Hack//sign -peleistä? Hyvää ja huonoa, voisin ostaa jos ovat hintansa väärttejä.

EDIT: Ja sitten piti myös kysyä tuosta Icosta. Minkälaisia tuntemuksia herättää Ico? Himoinnut tuota varmaan niin kauan kun se on ollut olemassa, opiskelijan eurot ei vain tahdo virua niin pitkälle että saisi ihan kaiken haluamansa
    Viimeksi muokannut Chigusa^Miang : 6.9.2004 klo 16:02:18

Moogle pehmo:n avatar
    Liittymispäivä
    3.4.2003
    Sijainti
    St. MicHell
    Ikä
    25

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Chigusa^Miang
    EDIT: Ja sitten piti myös kysyä tuosta Icosta. Minkälaisia tuntemuksia herättää Ico? Himoinnut tuota varmaan niin kauan kun se on ollut olemassa, opiskelijan eurot ei vain tahdo virua niin pitkälle että saisi ihan kaiken haluamansa
    .Hack/signista ei ole kokemusta, mutt ICO:sta on. Juoni on ehkä huonoin puoli, olet vankina linnassa, pois pitää päätä, samalla varoen etteivät pahat voimat saa napattua erästä tyttöä jonka pelastit. Vaikken itse kovin paljoa tykännyt pelistä sen synkkyyden takia (myin pois pölyttömästä). Oli ärsyttävää yrittää huitoa monstereita samalla kun yrittää vältää ettei toinen monsteri nappaa tyttöä. Graafisesti ja taustoiltaan peli on hienoa työtä ja muutenkin erittäin näyttävä. Puzzlet olivat mukavia ja aika helpohkoja, ainakin alkupäässä, loppupäästä en sitten tiedä, mutta peliä on sanottu vaikeaksi. Sanoisinkin että hieman toiminta painotteinen puzzle peli on kyseessä. Linna vaikutti valtavalta ja muutenkin suosittelisin kokeiltavaksi hieman erilaisena puzzle pelinä. Kannattaa yrittää divareita ja käytettyjen pelien liikkeistä, ikää pelillä on sen verran että sen löytäminen hyllystä on harvinaisempaa ja kalliimpaa.

EX-SOLDIER ascalon:n avatar
    Liittymispäivä
    6.9.2004
    Sijainti
    Pääkaupungissa
    Ikä
    22

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Uber Weapon

EDIT: Onko Cubelle yhtään tosissaan otettavaa autopeliä? Minulta siis löytyy Pleikka Kakkonen ja Cube.
    Burnoutit eivät kai ole mitään aivan onnettomia tapauksia. Toisaalta, uskoisin, että jos autoplejä hamuat, niin tuo Ps2 voisi olla periaatteessa parempi vaihtoehto.

Chibi Tonishi:n avatar
    Liittymispäivä
    15.11.2003
    Sijainti
    Ahtiala (Lahti)
    Ikä
    19

Oletus

Kannattaisiko minun ostaa (ellen saa lahjaksi) Kingdom hearts? Olen kuullut tästä positiivista palautetta ja olen pelannut kamulla... Mutta en ole varma ostanko tätä... Joten siksi ajattelin "kysyä" täältä "neuvoa"
    EWW!
    Don't touch thaT

Please, support the dragons!

Soldier Kuppa:n avatar
    Liittymispäivä
    8.2.2004
    Sijainti
    Siellä täällä...
    Ikä
    22

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Tonberry12
    Kannattaisiko minun ostaa (ellen saa lahjaksi) Kingdom hearts? Olen kuullut tästä positiivista palautetta ja olen pelannut kamulla... Mutta en ole varma ostanko tätä... Joten siksi ajattelin "kysyä" täältä "neuvoa"
    Kannataa ainakin kokeilla, koska jos pidät Final Fantasyistä, pidät todennäköisesti tästäkin. Itse luulin, että KH ihan pentu-peli, mutta luulin pahankerran väärin! Kuten jo varmaan tiedät, siinä on tavallaan yhdistetty Final Fantasy ja tasohyppely. Mutta kuten Final Fantasyissa, ei KH:ssakaan saa mitään uutta toisella läpipeluukerralla. Mutta kyllä sen jaksaa silti muutaman kerran pelata läpi.

PELI ON HYVÄ! Arvosana 9+ [ainakin minun mielestäni...]!
    LöLtZ

Oletus

Olen vähän muutaman pelin vaiheilla. En oikein tiedä minkä hommaisin. Auttakaapa mua. Omistan PS2 ja GC Tässä vaihtoehdot:
    FFX-2 (PS2)
    Crystal Chronicles(GC)
    Megaman X6 (OSOne)
    Megaman X7 (PS2)
    Castlevania: Lament of Innocence (PS2)

Kiitos Zarinille signukuvasta

Bubbleman Necrofobia:n avatar
    Liittymispäivä
    16.2.2004
    Sijainti
    Bubbleman's Stage
    Ikä
    24

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut WonderAndy
    Olen vähän muutaman pelin vaiheilla. En oikein tiedä minkä hommaisin. Auttakaapa mua. Omistan PS2 ja GC Tässä vaihtoehdot:
    FFX-2 (PS2)
    Crystal Chronicles(GC)
    Megaman X6 (OSOne)
    Megaman X7 (PS2)
    Castlevania: Lament of Innocence (PS2)
    Final Fantasy X-2 kannattaa hommata jos olet pelannut kymppiä ja pidit siitä. Semmoinen ärsyttävä teini-tyttö meininki voi häritä mutta muuten peli on hyvä.

Megamaneista sen verran että ne X6 on todellakin hyvä peli. Hieman edellisistä poikkeava mutta silti tyylikäs, japanilainen ääninäyttely on kaiken lisäksi hienoa.

X7 en niinkään suosittelisi, pelissä on eniten panostettu ulkoasuun joka ei siltikään ole mitään hienoa. Muuten peli jää aika puutteelliseksi joten siitä ei saa yhtikäs mitään irti jos ei ole megaman-hc-fani. No taitaapa muutenkin nuo megamanit olla sellaisia pelejä että vain fanien mielestä ne ovat hyviä, jos ei ole fani niin tuskin niistä pitää yhtään.

Suosittelisin siis joko FFX-2 tai Megaman X6, riippuu sinusta itsestäsi kummasta sarjasta pidät enempi.

DRWN_011 BubbleMan

The world's first underwater type unusual robot. But because of a mistake in the
    layout, he could only move by jumping.

"I'll sink you to the ocean floor, Buku!" (Bubble)

Goblin Thunderheart:n avatar
    Liittymispäivä
    4.2.2004
    Sijainti
    Wyvernia Ankya
    Ikä
    23

Oletus Uusi Zelda Cubelle...

Juu, sitä vain ilmoittelisin, että mikäli täältä löytyy yhtään The Legend of Zelda -faneja, niin kannattaa tarkkailla, milloin Gamecubelle ilmestyy tässä vuodenvaihteessa tai sen jälkeen, ajankohdasta en ole ihan varma, sen niminen peli kuin 'The Legend of Zelda', siis ihan pelkkä TLoZ, ei muuta. Olen nähnyt pelin trailerin, ja itse sormeni syyhyävät jo pelikaupan ovenkahvaan tarttumista.......eli kannattaa pistää mieleen kyseinen asia.....
    "....no matter what I do, I always end up being alone..." -Alex Pulsar, Igarion
    "Without you I couldn't fly. You have made me new wings." ~Merri

And there's NOTHING I don't know About FF VIII....well, almost...

"Be there or be Square!......-soft...."

Ultimaattinen Snake mogvisti:n avatar
    Liittymispäivä
    9.1.2004
    Ikä
    23

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Tonberry12
    Osta ehdottomasti. Itselläni oli pieni ennakkoluulo tätä peliä kohtaan, mutta kun tuossa sain rahaa ja ei pelikään paljoa maksanut, niin päätin ostaa sen. Enkä todellakaan pettynyt.

Loistava idea yhdistellä Final Fantasyjen- ja Disneyn hahmoja samaan peliin. Huomautan kuitenkin että jos etsit kunnon roolipeliä, niin tämä ei oikein sovellu siihen. Omasta mielestäni peli on pääasiallisesti tasohyppelyä ja onhan noita taistelujakin mukana, mutta niissä kun ei ole sitä taistelun tuntua kun pitää piestä yhtä nappia sormi kipeänä. Taiat ovat myös pelissä mukana.

Mutta peli on myös roolipeli! Hahmot kehittyvät ja saavat taitoja. Ja sitten ympäristöt. Mahtavia, en voi muuta sanoa! Alussa oleva Traverres town ( ) on juuri sellainen mitä peliltä odotinkin. Kotoisa ja on ilta! Loistavaa!!!

Ja onhan pelissä Aku Ankka ja muut Disneyn hahmot. Hahmot on hyvin toteutettuja ja pelin grafiikka on yleisesti kaunista ja sulavaa. Myös äänineyttelijät ovat hyviä ja musiikit mahtavia!

Ja sitte paras asia. Pelissä on moogleja! Loistava lisä!

Suosittelen peliä lämpimästi jos pidät FF:istä ja tasoloikista. Et tule pettymään! Ja eihän tämä peli ole nykyään kalliskaan, sillä sain se kaupasta Platinumina 24 euron hintaan!

Suosittelen lämpimästi!

Tonberry King Chigusa^Miang:n avatar
    Liittymispäivä
    1.9.2004
    Sijainti
    Plain Awful
    Ikä
    28

Oletus

Vielä lisää kiinnostavia pelejä löytyi, mikäli joku jotain näistä tietää.

Star Ocean -till the end of time (ei olekaan vielä kai ilmestynyt? Piakkoin kuitenkin)
    Legaia 2 : Dual Saga
    Unlimited SaGa
    Breath of fire: Dragon Quarter

ja edelleen nämä Hack Sign -pelit kiinnostaisivat.

kai joku edes jotain näistä on pelannut?
    Viimeksi muokannut Chigusa^Miang : 16.9.2004 klo 10:53:43
    <3

Moogle pehmo:n avatar
    Liittymispäivä
    3.4.2003
    Sijainti
    St. MicHell
    Ikä
    25

Oletus

Whiplash. Pelin saisi halvalla, mutta onko se sen arvoinen? Onko siinä ainesta yhtä viihdyttäväksi tasoloikaksi kuin esim jak tai crash bandicoot. Mikä nyt pelissä pääasiallisesti kiinnostaisi niin ohjattavuus, kamera ja jaksaako sitä tahkota. Kuinka haastava peli on?

Lainaus Alunperin kirjoittanut Chigusa^Miang
    Unlimited SaGa
    Ainut noista mistä nyt jotain osaan sanoa. Peli on omasta mielestäni yhtä miellyttävä kuin taidekirja. Erittäin kivan näköisiä kuvia, muttei sitten mitään muuta. Eniten pelissä ärsytti aseiden käyttö, tässä miekassa on 30 durability, tämä isku vie siitä 2, sitten ase pitää käydä uudelleen "lataamassa". Pelissä ei kävellä vaan eräänlaisella maailmankartalla otetaan askeleita ruutuihin (hyvä vertaus varmaan FFX:n Sphere board ilman liikkumisen rajoitusta), joissa sitten liikkuu myös hirviöitä ja ansoja joista menettää hp:tä. Pelissä kyllä on pelaamista, kiitos monien vaihtoehtoisten hahmojen ja sivu tehtävineen, mutta itse en jaksanut pelistä syttyä.

Toisiin peli iskee, toisiin ei. minuun ei. Peli on enemmän Enixiä kuin Squarea.

Oletus

No niin, joulu lähestyy ja rakas sulhaseni lupasi ostaa minulle jommankumman alla mainitsemistani peleistä lahjaksi. Ne pitää tilata jonkun mutkan kautta, ja tulee kovin kalliiksi, joten vain yksi. Mielipiteitä ja perusteluita olisi kiva saada ennen päätöksen tekemistä, ettei tule jotain niin kamalaa pettymystä kuin silloin, kun innolla pelasin Tekken 4 ja paljastuikin, että peli on edeltäjäänsä noin 95% huonompi. Sen siitä saa kun arvosteluihin luottaa, joten olisi mukavata saada ihan pelejä kunnolla tahkonneilta mielipiteitä. Eli kumpi näistä lämmittäisi vanhan ropeltajan sydäntä?

The Elder Scrolls: Arena - PuuCee
    Vanha peli, oikeasti, mutta rakastan sen jatko-osaa, Daggerfallia (mutta en sitten pidä Morrowindistä...) Ykkösosaa en ole koskaan pelannut, onko se hommaamisen arvoinen? Millään lailla samanlainen kuin Daggerfall? Onko pelaaminen monimutkaista (otetaan vertauskohteeksi vaikka Realms of Arkania: Blade of Destiny, jonka käyttistä opetellessa yksinään meni viikko...), meneekö juoni lineaarisesti? Vastaako pelimaailma suuruudeltaan Daggerfallia (tuhansia kaupunkeja ja tehtäviä, siis?)

Darklands - PuuCee
    Ikinä en ole pelistä kuullut (en tiedä sitten miksi...) enkä löydä oikein arvostelujakaan, joista ottaisi selkoa pelin sisällöstä/laadusta. Kukaan pelannut?

Niin ja muistetaan sitten että minä en säikähdä rumaa grafiikkaa (pelaanhan yhä Silent Hill ykköstä kuola valuen...) enkä huonoja musiikkeja, joten jos vaikka keskityttäisiin mielipiteissä ihan pelin sisältöön? Kiitos.

Edit:// Oho! Kiitos tiedosta, menenkin sitten lataamaan sen Arenan sieltä ja koetan, josko olisi hyvä. Kiitoksia! Eli sitten pyydän tuon Darklandsin.
    Viimeksi muokannut Awna : 13.10.2004 klo 17:54:00

Veritas Riku:n avatar
    Liittymispäivä
    9.10.2003
    Sijainti
    Tre
    Ikä
    26

Oletus

Kuulin, että Ps 2:selle on tullut äskeittäin joku Baldurs gate : dark Alliancen tyylinen peli. Minkä niminen tämä on, ja onko kenelläkään kokemusta siitä? Hän kehui sitä paremmaksi, kuin Dark Alliance-sarjaa, mutta en luota hänen makuunsa täysin.

Soldier Eliroaero:n avatar
    Liittymispäivä
    3.11.2002
    Sijainti
    NEB-M00-Helios03 (Tellus)
    Ikä
    29

Cool

Lainaus Alunperin kirjoittanut Awna
    No niin, joulu lähestyy ja rakas sulhaseni lupasi ostaa minulle jommankumman alla mainitsemistani peleistä lahjaksi. Ne pitää tilata jonkun mutkan kautta, ja tulee kovin kalliiksi, joten vain yksi. Mielipiteitä ja perusteluita olisi kiva saada ennen päätöksen tekemistä, ettei tule jotain niin kamalaa pettymystä kuin silloin, kun innolla pelasin Tekken 4 ja paljastuikin, että peli on edeltäjäänsä noin 95% huonompi. Sen siitä saa kun arvosteluihin luottaa, joten olisi mukavata saada ihan pelejä kunnolla tahkonneilta mielipiteitä. Eli kumpi näistä lämmittäisi vanhan ropeltajan sydäntä?
    Tota noin Awna tätä peliä ei kannata edes ostaa sillä Bethesda on ES sarjan juhlavuoden kunniaksi pistänyt Arenan vapaaseen levitykseen. Voit imuuttaa sen vaikka täältä. http://www.gamershell.com/download_5504.shtml

Tulee DOSBox emulaattorin kera.
    Enea va sentesat ya jodona lom rumb.
    Sentes lojaliym ylati kaire myun

(Yksi kuudesta ja joukon johtaja. Kuuden uskollisuus ylittää kaiken muun.)

"Tulukaa vaan päälle tulukaa kaikki! Me kestetään ja te ette eli kaikki on hyvin."

~I am Jeth's and Lizia's uncle~
    ~I am enemy of Evil~

"Horrys est van iximatien (Dark side is for idiots)" ~Shimayla

Avan tuhertanut: minä itse

+ Vastaa ketjuun

Kirjoitussäännöt

• Et voi aloittaa uusia ketjuja
  • Et voi kirjoittaa vastauksia
  • Et voi lisätä liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi
  • BB-koodi on käytössä
  • Hymiöt ovat käytössä