+ Vastaa ketjuun
Sivu 5 104:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 345671555 ... ViimeinenViimeinen
Näkyvissä tulokset 61 - 75. Tuloksia yhteensä 1556.

Ketju: FF VII-IX kaikki kysymykset & FAQ vol. 2

Bite Bug Jakey-jake:n avatar
    Liittymispäivä
    11.6.2006
    Sijainti
    Jyväskylä
    Ikä
    23

Oletus .....

Osta ensin Trenon huutokaupasta kaikki 4 Key Itemiä (Une's Mirror, Griffin's Heart, Rat's Tail ja Doga's Artifact). Myy ne Trenossa oleville keräilijöille. 4CD:llä osta huutokaupasta Magical Fingertrip ja vie se Daguerreossa asuvalle miehelle, niin saat Excaliburin.

tos sulle vinkki miten saant excaliburin.. eli osta nuo trenon huutokaupasta
    "In my dearest memories, I see you reaching out to me.
    Though you're gone, I still believe that you can call out my name.
    "

Which Final Fantasy Character Are You?
    Final Fantasy

Tonberry King Paine:n avatar
    Liittymispäivä
    16.3.2006
    Ikä
    20

Kysymysymys (VIII). Olen sellaisessa patti tilanteessa kuin: Yhdessä sivutehtävässä, jonka nimi on Obel-järvi. Mutta mutta.. En löydä sellaista saarta kuin: Mindle Island. Se on jokin pitkä saari etelässä, mutta minusta kaikki ne saaret on toisissaan kiinni (Eshtarin lähellä). Missä tämä kyseinen paikka TARKALLEEN ottaen on..? (HUOM!: En ole pelannut tätä kyseistä peliä melkein vuoteen. Koska se oli lainassa. Siinä ajassa on jo kerennyt unohtaa jotain).

Maybe my body die. But my heart, live all the time.
    So, save u life and go to the light.

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Paine
    Kysymysymys (VIII). Olen sellaisessa patti tilanteessa kuin: Yhdessä sivutehtävässä, jonka nimi on Obel-järvi. Mutta mutta.. En löydä sellaista saarta kuin: Mindle Island. Se on jokin pitkä saari etelässä, mutta minusta kaikki ne saaret on toisissaan kiinni (Eshtarin lähellä). Missä tämä kyseinen paikka TARKALLEEN ottaen on..? (HUOM!: En ole pelannut tätä kyseistä peliä melkein vuoteen. Koska se oli lainassa. Siinä ajassa on jo kerennyt unohtaa jotain).
    tuossa on.
    Why do it today, If you can do it tomorrow

Oletus

Kerro mistä saa Hero tai Holy War? en osaa hyvin englantia.

Oletus

Heroja saa ainakin joskus voittamalla Seiferin taisteluissa. Holy Wareja saa kymmenen modaamalla Gilgmaeshin kortin (Triple Triad). Muita en nyt muista.
    "You seem unhappy. I like that."
    Dr. Jan Itor

Militaires Sans Frontieres Critis:n avatar
    Liittymispäivä
    20.5.2004
    Sijainti
    Suomi, Finland

Oletus

Heroja saa myös tehtyä Laguna kortista. Tarvitset Card-Mod abilityn ja Laguna kortin jotta tämä onnistuu, saat 100 Heroa tällä tavalla.

Goblin spiralcut:n avatar
    Liittymispäivä
    5.2.2006
    Sijainti
    Behind the Curtain
    Ikä
    19

Oletus

Pelailin tuossa FF VII:tä ties monetta kertaa läpi, ja täällä yhdessä Gaeas Cliffin luolastossa törmäsin tavaraan nimeltä Last Elixir. Mikähän tuo tavara on, kun en löytänyt sitä tuolta FFfinin, FFVII:n vinkkejen tavaralistoista .

Vai olinko niin sokea. Okei mutta kaipaisin vastausta (turhaan?) kysymykseeni

edit: ja sitä ei löydy item valikoistani?
    Viimeksi muokannut spiralcut : 21.6.2006 klo 8:59:48
    Jokaisen tyynin ja suljettu kasvo, piilottaa kirkuvan hirviön.

Tonberry King Nautilus:n avatar
    Liittymispäivä
    8.1.2006
    Sijainti
    Lieksa/Joensuu
    Ikä
    24

Oletus

joku päivä pyöriskelin netissä eri saiteilla ja etsiskelin ff9:siin liittyviä vinkkejä..jollain sivustolla jäin monttu auki tuijottamaan kun siellä luki että ff9:ssä saa excalibur 3:sen (anteeksi jos kirjotin väärin)??!! onko sellainen MUKA tosiaan olemassa vai onko tämä jonkun keksimää sontaa? jotain siinä puhuttiin daguerreosta..ei se kuitenkaan tarkoittanut tavan excaliburia, sillä siinä erikseen mainittiin mitä pitää tehdä, ja nimessä oli kolmonen...hitto kun enpäs tajunnut ottaa muistiin minnekkään..mutta jos joku tunnustaa kuulleensa samasta asiasta niin kertokaapa ihmeessä....

~Marigold Kitten Dingle Jingle~
    FFtribe

Goblin Maza:n avatar
    Liittymispäivä
    26.9.2003
    Sijainti
    Turku, Finland
    Ikä
    24

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut spiralcut
    Pelailin tuossa FF VII:tä, ja täällä yhdessä Gaeas Cliffin luolastossa törmäsin tavaraan nimeltä Last Elixir. Mikähän tuo tavara on, kun en löytänyt sitä tuolta FFfinin, FFVII:n vinkkejen tavaralistoista .
    Kyseinen tavara on oikeasti Megalixir. Ilmeisesti peliä kääntäessä (jap->eng) on tullut jokin virhe tai se on unohdettu kääntää.
    Currently playing: Final Fantasy VI Advance
    On hold: Final Fantasy VII - Trying to get 100%
    On hold: Final Fantasy X - Beating Dark Aeons (only Yojimbo and The Magus Sisters to go)

Liittymispäivä
    16.3.2006
    Ikä
    20

Mutka matkassa kysymys kortista (VIII): Eli kun sanoin tuolla ylhäällä etten ole melkein vuoteen pelannut tätä peliä, ja siinä ajassa on jo kerennyt unohtaa jotain. Mutta.. Mitä se meinasi se Chicobo kortin saamis homma.. Kun ohjeessa sanotaan näin että: Chocobo Sactuary, selvitä ensin jokaisessa Chocobo metsässä arvoitukset. Tämän tehtyäsi mene Chocobo Sactyarille, joka sijaitsee Grandidi Forestissa ja sinne pääsee Chocobolla vettä pitkin. Mitä se oikein meinasi että ratkaise arvoitus? Ja pitikö se aloittaa sieltä Chocobo Sactyarilta? Minä siis en muista enää yhtään mitään. Ja vaikka selasin sen vinkit homman kokonaan, en löytänyt mitään tietoa koko jutusta.

Ja tuli juuri muutakin mieleen tästä kortti hommasta: Kortti kuningatar kysymys kuuluu näin: Saako Chubby Chocobo kortin silloin kun aloittaa sen kortti kuningatar hommelin? Vai...? Minä en siis tosissani muista enää yhtään!

Goblin Vakka:n avatar
    Liittymispäivä
    30.10.2004
    Sijainti
    Suomi
    Ikä
    20

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Paine
    Mutka matkassa kysymys kortista (VIII): Eli kun sanoin tuolla ylhäällä etten ole melkein vuoteen pelannut tätä peliä, ja siinä ajassa on jo kerennyt unohtaa jotain. Mutta.. Mitä se meinasi se Chicobo kortin saamis homma.. Kun ohjeessa sanotaan näin että: Chocobo Sactuary, selvitä ensin jokaisessa Chocobo metsässä arvoitukset. Tämän tehtyäsi mene Chocobo Sactyarille, joka sijaitsee Grandidi Forestissa ja sinne pääsee Chocobolla vettä pitkin. Mitä se oikein meinasi että ratkaise arvoitus? Ja pitikö se aloittaa sieltä Chocobo Sactyarilta? Minä siis en muista enää yhtään mitään. Ja vaikka selasin sen vinkit homman kokonaan, en löytänyt mitään tietoa koko jutusta.
    Eli siis nämä ''ARVOITUKSET'' on mun mielest ne jutut et sun pitää löytää jokaisesta mettästä ite sen kellon avulla ne kaikki mini chicobot jotta niitten äite sit löytäjääpi paikalle... kun oot joka mettässä suorittanu sen, niin suuntaat sinne Sactuaryyn päin... Tsekkaa FFfinnin sivuilt et jos siel pitää jotai tehä...
    Unohtumattomien Final Fantasyjen pelaaja...

Soldier gaara9:n avatar
    Liittymispäivä
    25.1.2005
    Sijainti
    ei oo hajuakaan...
    Ikä
    18

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Maza
    Kyseinen tavara on oikeasti Megalixir. Ilmeisesti peliä kääntäessä (jap->eng) on tullut jokin virhe tai se on unohdettu kääntää.
    Oikeastaan sen oikea nimi pitäisi olla "Last Megalixir" koska se on viimeinen megalixir mikä löytyy...

Chibi Tonishi:n avatar
    Liittymispäivä
    15.11.2003
    Sijainti
    Ahtiala (Lahti)
    Ikä
    19

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Vakka
    Eli siis nämä ''ARVOITUKSET'' on mun mielest ne jutut et sun pitää löytää jokaisesta mettästä ite sen kellon avulla ne kaikki mini chicobot jotta niitten äite sit löytäjääpi paikalle... kun oot joka mettässä suorittanu sen, niin suuntaat sinne Sactuaryyn päin... Tsekkaa FFfinnin sivuilt et jos siel pitää jotai tehä...
    Ja jos paine ei laiskuuttaan jaksa katsoa sivulta, sanon: Muista myös etsiä ne piilotetut tavarat metsistä.
    EWW!
    Don't touch thaT

Please, support the dragons!

Liittymispäivä
    16.3.2006
    Ikä
    20

Olenhan minä käynyt ne kaikki sieltä lukemassa. Vaan en minä silti sieltä löydä mitään. Voit vaikka itse käydä katsomassa. Ja jos löydät niin löydät. mutta minä en löydä.

Aarteita sieltä metästä? Miten se sitten kuullostaakin niin epäinhimilliseltä, voi sitä aina yrittää.

Goblin spiralcut:n avatar
    Liittymispäivä
    5.2.2006
    Sijainti
    Behind the Curtain
    Ikä
    19

Oletus

Kiitoksia vaan siitäkin Last Elixir jutusta, mutta nyt tuli uusi mutka matkaan.

En ole voittanut mitenkään Emerald weaponia (en sitten millään läpipeluukerralla)
    Nyt ajattelin kokeilla kaikista huijaavinta keinoa All-lucky sevenssiä. (hyi häpiäisin ) Mutta, en oikein tajua. Kaikki sanovat että ne hahmot pieksevät sen kerralla hengiltä. Mutta mitä, ei minulla?

Selitetäänpäs. Minulla on hahmoina Red XIII, Cloud ja Cid. kaikilla näillä hahmoilla on yksi HP+50% materia. Ja yksi 4X cut materia. Eli kaksi materiaa kaikilla. Nyt vaan heittelen megalixereitä (joita minulla riittää kiitos W-item tempun) kunnes tämä Weapon tekee aire tam stormin. jolloin Hp ni tippuvat 9999-2222=7777
    kaikki hyvin tähän mennessä. Hahmoni alkavat mäiskiä Emeraldia hulluna ja nimet
    välkkyvät sateenkaaren värisinä. All-Lycky sevens on siis päällä. Odotettuani jonkun aikaa voiton varmana (joka kerralla kun yritän). Niin tämä Emerald päättääkin paukauttaa Emerald beamin (se joka iskee kaikkiin hahmoihin) ja vähentää kaikkien hahmojeni HP:t pois All-Lucky sevenistä. Parannan hahmoni megalixerillä ja ?. tulee ne emeraldin apurit ja pieksevät minnuu. Heitän megalixirin, käytän limit breakkeja minkä kerkeän ja... Aika loppuu Game Over
    Missä meni vikaan. Täydellinen suunnitelma ei toiminutkaan?'

Muita taktiikoita en voi edes harkita. Barretkin on niin huono hahmo minulla koska en pidä hänestä. Eli sillä ei ole vielä edes Ungarmaxia.

Eli mikä on virhe All-lucky sevens tekniikassani? Explain
    Jokaisen tyynin ja suljettu kasvo, piilottaa kirkuvan hirviön.

+ Vastaa ketjuun

Kirjoitussäännöt

• Et voi aloittaa uusia ketjuja
  • Et voi kirjoittaa vastauksia
  • Et voi lisätä liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi
  • BB-koodi on käytössä
  • Hymiöt ovat käytössä
  • [IMG] koodi on käytössä
  • HTML-koodi on poissa käytöstä