+ Vastaa ketjuun
Sivu 2 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Näkyvissä tulokset 16 - 22. Tuloksia yhteensä 22.

Ketju: Kingdom Hearts: Pomo opas (keskeneräinen)

SeeD
    Liittymispäivä
    8.6.2006
    Sijainti
    JKL
    Ikä
    17

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut pehmo
    Sealth Sneak pytyi muuttumaan näkömättömäksi, muistanko oikein? Mainitsemisen arvoinen asia.
    Lainaus Alunperin kirjoittanut Minä
    Kameleontti on melkein koko taistelun ajan näkymätön, ja voi muuttua näkymättömäksi milloin haluaa.
    Vaikeusastetta määritettäessä kannattaa ottaa huomioon että lukija on ensikertalainen. Omassa pelissä rankkaisin muutaman vastuksen astetta ylöspäin, tosin harva nyt pelaa expertillä ensimmäistä kertaa.
    Niin, harva pelaa expertillä ensimmäistä kertaa.

Soldier carnaviero:n avatar
    Liittymispäivä
    19.7.2006
    Sijainti
    Korso
    Ikä
    18

Oletus

Cerberus on pakollinen vastus ainakin minusta jos haluaa päästä Olympoksen läpi, en mene täyteen takuuseen kuinka välttämätön otus on pelin etenemisen kannalta, mutta ainakin muistelen että se piti tappaa pakosti.
    Tätä Cerberusta ei ole pakko tappaa, paitsi, jos haluaa Olympoksen avaimenreiän lukituksi. Muut maat joihin ei ole pakko mennä tarinan kannalta on: Wonderland, Monstro, Atlantis ja Halloween Town. Eli niitä on 4. Aika paljon lisämaita, mutta ne kuitenkin kannattaa läpäistä, jotta pärjäisi paremmin taisteluissa. Se asia on kai nyt ratkaistu tai en minä tiedä sen tarkemmin, mutta pitäisi minun tietää, kun sitä läpipeluuopastakin kyhäilen.

//Tosiaan. Olin unohtanut Monstron. Ajattelin sen olevan pakollinen, koska sieltä saa High jumpin. Ei Halloweenista saa Navi gummia, sillä sen saa vasta Neverlandissa. Niin laitan toki myös ne "piilomaat" siihen oppaaseen.
    Viimeksi muokannut carnaviero : 27.8.2006 klo 21:45:13
    -- london by ta ta at the beeb --

Paras ryhmä '08 =
    SAMI

SeeD
    Liittymispäivä
    8.6.2006
    Sijainti
    JKL
    Ikä
    17

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut carnaviero
    Tätä Cerberusta ei ole pakko tappaa, paitsi, jos haluaa Olympoksen avaimenreiän lukituksi. Muut maat joihin ei ole pakko mennä tarinan kannalta on: Wonderland, Atlantis ja Halloween Town. Eli niitä on 4. Aika paljon lisämaita, mutta ne kuitenkin kannattaa läpäistä, jotta pärjäisi paremmin taisteluissa. Se asia on kai nyt ratkaistu tai en minä tiedä sen tarkemmin, mutta pitäisi minun tietää, kun sitä läpipeluuopastakin kyhäilen.
    Siis mitä? minun mielestäni Halloween town on läpäistävä, koska sieltä saa Gummi blockin jota tarvitsee muistaakseni etenemiseen.

Sitäpaitsi se sinun läpipeluuoppaasi olisi hyvä käsitellä myös nuo piilomaailmat.

Ja monstro ei ole pakollinen, btw. Vai?

SeeD
    Liittymispäivä
    8.6.2006
    Sijainti
    JKL
    Ikä
    17

Oletus

Olin unohtanut FFfinin kokonaan näinä päivinä, ja nyt olen taas päivittämässä opasta. Kiitos kaikilta tulleista ja tulevista neuvoista. Nyt on lisätty:
    Jafar (loppuun)
    Genie Jafar (loppuun)
    Parasite Cage (1)

Sase kuittaa

Bomb Blitz-kid68:n avatar
    Liittymispäivä
    27.8.2006
    Sijainti
    Radiant Garden
    Ikä
    19

Oletus

Joo ihan hyvältä näyttää. Olisi kiva jos vielä lopuksi lisäisit ''piilo'' pääkit sekä Olympoksella olevat ''vaikeat vastustajat (Ice Titan). Ei oikein muuta kommentoitavaa.
    ''Every story must have an ending''KH2 & FFXII 4eva!!! ''Follow your heart''

Which Final Fantasy Character Are You?

Oletus

onko sillä väliä vaikka siinä oppaassa esiintyy spoilereita?mitä sillä on väliä??

Veritas Riku:n avatar
    Liittymispäivä
    9.10.2003
    Sijainti
    Tre
    Ikä
    26

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut jimpe99 Katso viesti
    onko sillä väliä vaikka siinä oppaassa esiintyy spoilereita?mitä sillä on väliä??
    Oppaita luetaan yleensä omalla vastuulla, turha niihin on spoilereita laittaa.

+ Vastaa ketjuun

Kirjoitussäännöt

• Et voi aloittaa uusia ketjuja
  • Et voi kirjoittaa vastauksia
  • Et voi lisätä liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi
  • BB-koodi on käytössä
  • Hymiöt ovat käytössä
  • [IMG] koodi on käytössä
  • HTML-koodi on poissa käytöstä