Alunperin kirjoittanut pehmo
Alunperin kirjoittanut Minä
Niin, harva pelaa expertillä ensimmäistä kertaa.Alunperin kirjoittanut pehmo
Alunperin kirjoittanut pehmo
Alunperin kirjoittanut Minä
Niin, harva pelaa expertillä ensimmäistä kertaa.Alunperin kirjoittanut pehmo
Tätä Cerberusta ei ole pakko tappaa, paitsi, jos haluaa Olympoksen avaimenreiän lukituksi. Muut maat joihin ei ole pakko mennä tarinan kannalta on: Wonderland, Monstro, Atlantis ja Halloween Town. Eli niitä on 4. Aika paljon lisämaita, mutta ne kuitenkin kannattaa läpäistä, jotta pärjäisi paremmin taisteluissa. Se asia on kai nyt ratkaistu tai en minä tiedä sen tarkemmin, mutta pitäisi minun tietää, kun sitä läpipeluuopastakin kyhäilen.Alunperin kirjoittanut pehmo
//Tosiaan. Olin unohtanut Monstron. Ajattelin sen olevan pakollinen, koska sieltä saa High jumpin. Ei Halloweenista saa Navi gummia, sillä sen saa vasta Neverlandissa. Niin laitan toki myös ne "piilomaat" siihen oppaaseen.
Viimeksi muokannut carnaviero : 27.8.2006 klo 21:45:13
-- london by ta ta at the beeb --
Paras ryhmä '08 = SAMI
Siis mitä? minun mielestäni Halloween town on läpäistävä, koska sieltä saa Gummi blockin jota tarvitsee muistaakseni etenemiseen.Alunperin kirjoittanut carnaviero
Sitäpaitsi se sinun läpipeluuoppaasi olisi hyvä käsitellä myös nuo piilomaailmat.
Ja monstro ei ole pakollinen, btw. Vai?
Olin unohtanut FFfinin kokonaan näinä päivinä, ja nyt olen taas päivittämässä opasta. Kiitos kaikilta tulleista ja tulevista neuvoista. Nyt on lisätty:
Jafar (loppuun)
Genie Jafar (loppuun)
Parasite Cage (1)
Sase kuittaa![]()
Joo ihan hyvältä näyttää. Olisi kiva jos vielä lopuksi lisäisit ''piilo'' pääkit sekä Olympoksella olevat ''vaikeat vastustajat (Ice Titan). Ei oikein muuta kommentoitavaa.
''Every story must have an ending''KH2 & FFXII 4eva!!!''Follow your heart''
Which Final Fantasy Character Are You?
onko sillä väliä vaikka siinä oppaassa esiintyy spoilereita?mitä sillä on väliä??