+ Vastaa ketjuun
Sivu 4 43:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2345614 ... ViimeinenViimeinen
Näkyvissä tulokset 46 - 60. Tuloksia yhteensä 644.

Ketju: Pokémon

Soldier carnaviero:n avatar
    Liittymispäivä
    19.7.2006
    Sijainti
    Korso
    Ikä
    18

Oletus

Whooa! Tuo traileri on aivan uskomaton. Aivan selvästi on taas panostettu peliin. Vähäsen jo 3d maailma ja uusia pokémoneja. Sekä sitten löytyy vielä hienot grafiikatkin sekä hauskoja minipelejä. Sokerina pohjalla on nuo kaikki pienet uutuukset kuten hauskat pikkuefektit ja olikos siinä jokin juttu missä pystyi vaihtamaan joko pojaksi tai tytöksi pelin aikana? Nyt olen nähnyt kaiken. Pienistä Greenistä, Bluesta ja Redistä alkava suuri pokémaailma kohtaa tällaisen. Tämähän vaikuttaa jossakin mielessä hienommalta kuin jotkut psone pelit. Ainoa miinus on se, että minun täytyisi ostaa pelin myötä myös se itse Nintendo DS. Onko kenelläkään muuten tietoa paljon tämä vehje nykyään maksaa?
    -- london by ta ta at the beeb --

Paras ryhmä '08 =
    SAMI

Vivir el momento Dorianthem:n avatar
    Liittymispäivä
    30.8.2004
    Sijainti
    Discordia
    Ikä
    21
    Blogimerkinnät
    3

Oletus

Pearl ja Diamond näyttävät kyllä kieltämättä aika herkullisilta. Mutta siinä on vieläkin se sama vanha juttu. Taistelut ovat juuri niin samanlaisia, kuin muissakin pokemoneissa. Se hirvittää. Olisivat voineet edes panostaa taistelusysteemiin enemmän. Olisivat pistäneet jonkinlaisia uudistuksia. Tai no tässä vaiheessa on vielä vähän vaikeaa tietää koko taistelusysteemin sisältöä, mutta toivon sydämeni pohjasta, että ne eivät ole sitä tuttua ja tavallista, vaan jotain uutta ja mahtavaa. Kuitenkin olen aika monta eri pokemonia pelannut, niin taistelusysteemi alkaa pikku hiljaa ärsyttämään.

Muuten maailma ja kaikki näyttivät aivan loistavilta. Juuri tuollaista kunnon pientä 3d:tä peleissä on kaivattukin. _b

[... and the whole world saw.]

Tonberry King Nautilus:n avatar
    Liittymispäivä
    8.1.2006
    Sijainti
    Lieksa/Joensuu
    Ikä
    24

Oletus

pelasin tuossa sitä 64:lle tehtyä pokemon stadiumia...eikö siinä ole mitään muuta kun sitä tappelemista ja minipelejä yms...eikö niitä voi missään kohtaa treenata, vangita tai kehittää??

löysin tuossa muhkean hyvän listan 64:sen peleistä http://fi.wikipedia.org/wiki/Luettel...-peleist%C3%A4

~Marigold Kitten Dingle Jingle~
    FFtribe

Goblin Yukimaru:n avatar
    Liittymispäivä
    21.8.2006
    Sijainti
    Helsinki
    Ikä
    24

Oletus

Onhan noita pokemoneja tullut pelattua, tosin silver meni väni vähän liian helpoksi kun siirsin Bluen 100lv hirviöni siihen(iso moka)

Meillä oli tossa kesällä kaveri porukan kanssa turnaus N64 Pokemon Stadium 2:ssa ja se Metronome vastaan metronome taistelu oli kyl jotain ihan muuta(snorlax nousi ilmaan Flyllä ja Fearow kaivautui maan alle Digillä)

Persona 3 fan
    .hack//G.U fan
    Tales of - series fan

Elite Soldier
    Liittymispäivä
    21.3.2006
    Sijainti
    Espoo
    Ikä
    20

Oletus

Jos trailerin kertojaan on luottamista, saamme nauttia myös (edes jotenkin) uudistetusta taistelusta, mutta yleensähän trailereissa liioitellaan. Todennäköisesti Bag on vaihtunut itemiksi ja item ja switch ovat vaihtaneet paikkaa -_-;. Atarashii battlet kertojalle siitä.

Muuten näyttää mahtavalta, ainakin taisteluanimaatiot kiinnittivät huomion. POkemon contesteja odotan innolla, nähän on uudistettu <3! Rubyn contestit olivat jo jotain niin ihanaa n_n. DS tulee hommattua vain tämän ja new super mario brosin takia.

Tuskin sukupuolta voi vaihtaa :/ Siinä oli kai vain menossa vaihto silverin/goldin ja uuden pelin välillä. Toivottavasti tähän saa pokemonit redistä, silveristä ja rubystä. Kaikki 400+ mitä niitä onkaan <3!

Lemmentohtori Plop:n avatar
    Liittymispäivä
    10.1.2005
    Sijainti
    nla
    Ikä
    20

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut GolliM
    Jos trailerin kertojaan on luottamista, saamme nauttia myös (edes jotenkin) uudistetusta taistelusta, mutta yleensähän trailereissa liioitellaan.
    Tuolla serebii.netissähän on jo pidemmän aikaa ollut tietoa Diamondin ja Pearlin taistelusta. Tuolla siis lähinnä taistelun kontrolloimisesta, joka näyttäisi olevan pitkälti hienosäätöä ja "ohjauksen" helpotusta kosketusnäyttöä hyödyntäen. Muutenhan itse taistelusysteemi vaikuttaisi tuon trailerin ja kuvien perusteella melko samalta mitä aiemmissa osissa on totuttu näkemään.

Lost Number LegendKiller:n avatar
    Liittymispäivä
    13.1.2006
    Sijainti
    Helsinki
    Ikä
    20

Oletus

Samaa mieltä. Saa nähdä hyödyntääkö Pearl mitenpaljon kosketusnäyttöä sekä sisäänrakennettua mikkiä O_O.
    no kysymykset ovat suuria ja vastaukset lyhyitä. Ajan kanssa sitten.
    hehee Toi Pokestadium 2 on kyllä TODELLA HYVÄ ! olen koukussa peliin.
    Harmi että tarupoket Ho-oH:ia Ja Lugiaa en ole kerennyt saada :S.
    Jos jaksais olla PRO pelaaja niin voisis isolla V: kirjaimella, niin saada sen.

hmm. Milloinkohan saadaan selville elekidin 3, muodon nimi. Se näyttää makeelta minusta.

Elite Soldier
    Liittymispäivä
    21.3.2006
    Sijainti
    Espoo
    Ikä
    20

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut LegendKiller

hmm. Milloinkohan saadaan selville elekidin 3, muodon nimi. Se näyttää makeelta minusta.
    Se on Erekiburu. ewikipediassa on melko hyvä artikkkeli, ja tieto nyt on suhteellisen luotettavaa vaikka siihen voikin kirjoittaa mitä vain...

Liittymispäivä
    13.1.2006
    Sijainti
    Helsinki
    Ikä
    20

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut GolliM
    Se on Erekiburu. ewikipediassa on melko hyvä artikkkeli, ja tieto nyt on suhteellisen luotettavaa vaikka siihen voikin kirjoittaa mitä vain...

No joo mutta en vielä menisi takuuseen. Vasta silloinkun nimi ilmestyy serebiin sivuile virallisesti .
    Ja Wiki:ssä on ollu ennenkin vääräätietoa mm. Lugian nimi piti mukamas olla '' Aeroy '' Mutta eipäs ollutkaan...

Sorcerer Tattip:n avatar
    Liittymispäivä
    29.9.2005
    Sijainti
    Sastamala
    Ikä
    19

Oletus

Minä pelaan aktiivisesti pokemoneja GBA:lla mutta on muutama asia, jota olen miettinyt ja kauan.
    1. Mitä tekee Moon ja Fire Stonella? minulla on nämä...
    2. Minne pitää mennä Rubyssa kun on voittanut sen oman isänsä eli Normanin?
    3. Oliko viisasta ottaa torchik rubyssa alkuun?
    4. Millainen pokemon se Gyrados oikein on kun kaverini Gyrados (siis se vesikäärme) osaa Fire Blastin, Thunderin, Blizzardin ja Hydro Pumpin???
    Ex-Super Sayan
    Thänks thu MKUP

Mun Juutuubi account ja videot osoitteessa täällä.Tsekatakaa ihmeessä!

Lemmentohtori Plop:n avatar
    Liittymispäivä
    10.1.2005
    Sijainti
    nla
    Ikä
    20

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Super Sayan
    Niillä voi kehittää tiettyjä Pokémoneja seuraavaan muotoonsa, kuten myös Thunder, Leaf ja Water Stonella. Moon Stonella voi kehittää Jigglypuffin Wigglytuffiksi, Clefairyn Clefablekin ja Skittyn Delcattyksi. Fire Stone kehittää ainakin Eeveen Flareoniksi (huom, Water Stone kehittää Vaporeoniksi ja Thunder Stone Jolteoniksi), Vulpixin Ninetalesiksi ja Growlithen Arcanineksi.
    Tuon jälkeen sai Wallyn vanhemmilta näiden kotoa (vasemmanpuoleinen talo salista) Surf-HM:n, jota voi käyttää taistelun ulkopuolellakin kunhan olet tuon Normanin voittanut. sillä pääsee -- mikäli siis heti eteenpäin haluat -- sähkösali kylästä (en tähän hätään muista nimeä) oikealla olevasta vesialueesta eteenpäin.
    Mikäli itse pidät sitä hyvänä.
    4. Millainen pokemon se Gyrados oikein on kun kaverini Gyrados (siis se vesikäärme) osaa Fire Blastin, Thunderin, Blizzardin ja Hydro Pumpin???
    No sehän on tyypiltään Dragon/Flying, jonka takia sille voi opettaa myös esimerkiksi Fire Blastin. Dragon-tyyppiset Pokémonit kun noita elementtipohjaisia iskuja yleensä voivat oppia (itsellänikin on Dragonitella Thuinderbolt ja Blizzard).

Warrior Xionheat:n avatar
    Liittymispäivä
    1.1.2005
    Sijainti
    Tampereellahan minä
    Ikä
    17

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Super Sayan
    Minä pelaan aktiivisesti pokemoneja GBA:lla mutta on muutama asia, jota olen miettinyt ja kauan.
    1: Moon stonella ja Fire stonnella kehitetään tiettyjä pokemoneja. Moon stonella esimerkiksi Skitty ja Fire stonella vaikkapa Vulpix
    2: Kun olet voittanut Normanin eli viidennen salipäällikön, sinun pitää mennä Fortree cityyn jonne pääsee kun menet Mauvilleen siihen pokecenterin kohdalle ja lähdet oikealle. Sitten surffaat vähän aikaa ja tulet maalle. Heti kun voit lähde kiipeämään vain ylöspäin ja ylöspäin.
    3: No Mudkipilla olisi pärjännyt saleilla paremmin, mutta liigassa Blaziken on tosi hyvä! Blazikeniä pelkää lähes jokainen liigan monstro paitsidrake ja sen lohikäärmeet.
    4: Vesi/Lento pokemon joka pelkää vain sähköä.

~Ex DarkFlame~ Phantomille suuret kiitokset signasta.

Soldier gaara9:n avatar
    Liittymispäivä
    25.1.2005
    Sijainti
    ei oo hajuakaan...
    Ikä
    18

Oletus

no pistäkääs paremmaks: mulla on redissa ja yellowissa (eli siis molemmissa 1) on khangaskhan joka osaa 1 sky attackin ja 2 water blastia/gunia (yellowissa osaa myös flyn) huomatkaa: en ole käyttänyt yhtään koodia, koodilaitetta (minulla nimittäin ei ole...), tai jotain sellaista, vaan kaappasin vain missingon 80 lvl ja käytin rare candya niin muuttu khangaskhanille.. jos ihmettelette miten sain yellowssa missingon niin käytin vaan mew koodia ps. mullapas tulikin ruohossa vastaa 7lvl mew onneks oon kloonannu masterpallot et pystyin niillä sen kaappaa

Liittymispäivä
    13.1.2006
    Sijainti
    Helsinki
    Ikä
    20

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut gaara9
    no pistäkääs paremmaks: mulla on redissa ja yellowissa (eli siis molemmissa 1) on khangaskhan joka osaa 1 sky attackin ja 2 water blastia/gunia (yellowissa osaa myös flyn) huomatkaa: en ole käyttänyt yhtään koodia, koodilaitetta (minulla nimittäin ei ole...), tai jotain sellaista, vaan kaappasin vain missingon 80 lvl ja käytin rare candya niin muuttu khangaskhanille.. jos ihmettelette miten sain yellowssa missingon niin käytin vaan mew koodia ps. mullapas tulikin ruohossa vastaa 7lvl mew onneks oon kloonannu masterpallot et pystyin niillä sen kaappaa
    Njääh itse en jaksa tehä moisia koodeja.
    Byahhah. repikääs tätä:
    GOLD and the new team:
    1. 100lvl Gyarados
    - Hyperbeam,
    -Blizzard
    -Hydropump
    -Fireblast
    2. 100 lvl Feraligatr
    -Surf
    -Hydropump [8/8] O_O
    -Slash
    -Cut
    3. 80 lvl Raichu
    -Thunder
    -ZapCannon
    -Thunderbolt
    -Slam
    4. 90 lvl Mewtwo
    -Psychick
    -Psybeam
    -Teleport
    -Recover

5.100 lvl Lugia
    - Hyperbeam
    - Surf
    - Fly
    - Hydropump

6. 79 lvl Ho-oH
    -Sacredfire
    -Fireblast
    -Dragonbreath
    -Recover

Aika mukava tiimi. Toimii erittäin hyvin. hihhei ja pokemonin maailmanmestaruus turnaus on päättynyt

ONNEKSI OLKOON
    Miska Saari ! #1

Pokemon TCG:n Maailmanmestari 2006
    Ikäsarjassa:11-14.v

Soldier gaara9:n avatar
    Liittymispäivä
    25.1.2005
    Sijainti
    ei oo hajuakaan...
    Ikä
    18

Oletus

korjaan vähän sanoja: ne ei tullu koodista kuin bugista... niin kuin jos joku käyttää missingon kloonaus toimintaa hyödyksi (esim. nuggetteja tai master balleja 169) niin se ei ole huijausta... enemmänkin vian hyväksikäyttämistä... niin kuin minä teen...

ps. voisiko missingo. olla lyhenne sanasta "missing number" tai jotain tommosta... lueskelin netistä niin voishan olla...

+ Vastaa ketjuun

Kirjoitussäännöt

• Et voi aloittaa uusia ketjuja
  • Et voi kirjoittaa vastauksia
  • Et voi lisätä liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi
  • BB-koodi on käytössä
  • Hymiöt ovat käytössä
  • [IMG] koodi on käytössä
  • HTML-koodi on poissa käytöstä