Näin kloonaat Pokémonejasi Emeraldissa:
1) Mene Battle Frontier alueelle ja Battle Tower rakennuksen sisään
2) Laita kloonattavat Pokét (enintään 5) tyhjään Boxiin PC:lläsi. Pidä huoli, että tiimissäsi on tilaa noille Pokémoneille. Ja varmista että boxi on tyhjä.
3) Tallenna peli tässä vaiheessa. ( Siltävaralta jos jokin menee pieleen )
4) Ota kaikki Pokémonit pois tuosta Boxista että se menee taas tyhjäksi. ÄLÄ missään tapauksessa pistä mitään Pokémonejasi tiimistä boxiin tässä kohtaa tai ne häviävät lopullisesti!
5) Mene puhumaan ekalle Battle Tower leidille oikealta katsottuna (Multi Battle).
6) Vastaa: Challenge, Open level ja valitse kaksi mitä tahansa Pokéa.
7) "Before entering a Battle Room, your progress must be saved. Is that okay?" Vastaa YES. Jos tämän jälkeen kuvaruutu jää normaaliksi noin kolmeksi sekunniksi ennenkun tulee seuraava teksti niin olet tehnyt oikein tähän asti
8a) Tässä kohtaa peli kysyy "Would you like to save the game?". ÄLÄ PAINA MITÄÄN! Sammuta pelikonsolista virta. Käynnistäessäsi pelin nuo Pokét mitkä heitit PC:lle kohdassa 2 ovat nytten tiimissäsi, sekä PC:lläsi siinä boxissa mihin laitoit ne!
Itse en todellakaan käytä tätä emeraldissani! Tämä koodi on löydetty vastikään ja tämä kerrottiin minulle vajaa 2, päivääsitten.

Vastaa siteeraten
),mutta ainahan elämä osaa yllättää... Ajattelin joka tapauksessa moiset hommata,ihan omaksi... kun kaverit ei meinaa niin ei voi lainatakaan.

. Musiikki on sellaista pimpelipomia, ei jää mieleen. Tarina on aina sama ja se ottaa päähän. Mutta erilaisia monstereita on niin paljon, että niitä tulee hinku nappailla kiinni. Söpöys se minulle pelit tekee ja puhuminen, ei raakuus.

No, tuota Serebiitä kannattaa tiedonhaluisten tutkia hieman tarkemminkin.