+ Vastaa ketjuun
Sivu 5 43:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3456715 ... ViimeinenViimeinen
Näkyvissä tulokset 61 - 75. Tuloksia yhteensä 644.

Ketju: Pokémon

Lost Number LegendKiller:n avatar
    Liittymispäivä
    13.1.2006
    Sijainti
    Helsinki
    Ikä
    20

Oletus

Näin kloonaat Pokémonejasi Emeraldissa:
    1) Mene Battle Frontier alueelle ja Battle Tower rakennuksen sisään
    2) Laita kloonattavat Pokét (enintään 5) tyhjään Boxiin PC:lläsi. Pidä huoli, että tiimissäsi on tilaa noille Pokémoneille. Ja varmista että boxi on tyhjä.
    3) Tallenna peli tässä vaiheessa. ( Siltävaralta jos jokin menee pieleen )
    4) Ota kaikki Pokémonit pois tuosta Boxista että se menee taas tyhjäksi. ÄLÄ missään tapauksessa pistä mitään Pokémonejasi tiimistä boxiin tässä kohtaa tai ne häviävät lopullisesti!
    5) Mene puhumaan ekalle Battle Tower leidille oikealta katsottuna (Multi Battle).
    6) Vastaa: Challenge, Open level ja valitse kaksi mitä tahansa Pokéa.
    7) "Before entering a Battle Room, your progress must be saved. Is that okay?" Vastaa YES. Jos tämän jälkeen kuvaruutu jää normaaliksi noin kolmeksi sekunniksi ennenkun tulee seuraava teksti niin olet tehnyt oikein tähän asti
    8a) Tässä kohtaa peli kysyy "Would you like to save the game?". ÄLÄ PAINA MITÄÄN! Sammuta pelikonsolista virta. Käynnistäessäsi pelin nuo Pokét mitkä heitit PC:lle kohdassa 2 ovat nytten tiimissäsi, sekä PC:lläsi siinä boxissa mihin laitoit ne!

Itse en todellakaan käytä tätä emeraldissani! Tämä koodi on löydetty vastikään ja tämä kerrottiin minulle vajaa 2, päivääsitten.

Moogle Juripa:n avatar
    Liittymispäivä
    12.10.2003
    Sijainti
    Helsinki
    Ikä
    24

Oletus

Minäkin katsoin tuon trailerin. Eivätkö ne todellakaan osaa tehdä parempaa. Grafiikka voisi olla paljon hienompaa, ja ehkä olisi aika pujuttaa jotain uutta. Taistelut näyttivät samanlaisilta kuin aiemmissakin. Ja tuskinpa nämä hitusen turhat uudistukset saavat ainakaan minua tätä peliä ostamaan. Koko Pokémon-saaga on jynnännyt jo vuosia paikoillaan. Gold & Silver olivat viimeiset pelit joita minäkin pelasin kunnolla. Sen jälkeen ei ole pelisarja kiinnostanut pätkän vertaa juuri siitä syystä että pelit eivät tarjoa mitään uutta. Voisin ehkä ostaa tämän jos näen tuon joskus tarjouksessa, muuten jätän väliin tämänkin. On se Pokémon niin wanha juttu jo.

Foot Soldier CereCere:n avatar
    Liittymispäivä
    26.8.2006
    Sijainti
    Helsinki
    Ikä
    18

Oletus

Haha,minä olen sitten tämmöinen Pokémonin mini-fani.
    Olen pelaillut kaverien pelejä kun itselleni ei olla suostuttu ostamaan.
    Ensiksi pelaamani oli kaiketi Yellow... *oi niitä aikoja*
    Kattelin trailerit. En usko että taistelut ovat kovasti erilaisia Diamondissa ja Pearlissa (kauniit nimet muuten,Timantti ja Helmi),mutta ainahan elämä osaa yllättää... Ajattelin joka tapauksessa moiset hommata,ihan omaksi... kun kaverit ei meinaa niin ei voi lainatakaan.

Bite Bug
    Liittymispäivä
    1.9.2006
    Sijainti
    Joensuu
    Ikä
    27

Oletus

Tjaa, juttua Pokémoneista... Ei ole jaksanut innostaa vuosikausiin, alkuinnostukseen lopahti. Pelasin kyllä Sinistä sellaiset 80 tuntia, kunnes tallennus hävisi/hävitettiin. Myöhemmin pelasin myös hopeaisen läpi, sitten päättyi Pokémoninpelaus kun myin mokomat pois.

En lukenut ketjua kokonaan, joten en tiedä josko joku on tämän asian jo korjannut mutta: Eikö Pokémonien keksijöitä ollut kaksi pojua? Ja mainittava fakta on että Shigeru Miyamotolla oli ainakin alunperin näppinsä Pokémon-projektissa. Kaikkihan tuntevat miehen, mitä häh?! Näin muistan lukeneeni Super Powerista (tai Konsolipelaajasta tms.).

1, 4, 6, 7, 8, 9, 10, 10-2, Tactics läpi, muita pelattu 10-2:een asti

Arrow

Olen pelannut kolme Pokemon-peliä läpi kolmesti ja pelaan niitä edelleen. Kaikki ovat Game Boy Advancella, paitsi Gold on Colorin ajoilta jäänyt. Tykkään pelien helppoudesta, ne pääsee aina läpi eikä jää jumittamaan mihinkään. Grafiikka on värikästä ja söpöä, tykkään. Musiikki on sellaista pimpelipomia, ei jää mieleen. Tarina on aina sama ja se ottaa päähän. Mutta erilaisia monstereita on niin paljon, että niitä tulee hinku nappailla kiinni. Söpöys se minulle pelit tekee ja puhuminen, ei raakuus.

Dragon Hayzel:n avatar
    Liittymispäivä
    28.3.2005
    Sijainti
    north
    Ikä
    19

Oletus

Ihan ensimmäinen Pokemon jota pelasin oli meidän serkun ja se oli Blue. ,3
    Se oli kauan sitten enkä osannut pelata sitä edes, kunhan vain rämpyttelin.
    Ihan ensimmäinen konsoli jolla Pokemonia voi pelata oli meillä tavallinen mustavalkoinen GameBoy. Sitten tuli GameBoy Color ja sillä pelailin kaikenlaisia 101 Dalmatialaista ja Lucky Lukea jne. Ja ensimmäinen meidän OMA Pokemon oli Yellow.

Tässä ehkä joku 3-4 vuotta sitten innostuin todella pelaamaan Pokemoneja. Sain ekan oman Pokemonini joka oli Red. Mielestäni paras koko sarjasta. Ei siihen kyllästy kun se vain on niin hyvä. Kouluttamisessa tosin menee hermot useammankin kerran. Olen nyt sitten mennyt läpi 4 Pókemonia, Blue on vielä vaiheessa ja Silver melkein loppusuoralla. Meillä on Red, yellow, Silver, Gold ja Blue.
    Kaikissa peleissä melkein joka Pokemon 100 levelinen. Kun niitä on pelattu niin paljon.
    Grafiikka on nättiä ja sööttiä, ja Ash näyttää myös söpöltä. Gold ja Silver on aika vaikeita! ;>
    Nykyään pelaan Pokemoneja meidän uudella GameBoylla joka on sellainen musta hieno läppätsydeemi mutta en nyt muista sen nimeä.
    Red tuli muuten aloitettua alusta Bulgarian matkalla. Pelattiin veljen kanssa vuorotellen. Autossa matkalla helsinkiin aloitettiin ja pelattiin melkein koko matka, koko lennon ajan, ja Bulgariassakin päivällä ja öisin. Koko reissun aikana yhteesä 72 h + kotiintulolento- ja ajomatka. Sen jälkeen en olekaan oikein pelannut, ja muuta en muista kuin että Nidoking 84 lv ;p

Noihin uusimpiin Pokemoneihin en ole koskenut koska inhoan niitä uusia Pokemoneja, koska ne on rumia ja niillä on tyhmät nimet joita ei muista. Ja millään isommilla konsoleilla en ole pelannut kuin Prismassa, ja kökköä oli ja kammoan niitä. Tavallinen GameBoy käteen ja pelaamaan vanhoja Pokemoneja! ;>

Ne Hedelmäpelit on ihan huippuja!! 8 D
    Viimeksi muokannut Hayzel : 19.9.2006 klo 16:17:30
    nothing compares to me

Oletus

Onhan niitä tullut pelattua. Yksi suosikkipelisarjoistani, toistakoon sitten sitä samaa vanhaa ja samaa joka pelissä, mutta ainakin se toimii. Tai no, kelpaa minulle. Saisihan toisaalta peleihin tulla joku uusi juoni, joskaan en ole sen takia pelejä pelannut vaan kouluttamisen. Minusta on aivan älyttömän mukavaa kehittää poket viimoiseen muotoonsa [joskin sen jälkeen ei enää välillä jaksaisi kouluttaakaan] ja yrittää tehdä mahdollisimman hyvä tiimi.

Ensimmäinen Pokémon -pelini ikuna [ja ensimmäinen peli kaiken kaikkiaan] oli Red. Muistan, kun en pienenä osannut mennä siitä talosta ulos. En tajunnut mennä sen maton päälle. Enkä englantiakaan toisella [vai kolmannen ja toisen luokan välissä] luokalla osannut olleskaan, joten välillä peli oli pelkkää sähellystä.

Sitten ostin Yellowin, Bluen, Goldin, Crystalin [tästä löytyy myös Mew, josta olen ylpeä] , Sapphiren ja Fire Redin, jotka kaikki useamman kerran tullut pelattua läpi. Pikkusiskoltani löytyy myös Silver, Ruby ja Emerald, joten nekin on tullut pelattua läpi. Löytyypä myös tuo Pokémon Colosseum, jota nyt toista kertaa menossa läpi. Ho-Ohia tavoittelen.

Tiimini Fire Redissä
    [Ok, vähän useampi pokémon, joita käytän tiimissäni tilanteen mukaan]

Charizard lv. 100
    Flamethower
    Earthquake
    Slash
    Wing Attack

Quagsire lv. 86
    Ice Beam
    Earthquake
    Slam
    Surf

Raichu [Atsui] lv. 69
    Thunderbolt
    Slam
    Quick Attack
    Thunder Wave

Flygon lv. 74
    Crunch
    Flamethower
    Earthquake
    Dragonbreath

Espeon lv. 83
    Psychic
    Morning Sun
    Swift
    Psybeam

Noctowl lv. 73
    Steel Wing
    Confusion
    Take Down
    Fly

Altaria lv. 64 [Käytän pokémoneja pyydystettäessä Singin takia]
    Ice Beam
    Dragonbreath
    Sing
    Sky Attack

Rayquaza lv. 87 [Kun pitää Pokéliigaa tahkoamalla saada rahaa. Tappaa useamman vastustajan yhdellä Outragella, joten ihan hyödyllinen]
    Fly
    Rest
    Extremespeed
    Outrage

Vaporeon [Arashi] lv. 67
    Surf
    Bite
    Ice Beam
    Quick Attack

Magcargo lv. 69
    Sunny Day
    Yawn
    Rock Slide
    Flamethower

//Pieniä muutoksia tasoihin.

LegendKiller; Joo, onhan noiden iskuihin [etenkin Earthquakeiden] hankkimiseksi tullut nähtyä vaivaa jonkin verran. Tavoitteena olisi vielä kaikki tiimipoket saada tasolle 100.
    Viimeksi muokannut Crys : 20.10.2006 klo 10:07:58

Liittymispäivä
    13.1.2006
    Sijainti
    Helsinki
    Ikä
    20

Oletus

Crys, Olen melkein jopa kateellinen tiimivalinnoistasi ja iskuvalinnoistasi.
    Iskut ovat hyvin ja tarkasti valittuja jokaiselle pokemonille. lvl ovat suuria joka on tietystu pääasia

Tittidii Aloitin Emeraldin taas vaihteeks alusta..
    Pelasin myös Pokemon Goldiani pitkästäaikaa..
    Sain kehitettyä Wartotleni Blastoiseksi ( vihdoin ja viimein )

Oletus

Eilen hengailin Anttilan peliosastolla ja löysin alennuskorista pelin nimeltä Pokemon Dashin DS:lle. Onko jollain kokemusta kyseistä pelistä? Se maksaisi vain 20 ¤ joten jos joku teistä tietäisi onko se yhtään hyvä peli niin käyn hakemassa sen jo tänään. En tajunnut itään siitä takakannesta mutta luultavasti siinä ei ainakana napata Pokeja? Minä en tied muttakun se on silti Pokemon ja DS:lle.

Haluun kaikki Poke pelit mitä löytyy.

I wonder if you have the same dreams too.

originalheteroes.com

Dragoon Raton:n avatar
    Liittymispäivä
    26.2.2005
    Sijainti
    Joensuu
    Ikä
    20

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut LizzieFox
    Eilen hengailin Anttilan peliosastolla ja löysin alennuskorista pelin nimeltä Pokemon Dashin DS:lle. Onko jollain kokemusta kyseistä pelistä? Se maksaisi vain 20 ¤ joten jos joku teistä tietäisi onko se yhtään hyvä peli niin käyn hakemassa sen jo tänään. En tajunnut itään siitä takakannesta mutta luultavasti siinä ei ainakana napata Pokeja? Minä en tied muttakun se on silti Pokemon ja DS:lle.

En ole pelannut, mutta se on tietojeni mukaan surkea peli ja siinä pelissä vain juostaan kilpaa ym.. Pikatchulla ja tehdään jotain ihmeellistä. Kohta ilmestyvä Diamon ja Pearl taas ovat "aitoja" pokemoneita ja ne saikin famitsu lehdessä 35/40 pisteet. Pokemon Trozei on kuulema ihan hyvä peli, vaikka pokemonit siinä ovatkin vaik palikoita.

Tonberry King Nautilus:n avatar
    Liittymispäivä
    8.1.2006
    Sijainti
    Lieksa/Joensuu
    Ikä
    24

Oletus

Miten nintendo 64 pokemon stadium ykkösessä niin saako siinä muka käyttöönsä kaikki 151? siis mew ja mewtwo? minulla on kyllä mew muttei mewtwota...auttaako se mitään jos menee sen taivaalla leijuvan mewtwon läpi? menin sen vaan ei tapahtunut mitään....

Ja sitten vielä että jos nollaan saven joka on siihen peliin niin häviääkö pelistä pokemoneja miten paljon?

~Marigold Kitten Dingle Jingle~
    FFtribe

Warrior Xionheat:n avatar
    Liittymispäivä
    1.1.2005
    Sijainti
    Tampereellahan minä
    Ikä
    17

Oletus

Jos ketään kiinnostaa saada tietoo Diamond & Pearl pokemoneista on hyvä ja surffaa serebiin sivuille ja sieltä vasemmalta Video Games osuudesta ottaa Diamond & Pearl ja sieltä sitten kun olet klikannut katsot vuorostaan oikealle ja etsit sieltä kohdan new pokemon. Siellä on monen monta yksilöä.

~Ex DarkFlame~ Phantomille suuret kiitokset signasta.

Liittymispäivä
    13.1.2006
    Sijainti
    Helsinki
    Ikä
    20

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut LizzieFox

No se riippuu pelaajasta tietenkin.. Minunmielestäni hauskatoteutus.
    Eihän se oikein muuta ole kuin kilpajuoksua mutta eihän Pokemon Gold & Silver ollu muutakun salien vetämistä ja pokejen kouluttamista. Toiset tykkää toiset ei. Minun mielestäni peli on melko onnistuneesti toteutettu ja hyvä lisä DS:n pelikokoelmaan.

Lainaus Alunperin kirjoittanut Akatsuki
    Jos ketään kiinnostaa saada tietoo Diamond & Pearl pokemoneista on hyvä ja surffaa serebiin sivuille ja sieltä vasemmalta Video Games osuudesta ottaa Diamond & Pearl ja sieltä sitten kun olet klikannut katsot vuorostaan oikealle ja etsit sieltä kohdan new pokemon. Siellä on monen monta yksilöä.
    Joo serebii on aika kattava ja yleisesti ensimmäisten joukossa joka ilmoittaa huhuja näistä peleistä. Kumminkin minulla on edelleen peitossa tarina? Päähahmo? Kenties uusisaari? jne jne. Mutta eiköhän nekin pian selviä.

Lemmentohtori Plop:n avatar
    Liittymispäivä
    10.1.2005
    Sijainti
    nla
    Ikä
    20

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut LegendKiller
    Kumminkin minulla on edelleen peitossa tarina? Päähahmo? Kenties uusisaari? jne jne. Mutta eiköhän nekin pian selviä.
    Kuinkahan tarkasti olet tuota Serebiitä tai näitä posteja lukenut? Tai ylipäätänsä Pokémoneja pelannut, sillä tarina pääjuoneltaan on varmasti ihan sama kuin kaikissa aiemmissakin käsikonsoli-Pokémoneissa, päähahmolla tuskin on mitään syvempää taustaa kuten yleensä ja saari on nimeltään Shinou. Tosin eihän sitä koskaan tiedä jos päähahmon tarinaan onkin panostettu, tarinalla tarkoitit ei-niin-tärkeitä sivujuonia ja uudella saarella halajit mahdollista karttaa sellaisesta. No, tuota Serebiitä kannattaa tiedonhaluisten tutkia hieman tarkemminkin.

Oletus

Mitäää~??! Näen kamalasti vaivaa: pyydystän kaikki unownit, teen kaikki palapelit, pääsen läpi vihjeistä ja näen unown-tekstit, pyydystän kolme legendakoiraa ja Ho-ohin, aikeenani on lopultakin mennä Crystal ihan kunnolla kokonaisuudessaan läpi ja ottaa selvää mikä se niin paljon puhuttu unownien - jollakin tavalla Suicuneen yhteydessä oleva - arvoitus on. Ja mitä saan? Läjän jotain "#¤%& psncureberryjä ja energy rooteja sekä kyvyn käyttää jotain "#¤%& unown printteriä joka ei voisi vähempää kiinnostaa? Sekö oli se suuri salaisuus, mitä Ruins of Alphin luolien ulkopuolella seisokelevat tyypit olivat juosseet kauhuissaan pakoon? Älkää nyt viitsikö.

Mistään ei ole toistaiseksi löytynyt ketään, joka olisi kaikesta siitä vaivasta jotain oikeasti hyödyllistä saanut. Sitä "#¤% mysteeriä on hehkutettu niin paljon eikä kukaan ole suostunut kertomaan mikä koko mysteeri ylipäätään on, että odotin vähintäänkin mahdollisuutta pyydystää Celebi tai Mewtwo tai jotain. Sanokaa nyt kiltti joku, että tässä pitää vielä tehdä jotain sen ratkaisemiseksi niin minulle tulee parempi mieli, tai sanokaa että siinäpä se arvoitus oli ja kääntäkää vain veistä haavassa.

Ja varsinaisesta vuodatuksesta poiketen, osaisiko joku myöskään kertoa, mistä olisi ostettavissa FireRed tai LeafGreen -versioita? Olen etsinyt niitä jo ties kuinka pitkään, mutta kauppojen hyllyillä on vain kasakaupalla jotain "#¤%& Emeraldeja, ja niiden näkeminenkin on alkanut jo ärsyttää.

+ Vastaa ketjuun

Kirjoitussäännöt

• Et voi aloittaa uusia ketjuja
  • Et voi kirjoittaa vastauksia
  • Et voi lisätä liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi
  • BB-koodi on käytössä
  • Hymiöt ovat käytössä
  • [IMG] koodi on käytössä
  • HTML-koodi on poissa käytöstä