+ Vastaa ketjuun
Sivu 1 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Näkyvissä tulokset 1 - 15. Tuloksia yhteensä 23.

Ketju: Dofus

Foot Soldier Legendary Atvi:n avatar
    Liittymispäivä
    19.3.2006
    Sijainti
    Black mage village

Oletus Dofus

Öhöm itse en aiheesta ketjua löytänyt ,joten... Täällä voi keskustella pelistä nimeltään Dofus englannin kielinen "kotisivu":http://www1.dofus.com/community/?lan...game/guide.php joten täällä voi jutella kyseisestä pelistä aivan mitä haluaa ,mutta yritetään kuitenkin pitää alue siistinä. Täällä voi keskustella myös Dofus-arenasta:http://www.dofus-arena.com/ ,joten eikun löpisemään toivon ,että ketju saa löpisijöitä ja pysyy puhtaana.
    Viimeksi muokannut Legendary Atvi : 5.9.2006 klo 7:00:09
    A living legend of black magic.

Kiitokset upeesta setistä MKUP:lle.

Tekstini (ja etenkin kakkien virheideni) ymmärtämiseen pitäisi olla vähintäänkin äidinkielen opettaja joten älkää välittäkö ja yrittäkää ymmärtää.

SeeD
    Liittymispäivä
    8.6.2006
    Sijainti
    JKL
    Ikä
    17

Oletus

Aloin pelaamaan Dofusta eilen (9. elokuuta) ja minulla on vain 2 charaa:
    Sipi on Feca's shield (yksi classeista) ja minun ensimmäinen ukkoni. Nimen otin itseltäni
    Crysta on vasta alussa oleva Osamoda's Whip (yksi classeista). Crystal oli nimenä jo käytetty.
    Dofus on melko tylsä jos ei pidä ahkerasta valikkojen selaimesta ja hiirellä naputtelusta. Taistelusysteemi muistuttaa Disgaeaa. Eli kun kohtaat hirviöt (jotka voi helposti kiertää), voit tietyn ajan verran valita minne kohtaa taistelua aloitat. Sillä ei ole paljoa merkitystä. Saman ajan kuluessa joku toinen voi liittyä kanssasi taisteluun, joka tekee partyttamisesta helppoa. Guildeista en ole vielä oikein perillä. Kun taistelu alkaa, yleensä taistelun käynnistänyt saa ensimmäisen vuoron. Hän voi liikkua niin pitkälle ruuduissa kuin hänen MovePontsinsa/MPt riittävät. Liikkua voi niin kauan kunnes MPt menevät nollaan. Kun olet liikkunut, voit valita iskun jota käytät. Iskuja ei ole kovin paljoa, mutta kyllästyä ei ehdi tasojen ansiosta. Attack/ActionPointsit/APt määräävät kuinka paljon voit tehdä iskuja.

Enempää en jaksa kertoa. Kokeilkaa ihmeessä, Dofus on ihan mukava.
    //
    Juu, peli on ilmainen, paitsi jos haluat tulla "Full-game member with 100% of the game!":ksi.
    Minä en ole pelin juonta lukenut, koska se ei ole olennainen asia. Pelaan jos peli on hyvä, en jos sen juoni on hyvä.
    //
    Muuten liittyköö death note-guildiin/klaaniin. siinä minun Crystani on.
    Viimeksi muokannut Sase : 10.8.2006 klo 17:29:28

Mage freya™:n avatar
    Liittymispäivä
    30.10.2003
    Sijainti
    Satakunta
    Ikä
    27

Heheeeh!

Katselin ton trailerin tuolta sivuilta ja tulipas mieleen Disgaea siitä alusta. (Kuu möllöttää ja se kalliorakennelma näyttää ihan Laharlin linnalta) Muutenkin, ainakin tuosta hahmotaiteesta tulee suuresti mieleen Nippon Ichin tekemät Strategy-RPG:t. Se on tietenkin hyvä asia, sillä omaa silmääni se miellyttää.

Luin myös sen tarinan alun joka sivuilla on luettavissa, ja täytyy sanoa, että hieman kliseinen ja naiivi, mutta luulempa, että se kuuluu asiaan. Ainakin jos muutkin asiat kuin hahmotaide menee yksiin NIS:n kanssa. Grafiikkaa katselin tuolta ihan kuvankaappausten muodossa ja hyvältä näyttää. Kivan pirteät ja värikylläiset maisemat. Voisin itseasiassa lopettaa tän jaarittelun ja mennä lataamaan kyseisen pelin... Sehän on ilmainen?!

Maple Storya joskus koitin ja tämä nyt ainakin idealtaan ja ulkonäöltään on melko samanlainen, joten sanokaapa joku jotain painavaa sanaa. Tuossa Apoc jo selittikin taistelu sydeemistä. Ainiin, hahmoluokat näyttivät mielenkiintoisilta ja boonusta, että niitä on paljon.
    Viimeksi muokannut freya™ : 10.8.2006 klo 13:21:44

Liittymispäivä
    19.3.2006
    Sijainti
    Black mage village

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Apocolator
    Aloin pelaamaan Dofusta eilen (9. elokuuta) ja minulla on vain 2 charaa:
    Sipi on Feca's shield (yksi classeista) ja minun ensimmäinen ukkoni. Nimen otin itseltäni
    Crysta on vasta alussa oleva Osamoda's Whip (yksi classeista). Crystal oli nimenä jo käytetty.
    Dofus on melko tylsä jos ei pidä ahkerasta valikkojen selaimesta ja hiirellä naputtelusta. Taistelusysteemi muistuttaa Disgaeaa. Eli kun kohtaat hirviöt (jotka voi helposti kiertää), voit tietyn ajan verran valita minne kohtaa taistelua aloitat. Sillä ei ole paljoa merkitystä. Saman ajan kuluessa joku toinen voi liittyä kanssasi taisteluun, joka tekee partyttamisesta helppoa. Guildeista en ole vielä oikein perillä. Kun taistelu alkaa, yleensä taistelun käynnistänyt saa ensimmäisen vuoron. Hän voi liikkua niin pitkälle ruuduissa kuin hänen MovePontsinsa/MPt riittävät. Liikkua voi niin kauan kunnes MPt menevät nollaan. Kun olet liikkunut, voit valita iskun jota käytät. Iskuja ei ole kovin paljoa, mutta kyllästyä ei ehdi tasojen ansiosta. Attack/ActionPointsit/APt määräävät kuinka paljon voit tehdä iskuja.

Enempää en jaksa kertoa. Kokeilkaa ihmeessä, Dofus on ihan mukava.
    //
    Juu, peli on ilmainen, paitsi jos haluat tulla "Full-game member with 100% of the game!":ksi.
    Minä en ole pelin juonta lukenut, koska se ei ole olennainen asia. Pelaan jos peli on hyvä, en jos sen juoni on hyvä.
    //
    Muuten liittyköö death note-guildiin/klaaniin. siinä minun Crystani on.
    Joo oikeassahan Apo on... ilmainen on jos ei full meberiä ota.Ilmankin pärjää ihan hyvin ,vaikka vain 5% pelistä on käytöstä(mitä ei kyllä uskoisi) niin sekin on niin suuri ,että ihan päätä huimaa ajatella millainen koko peli sitten on. Maplestorya peli kovinkaan muistuta ,mutta nippon ichi tyylinen on. Siis ruuduilla liikutaan ja hyvin toimivasti.tappelun aloittaa yleensä se joka omaa eniten vaadittua skilliä(josta en itsekkään ole vielä perillä). Kaverin kanssa pelaaminen on tuplasti hauskempaa ja minä ja Apo puhumme partyttämisestä.Ilmaispelaajilla on 1-20 levelisiä vihollisia ja maksullisilla 1-500:taan. Sekin kyllä riittää aivan hyvin ,koska kehittäminen on aika hidasta. Myös questeja pelistä löytyy. Kaikkia classit panawadaa(tai jotain sinnepäin) lukuun ottamatta ovat ilmaispelaajille avoinna. Classit soveltuvat jokainen omalla tavlaan hyvin tappeluun ja classi valitaankin yleensä pelityylin mukaan. Classeja yhdistelemällä saa aika täydellisen guildi tasapainon.

Tekstini (ja etenkin kakkien virheideni) ymmärtämiseen pitäisi olla vähintäänkin äidinkielen opettaja joten älkää välittäkö ja yrittäkää ymmärtää.

Soldier Kalabatik:n avatar
    Liittymispäivä
    16.10.2004
    Sijainti
    Mikkeli
    Ikä
    23

Oletus

Morjens

Joo tätäkin kokeilin joskus aikoinaan kun ilmainen oli. Mistään rajoituksista en kuitenkaan silloin vielä kuullut. Vuoropohjainen pelisysteemi on kyllä ihan mukavaa vaihtelua, mutta eipä tuo mitään hirveitä kiksejä antanut. Pari leveliä hommasin siinä ja päätin sitten lähteä vähän tutkiskelemaan maailmaa. Kesti ehkä 30 sekunttia kun tulin kartalle missä joku NPC vartia töykeästi ilmoitti, että tänne ei ole tulemista ellet ole maksanut pelistä. Eli siis se pelialue missä ilmaisena pelaavat käyskentelevät on pieni! (Wikipedian mukaan yksi kaupunki ja sitä ympäröivä maasto) En tajua miten joku voi muka sanoa sitä edes suureksi. Ja kun hirviöitäkin on leveliin 20 asti niin ei tuota kauaa edes pelaa, ainakaan täysjärkinen.

Dofus oli näin ehkä 30 minuutin pelaamisen jälkeen ihan sellainen jees (tosin mikä mmorpg ei olisi "ihan jees" noin lyhyen kokeilun perusteella?), mutta ilmaisena sen pelaamisessa ei ole järkeä kiitos niin suurten rajoitusten. Esimerkiksi Runescapessa ilmaisena saa paaaaaljon suuremman maailman tutkittavaksi ja jos Ryynikaappi ei kelpaa niin onhan niitä muitakin täysin ilmaisia vaihtoehtoja. Kuten vaikka Flyff, Silkroad Online, Maple Story, Anarchy Online sekä Kal Online. Maksakaa tai pelatkaa jotain muuta.

Ugh, olen puhunut.

GET NAKED

Liittymispäivä
    19.3.2006
    Sijainti
    Black mage village

Oletus No lol!

Lainaus Alunperin kirjoittanut Kalabatik
    Morjens

Joo tätäkin kokeilin joskus aikoinaan kun ilmainen oli. Mistään rajoituksista en kuitenkaan silloin vielä kuullut. Vuoropohjainen pelisysteemi on kyllä ihan mukavaa vaihtelua, mutta eipä tuo mitään hirveitä kiksejä antanut. Pari leveliä hommasin siinä ja päätin sitten lähteä vähän tutkiskelemaan maailmaa. Kesti ehkä 30 sekunttia kun tulin kartalle missä joku NPC vartia töykeästi ilmoitti, että tänne ei ole tulemista ellet ole maksanut pelistä. Eli siis se pelialue missä ilmaisena pelaavat käyskentelevät on pieni! (Wikipedian mukaan yksi kaupunki ja sitä ympäröivä maasto) En tajua miten joku voi muka sanoa sitä edes suureksi. Ja kun hirviöitäkin on leveliin 20 asti niin ei tuota kauaa edes pelaa, ainakaan täysjärkinen.

Dofus oli näin ehkä 30 minuutin pelaamisen jälkeen ihan sellainen jees (tosin mikä mmorpg ei olisi "ihan jees" noin lyhyen kokeilun perusteella?), mutta ilmaisena sen pelaamisessa ei ole järkeä kiitos niin suurten rajoitusten. Esimerkiksi Runescapessa ilmaisena saa paaaaaljon suuremman maailman tutkittavaksi ja jos Ryynikaappi ei kelpaa niin onhan niitä muitakin täysin ilmaisia vaihtoehtoja. Kuten vaikka Flyff, Silkroad Online, Maple Story, Anarchy Online sekä Kal Online. Maksakaa tai pelatkaa jotain muuta.

Ugh, olen puhunut.
    No lol! Ilmaispeli alue on tasan suuri olitkin ehkä jossain kaupungin laidalla ja lähdit kulkemaan poispäin ja kehittäminen on joka tapauksessa niin hidasta ,että ilmaispelistäkin saa todella paljon irti. Ja noista sun vaihtoehdoista! Tää on tasan 10x parempi kun rune itsekin sitä joskus himona mätin ,mutta en onneksi enää... Ja taas Silkroad vaatii aika paljon koneelta ja näytönohjaimelta. MapleStory taas vaatii aivan hitonmoisen uhrautumisen (tai pelaaja kielellä melkein No Lifen) ,että pelistä jotain irti saa! Muista en tiedä. Mutta tämä on heikkotehoisen koneen omistajan EI runehullun hyvä valinta. Tänne ollaan tultu sitä paitsi keskustelemaan kyseisestä pelistä ,EI muista MMORPG:eistä. Ja jos edes et tiedä mikä MMORPG on (katso siitä rakastamastasi wikipediasta tai) niin se on massive multiplayer online role playing game. Ja tuosta niin rakastamastasi RuneScapesta: Ilmaiset pelaajat eivät saa käyttöönsä kuin hädin tuskin 25% koko pelistä.
    Ja Dofuksesta ei into lopu monipuolisten classienkaan ansiosta. Et itse taida olla täysijärkinen, osuinko oikeaan?

Totta kai on kyse pitkälti mielipiteistä ,muuta faktojakin on. Pahoittelen jos loukasin sinua ja pyydän anteeks i(mikäli näin tapahtui).

Soldier Kalabatik:n avatar
    Liittymispäivä
    16.10.2004
    Sijainti
    Mikkeli
    Ikä
    23

Oletus

Morjens

Lainaus Alunperin kirjoittanut Legendary Atvi
    No lol! Ilmaispeli alue on tasan suuri olitkin ehkä jossain kaupungin laidalla ja lähdit kulkemaan poispäin ja kehittäminen on joka tapauksessa niin hidasta ,että ilmaispelistäkin saa todella paljon irti.
    Online roolipelien yksi ideoistahan on iso virtuaalinen maailma jossa saa tepastella rauhassa. Se illuusio vähän kärsii kun yhtäkkiä tulee näkymätön seinä vastaan jonka läpi toiset (maksaneet pelaajat) pääsee ja sinä et. Runescapessakin on näin, mutta siinä sentään se f2p maailma on isompi. Olkoon kehittäminen vaikka kuinka hidasta, tuntuu se vähän tyhmältä, että sinun hahmosi ei voi olla yhtä hyvä kun olisi mahdollista. Ellet sitten kuvittele hakkaavasi niitä samoja lv20 monsuja maailman loppuun asti.

Ja noista sun vaihtoehdoista! Tää on tasan 10x parempi kun rune itsekin sitä joskus himona mätin ,mutta en onneksi enää... Ja taas Silkroad vaatii aika paljon koneelta ja näytönohjaimelta. MapleStory taas vaatii aivan hitonmoisen uhrautumisen (tai pelaaja kielellä melkein No Lifen) ,että pelistä jotain irti saa! Muista en tiedä. Mutta tämä on heikkotehoisen koneen omistajan EI runehullun hyvä valinta.
    Juup jos ei Runesta tykkää niin eihän sille voi mitään. Se on hyvä vaihtoehto tälle koska sekin on erittäin kevyt ja niin etiäppäin. Ja miten niin Maple Story vaatii hitonmoisen uhrautumisen? Eihän sitä kukaan pakota pelaamaan.

Tänne ollaan tultu sitä paitsi keskustelemaan kyseisestä pelistä ,EI muista MMORPG:eistä.
    Enhän minä tänne tullutkaan keskustelemaan muista peleistä, kunhan vain mainitsin ne hyvinä (parempina) vaihtoehtoina.

Ja jos edes et tiedä mikä MMORPG on (katso siitä rakastamastasi wikipediasta tai) niin se on massive multiplayer online role playing game.
    Kyllä minä luulen, että tiedän mikä MMORPG on jos olen kerran kyseisen genren pelejä pelannut apautirallaa viisi-kuusi vuotta.

Ja tuosta niin rakastamastasi RuneScapesta: Ilmaiset pelaajat eivät saa käyttöönsä kuin hädin tuskin 25% koko pelistä.
    Ja Dofuksesta ei into lopu monipuolisten classienkaan ansiosta.
    En rakasta Ryynikaappia, en edes muista milloin pelasin sitä viimeksi. Se vaan sattuu olemaan hyvä vaihtoehto niille jotka etsivät kevyttä peliä jota pelatakseen ei tarvitse latailla monien satojen megatavujen kokoisia asennustiedostoja. Olkoon vaikka se 25%, mutta taitaa silti olla isompi kuin Dofuksessa?

Dofuksen f2p on tarkoitettu testaamista varten. Elikkä siinä voi rauhassa kokeilla peliä ja jos tykkää -> maksaa siitä. Yleensä näissä peleissä kyseinen kokeiluhommeli on tehty esimerkiksi 14-päivän ilmaisena kokeiluaikana jonka jälkeen pitää maksaa jos haluaa jatkaa pelaamista. Dofuksen f2p:n idea ei ole, että sitä jäädään pelaamaan koska se on niin rajattu. Esimerkiksi sama idea on räiskintäpelien multiplayer-demoissa: Yksi mappi jossa ehkä alle puolet pelin aseista. Osta peli jos haluat lisää, montaa viikkoa et tuskin jaksa samaa mappia hakata.

Et itse taida olla täysijärkinen, osuinko oikeaan?
    Kerrankin olen samaa mieltä kanssasi. Olen täysin latvasta laho =(.

Pahoittelen jos loukasin sinua ja pyydän anteeks i(mikäli näin tapahtui).
    Sun pitää pistää paremmaks jos haluat loukata minua ;>

GET NAKED

Liittymispäivä
    19.3.2006
    Sijainti
    Black mage village

Oletus

En minä halua sinua loukata. Maplessa jos aiot pärjätä se vaatii uhrautumista. Ja pelissä riittää tekemistä normaaleille ,EI No Life pelaajille. Joten jätetään muut pelit nyt sikseen

Dragoon The Noob:n avatar
    Liittymispäivä
    4.8.2004
    Sijainti
    Joensuu
    Ikä
    19

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Legendary Atvi
    En minä halua sinua loukata. Maplessa jos aiot pärjätä se vaatii uhrautumista. Ja pelissä riittää tekemistä normaaleille ,EI No Life pelaajille. Joten jätetään muut pelit nyt sikseen
    Voithan sinä maplea pelata vain vähän aikaa päivässä. "Hiljaa hyvä tulee"
    Minulla tuo dofus ei toimi (jää vaan musta ruutu.) joten en voi edes arvostella koko peliä. Kieltämättä varmasti häiritsee tuo "member" juttu.
    ()_()
    Ha Ha. Fat Chance

Tonberry Auroch:n avatar
    Liittymispäivä
    23.7.2004
    Sijainti
    Kolmen J:n Kajaani
    Ikä
    23

Oletus

Tutuistuin hieman peliin. Luin läpi "ohjeet" sun muut kotisivuilta. Pelattavuutta en voi kommentoida koska en ole sisään peliin mennyt. Classeja kyllä näytti olevan ihan kivasti. Niinno kaikissa MMORPG peleissä on niitä mukavasti. Sinänsä mikä ilahdutti oli "omaperäiset" nimet joita classeille oli annettu. Ohjattavuudesta en kykene sanomaan mutta screenshottien perusteella voin varmaan uskoutua sanomaan että liikkuminen toimii melko paljon ala RO. Lisään sitten muuta jos jaksan/kerkeän(lukion viimeinen vuosi koitas keretä siinä MMORGPtä pelata).

Atville nyt voisin vielä tähän loppuun heittää että MMORPGt tunnetusti vievät paljon aikaa. En minä itseäni lue sen enempää nolifeksi kuin ketään muutakaan. No okei jos pelaat päivästäsi 7h+(ehkä vähemmän ei ole minun asiani arvioiuda missä "nolifen" raja menee) niin varmaan voidaan sanoa että olet "nolife". Jos tahtoo pelin joka ei vaadi paljon panostamista niin kannattaa kyllä MMORPGt silloin unohtaa =P. Dofus tuskin on eroavainen, kunhan vain painelet sinne member alueelle. Oh the joys of MMORPG <3.

Edit// no Dofus varmaan on halvempi sen takia että Dofuksen pyörittäminen ei vie niin paljon rahaa kuin esim WoWin pyörittäminen. Ja WoW on varmaan hieman laajempi(en mene vannomaan veikkaan vain) + monta muuta syytä jota en nyt ala luettelemaan. Jotenkin tuntuu siltä että WoWia haukutaan vain sen "kalleuden" takia (en nyt sano että täällä on haukuttu mutta yleisesti). Suurin osa kommenteistä miksi WoW on surkea on se että se maksaa. Sinänsä ihmettelen että miten tälläinen käsitys voi olla maailmassa missä about kaikki maksaa. Tuskin itsekkään tahtoisitte myydä tavaraa ilmaiseksi kun tuottoa pitäisi saada. Tjooh mut offia on että joo. Mutta kommentoin nyt tuota. Sinänsä en henkilökohtaisesti pidä sellaisesta että f2f pelaajilla on käytössä vain 1-5% koko pelistä. 30% olisi melko kohtuu imo. Jotenkin tuntuu että jos aikoo nauttia Dofuksesta tulee samantien alkaa maksaa. Noh tapansa kullakin yhtiöllä.
    Viimeksi muokannut Auroch : 17.8.2006 klo 20:52:24
    Would you dance with me withing the twilight?

Liittymispäivä
    19.3.2006
    Sijainti
    Black mage village

Oletus

Tarkotin ton maplen kanssa ,että jos aikoo jossain about 1-2vk päästä lvl50 on se aivan No Life touhua ja voihan sitä aina pari kolme tuntia päivässä pelata ,mutta se sitten vaatii aika paljon ,että jotain tulosta tulee aikaiseksi. Totta kai MMORPG:it vaativat paljon aikaa. Pahoittelen jos sinulla ei kyseinen peli toimi,The Noob. Ehkä se member avaa aika lailla enemmän juttuja ,mutta näille hiljaa eteneville on ilmais versiostakin kauan hupia toisin kuin No Lifeille (itse määrittelisin päivittäin 6+ tuntia AINA ja pelaaminen muuta tärkeämpää). Toivon nyt ettei täällä mitään hirveätä sotaa syty eikä minun ollut tarkoitus ketään loukata ,mutta yritetään nyt pitää puheet ihan Dofuksessa. Maplea varten on Omat threadinsa ja MapleFin.

Soldier YoYo~Yoda:n avatar
    Liittymispäivä
    23.1.2003
    Sijainti
    tuolla jossain porin synkmetsissä
    Ikä
    27

Oletus

Pari kuukautta pelanneena ja maksavana pelaajana tuon oman korteni kekoon tästä aiheesta. Ilmais pelaajilla on oikeastaan aika hirvettä. lähinnä siksi että heitä on paljon ja 5% pelistä on aika vähän. pari esimerkkiä. tavaran keruu... Lumberjackeillä on yksi metsä jossa on ihan kivasti low lvl puuta mutta level uppaaminen kyseisessä ryteikössä kestää kauan. koska lumberjack on yleinen ammatti. Miner on yhtä H:ta koska se on suositumpi ammatti ja ilmais pelaajilla on yksi kaivos käytettävissä joka on 24/7 tyhjä koska kaikki hakataan ja jos maksava pelaaja käy se tyhjentää kaivoksen sekunnissa. Farmeri on ainoa oikeastaan jota ilmais pelaajat pystyvät hyödyntämään (koska kalastajaan maksavatkaan pelaajat eivät koske). Ilmais pelajaajille job classien max lvl on 30 kun taas maksaville se on 100. 100 lvl farmeri saa ihan mitä tahansa viljaa 2sekunnissa ja vähimmäis määrä on 6 max about 20. ilmais pelajaalla viljojen harvestoimiseen menee 9s ja hän saa 1-8. se jobeista. Ilmaispelaaja saa hakata 20 levelin mömmöjä isoin on miliboowolf absturbin mettässä mitä kaikki F2P pelaajat metsästävät. Maksava saa hakata lvl.500 mömmöjä ja maksaville voi ainoastaan tippua setti itemeitä.
    Voin vain sanoa että ilmais peljaailla on oikeasti rankkaa . Tosin heidän ansiostaan maksavat pelaajat saavat halpoja raaka-aineita johon muuten tuhrautuisi aikaa. Hieno peli jos on varaa/kiinnostusta maksaa mutta ilmaispelaajalle peli ei anna paljoa.
    Tosin Kalliudesta en tiedä... vuosi WoWia = 3 vuotta Dofusta.
    Viimeksi muokannut YoYo~Yoda : 17.8.2006 klo 19:57:55
    Hermoraunio vuodesta 1990... kiitos nintendolle .

Oletus

Minä kokeilin tuon pelin ilmaisversiota ihan muutaman minuutin ajan ja sanon nyt, että minen oikeasti osannut pelata sitä pätkän vertaa. En tiedä, johtuiko pelin lagittaminen siitä, että koneeni taas vammaili vaiko siitä, että olin ilmaispelaaja ja saan näin ollen jotain miinuksia maksamattomuudestani, mutta kamalaa tökkimistä se oli. Tappelusysteemikin meni minulta ihan sivu suun, joten päätin nakata koko pelin menemään.

Minun on siis parasta vaan jatkaa Silkroadin ja Anarchyn parissa. Tai hankkia se turkasen Guild Wars.
    "I'm gonna beat you like a red-headed stepchild!"

SeeD
    Liittymispäivä
    8.6.2006
    Sijainti
    JKL
    Ikä
    17

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Hukka
    Minä kokeilin tuon pelin ilmaisversiota ihan muutaman minuutin ajan ja sanon nyt, että minen oikeasti osannut pelata sitä pätkän vertaa. En tiedä, johtuiko pelin lagittaminen siitä, että koneeni taas vammaili vaiko siitä, että olin ilmaispelaaja ja saan näin ollen jotain miinuksia maksamattomuudestani, mutta kamalaa tökkimistä se oli. Tappelusysteemikin meni minulta ihan sivu suun, joten päätin nakata koko pelin menemään.

Minun on siis parasta vaan jatkaa Silkroadin ja Anarchyn parissa. Tai hankkia se turkasen Guild Wars.
    Ei kannata luovuttaa heti

Jos olet pelannut NIS:n strategiapelejä niin tämä ei ole vaikeaa. Jos et kannattaa katsoa tutorialit. Ja peli-into menee kyllä lagimisessa minullakin. Ja yhteyden nopeudessa ei pitäsi olla mitään eroa maksavilla ja "free" pelaajilla.

PupuParka SDNKorento:n avatar
    Liittymispäivä
    27.3.2002
    Sijainti
    Jakomäki

Oletus

Arvatkaa mitä tämä lääkintämies tekee lomilla? Itse olen pelannut kokeiluversiota noin puolisen vuotta, eikä kyllästyminen iske kun vasta 6h pelisession jälkeen. Iloa riittää, kun pelaa erilaisten ihmisten kanssa. Myös tyttöystävä ja eri hahmoluokat antavat potkua. Ainakin on jotain mitä odottaa kasarmilla ;]

Mikä pelissä oikein ihastuttaa? Crazzien kanssa olemme tulleet siihen tulokseen, että pelin taktinen puoli, ylisöpö teema ja hyvin luotu MMORPG-henki sitoo pelaajan tuoliin. Taistelut ovat haastavia ja monipuolisia, eikä muutaman tiimikaverin läsnäolo hidasta meininkiä. Vasta kuuden pelaajan ollessa läsnäolo alkaa tökkimään - silloinkin kyse on odottamisesta.

Suosittelen kokeilemaan peliä ihan pelkän taktisuuden vuoksi, söpöilyteema jakaa mielipiteet ja varmasti mahdolliset pelaajat. Jos tyksitte ruutu- ja vuoropohjaisesta taistelusysteemistä, tämä voi olla teille

Jos haluatte pientä tutorointia, min pidän mielelläni seuraa uusille pelaajille: dofustelevat finiläiset olisivat kultaa.

//Nih: Lvl 29 Iop ja Lvl 11 Eniripsa FTW
    -

+ Vastaa ketjuun

Kirjoitussäännöt

• Et voi aloittaa uusia ketjuja
  • Et voi kirjoittaa vastauksia
  • Et voi lisätä liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi
  • BB-koodi on käytössä
  • Hymiöt ovat käytössä
  • [IMG] koodi on käytössä
  • HTML-koodi on poissa käytöstä