+ Vastaa ketjuun
Sivu 2 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen
Näkyvissä tulokset 16 - 30. Tuloksia yhteensä 41.

Ketju: Piirustuskerho - Säännöt ja keskustelua

Oletus

Kyllähän tuo juu ihan mielenkiintoiselta kuulostaa. Voisin varovaisehkosti jopa lupautua aktiiviksi.

Itse toiminnasta sen verran, että parasta kai olisi että tekniikka olisi aina täysin vapaa. Osallistujia karsiutuisi kamalasti pois mikäli pitäisi olla useita eri välineitä kunkin tehtävän toteuttamiseen. Lisäksi kerhon ohjeisiin kannattaisi varmaan asiaan paremmin perehtyneiden kirjoittaa jonkinlaista ohjeistusta skannaamiseen jotta käsintehdyt työt saadaan sitten kokenemattomienkin puolelta skannattua kunnolla. ^^

Goblin Katinka:n avatar
    Liittymispäivä
    26.3.2005
    Sijainti
    James?
    Ikä
    22

Oletus

Tämä vaikuttaa sen verran mielenkiintoiselta, että voisin minäkin ilmaista kiinnostukseni. Aktiivijäseneksi en ihan uskalla ilmoittautua, kun ei tahdo riittää kärsivällisyyttä tai voimia piirtää kovin usein ja edellisestä postauksestakin tänne on yli vuosi aikaa. :p Katsotaan jos tässä nyt onnistuisi pysymään vähän aktiivisempana. Tulisi samalla jotain muutakin käyttöäkin noille kaikenmaailman piirustusvälineille, kuin pelkkä pölyn kerääminen kaapin pohjalla.

Ehdottomasti mukana ollaan siis.

perverssionisti i<3yaoi:n avatar
    Liittymispäivä
    4.10.2005
    Sijainti
    Helsinki
    Ikä
    22

Oletus

Jeee. Mukana olen jos jaksan. Tosin väsyttää nyt sen verran etten jaksa edes lukea koko ketjua, puhumattakaan ideoinnista tai piirtämisestä.
    Eli juu, kiinnostusta on, jos minulle tehdään elämä helpoksi ja kerrotaan mitä pitää tehdä ^-^"
    Am I cute, uguu?

Chibi Tonishi:n avatar
    Liittymispäivä
    15.11.2003
    Sijainti
    Ahtiala (Lahti)
    Ikä
    19

Oletus

Kyllähän minultakin kiinnostusta löytyy. Ainakin se saattaisi auttaa minua piirtämään useammin. Mutta onko siinä siis joku tietty aikaraja? Jos vaikka on kiireitä paljon, eikä ehdi piirtämään? :<

Meinaako mahdollisimman usein, että kerran viikossa? :o Se olisi aika usein, mutta tuskin liian usein? Ei tiedä ei. Riippunee ihan henkilöstä. Mutta kiinnostusta löytyy täältäkin.

Toivottavasti tämä auttaisi minua piirtämään enemmän. ^_^
    EWW!
    Don't touch thaT

Please, support the dragons!

King of all Cosmos pensu:n avatar
    Liittymispäivä
    17.5.2005
    Sijainti
    Helsinki

Oletus

Juu. Voisin osallistuakkin tälläiseen, jos aikaa riittää. n__n minusta tuo kerran viikossa on liikaa, kerran kuukaudessa olisi parempi. En kyllä tiedä ehtisinkö sittenkään.
    R O Y A L R A I N B O W !
    pentsu @ deviantART

Black Stone Ze Shoopuf:n avatar
    Liittymispäivä
    21.7.2003
    Sijainti
    707
    Ikä
    22

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Tonberry14
    Kyllähän minultakin kiinnostusta löytyy. Ainakin se saattaisi auttaa minua piirtämään useammin. Mutta onko siinä siis joku tietty aikaraja? Jos vaikka on kiireitä paljon, eikä ehdi piirtämään? :<

Meinaako mahdollisimman usein, että kerran viikossa? :o Se olisi aika usein, mutta tuskin liian usein? Ei tiedä ei. Riippunee ihan henkilöstä. Mutta kiinnostusta löytyy täältäkin.

Toivottavasti tämä auttaisi minua piirtämään enemmän. ^_^
    No siis, jokaiseen tehtävään liittyy tietty aikaraja. Voimme joko sopia, että jokainen tehtävän laatija saa itse päättää tehtävälleen aikarajan tai sitten niin, että on jokin standardi. Minä tosin suosisin ehkä ensimmäistä.

Kerran viikossa, ei varmaan niin usein. Joku pari viikkoa tehtävän toteuttamiseen ja viikko tai pari kommentointiin. Voisi pyrkiä siihen, että aina on joko tehtävä tai kommentointi pyörimässä - ellei kumpikin.

Little Monster Velvety:n avatar
    Liittymispäivä
    30.4.2004
    Sijainti
    Haukipudas
    Ikä
    23
    Blogimerkinnät
    2

Oletus

Ihan tätä varten piti kirjautua sisään foorumille, vaikka pitäs olla idlaamassa. 8D Mutta käynpä suoraan asiaan, kun kerran tähän postaamaan aloin.

Piirrustuskerho on hyvä idea. Minä olen kyllä heti mukana, sanonpa sen suoraan. Minä mietin itsekin tuossa joku viikko sitten, että voisiko tällaisen perustaa tänne. Onneksi en itse sitä alkanut tänne värkkäämään, vaan jäin odottamaan, että joku muu tekee sen puolestani. >:3 Voi, minähän kuulostan aivan kamalalta. Syyttäkää pepsiä, jota juuri olen juomassa. Mutta minä sanon, että loistava idea ja minä olen kyllä mukana tässä, kun piirtämisestä tykkään. Pitää vain miettiä, että riittääkö aika, kun tuo koulu kuitenkin vie aika paljon aikaa. Mutta kaikesta huolimatta kiinnostusta löytyy ja paljon tätä kerhoa kohtaan. Että semmonen pystyyn heti, kun on mahdollista. ^^b

Mage pantsu:n avatar
    Liittymispäivä
    29.8.2006
    Sijainti
    Kupo-Miksu
    Ikä
    18
    Blogimerkinnät
    1

Oletus

Neh, minultakin löytyy kiinnostusta tähän, sillä pidän piirtämisestä, kun hyvä aihe on. Joten, minä olen mukana, vaikka olenkin finissä uutena.

Hieman lyhytkö viesti, mutta eipä oikein ilmoiteltavaakaan ollut. :]

Soldier Raine:n avatar
    Liittymispäivä
    1.4.2002
    Sijainti
    Kajaani
    Ikä
    24

Oletus

Tämäkin henkilö täällä kiinnostui ja osallistakin voisi^^valitettavasti en vain omista muuta,kuin opiopaperia ja lyijytäytekynän,joten mitään materiaalirajoitteisia kuvia(esim hiilillä ja sellaisilla)en pystyisi väkertämään ._. mutta olisi se minullekin haastetta piirtää jonkin aiheen mukaan,kun nykyään paperille putkahtelee vain nättityttöjä ja -poikia -_-'
    Mutta niin...laskekaa minut vain mukaan^^
    Boku wa...kami desu

Suuret kiitokset ja kumarrukset Tiffanylle setistä <3
    Tial on rakas ukeni <3

Tonberry Lady Baralai:n avatar
    Liittymispäivä
    3.6.2004
    Sijainti
    Jyväskylä Rock City
    Ikä
    24

Oletus

Minäkin voisin änkeytyä tänne mukaan sikälimikäli tuherruksistani tulee sellaisia, että kehtaan niitä julkisesti esitellä...itsekritiikkini määrä on loputon ja selkärankani olematon Niin, ja myös siinä määrin kuin välineet antavat myöten, omistan skannerin, jonkinlaisen kuvanmuokkaus/piirustusohjelman, lyijykynän ja kämäset puuvärit :}

Muttamutta siis, kiinnostusta kyllä löytyy, ja ehkä sitä saisi itseensä vähän aktiivisuuttakin.
    Will I be crucified for wanting to believe?

Oletus

Jeah noh, koska Puhve ja kumppanit tietävätkin minun olevan piirtelyn saralla ainakin pseudo-tuottelias, mahtunen kait matkaan. Ainaskin olisi hyvä koettaa katsoa kuinka paljon voin vetää annetun aiheen hyvän maun rajan väärälle puolen. Mutta jos pystytte antamaan minulle aina edes välillä uutta inspistä taiteiluun, uskon tämän olevan vaivan arvoinen.
    100% sitoutumista en voi jatkuvan idleni vuoksi luvata, ja tuohon sitten vielä päälle työpaikka. Mutta you know, hengessä mukana ja lihassakin aina joskus.
    Kannatan, kunhan ei aiheet liian nössöiksi mene.

Goblin Federian:n avatar
    Liittymispäivä
    4.9.2006
    Sijainti
    Helsinki
    Ikä
    23

Oletus

Ilmaisen jonninmoista kiinnostusta. Taiteellinen puoli jäänyt vähemmälle kun ei keksi koskaan mitä tekisi ja ei ole inspistä :E Täältä sitä voisi löytyä

En vanno saavani paljoa aikaan, mutta ainakin sitä jaksaa yrittää. Ite ehdotan jonkun antamaan aiheeseen tekoaikaa pari-kolme viikkoa ja sitten viikko-pari taukoa ennen uutta. Aiheeksi voisi käydä lause, runonpätkä, lyriikat, sana tai vaikka kuva. Kunhan tarpeeksi tarkka aihe, eikä vain "kesä", koska kesästä voi saada oikeasti ihan mitä tahansa aikaan. Toisaalta laaja aihe on hyväkin, kun saa nähdä monimuotoisia töitä ja monia visioita tietystä jutusta. Miten vain, mukana olen :]
    Sweet underlady

Oletus

Tämähän on hyvä idea. .> Minä olen ainakin heti mukana kun kerran en keksi omia aiheita nyt millään niin annetut aiheet ovat tervetulleita.

Mutta jos tässä parin viikon sisällä annettaisiin jo ensimmäinen aihe niin itse en voi osallistua ainakaan vielä siihen. Nimittäin tuosta typerästä monitoimilaitteesta on loppunut väri ja skannerikaan ei toimi ilman tuota väriä. .<. I wonder why. Enkä oikein usko että äiti saisi vähään aikaan ostettua mitään väriä.

Mutta en uskalla siltikään lupautua miksikään aktiiviksi... Vaikka aikaahan minulla on vaikka kuinka mutta pitkään aikaan en ole saanut mitään aikaiseksi. Paitsi pari sellaista tuotosta joihin olen ensin tyytyväinen, mutta jo seuraavana päivänä ei viitsi katsoa niitä...

Eli minä olen mukana, mutta en kovin aktiivisena. .>
    Tempora mutantur, nos et mutamur in illis.

Foot Soldier dragonfly^:n avatar
    Liittymispäivä
    27.6.2005
    Sijainti
    Lappeenranta
    Ikä
    21

Oletus

Kuulostaa kivalta idealta. Mie oisin varmaan mukana, jos en aktiivijäsenenä niin ainakin silloin tällöin. Kuitenkin tulee piirrettyä lähes päivittäin, niin tästä saisi siihenkin jotain uutta. Ja ehkä aktiivisuus täällä foorumeilla kasvaisi muutenkin...
    Mie kannatan nuita eri tekniikoita. Vaikkei miulla ookaan oikeastaan muita välineitä kuin vesivärit (nekin kyllä ovat enimmääkseen siskon) ja erilaisia puukyniä, niin voisin ainakin tehdä vähän tuttavuutta noiden vesivärien kanssa.
    Tuo aikaraja voisi riippua tietysti siitä tehtävän antajasta, mutta miusta se pari viikkoa toteuttamiseen kuulostaisi ihan hyvältä minimiajalta.
    Kiitokset setistä Azylumille!
    "Count D:n 25 metriä pitkät viikset ja ihanat munkit..."

Shinigami Berrycake:n avatar
    Liittymispäivä
    9.10.2003
    Blogimerkinnät
    11

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Puhvi
    Toteutus olisi vapaa, ellei tehtävänanto sitä jotenkin rajaisi - lyijykynä, hiili, akvarelli, öljyvärit, grafiikka, pastellit, plastinen sommittelu, posliinimaalaus jne.
    Kyllä mie vähän luulen että jos tehtävänannon yhteydessä toteutustekniikkaa alettaisiin rajaamaan, sanotaanko nyt vaikka~ posliinimaalaukseen, niin saattaisi siinä pari kerholaista melko nopeaan tipahtaa tekevien joukosta. Jotenka minä olisin sillä kannalla myös, että toteutustapa olisi aina täysin vapaa. Löytyy enempi rahkeita immeisillä tällöin ottaa osaa tehtäviin. :3 Tarkentaen hieman; tällaisella [ei-taidepainotteisella] keskustelufoorumilla se olisi kaikkein realistisin vaihtoehto, koska aika harvalla harrastelijalla on valmiiksi kovin laajaa materiaalivalikoimaa käytettävissään. :3

Vapaa toteutustapa mahdollistaa myös hauskemman ja monipuolisemman tuloksen valmiiden töiden suhteen sitten. Aihe kun olisi aina sama, niin mikäs sen mukavampaa kuin nähdä yhdestä otsikosta kymmenen erilaista näkemystä; vaihdellen esim. hiili/vesiväri etc. -työstä iloiseen photarivärkkäykseen, tai vaikka sitten siihen valokuvaan maalatusta posliinista. C;

Tiedän, tää on nimeltään piirustuskerho~ mutta kysynpäs silti. Eli: kuis muuten valokuvakollaasit? Olettaen siis, että kuvat ovat (tietenkin) itse otettuja? Jos toteutustapa olisi siis aina vapaa, laskettaisiinko tällainen mukaan kelvolliseksi työksi? Itse olisin valmis hyväksymään kyllä valokuvatkin, jos joku aiheen tahtoisi sellaisina esittää. : )

Oh Damn, the war is coming!
    oh Damn, you feel you want it!
    oh Damn, just bring it on today!

You can't live without the fire
    It's the heat that makes you strong
    'Cause you're born to live and fight it all the way
    You can hide what lies inside you
    It's the only thing you know
    You're embracing that, never walk away

+ Vastaa ketjuun

Kirjoitussäännöt

• Et voi aloittaa uusia ketjuja