+ Vastaa ketjuun
Sivu 3 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123
Näkyvissä tulokset 31 - 41. Tuloksia yhteensä 41.

Ketju: Piirustuskerho - Säännöt ja keskustelua

Black Stone Ze Shoopuf:n avatar
    Liittymispäivä
    21.7.2003
    Sijainti
    707
    Ikä
    22

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Astralberry
    Kyllä mie vähän luulen että jos tehtävänannon yhteydessä toteutustekniikkaa alettaisiin rajaamaan, sanotaanko nyt vaikka~ posliinimaalaukseen, niin saattaisi siinä pari kerholaista melko nopeaan tipahtaa tekevien joukosta. Jotenka minä olisin sillä kannalla myös, että toteutustapa olisi aina täysin vapaa. Löytyy enempi rahkeita immeisillä tällöin ottaa osaa tehtäviin. :3 Tarkentaen hieman; tällaisella [ei-taidepainotteisella] keskustelufoorumilla se olisi kaikkein realistisin vaihtoehto, koska aika harvalla harrastelijalla on valmiiksi kovin laajaa materiaalivalikoimaa käytettävissään. :3
    No siis, en tarkoittanut varsinaista tekniikkarajoittamista, vaan... tyylirajoittamista. Eli tehtävänanto voisi olla "tehkää mustavalkoinen kuva aiheesa pläpläplä" tai "toteuttakaa plöhplöhplöh pelkän kahden värin avulla" tjtn. Semmoista toteutushaastetta. En tietenkään sano, että tällaisia rajoitteita _pitäisi_ asettaa, mutten minä niitä aio kieltääkään. Se voisi luoda mukavaa vaihtelua. :}

Muthei, kiinnostuneille, minä perustin irkkikanavan #piirustuskerho IRCnettiin. Sinne saa tulla keskustelemaan ja puhumaan ja kaikkea.

Editoin myös säännöt tarkemmin aloituspostiin. Jos on ehdotuksia sääntöjen suhteen tai valitettavaa, niin tänne vain postia tai PM minulle.

Teen ensimmäisen tehtävän tässä ihan heti. :}

Täti Eliza Liv:n avatar
    Liittymispäivä
    15.2.2003
    Sijainti
    Seinäjoki
    Ikä
    25
    Blogimerkinnät
    4

Oletus

Ooh, jees jees minäkin teen luultavasti vierailujani kuhan Wowilta ehdin ((joo Puffi, edelleen)).

Ideana hyvä ja toivottavasti toteutuukin. ((Wowin fanartti suhteutettuna tehtävänantoon ei varmaan ole kiellettyä? :] ))
    Cute as Hell

Dragon Saria:n avatar
    Liittymispäivä
    9.6.2002
    Sijainti
    rajalla.. marjoja poimimassa
    Ikä
    25

Oletus

Puff laitatko myös sitten aktiivi jäsenet tuohon aloitusketjuun jotenkin vai mites. Voisi edes jossain aktivoitua ^_~ eeh. Pitikö ne ideat siis lähettää vain sinulle vai voiko niitä täällä aprikoida. Anteeksi vain mutta kiinnostavaa tämä kyllä, toivottavasti saadaan ensimäinen tehtävä pian aikaiseksi

// kato jooo oon sokia ei sittenkään mitään. eiku piirtelemään.

..:One Little fairy alone, lost in the dark and try to find new way to come out:..
    Signusta kiitos Fera

Lost Number Robbie:n avatar
    Liittymispäivä
    29.7.2005
    Sijainti
    Rite ther with ya

Oletus

Minusta tämä on ihana idea, ja haluaisin itsekin osallistua, mutta eihän tähän mitään ilmoittautumispapereita tarvita!? x/D

Ja se ensimmäinen tehtäväketjuhan on siis jo perustettu, ja sinne sitten vissiinkin saa ihan vapaasti postata työnsä...
    Ja kun tässä jutussa on mukana, niin eihän se haittaa jos ei joskus muista, jaksa, tai huomaa tätä tehtävähommaa..?
    Juu ja kyllä luin alkupostin, mutta haluan vain varmistaa ihan näin, että olen tajunnut oikein ^^'

Ja siis mahtava idea ; D !
    There's a way to be good again.
    - Khaled Hosseini, The Kite Runner

Oletus

saankohan minäkin tulla vaikka en kovinkaan aktiivisesti piirtele... kumminkin nyt ku sain skannerin ni vois jotakin ruveta lähettelemään
    ----------------------------------
    Gospel on kunnon musaa!
    ---------------------------------
    Guardian of Graphic club \o/

Vivir el momento Dorianthem:n avatar
    Liittymispäivä
    30.8.2004
    Sijainti
    Discordia
    Ikä
    21
    Blogimerkinnät
    3

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Slay'a
    saankohan minäkin tulla vaikka en kovinkaan aktiivisesti piirtele... kumminkin nyt ku sain skannerin ni vois jotakin ruveta lähettelemään :D
    Juups. Jokainenhan sitä saa osallistua. En minäkään mitenkään aktiiviseksi voi itseäni sanoa pitkällä tähtäimellä. :P

[... and the whole world saw.]

Goblin
    Liittymispäivä
    3.1.2005
    Sijainti
    Vantaa
    Ikä
    19

Oletus

Minäkin haluan osallistua! Piirtäminen on mukavaa ajanvietettä, tosin minulle tulee hirveän useasti sellainen tunne että en osaa mitään. "Mitä piirrän nyt?" on varmaan yleisin kysymys.
    Ja tehtäviä en ala teille laatimaan. Olen huono keksimään mitään kivaa.

Tehkääs nyt seuraava tehtävä niin pääsisin laittamaan joitain lyijykynä-/puuväritöitä näytille vaikkette uskaltaisi niitä katsoa! ^^

//Ainiin! Kai sitä voi vielä osallistua?
    Viimeksi muokannut Jenna : 8.12.2006 klo 20:33:16

Liittymispäivä
    21.7.2003
    Sijainti
    707
    Ikä
    22

Oletus

*sigh* Lapsoset, lukekaa. :<

Uusi tehtävä tuleepi, kun ton vanhan kommentointiaika on täyttynyt (tai jotain, kai sen vois nytkin jo perustella, kunhan jaksan :}). Ja kyl kyl kyl, saa osallistua, saa saa. Ei tarvi ilmoittautua mihkään, ei tarvi olla osallistunut aiempiin, ei tarvi oikeastaan tehdä yhtään mitään muuta ko piirtää kuva, postata se aikarajan sisällä ja sit kommentoida kahta muuta työtä aikarajan sisällä. As simple as that. :}

Shinigami Berrycake:n avatar
    Liittymispäivä
    9.10.2003
    Blogimerkinnät
    11

Oletus

No juu, ihan vain tällainen ilmoitusluontoinen asia olisi. [Poistin tästä yhden viestin asiaan liittyen~] Elikkäs... tässä vaiheessa, kun säännöt ja kaikenmoiset muutkin ohjeet on kirjoitettu aloitukseen selkeällä suomen kielellä ja tuossa ylempänä Puhvin postissa keskeinen toistettukin:
    Ja kyl kyl kyl, saa osallistua, saa saa. Ei tarvi ilmoittautua mihkään, ei tarvi olla osallistunut aiempiin, ei tarvi oikeastaan tehdä yhtään mitään muuta ko...
    ~ niin älkää enää postatko tähän ketjuun ilmoittautumisia tyyliin "jeejee mäkin tuun mukaan jej". Kiva että löytyy kiinnostusta, mutta ei silti jakseta enää jauhaa tuota samaa, eikös joo. :} Kerhosta voi keskustella kyllä jos jotain ilmenee, mutta pelkät 'jej, mäkin' -postit lähtee tästälähin vierailulle galaksiin x. :]

Oh Damn, the war is coming!
    oh Damn, you feel you want it!
    oh Damn, just bring it on today!

You can't live without the fire
    It's the heat that makes you strong
    'Cause you're born to live and fight it all the way
    You can hide what lies inside you
    It's the only thing you know
    You're embracing that, never walk away

Oletus

Piirustuskerho on ilmeisesti lopettanut toimintansa?
    yhtä vähän kuin lakata hengittämästä
    ja jatkaa elämistä
    voin minä sinua lakata pyydystämästä

Liittymispäivä
    21.7.2003
    Sijainti
    707
    Ikä
    22

Oletus

Ei ole. Uusi tehtävä tulee lähipäivien aikana.

+ Vastaa ketjuun

Kirjoitussäännöt

• Et voi aloittaa uusia ketjuja
  • Et voi kirjoittaa vastauksia
  • Et voi lisätä liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi
  • BB-koodi on käytössä
  • Hymiöt ovat käytössä
  • [IMG] koodi on käytössä
  • HTML-koodi on poissa käytöstä