No siis, en tarkoittanut varsinaista tekniikkarajoittamista, vaan... tyylirajoittamista. Eli tehtävänanto voisi olla "tehkää mustavalkoinen kuva aiheesa pläpläplä" tai "toteuttakaa plöhplöhplöh pelkän kahden värin avulla" tjtn. Semmoista toteutushaastetta. En tietenkään sano, että tällaisia rajoitteita _pitäisi_ asettaa, mutten minä niitä aio kieltääkään. Se voisi luoda mukavaa vaihtelua. :}Alunperin kirjoittanut Astralberry
Muthei, kiinnostuneille, minä perustin irkkikanavan #piirustuskerho IRCnettiin. Sinne saa tulla keskustelemaan ja puhumaan ja kaikkea.
Editoin myös säännöt tarkemmin aloituspostiin. Jos on ehdotuksia sääntöjen suhteen tai valitettavaa, niin tänne vain postia tai PM minulle.
Teen ensimmäisen tehtävän tässä ihan heti. :}

Jotenka minä olisin sillä kannalla myös, että toteutustapa olisi aina täysin vapaa. Löytyy enempi rahkeita immeisillä tällöin ottaa osaa tehtäviin. :3 Tarkentaen hieman; tällaisella [ei-taidepainotteisella] keskustelufoorumilla se olisi kaikkein realistisin vaihtoehto, koska aika harvalla harrastelijalla on valmiiksi kovin laajaa materiaalivalikoimaa käytettävissään. :3

Vastaa siteeraten
Voisi edes jossain aktivoitua ^_~ eeh. Pitikö ne ideat siis lähettää vain sinulle vai voiko niitä täällä aprikoida. Anteeksi vain mutta kiinnostavaa tämä kyllä, toivottavasti saadaan ensimäinen tehtävä pian aikaiseksi
ei sittenkään mitään. eiku piirtelemään.