EI OO SPÄMMII!
Enpäs tiedä onko järkeä kirjoittaa aiheesta josta ei tiedä mitään ja vieläpä humalassa, mutta tuossapa on metrin päässä kaverilla WIII ja mie olen kera muiden sitä täällä hihkuen ja rääkyen pelannyt.Jotain mukana tulleita minipelejä, kuten jotain ööm laser hockeytä, lehmäpeliä ja pingistä
Mutta hauskaa on! Räällä kaikki mönkyy, isot miehetkin että wheeee~! Minä epäilin hiukkasen tuota ohjainta, siis tuota kaukosäädinkapulaa mutta hitto vie, se onkin mukava ja hauska värkki. Kiristetään semmonen remmi ranteen ympärille ja sitten aletaan huitomaan tai kääntelemään/nostelemaan. Tuo varsinkin näin illanisytujaisiin ihan uuden elementin kaksinpeleissä kun se kaikkien huitominen ei ole nääs kovin järkevän näköistä. : D Ja muutenkin on jännä. Ja valkoinen söpö.
Nuo demopelit tai mitkä onkaan, on oikein yyvä idea. Ne on yksinkertaisia ja niiden avulla saa hyvin tuntu,aa tuohon kummaan ohjaimeen joka kieltämättä on kahden käden kapulaan tottuneelle melkoinen pala purtavaksi. Mutta ööö anteeksi. Miehet män just saunaan ja kaveri känppäänsä pissalle seinäntaakse ja muut naiset jonnekkin ja minä nörtteilen täällä ja odotanb kieli pitkällä uutta pelikaveria BD *silmät kiiluu tässä*
että kirjoitinpa sitten humalassa ninetdoalueelle, ilman asiaa: (
ps// on täällä oikeitakin pelejä mutta nyt pelataan noita kummia :: ))
//MITÄ. Turha kännipostini päätyi sitten kokonaisen ketjun aloitukseksi.
Alkoholi ei tuo kuin ongelmia. -Omenamies

Jotain mukana tulleita minipelejä, kuten jotain ööm laser hockeytä, lehmäpeliä ja pingistä
Mutta hauskaa on! Räällä kaikki mönkyy, isot miehetkin että wheeee~! Minä epäilin hiukkasen tuota ohjainta, siis tuota kaukosäädinkapulaa mutta hitto vie, se onkin mukava ja hauska värkki. Kiristetään semmonen remmi ranteen ympärille ja sitten aletaan huitomaan tai kääntelemään/nostelemaan. Tuo varsinkin näin illanisytujaisiin ihan uuden elementin kaksinpeleissä kun se kaikkien huitominen ei ole nääs kovin järkevän näköistä. : D Ja muutenkin on jännä. Ja valkoinen söpö.
MITÄ. Turha kännipostini päätyi sitten kokonaisen ketjun aloitukseksi. 

Vastaa siteeraten
Tiistaina menen koulun jälkee sitte yhen toisen kaverin kanssa koittaa sitä.