No niin, nyt tämäkin poika on hankkinut Wiin, ja täytyy sanoa että kyllä on hieno laite. On muuten mielestäni hienoin Nintendon konsoli tähän mennessä, noin niin kuin ulkonäöltä, kun muutenkin. On tämä varsinainen ''sexy machine''.On tässä kyllä hienoja ominaisuuksia kun voi katsoa esim. sään, katsoa uutisia, (mikä ei tosin ei ole vielä tullut käyttöön) kalenterikin löytyy. Muitakin ominaisuuksia tulee varmaan tulevaisuudessa lisää. Miin luominen on hauska ominaisuus myös, kun voi luoda itsensä näköisen hahmon, jota voi sitten käyttää Wii Sportsia pelatessa. Saihan siitä jokseenkin oman näköisen tehtyä, varsinkin kun hahmoeditori on ''suht koht'' laaja.
Wii Sports on ihan ok peli näinkin yksinkertaiseksi peliksi, vaikka ei se millään ''grafiikalla'' ''juhli''. Mutta täytyy myöntää että kyllä tähänkin hiukan koukkuun jää, varsinkin kun tekee mieli välillä parantaa ennätystään. Se täytyy sanoa että Wii Sportsia pelatessa tulee helvetinmoinen hiki ja väsyy helposti, minä ainakin väsyin. Toisaalta tuo voi johtua siitä että minulla ei ole muutenkaan mikään hyvä kunto.Nyrkkeilyä pelatessa sitä eniten väsyy, ja onkin minusta se ''raskain laji pelata'', IMO. Keilaus on ''rennoin pelattava laji'', ja täten myös paras laji minusta. Ensimmäisenä päivänä minun Wii Fitness Age oli 66
ja tänään se on 30. Että on sitä hiukan tullut kuntoiltua.
Enempää en Wiistä keksi sanottavaa tähän hätään, sen vielä voin sanoa että Wii on yhtä kuin parhautta.![]()

On tässä kyllä hienoja ominaisuuksia kun voi katsoa esim. sään, katsoa uutisia, (mikä ei tosin ei ole vielä tullut käyttöön) kalenterikin löytyy. Muitakin ominaisuuksia tulee varmaan tulevaisuudessa lisää. Miin luominen on hauska ominaisuus myös, kun voi luoda itsensä näköisen hahmon, jota voi sitten käyttää Wii Sportsia pelatessa. Saihan siitä jokseenkin oman näköisen tehtyä, varsinkin kun hahmoeditori on ''suht koht'' laaja.
Nyrkkeilyä pelatessa sitä eniten väsyy, ja onkin minusta se ''raskain laji pelata'', IMO. Keilaus on ''rennoin pelattava laji'', ja täten myös paras laji minusta. Ensimmäisenä päivänä minun Wii Fitness Age oli 66
ja tänään se on 30. Että on sitä hiukan tullut kuntoiltua.
Vastaa siteeraten
. On tullut kokeiltua jo vaikka mitä. Wii Sports on aika hauska lisä pakettiin. Nuo Wiimoten "sensorit" reakoivat melko mallikkaasti, mitä nyt itse tekeekin. Olen todella yllättynyt Wiin suhteen ja pidän siitä todella paljon. Mahtavaa Nintendo!

Fiilis sen jälkeen oli kuitenkin loistava. Pitkästä aikaa myös pomotaistelu aiheutti sydämentykytystä