+ Vastaa ketjuun
Sivu 5 27:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3456715 ... ViimeinenViimeinen
Näkyvissä tulokset 61 - 75. Tuloksia yhteensä 405.

Ketju: Wii keskustelu

Oletus

It is I,
    ruler of this here Nintento section!

Kirjottelen tätä viestiä taas vaihteeksi Wiillä, vaikka vieressä ois kyllä dietokone ja näppis.

Wiin firmware update ilmestyi muutama päivä sitten ja olen yrittänyt sitä imutella. Pari päivää siinä kestikin. Jostain syystä lataaminen keskeytyi aina puolenvälin tienoilla minulle tuntemattoman internet errorin vuoksi. Tänään sitten viimeinkin otin palomuurin kokonaan pois päältä ja update latautui loppuun samalla klikkauksella. Noh, en tiedä mistä ongelma edes lopulta johtui, mutta pääasia että päivittyi. Kyä nääs on palomuuriloista huolimatta konsolilla nettiin päästy.

Luin jostain tulevasta Buffalo-merkkisestä aoss-pohjaisesta wifiboxista, jonka vain kytketään piuhalla modeemiin, painetaan laite päälle ja nus - heti valmis wifiyhteys. Harkitsen sellaisen ostoa ellen ensivuonna siirry täysin langattomaan nettiin kämpässämme.

muutoin on ihan kivaa olla Wiin omistaja. Pelejä pitäis alkaa tästä kuusta lähtien kantaa kotiin yksi per kuukausi, ja pari keväällä ilmestynyttäkin on vielä hankkimatta. Godfatheria jaksan yhä tahkota, vaikka nyt kun uutuudenviehätys alkaa jäädä niin huomaa että paskoja pelejähän nää "GTAt" olikin "Kyä sen pitää pojat olla ropotektor tai mittään"
    GO GET 'EM, SEXY!!

Oletus

heiiiii, toi tilttaus ongelma alkaa olla tuttu, jo 2 kertaa on tapahtunut ja molemmilla kerroilla piti vetää töpö seinästä että sais sen sammmutettua.
    kuitenkaan en ole käyttänyt wii connectia kun ei oo Wlanii ja sitä kuutioo en oo jaksanut ostaa että pääsis nettiin sillä kun kuitenkaan netissä en muuta tee kuin pelaan dofusta tai lueskelen jotakin. ja toisella kerralla wii oli ollut päällä vain 5 minuuttia. ja siten se jämähti. kannattaisko mennä vaihtaa uuteen?? ja se että se tapahtuu usemmin kun se on pystyssä nii vois laittaa sen makaamaan ja kattoo jos se sen jälkeen tilttaa.

ite en noista wiin peleistä niin paljon tiedä mutta tuntuu että se olikin väärä valinta kun en oikee diggaa mariota ja zeldakin alkaa jo maistua pahvilta. ainut peli joka juuri nyt kiinnostaa on FFCC ja sen ostan heti kun tulee wiille, itse pleikkari2 ajalta jäi Timesplitters sarja ja jotain sen tapaista haluisin myös viille vaikka en oikeen usko että se kuitenkaan toimisi, jo alhaisen nappimäärän taika, ja toi nunchukin puikko olisi pitänyt toimia myös nappina kuin xboxill360nellä ja pleikkarilla,
    olen skeptinen wiitä kohtaan kunnes jotain hienoa julkaistaan sille ja huomaan sen olevan parasta mitä olen koskaan nähnyt ( ja sitä nyt saa odottaa).

Kenkälaatikko PhazonBlaxor:n avatar
    Liittymispäivä
    28.1.2005
    Sijainti
    Kemi, suomen New York.
    Ikä
    21

Oletus

Viikon kuluttua se tapahtuu - Wii menee myynneissä ympyrän ohitse! Nyt Wii on myynyt VG-Chartzin mukaan 10,41 miljoonaa kappaletta, ja ympyrä 10,43 miljoonaa kappaletta. Wii myy keskimäärin 250,000 kappaletta joka viikko, ja ympyrä noin 60,000 kappaletta. Ympyrä on kuitenkin kyyhdyttänyt myyntiä hieman, ja PS3:n hetkellinen johtoasema näyttää lähtevän pois. Ympyrä my viime viikolla lähes saman verran, kuin PS3. Tämä tarkoittaa sitä, että Wiin myynti saattaa viikon kuluttua jäädä parikymmentä tuhatta alle ohittamisesta, mutta viimeistään kahden viikon päästä Wii on varmasti mennyt ohi.

Nyt vain odotamme hengitystä pidätellen virallista ilmoitusta asiasta. n_n

EX-SOLDIER
    Liittymispäivä
    25.10.2004
    Ikä
    7

Oletus

Joku VG-chartz onkin paras mahdollinen paikka tuijotella myyntilukuja. Jotain viikottaisia myyntilukuja siellä on silloin tällöin ja näille saiteille tyypillisesti ainakin 90% näistä myyntilukutilastoista on lähteettömiä tai perustuvat tunnettuihin paskalähteisiin. Luotattevuus on lähes samaa nextgenwarsin kanssa eli käytännössä nolla. Tai kyllähän noillakin saiteilla varmasti muutaman millin tarkuudella myynnit ilmoitetaan, mutta esim. Ympyrän myynneiksi ilmoitettiin kesällä yli kuukauden ajan 9.99 miljoonaa - näköjään laskuri on vihdoin saatu ymmärtämään päälle kymmenen miljoonan myynnit.

Wiin myynnit voivat tosiaan olla yli kymmenen miljoonan, toisaalta voi vielä olla yhdeksän puolellakin. Microsoft taasen joutui tiputtamaan 15 miiljoonan konsolin tavoitteita aina 12 miljoonaan (kesäkuun loppuun mennessä) ja tämä siis Msoftan shipped-matematiikalla, mikä ei tarkoiteta että 11.6 miljoonaa konsolia on jo myyty vaikka näin ilmoitettiin. Kaikkitietävät analyytikot ennustavat Wiin menevän ohi joskus syys-lokakuun vaihteessa, mitä nyt viimeksi niitä luin.
    Viimeksi muokannut Weirdo : 17.8.2007 klo 17:09:05
    On muuten aika helvetin tyhmän näkönen jos jättää signun vallan pois.

Oletus Koroninpa, supermonkeyball vs red steel

elikäs mikäs näistä kannattais ostaa?? red steel on 30euroo ja superi on 55 koroninpaa en oo löytänyt tammisaarest mutta varmaankin on salossa, elikkäs onhan tämä jo suomessa?? ainakin kaveri sano että on. kaikki nämä sai 80% + ngamerissa mutta muissa paikoissa ne ei oikeen oo nii hyvin oo menestyny.
    ketä kannattais uskoo?

no kuitenkin, mikä näistä kannattaisi ostaa kun molemmista tyypeistä tykkään, ??

mielipiteitä!

Oletus

Vähän hankala valinta, mutta Super Monkey Ball olisi ehkä paras. Toisaalta, jos haluat kokeilla Red Steeliä ja Kororinpaa, niin voisit vaikka pistää ne vuokralle Hubihubista, jossa saa eurolla kymmenen päivän tutustumisjakson ja sen jälkeen ensimmäisen kuukauden 20 eurolla.
    Tapety na pulpit, wallpapers | Maschinenbau Verfahrenstechnik | Loans | Loans | Loans

Oletus

hmmh, nyt kun oon lukenut netistä enemmän koroninpast petyin kun sain tiettä että vaan 45 tasoo. siksi mä nyt kysyn, miten sitä supermonkeyballia ohjataan?? nunchukin tikulla tai wiimotea kallistamalla niin kuin koroninpas??
    Kahvia!

Oletus

Super Monkey Ballia ohjataan Wiimotea kallistamalla. Hyvin toimii.
    GO GET 'EM, SEXY!!

Soldier Törö(loi)nen:n avatar
    Liittymispäivä
    3.9.2007
    Sijainti
    Rinnakkaisessa todellisuudessa
    Ikä
    20

Oletus

Itseltäni tuo laatikko löytyy, tosin suurimmalta osin olen sillä Cuben pelejä pelaillut. Onhan siinä Sports ja TP, mutta Zeldasta lähti maku jo pitkä aika sitten, vaikken koko peliä edes läpi ole päässyt. Tietääkö joku ihminen syyn siihen, että Zeldoista lähtee jostain ihmeen syystä maku? Kaikki ovat mielestäni ihan hyviä, mutta sitten tulee kyllästys ja ahdistus eikä enää huvita pelata. Tykkään Remotesta ja muutenkin koko ohjaussysteemistä, tosin ei ole vielä mitään enempää pelattavaa löytynyt. Ei ole ne laatupelit vielä ulkona markkinoilla (paitsi TP, duh). Itseäni ihmetyttää myös se, miksi levyt ovat taas normaalikokoisia. Nythän ne ovat paljon helpommin kopioitavissa ja muutenkin hyväksikäytettävässä muodossa. Saattaisihan tästä joitain faktojakin löytyä, mutta kun ei vaan jaksa etsiä.

Sorcerer Tattip:n avatar
    Liittymispäivä
    29.9.2005
    Sijainti
    Sastamala
    Ikä
    19

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Törö(loi)nen Katso viesti
    Itseäni ihmetyttää myös se, miksi levyt ovat taas normaalikokoisia. Nythän ne ovat paljon helpommin kopioitavissa ja muutenkin hyväksikäytettävässä muodossa. Saattaisihan tästä joitain faktojakin löytyä, mutta kun ei vaan jaksa etsiä.
    Kaverini kanssa tätä mietittiin ja tultiin siihen tulokseen, että näihin levyihin saa enemmän tavaraa per levy, jolloin 1 levy riittänee paremmin per peli.

Mutta asiaan. Juu, kyllä minäkin menin ja ostin itse Wiin, TP:n sekä GC:n muistikortin ja ohjaimen sekä Zelda collector's editionin . Itse en ole ennen omistanut mitään Nintendo laitetta, mutta GC:lle on niin paljon hyviä pelejä, ja halusin myös uuden konsolin. (tietenkin klassikot kiinnostaa myös.) Juu, wii on ollut mielestäni hyvä konsoli, ja ohjaus rokkaa. Tosin saisi esim. TP käyttää hieman enemmän hyväkseen ohjausta. Olisi myös hyvä, jos muissakin kuin räiskintäpeleissä kunnolla hyväkseen. Nyt vain odotetaan WiFiä sekä uusia hyviä pelejä joko Wiille tai GC:lle...
    Ex-Super Sayan
    Thänks thu MKUP

Mun Juutuubi account ja videot osoitteessa täällä.Tsekatakaa ihmeessä!

Liittymispäivä
    28.1.2005
    Sijainti
    Kemi, suomen New York.
    Ikä
    21

Oletus

No niin, nyt siitä Wiin ohituksesta sitten alettiin uutisoida:

Lainaus Alunperin kirjoittanut Peliplaneetta
    Wiistä eniten myynyt uusi pelikonsoli

Nintendon Wii-konsolin kokonaismyynti ylittää nyt Xbxo 360:n, mikä tekee siitä parhaiten myyvän uuden pelikonsolin, jos käsikonsoleita ei lasketa mukaan. Financial Timesin mukaan maailmalla on myyty yhdeksän miljoonaa Wiitä, 8,9 miljoonaa Xbox 360:tä ja 3,7 miljoonaa PlayStation 3:a. Wii on siis ohittanut myynnissä vuoden etumatkan saaneen Microsoftin pelikonsolin.

Analyytikon mukaan syy on selvä: Xbox myy vain Euroopassa ja USA:ssa, muttei Japanissa, joka on Sonyn ja Nintendon kotikenttä. Nintendo sen sijaan myy hyvin kaikilla alueilla.

Viimeksi Nintendon pelikone johti maailmanlaajuisia myyntilastoja Super Nintendolla vuosina 1990 - 1993. Ensimmäisen PlayStationin julkaisun jälkeen Sony on johtanut kotikonsoleiden kokonaismyyntiä edelliseen konesukupolveen saakka.

Wii voitti ensimmäisen erän, katsotaan miten on lähivuosien laita. :>

Liittymispäivä
    28.1.2005
    Sijainti
    Kemi, suomen New York.
    Ikä
    21

Oletus

Pahoittelen tuplapostausta mutta minulla olisi pari kysymystä esitettäväksi Wiin omistaville.Tilasin eilen nimittäin viimeinkin Wiin. :] Nyt odottelen todella innolla sen saapumista, ahihi. Mutta ne kysymykset. Eli ensinnäkin kuinka kaukaa telkkarista voi peliä ohjata? Huomasin nimittäin tämmöisen tuotteen ja tulin miettineeksi että onko matka sitten kuinka suuri ilman tuota. Toisekseenkin minkäkokoiset paristot Wiimoteen menee? Vai toimitetaanko mukana akku+laturi?

Kiitos vastauksista.

Yhtäkkinen innostus tilata Wii napsahti toissa päivänä päälle, kun havaitsin että jouluun mennessä sille oli vaikka kuinka monta minua kiinnostavaa peliä. Varsinkin pian tuleva MP3 pitää heti saada! Zelda:TP on myös vielä pelaamatta, enhän voi sivuuttaa niin loistavaa peliä. Super Paper Mario houkuttaisi myös, eikä pidä unohtaa Wario Warea! Vaihtoehtoja minulla kyllä siis riittää, niinkin paljon ettei minulla tosiaankaan ole varaa ostaa niitä kaikkia. Wiinkin jouduin osamaksulla tilaamaan kun olen köyhä opiskelija. :< RE4 Wii editionkin minua houkuttaisi, mutta en ainakaan sitä heti ole hankkimassa, kun on sama peli jo PS2:lla ja GC:llä. :'D Mietin myös jos tilaisin Wii playn ihan vain sen takia, että sen saa tavallaan kymmenellä eurolla kun ohjaimen hinta vähennetään. Toisen ohjaimen kuitenkin tarvitsen, niin en näe pahaksi maksaa lisäkymppiä ja saada parin pelitunnin ilo naurettavasta minipelikokoelmasta.

//Miksi tämä posti on jotenkin niin helvetin sekava? u_u Taitaa olla iltapökkyräisyyttä liikkeellä...
    Viimeksi muokannut PhazonBlaxor : 18.9.2007 klo 20:23:06

Oletus

En ole koskaan mitannut tai luntannut wiimoten toimintasädettä (ei ole tarvinnut omassa olkkarissa mittailla), mutta veikkaisin jotain 7-8 metriä. Jos istun huoneen toisessa nurkassa tietokoneella, kursori alkaa ehkä hieman pomppimaan telkussa...tarkoittaen siis sitä ettei ohjain poimi enää kunnolla sensor barin lähettämiä IR-valoja. "Sensor bar" osoittaa itse asiassa silloin vähän eri suuntaankin joten sillä voi olla tekemistä asian kanssa. Lamppujen tehokkuutta voi jossain määrin säätää.

Wiimoteen menee tavalliset AA-sormiparistot, kaksi kappaletta per 'mote. Paketin mukana tulee yhdet paristot.

Voiskin lähteä kotiin pelaamaan Super Paper Marioa... ^__^
    Viimeksi muokannut Omenarosvo : 18.9.2007 klo 20:53:06
    GO GET 'EM, SEXY!!

Dragon Saria:n avatar
    Liittymispäivä
    9.6.2002
    Sijainti
    rajalla.. marjoja poimimassa
    Ikä
    25

Oletus

Onhan se hienoa että wii pärjää Miltäs se paper mario vaikuttaa? Ittellä ei hirmusti vielä wii pelejä oo.. sitte varmaa ku rahaa ois nii ostais niitäki.. ehkä ittelle sitte kivoja joululahjoja

Tulis niitä pelejä ny vaan enemmän nii pääsis kunnolla huitomaan tuolla ohjaimella.
    Mahtavin uutinen mitä oon kuullu tuosta Smash brossin verkkopelijuttu. Jee vihdoin aletaan hyödyntää tuota verkkopelaamista tulisipa niitä enemmän.
    Kun tuo verkkokin tuossa toimii oikein hyvin. Silläkin on netissä oltu nii monta kertaa ja toiminut ihan nätisti mutta saapi suurennella kovasti kun tuo telkku on nii pieni.
    Muuten miten tuo on ku tuolla muka aina lukee että tuo netti muuttuu maksulliseksi tai lakkaa olemasta ilmainen. Tehdäänkö siitä sitten sittenkään maksullista vai kun vieläkin se toimiipi?
    Viimeksi muokannut Saria : 20.9.2007 klo 9:42:48

..:One Little fairy alone, lost in the dark and try to find new way to come out:..
    Signusta kiitos Fera

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Saria Katso viesti
    Muuten miten tuo on ku tuolla muka aina lukee että tuo netti muuttuu maksulliseksi tai lakkaa olemasta ilmainen. Tehdäänkö siitä sitten sittenkään maksullista vai kun vieläkin se toimiipi?
    Maksullista siinä netin käytössä on vain Operan tekemä selain. Eli sen sai imuttaa Wiille ilmaiseksi heinäkuuhun saakka, nyt siitä joutuu maksamaan jotain Wii Pointseja
    GO GET 'EM, SEXY!!

+ Vastaa ketjuun

Kirjoitussäännöt

• Et voi aloittaa uusia ketjuja
  • Et voi kirjoittaa vastauksia
  • Et voi lisätä liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi
  • BB-koodi on käytössä
  • Hymiöt ovat käytössä
  • [IMG] koodi on käytössä
  • HTML-koodi on poissa käytöstä