Onko joku muu lukenu Redwall kirjoja kun minä![]()
Onko joku muu lukenu Redwall kirjoja kun minä![]()
Ferago the Assasin
minä olen lukenut ensimmäiset viisi.
ihan mukavia kirjoja on. mutta rupeavat toistamaan itseään jossain vaiheessa.
Mattimeo, eli kolmonen on paras. sekun on niin hauska ^^
Ne just hyvii kun ei ikinä tiedä esim kuka kuolee ja kun ne kertoo eläimistäELÄIMET VALTAAN!!
![]()
Viimeksi muokannut Ferago : 9.9.2002 klo 19:34:13
Ferago the Assasin
Todella hyviä kirjoja, hahmot ainakin ovat melko persoonallisia ja juoni tosi hyvä.
Se on totta että kirjat alkavat toistaa itseään mutta silti niissä on se joku tunnelma jonka takia niitä haluaa lukea.
Montakos niitä nyt onkaan?
Koskaan ei mitä tapahtuu ja kenelle, se ehkä tekeekin lukemisesta niin mukavaa. Eikä huumoriakaan puutu...![]()
olen lukenut kirjat1-5 ja kutosen olen aloittanut mutta ne rupesivat toistamaan itseään jo kahden kirjan jälkeen joka on aika huono juttu kirjasarjalle jossa on 12 kirjaa.
"Like I would care about pissing contests between monsters" ~Guts from Berserk
Kyllähän ne ihan hyviä kirjoja on. Minä olen lukenut kaikki jo ilmestyneet, mutta jotenkin ne kirjat -kuten jo aikasemmin on sanottu- alkoivat toistamaan itseään. Lisäksi niissä kirjoissa on liikaa puhetta ruuasta. Minua ei erityisemmin kinnosta lukea kaikisa ruokalaijeista, joita kirjoissa syödään.
Sekin on kyllä hyvää vaihtelua, kun päähenkilöt ovatkin eläimiä, eivätkä ihmisiä. Se tuo kirjoihin erilaisen tunnelman.
Lempikirjani niistä jo ilmestyneistä on Soturi Matiaksen miekka.
Minä pidän siitä kirjasta. Se on vain niin mukaansatempaava ja mielenkiintoinen. Tosin siinä on suullisiakin kohtia, kuten myös jokaisessa Redwall kirjoissa. Lisäksi se kerrotaan se tarina, sillä ssehän kertoo siitä Soturi Matiaksesta, joka eli kauan sitten, ja joka on legenda nykyään. Heh.![]()
tilt
Juu. Olen lukenut sen ensimmäisen niistä kun joskus kauan sitten satuin ottamaan sen käteen kirjakaupasta ja ostaa päräyttää.
Olihan se hyvä itseasiassa ja pidin varsinkin siitä että siinä oli eläimet pääosassa.
Pitäisi joskus varmaankin käydä lainaamassa vaikka osa 2 lähikirjastostani ja lukea se. Mutta tiedä häntä kolahtaakohan tuollainen fantasia enää, kun kirja makukin on vähän muuttunut vuosien varrella.![]()
"I stink, therefore I am." - Harry Enfield
Olen lukenut niitä silloin kun ne ovat tulleet kirjastoon, mutta en ole kuin kolme-neljä lukenut niistä. Syyynä on se, että niitä ei tullut tarpeeksi tiuhaan joten nyt odottelen, että kaikki ilmestyvät. Nyt kun olen lukiossa en ole ehtinyt paljon lukea, mutta kesällä innostun lukemaan pikkusysterin kanssa lukemaan (ollaan perheen ainoat lukutoukkia tällä hetkellä). Toivottavasti Redwallit tulevat kaikki ennen kesää, joten voin lukea ne kun olen lopettanut TSH:n lukemisen
. Hauskoja kirjoja ja juoni on mahtava Redwallissa. Kirjat kertovat aina uudesta henkilöstä, joka on vaikuttanut Redwallin elämään.