+ Vastaa ketjuun
Näkyvissä tulokset 1 - 5. Tuloksia yhteensä 5.

Ketju: Naama-Jounin tarina

Unhappy Naama-Jounin tarina

Seppo Ilmari Suurikuutamolintumajakanvarjon kertomaa:

"Kerran sen tajusin. Oli tullut aika kertoa kuka todella olin. Olin kuullut paljon kertomuksia JANAKKALAN BUENOS AIRESLAISISTA MAJAVA- SEKÄ AMBULANSSIHARAKOISTA. Oli tullut aika ottaa selvää kuka oli syönyt hernesoppani. Se ei ollut aluksi epäilemäni Leipä-Sakari. Olin kuullut paljon pahaa Leipä-Sakarista, mutta hän ei se ollut. Hernesoppani oli syönyt Naama-Jouni. -Naama-Jouni, tuo mies joka oli asuttanut Itä-Saksan.

Naama-Jounilla oli ollut vaikea nuoruus. Naama-Jouni söi vielä kymmenvuotiaana nauloja. Banaani. Naama-Jouni oli kuitenkin lopettanut naulojen syönnin jo aikaa sitten, mutta mieleeni palasi muisto Naama-Jounin yöllisistä Kalajoki-marsseista. Naama-Jouni sittenkin syönyt hernesoppaniKURPITSA.

KURPITSA
    KURPITSA
    KURPITSA
    KURPITSA
    KURPITSA
    KURPITSA
    KURPITSA"

T. SEPI

PS. Lentokone oli leivänpaahdin
    Viimeksi muokannut Rafalski : 8.9.2002 klo 1:45:03

Ignis solus Kreifi:n avatar
    Liittymispäivä
    13.8.2001
    Sijainti
    Taivaallinen Paratiisi
    Ikä
    30
    Blogimerkinnät
    10

Oletus

Ehkä minä olen hiukan tyhmä, mutta mikä tässä on ideana - vai onko sitä lainkaan? Olisi kiva kuulla hiukan taustaa. *hyvin kummastunut, vaikka luki stoorin läpi kolmeen kertaan*
    "Mmmwhmmwhhm..."

Oletus

Originally posted by Kreifi
    Ehkä minä olen hiukan tyhmä, mutta mikä tässä on ideana - vai onko sitä lainkaan?
    Olen väsynyt

Warrior
    Liittymispäivä
    16.2.2002
    Sijainti
    Kellari
    Ikä
    25

Oletus

Onko tämä ihan aitoa tajunnanvirtaa vai yrititkö olla tarkoituksella absurdi? Ei sinänsä, ero voi olla häilyvän pieni... Otatko kenties jotain lääkkeitä?

Originally posted by Rafalski

Olen väsynyt
    Liity kerhoon, koska huomasin juuri nauravani tuolle jutullesi. KURPITSA.

Tähän loppuun haluaisin vielä huomauttaa että taide ilmenee monessa eri muodossa, ja että tuo on tarina, tai oikeammin runo, siinä missä kaikki muukin tänne laitettu. KURPITSA.
    Viimeksi muokannut Kassi : 8.9.2002 klo 2:46:11
    Cum catapultae proscriptae erunt tum soli proscripti catapultas habebunt.

Dragon tuure:n avatar
    Liittymispäivä
    24.11.2001
    Sijainti
    Utopia
    Ikä
    27

Arrow ?

Trés Avant Garde!

Hmm.. tuopa oli kieltämättä uusi tyyli kertoa asioita, ainakin minulle... Eipäs sittenkään... Grim Fandangossa oli Blue Casket niminen baari, jossa oli open-mic night runoilijoille.. Siellä lenti samanlaista juttua...

Ihan piristävää, mutta toivottavasti ei tarvitse kovin usein lukea moista tajunnanvirtaa... se saa aivosähkökäyrään epämiellyttäviä piikkejä..

KURPITSA!

+ Vastaa ketjuun

Kirjoitussäännöt

• Et voi aloittaa uusia ketjuja
  • Et voi kirjoittaa vastauksia
  • Et voi lisätä liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi
  • BB-koodi on käytössä
  • Hymiöt ovat käytössä
  • [IMG] koodi on käytössä
  • HTML-koodi on poissa käytöstä