+ Vastaa ketjuun
Sivu 1 3:sta 123 ViimeinenViimeinen
Näkyvissä tulokset 1 - 15. Tuloksia yhteensä 32.

Ketju: PASILA

Bomb Fyana:n avatar
    Liittymispäivä
    24.9.2006
    Sijainti
    Kotona
    Ikä
    23

Oletus PASILA

Miksei tästä ole vielä tehty ketjua? No tässä nyt tulee. Hieman lyhyesti sarjasta: Kuten nimi kertoo, kaikki tapahtuu Pasilassa ja hieman oudossa poliisilaitoksessa. Nimittäin poliisipäällikkö vetää lääkkeitä, etsivä kulkee tutti suussa, toimistosedän mielestä kaikki on jännää, eräs naispoliisi haluaa olla mies. Onneksi sieltä löytyy yksi järkeväkin. Vaikka sarja onkin loppusuoralla, jaksoja voi nähdä täältä. Löytyy myös lisätietoja hahmoista ynnä muuta.

On ehdottomasti hauska sarja, jota kannattaa katsoa. Tekijät ovat siis samoja, jotka tekevät Itse Valtiaita. Lempijakso oli ehdottomasti 8: Phil Collins-darra. Olisi varmaan hauskaa, enemmän tai vähemmän, nähdä sama pärstä jokaisella vastaantulijalla

Kiitos Nautilukselle signusta

Oletus

Pasilahan on aika... jännä.

Kyllä sitä on tullut silloin tällöin katsottua jos muuta tekemistä ei ole. Vitsit ovat aika yllättävän hauskoja, sillä ensimmäistä jaksoa katsoessani olin aika ennakkoluuloisella päällä sarjaa kohtaan. Tähän vaikuttaa etenkin piirtotyyli, jonka varmasti kuuluu olla niin kökkö kuin se onkin. Minun on vaan tosi vaikea tykätä piirrossarjasta, jonka piirrosjälkeen ei olla kamalasti panostettu.

Joka tapauksessa ihan hyvää, hauskaa huumoria sekä paljon mielikuvitusta. Hahmot ovat aika ankeita paitsi lääkkeitä napsiva ja levottomia höpöttävä poliisipäälikkö.
    "I'm gonna beat you like a red-headed stepchild!"

headshot Sininenkissa:n avatar
    Liittymispäivä
    15.7.2004
    Sijainti
    -
    Ikä
    20

Oletus

Minä olen kyllä tämän sarjan ystävä. On se Pasila nyt jännä se.

Huumori uppoaa minuun aika hyvin, kuinka huonoa onkaan ja piirrostyyli on minusta hyvin toteutettu, vaikka nyt tietysti on mitä on. Se sopii vain sarjan luonteeseen ja hahmotkin ovat minusta mielekkäitä vaikka Hukka toisin väittääkin - vaikka Kyösti nyt onkin pääroolissa suurimman osan ajasta. Katsoin tätä kaverini ohjastuksella ensimmäisen jakson - en ollut aikaisemmin kuullut edes sarjasta ja sen jälkeen oli pakko katsoa loputkin. Telkkarista katsoin ensimmäistä kertaa vasta viime lauantaina, loput katsoin täältä. En tiedä, kannattaa katsoa ainakin yksi jakso. Siitä joko pitää tai ei pidä, se on yksinkertaista.

Itse pidin eniten siitä Larppaus-jaksosta, en nyt nimeä jaksa muistaa. *klikskliks* Algamis, just se. Sen nyt kannattaa jokainen truu-larppaaja ainakin katsoa ja suuttua huonon huumorin takia.

Tonberry yuho:n avatar
    Liittymispäivä
    11.9.2006
    Sijainti
    PSK-Kaupunni
    Ikä
    22

Oletus

Pitihän tuo mielenkiinnosta sivuilta vilkaista pari jaksoa kun sentään olen suuri Itsevaltiaiden ystävä. Tässä oli kieltämättä hieman samantyylistä läppää kuin itsevaltiaissakin, mutta hahmojen persoonat oli välillä viety ehkä vähän liian pitkälle. Tämä ADHD-tyyppi oli suurimman osan aikaa lähinnä ärsyttävä.. aivan liioiteltu hahmo, ja ääni on ärsyttävän korkea. Vanhemman konstaapelin mielialavaihtelut oli kyllä hauskinta sarjassa. Sen jännän tyypin taas olisi voinu jättää pois kokonaan.. se ei ollu kovin jännää, ärsyttävää vain.

Noiden parin ensimmäisen jakson osalta parhaat hahmot vanhemman konstaapelin lisäksi olivat yllättävästi sivuhahmot, nämä salakuljettajat ja lääkärit yms.
    Piirrosjäljestä en taida alkaa valittamaan sen kummempia.. rumaahan se on mutta ehkä se tässä toimii.
    Olikohan muuten tässäkin muuten sama imitaattori äänien takana kuin itsevaltiaissa, vähän saman kuuloisia hahmoja on näissä.

hm.. Tutti toimi, vaikka aluksi epäilinkin vähän.. = )

Systematic Chaos

Lemmentohtori Plop:n avatar
    Liittymispäivä
    10.1.2005
    Sijainti
    nla
    Ikä
    20

Oletus

Satuin katsomaan yhden jakson tässä joku päivä, ja liekö lievästä väsymyksestä vai muuten vain huumorintajustani, nauroin jopa parissa kohtaa. Tämä sarja on tuon yhden jakson perusteella ainakin jotenkin niin erilainen kuin mitä nykyajan TV:stä uskalletaan näyttää. Tai no, ainakin harvoissa piirretyissä huudetaan jumalautaa ja kehotetaan nuolemaan syylää sen kymmenen kertaa (no joo, se alkoi olla loppua kohden vanha juttu, vaikka ensin naurattikin). Jakso jonka katsoin oli siis jokin "Palmgren-Palmgren", tai sen niminen henkilö siinä oli suuressa osassa ainakin. Jäin ensin vähän "wtf" katsomaan ohjelmaa, kun ei sitä aina näe tuttisuista poliisia herjaamassa katolta hyppäävälle henkilölle. Pasila on jotenkin niin typerän härö, ettei se voi olla huono, ja eniten repesinkin sille katsomani jakson diaesityskohdalle, vaikka sitäkin venytettiin liikaa.

Minuun iskee useimmiten tälläiset out of the blue -tyyliset jutut, jonka takia tämä varmaan olikin ihan hupaisaa katsottavaa sen yksinkertaisen typeryyden lisäksi. Tosin niitä hauskoja kohtia oli venytetty liikaa jauhamalla niistä turhan paljon ja käyttämällä samoja juttuja ("Nuole mun syylää") liian paljon, vaikka kai senkin on tarkoitus olla hauskaa. Ihan hupaisa sarja siis kuitenkin, katson lisää jos joskus sattuu eteen.

Dragoon Drizzy:n avatar
    Liittymispäivä
    23.4.2006
    Sijainti
    Nurmes
    Ikä
    23

Oletus

Joops, kaikki osat olen kattonut Ylen sivulta. Ihan mielenkiintoinen sarja, huumori on sellaista juuri ja juuri hyvän maun rajoissa pysyvää ja hahmot ovat todella persoonallisia. Piirrosjälki on ihan sulavaa ja sarjaan sopivaa vaikka ei kovin huolellista tai yksityiskohtaista. Tai eihän tässä oikeastaan piirtämisestä voida puhua kun pelkkiä elementtejä on käytetty.

Osa jaksoista oli ihan hyviä ja sai jopa ihan ääneen nauraa monessakin kohdassa. Erityisesti tämän Komisaarion sekoilut huvittivat. Sarjan suurimpia faneja en kuitenkaan ole, mutta hyvää ajanvietettä sopivaan reikään se tarjoaa.

Lost Number LegendKiller:n avatar
    Liittymispäivä
    13.1.2006
    Sijainti
    Helsinki
    Ikä
    20

Oletus

Huumoria löytyy kyseisessä sarjassa. Ainakun kerkeän kattomaan niin on siinä naurulla pidättelemistä . Vaikka joskus tuntuu että osa '' vitseistä '' on hieman vanhanaikaisia ja kulutettuja, ja juonellakaan ei yleensä näytä olevan päätä eikä häntää. Huumori mielellä katon jos kerkeen

Kenkälaatikko PhazonBlaxor:n avatar
    Liittymispäivä
    28.1.2005
    Sijainti
    Kemi, suomen New York.
    Ikä
    21

Oletus

Ihan hauska sarja on juu. Ensimmäisiä kertoja kun näin jotain pätkiä, näytti aivan kammottavalta. Mutta sitten kun näin yhden kokonaisen jakson, niin mielipide muuttui. Televisiosta katsoin juuri ensimmäisen tuotantokauden viimeisen jakson, ja kyllä sitä tuli muutamassa kohtaa naurettua oikein kunnolla. Tuollainen huumori vetoaa minuun, juuri niin typerää kun olla ja voi. ^_^ Paraikaa katson myös muita jaksoja netistä, ensimmäisen vasta katsoin, ja toisessa juuri menossa.

Sorcerer Delirium:n avatar
    Liittymispäivä
    10.5.2005
    Sijainti
    Funland
    Ikä
    21

Oletus

On kyllä aivan huippu sarja

Juuri tuollaista sumeaa Suomalaista "nörtti" huumoria sen olla pitää. Ja se on. Ääninäyttely on loistavaa ja juoni kuin kokishöyryiseltä yöretkeltä.

Aivan ihanaa, absurdia, eikä tähän nyt osaa mitään muuta sanoa.
    Toivottavasti ilmestyy dvd:lle pian.

// 300 \o/
    Viimeksi muokannut Delirium : 28.5.2007 klo 17:31:14

And it's a eye for eye
    Tooth for tooth

Van Helsing The Lord ZXV:n avatar
    Liittymispäivä
    15.12.2006
    Sijainti
    Unknown and strange lands

Oletus

PASILA on L.O.I.S.T.A.V.A...

Se naurattaa, se viihdyttää ja sitä jaksaa katsoa aina uudelleen. Ensimmäinen jakso jonka näin taisi olla Laillinen Bordelli jakso, siitä jäi mieleen oitis Repomies repliikkeineen, kuten: "Pöysti! Jumankauta minkä olet mennyt tekemään..."

Sittemmin katsoin kaikki jaksot netistä ja pakko sanoa että kyllä suomalaiset osaa. Toteemieläin oli myös hauska jakso. Kaikissa PASILAN jaksoissa on jotain hauskaa. Suosikki hahmoni on kiistatta Repomies sillä on hauska mies.

Kaikista ensimmäisin PASILA katkelma minkä olen nähnyt, oli tämä.
    "Pöysti, et mene sinne pankkiin!"

Toivottavasti tästä tulee toinenkin tuotantokausi.

Kaveripiirissä oikeaan kulttimaineeseen on noussut tämä Pasi "POMMI" Jussilainen. Syystä että serkkuni nimi on Pasi.
    Viimeksi muokannut Lord : 8.10.2007 klo 17:07:34
    The Lord ZXV Lord of Lords
    VVV
    Voima, Viisaus, Voittamattomuus

Capiche?

Moogle Sisko ja sen Sisar:n avatar
    Liittymispäivä
    13.5.2005
    Sijainti
    Helsinki ja Vantaa </3
    Ikä
    21

Oletus Pasilaaaa

Sisko: Ehkä maailman nerokkain helsinkiläisestä poliisiasemasta tehty animaatio huumoripläjäys! Ihan ehdottoman hyvää kamaa. Vaivauduin jopa etsimään jaksot netistä nähdäkseni missaamani jaksot, mikä on edistystä laiselleni laiskiaiselle.
    Niin, ja paperipalamainen animaatio vain mielestäni korostaa sarjan huumoria, sitä kuinka arki on latteaa ja yksiulotteista kuin paperi.
    Sarjassa käytetty kieli tuo suomen puhekielen kauneimmat puolet esiin, ja tapa jolla asiat on esitetty on persoonallinen.
    Jaksot kuvastivat upeasti ja itseironisesti suomalaisen melankolian sävyjä.
    Vaikka ihminen kuinka arvostaisi itseään ja olisi erilainen ja boheemi, on ihmiselämä lopulta pieni ja harmaa möykky, jota värittää silloin tällöin Phil Collins-darra tai muu mielenhäiriö.
    Vanhuus tulee, vaikka kuinka tarrautuisi taakse jääneeseen nuoruuteen ja sen viriiliyteen ja viisauteen. Keski-ikä, silmäpussit, kaksoisleuka ja alkoholismi, vaikka olikin luokan kovin hemoglobiini.
    Sen kurjuus kun huomaat, että aina joku on parempi ja brilliantimpi kuin sinä.
    Sitä on PASILA, mutta sen katsominen ei silti innosta itsemurhaan, vaan antaa lähemminkin uusia näkökulmia suomalaisen sieluun ja elämään.
    Syksy tulee.
    It pains my heart to think of her a rotting, stinking, maggot-infested, bloated and pus-oozing corpse beneath the earth.
    You can't imagine just how much I miss her, but now I know you want me, not my sister.

Oletus

aivan loistava sarja! kyösti pöysti on mun idoli! sarjan tekijät ovat yksinkertaisesti neroja, vaikken tuota itsevaltiaita kummemmin katsellut, mutta tämä pasila loistava. parhaina jaksoina voisin mainita phil collins darran, ja vasikan kannattaa todellakin seurata, itse en tv:stä sitä sillon liiemmin katsonut johtuen esitys ajasta johtuen, vaan youtubesta tihrustin.
    Viimeksi muokannut yepsica : 9.10.2007 klo 11:47:48
    Shout it from the brink, you're louder than you think

media-assistentti Velvety:n avatar
    Liittymispäivä
    30.4.2004
    Sijainti
    Haukipudas
    Ikä
    23
    Blogimerkinnät
    2

Oletus

Pasila on mahtava sarja.

Minä olen katsonut tätä sarjaa paljonkin ja nauranut kaikille vitseille siinä ihan älyttömästi. En ole vieläkään päässyt näkemään viimeistä osaa, mutta ei se haittaa minua ollenkaan. Sarja on kuitenkin varsin mielenkiintoinen ja jännä idea. Kaikki sarjan jaksot eivät kuitenkaan ole minun suosikkejani. En tosin ala nimeämään yhtään suosikkijaksoa, sillä en muista niiden nimiä tai numeroita. :p Ja onhan tuosta jo aika kauan kun sarjaa olen viimeksi katsonut. Mutta täytyy kuitenkin hehkuttaa Pasilaa, koska se on ehdottomasti yksi parhaimmista komediasarjoista mitkä olen katsonut. Siinä on juuri sopivasti huumoria ja jutut ovat mainioita. Minusta se poliisiylipäälikkö on ehkä paras hahmo koko sarjassa sen ihme puhetyylinsä vuoksi. Naureskelen aina tälle äijälle ihan älyttömästi. Samoin monet muut henkilöt ovat todella kiinnostavia ja kerrassaan koomisia.

Pakko myöntää, että nuo sarjan tekijät ovat kerrassaan onnistuneet luomaan todella hienon sarjan. Sinänsä harmillista on kuitenkin se, ettei tässä ole kuin 12 jaksoa (vai onko niitä sittenkin enemmän? :3), sillä tähän olisi varmasti saanut aikaan enemmänkin mielenkiintoisia jaksoja tuosta noiden tyyppien sähellyksestä ja muusta sellaisesta. Minä luulen, että Pasilalla oli paljon katsojia, olihan se sen verran hauska sarja. Siitähän voisi tulla yhtä suosittu kuin Itsevaltiaat, jos niitä jaksoja vain tehtäisiin enemmän. Minusta ainakin olisi hienoa, jos Pasila saisi toisen tuotantokauden jossain vaiheessa. <3

Koska minua väsyttää, jätän tämän tähän ja tulen editoimaan mikäli jotain sanottavaa ilmenee aiheesta myöhemmin, kun olen hereillä enemmän. :p

Halutuin mieskäyttäjä Jubei:n avatar
    Liittymispäivä
    12.9.2003
    Sijainti
    Tampere
    Ikä
    24

Oletus

Samoilla linjoilla kun muutkin, nyt kun katoin Pasilat läpi niin pakko todeta että paras Suomalainen piirrossarja vähään aikaan. Piirrosjälki nyt on mitä on, mutta ei se ole Pasilan tarkoituskaan. Hahmot ja tarinat toimivat, mutta mikä parasta niin meininki oikeasti on yllättävän hauskaa toisin kuin useimmissa muka hauskoissa sarjoissa. Monessa jaksossa tuli joko naurettua tai ainakin hymyiltyä monessakin kohtaa. Parhaimman jakson paikan sai kyllä Phill Collins darra, mahtavaa. Myös viimeinen jakso oli hyvä lopetus.

Jotain huhua youtuben puolella olí siitä että Pasila jatkuisi tämän vuoden puolella, saa nähdä.
    Halutuin ja pantavin miittikuningas 10-vuoden ajalta, jonka pitäisi tulla vielä Gm:ksi.

Goblin SeymourSlayer:n avatar
    Liittymispäivä
    24.5.2006
    Sijainti
    Tampere
    Ikä
    22

Oletus

Pasila saa uuden tuotantokauden tänä vuonna ja ensimmäinen kausi julkaistaan DVD:lle. Huhun mukaan kumpanenkin alkaisi ilmestyä nyt helmikuun aikana.

+ Vastaa ketjuun

Kirjoitussäännöt

• Et voi aloittaa uusia ketjuja
  • Et voi kirjoittaa vastauksia
  • Et voi lisätä liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi
  • BB-koodi on käytössä
  • Hymiöt ovat käytössä
  • [IMG] koodi on käytössä
  • HTML-koodi on poissa käytöstä