Suljettu ketju
Näkyvissä tulokset 1 - 5. Tuloksia yhteensä 5.

Ketju: R.A. Salvatore

Warrior Belwar:n avatar
    Liittymispäivä
    21.11.2001
    Sijainti
    Riihimäki
    Ikä
    28

Oletus R.A. Salvatore

R.A. Salvatore
    Mainekas kirjailia Forgotten Realms kirjojen takana.
    Kukaan lukenut kyseisiä kirjoja vielä yhtään?
    Itse alotin lukemaan Dark Elf Trilogiaa viikko sitten ja koukkun jäi raskaasti. Jokainen vähänkin F.R & Baldurs Gate / Icewind dale etc etc etc fani kannattaisi kokeilla kyseisiä kirjoja joskus, jos vain tykkää lukemisesta. Erittäin hyviä ja jos jollain on myynnissä kyseisiä kirjoja, muita kuin dark elf trilogian 1&2 kirjat, niin pistäkää privaa ok?
    Jos olette lukenu kyseisiä, kertokaa mielipiteitä.

- Summer Sun Sand Surf Youth World Life Style -

My actions are not vengeance. No, not vengeance. Punishment.
    Liittymispäivä
    28.4.2002
    Ikä
    26

Angry Tästä ei hyvä seuraa...

Salvatoren kirjathan ovat oikein hyviä. Eniten niissä kirjoissa pidän juuri Faerunin maailmasta ja hahmoista, joista näkyville nousee juuri legendaarinen Drizzt Do´Urden. Itse olen lukenut Musta Haltia-, Jäätuulen Laakso-. Drowin Perintö- ja Pimeän Polut-sarjat. Kannattaa lukea myös Demonisodat-sarjaa, joka on ehkäpä yksi synkimmistä lukemistani kirjasarjoista.

tr00 banana warrior yksisiipi:n avatar
    Liittymispäivä
    16.5.2002
    Sijainti
    JKL
    Ikä
    28

Oletus

Ihan kohtuullinen kirjailija. Jäätuulenlaakso-trilogian ensimmäinen osa on ainut erittäin hyvä hänen kirjoistaan, mielestäni. Muuten tuo on hiukan turhan mättöä minulle. Kyllähän noita kuitenkin lukee.
    o.o

xStraigth Edge Murdercore Alien Cumblastx Shai:n avatar
    Liittymispäivä
    4.10.2001
    Sijainti
    The Hive
    Ikä
    25

Oletus

Juu tykkään hänen kirjoistaan. Harmi kun aina tahtoo nuo Drowin perintö kirjat olla lainassa, mutta 2 osaa on tullut niistä jo luettua.

Tähän mennessä olen lukenut Jäätulenlaakso- sekä Mustahaltia trilogiat ja nyt on menossa tuo Drowin perintö. SEn jälkeen tarkoitus olisi lukea nuo muut hänen suomennetut FG kirjat. Pitäisi kai myös niitä Demonin henki ym. hänen kirjoja yrittää löytää. Mutta kuitenkin erittäin hyvä kirjailija.
    I'm a very religious Experience, I Make the honeys go "OH GOD, YES! YES! YES! OH GOD DO IT TO ME!"

Everyone loves Magical Trevor, cause the tricks that he does are ever so clever, look at him now disappearing a cow, where is the cow hidden right now?
    Straight Edge Pride - Live life you want

Dragon tuure:n avatar
    Liittymispäivä
    24.11.2001
    Sijainti
    Utopia
    Ikä
    27

Oletus Juu-u

Eihän se vanhan pää ihan tyhjä ole. Vastaavaa keskustelua on käyty ennenkin, täällä: http://youzen.fffin.com/vbulletin/showthread....

*suljettu*

Suljettu ketju

Kirjoitussäännöt

• Et voi aloittaa uusia ketjuja
  • Et voi kirjoittaa vastauksia
  • Et voi lisätä liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi
  • BB-koodi on käytössä
  • Hymiöt ovat käytössä
  • [IMG] koodi on käytössä
  • HTML-koodi on poissa käytöstä