+ Vastaa ketjuun
Sivu 1 24:sta 12311 ... ViimeinenViimeinen
Näkyvissä tulokset 1 - 15. Tuloksia yhteensä 356.

Ketju: Mikä sinua ärsyttää FF7-9?

Oletus Mikä sinua ärsyttää FF7-9?

Perustelkaa ärsyttävät asiat. Listausviestit = turhia. - Purity

Olen jo pitkään potkinut konettani ja sylkenyt näppäimistölle FFVII:n PIIIIIIITKIEN tarinaa edistävien (ja peliä pidentävien) 'cutscenejen' takia, jotka jatkuvat ja jatkuvat vaikka näppäimistöä klikkailisi 15 minuuttia. Vihaan myös Final Fantasyjen yleistä sovinismia. Aeris on siitä hyvä esimerkki.

FFVIII: Aikarajoitteisissa kohtauksissa hahmojen on AIVAN PAKKO tehdä se piiiiitkä voitontanssi ja GF:ien kutsumiseen menee joka kerta liikaa aikaa. Varsinkin sen ensimmäisen oikean aikarajoitteisen pomon (Ifritiä ei lasketa, aivan liian helppo) eli sen hämähäkin joka vartioi Dolletin radiotornia... siinä meinasi mennä hermot kun Quetzacotlin summonointianimaatio täytyy katsoa joka kerta kokonaan. Ja kakkos-CD:n alussa se vankila jankkaa itseään. Kerros alas, alas, alas, ylös, ylös, takaisin alas...

FFIX: Ensimmäisten pomojen vaikeus (levelejä pitäisi olla rutkasti että selviäisi esim. Gizamaluke Grotton pomosta kunnialla) Tasoja saadessa parannukset eivät ole mainittavia. Suurimmasta osasta pomotaisteluista ensimmäisellä CD:llä selviää vain sillä, että käyttää Freyan Jump:ia, koska kaikki muut hahmot kuolevat. Ehkä kasi oli sitten liian helppo...?
    Viimeksi muokannut Purity : 30.5.2004 klo 2:45:30

Bomb aeris2:n avatar
    Liittymispäivä
    21.8.2002
    Sijainti
    Daguerreo :)
    Ikä
    28

Oletus

Ainakin FFVIII:ssa ärsytti just nämä GF:t, neliöö pitää rämpyttää et olis jotain hyötyy, ja kun jossain Dolletin bossissa (sorry en muista nimeä) veivaat boostia jotain 30 kertaa niin rupee ärsyttämään... Muista ei nyt tähän hätään löydy mitään valittamisen arvoista, jollei sitten aivan ylihelpot loppuvastukset, ei vaan löydy mitään haastetta...
    Sometimes people need time just to stop and think, and people are the only ones who can do that...

Soldier Yuana:n avatar
    Liittymispäivä
    27.8.2002
    Sijainti
    savonlinna
    Ikä
    27

Oletus

FF7:sta en ole niin varma, mutta se vankila FF8:sa on minustakin todella ärsyttävä. Jos ei aikasempaa niin vähintään siinä menee pelaamisen maku. Se on toivottoman pitkä. Vihaan sitä sydämmeni pohjasta.
    GF:t on myös ihan turhia.

Ysi ei minun mielestäni ole nyt niin vaikea. Tai ainankin minä pääsin sen liian helposti läpi. Oeilevert oli kyllä aika tyhmä kun en ensimmäisellä kerralla tajunnut lukea mitä Kuja sanoi ja otin tietenkin mukaan selaiset hahmot jotka käyttävät taikoja. Oli sitten tosi 'helppo'
    voittaa ark.

Hornless Shadow-whisper:n avatar
    Liittymispäivä
    30.8.2002
    Sijainti
    in finland
    Ikä
    24

Oletus mua taas ärsyttää...

mua ärsytti joskus kun mä jankkasin vielä ff7 nii ku mä otin monen monituista kertaa hudaa emeraldilta ja rubyltä mutta ei se niin paha ollutkaan kun kekkas miten ne hakataan....

p33|0 Tidus_88:n avatar
    Liittymispäivä
    7.8.2002
    Sijainti
    Suomi
    Ikä
    23

Oletus

FF VII:
    Ärsyttävintä tässä pelissä on kultasen chocobon hankinta,se on rasittavaa ku niit ei aina saa kiinni ja sit jos tulee väärää sukupuolta oleva yksilö nin alkaa mennä hermot.

FF VIII:
    Tässä pelissä on ärsyttävintä ehkä se,että jos joku yks oma tyyppi on esim.jotain 86 level ja sit muut jotain 30 level sit joku vihollinen on jotain 79 level niin sehän hakkaa noi huonompi leveliset heti alta pois,paitsi jos niil on jotein Hp80%.

FF IX:
    Tässä pelissä ei ole muuta huonoo ku rasittava,vähän jotenki sekava korttipeli.(huonompi ku kasissa)

tr00 banana warrior yksisiipi:n avatar
    Liittymispäivä
    16.5.2002
    Sijainti
    JKL
    Ikä
    28

Oletus

Kaikissa Finaleissa on ärsyttänyt se kun olen kaikkiin jumiutunut, ja peli on sen takia jäänyt tauolle. Tai sitten olen huono pelaaja Muuta maininnan arvoista huonoa ei peleissä juuri ole, ainakaan en muista.
    o.o

Lost Number Banjo_Bill:n avatar
    Liittymispäivä
    23.11.2001
    Sijainti
    Hellsinki, Finland

Oletus

Pistetääs nyt varmuuden vuoksi koko homma spoiler jutskan alle
    Spoiler!

FF7: Ei ärsytä mikään

FF8: koko junction- systeemi, ärsyttävän teennäinen melodramaattisuus, typeriä juonenkäänteitä (deus ex machinaa käytetään tiheään), täysin turhiin paikkoihin uhratut videopätkät, typerät hahmot, kliininen ja persoonaton maailma, Laguna Loire-tila, ponneton tarina...

FF9: typerä päähahmo, turhaan käytetyt videopätkät, loppuratkaisu

tämä ei nyt tähän kuulu mutta...
    FF10: dubbaus, vieläkin lineaarisempi kuin edeltäjänsä (koko homma juostaan putkessa, eksymisen vaaraa ei ole)

Summer-ner Ceassa:n avatar
    Liittymispäivä
    1.6.2002
    Sijainti
    Tempae ^_____^
    Ikä
    25

Oletus

Etenkin FFVIII:ssä juuri nämä GF:ien turhan pitkät animaatiot saivat minut näkemään punaista. Pelissä pitäisi olla mahdollisuus valita, näyttääkö lyhennetyn vaiko normaalipituisen hyökkäyspätkän. Kymmenennessä osassa tämä on onneksi tajuttu.

Myös jokaisesta pelistä löytyvät rasittavat luolastot voisi jättää vähemmälle. Sokkeloiset käytävät yhdistettynä rasittavaan musiikkiin ja loputtomiin taisteluihin... Ei hyvä, ei lainkaan hyvä.

Ignis solus Kreifi:n avatar
    Liittymispäivä
    13.8.2001
    Sijainti
    Taivaallinen Paratiisi
    Ikä
    30
    Blogimerkinnät
    10

Oletus

Originally posted by Ceassa
    Etenkin FFVIII:ssä juuri nämä GF:ien turhan pitkät animaatiot saivat minut näkemään punaista. Pelissä pitäisi olla mahdollisuus valita, näyttääkö lyhennetyn vaiko normaalipituisen hyökkäyspätkän. Kymmenennessä osassa tämä on onneksi tajuttu.
    Mutta kasissa oli boost systeemi. Siinä ei aina oikein ehtinyt edes katsoa tätä animaatiota, kun piti raivolla tuhota ohjaintaan. Ei kylläkään mikään onnistunut systeemi, mutta kuitenkin.
    "Mmmwhmmwhhm..."

EX-SOLDIER Locke Cole:n avatar
    Liittymispäivä
    15.12.2001
    Sijainti
    Hästvittan
    Ikä
    25

Oletus

FF VII: Enpä kyllä muista mikä siinä olisi ärsyttänyt, paitsi Ancient temppelissä oleva hirviö joka oli seinässä kiinni. Se oli minulle hankala.
    FF VIII: Juonen puute, yksitoikkoiset päähahmot, GF-systeemi oli aika huono.
    FF IX: Hmmm...Ipsen Castle oli aika turha paikka ja peli oli paikoitellen liian helppo.
    "Krapulaa edeltävänä iltana ei tulisi nauttia alkoholia."
    -Big brother to Arwen and Yuria and Nazna-

Summer-ner Ceassa:n avatar
    Liittymispäivä
    1.6.2002
    Sijainti
    Tempae ^_____^
    Ikä
    25

Oletus

Originally posted by Kreifi
    Mutta kasissa oli boost systeemi. Siinä ei aina oikein ehtinyt edes katsoa tätä animaatiota, kun piti raivolla tuhota ohjaintaan. Ei kylläkään mikään onnistunut systeemi, mutta kuitenkin.
    Niin no joo, mutta siihen neliön rämpyttämiseenkin ehtii kyllästyä kenties enemmänkin kuin GF:ien katselemiseen.

Oletus

...

Kasissa otti pannuun se GF:ien pituus. Miksei niitä voi ottaa sieltä configista pois niinkuin FFX:ä? Ja ne Lagunakohtaukset... ärsytti vaikka ne kuului aika tärkeesti juoneen. Ja koko Trabia-kohtaus. Ärrr....

Ysissä otti ekan CD:n loppu, eli se paikka missä piti tapella Beatrixia vastaan. Se oli ihan helvetin vaikea. Piti nostaa ukkoja ihan saatanasti että sille pärjäs jotenkin. Ja Ipsen castle, kun piti repiä ne aataminaikuiset aseet päälle... Sitten mä tietysti unohin ne päälle, ja menin hakkaamaan jotain bossia. Errh....

control
    Liittymispäivä
    28.5.2002
    Sijainti
    Oulu
    Ikä
    23

Oletus

Varmaan eniten se, kun jää jumiin jossain kohtaa. Minä en kertakaikkiaan kestä sitä, varsinkin jos on peliä ensimmäisen kerran pelaamaassa. Silloin tulee kyllä kirouksia suusta, kun pitää tuhlata aikaa jonkin pulman ratkomiseen.
    Minä olen niin himo pelaaaja, että haluaisin tietää, mitä seuraavaksi tapahtuu, enkä jäädä odottamaan jotain kohtaa.

Ja myösh se, että kun tulee taistelu ja varsinkin kun Malboro hyökkää, niin se saa aloittaa. Voi että minä huusin, kun se teki sen ihanan iskunsa ja päihitti miun ukkelit. (puhun nyt seiskasta, siellä lumipaikassa)

Pitkät kohtauksetkin ärsyttävät, toisella pelaamis kerralla. Kun kerran on nähnyt samankodan, ei sitä oikeastaan tee mieli jäädä uudestaan katsomaan. Paitsi FF7:ssa kun
    Spoiler!
    Aeris kuolee, sillä se on niin surullinen kohtaus, että voi~

Summonieden pitkä kesto. Ush, miksi niitä Ei voi lyhentää. Siksi niitä onkin tavallisissa taisteluissa ärsyttävää käyttää, kun meneen niin aikaa.

(minä olen sitten aika kärsimätön pelaaja, kuten varmaan huomaakin:D)
    tilt

Mykoplasma nox:n avatar
    Liittymispäivä
    21.2.2002
    Sijainti
    Planet from outer space!
    Ikä
    30

Oletus

Kaikki paniikkikohdat on ärsyttäviä jossa on todella niskaan hengittävä musiikki ja pian jotain kamalaa tapahtuu mutta sitten pelihahmot yht äkkiä rupeaakin puhumaan jotain aivan muuta, heittää vitsiä jne vaikka itse olisi jo juossut kauas pois.

Myös kaikki kohdat joissa vaan hölistään puoli tuntia, ovat ärsyttäviä. Seiskassahan näitä piisasikin. Mielenkiinto katoaa kuitenkin kun ne on höpissys vähän aikaa. Eteenkin jos olisi jo vaikka kiire seivaamaan.

Ylipitkät GF:t raivostuttaa aivan helkutasti.
    Seiskassa se Sephirothin tekemä, oliko se Supernova on kaikkien ärsyttävien Summoneiden ja GF:n kulmakivi. Sen aikana pystyi mennä aivan hyvin vaikka syömään. Myös Kasin Eden on todella hölmö. Siinä ajassa ehtisi tehdä vaikkapa kuinka monta attackia joista vastus lopulta menettäisi enemmän.
    Vaikka GF olisi kuinka mahtipontinen tahansa niin se ei silti voi viedä kuin max.9999 [paitsi Eden] , joka on vähän ärsyttävää.

...

Tonberry King ShadowZero:n avatar
    Liittymispäivä
    27.8.2002
    Sijainti
    Oulu
    Ikä
    25

Angry

vanhiossa ff on ottaa päähän ne hemmetin dungeonit missä tulee tosi harvoin niitä save pointteja...
    kasissa otti todella päähän GF:ien boostittaminen, piti renkuttaa neliöä niin että käsi alkoi hamuta iskuporakonetta. :P
    Viimeksi muokannut ShadowZero : 15.4.2004 klo 12:28:02

+ Vastaa ketjuun

Kirjoitussäännöt

• Et voi aloittaa uusia ketjuja
  • Et voi kirjoittaa vastauksia
  • Et voi lisätä liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi
  • BB-koodi on käytössä
  • Hymiöt ovat käytössä
  • [IMG] koodi on käytössä
  • HTML-koodi on poissa käytöstä