Näkyvissä tulokset 1 - 3. Tuloksia yhteensä 3.

Ketju: Rölli

Lone Wolf The Lord ZXV:n avatar
    Liittymispäivä
    15.12.2006
    Sijainti
    Pale moonlight in graceful wilderness

Thumbs up Rölli

Kautta likaisten varpaitteni, tälläistä ketjua ei mielestäni missään ollut joten pakko tälläinen on perustaa(jos tälläinen ketju sattuu olemaan niin missä se on piilossa).

Rölli on monille varmaan tuttu olento.

Rölli on mm. Pikku Kakkosessa ja Elokuvissa ollut peikko jota esittää Allu Tuppurainen.

Rölli on omasta mielestäni paras SUOMALAINEN satuolento mitä on koskaan ollut. Rölli on hauska ja Röllistä on myös olemassa kasetteja.

Rölliä on katsottu pienenä ja vähän isompanakin. Rölliä ei voita kukahyvänsä. Rölli ja Metsänhenki nyt ei ole häävi mutta muutoin Rölli Elokuvat ovat oikein hyviä.

Sanokaa mitä mieltä olette hirmuisesta Röllistä?

Tässä tulee hirmuinen Rölli, on mulla metsässä tölli. Ja siellä mä asustelen, ja sieltä mä hiippailen...
    Viimeksi muokannut Lord : 31.8.2007 klo 16:49:25
    The Lord ZXV Lord of Lords
    VVV
    Voima, Viisaus, Voittamattomuus

Capiche?

Foot Soldier Hilla:n avatar
    Liittymispäivä
    1.12.2007
    Sijainti
    Hopeinen metsä
    Ikä
    24

Oletus

Pienenä muistan katsoneeni Rölliä, kun se tuli Pikku kakkosessa. Muistan myös nähneeni usein painajaisia Röllistä, joissa se halusi syödä minut. Mielestäni Rölli on siis vähän pelottava. En kyllä enää muista, että pelottiko se ohjelma silloin pienenä minua. Ainakin vielä osittain muistan sen tunnusmusiikin. Olisi kyllä ihan mielenkiintoista katsoa joku vanha Rölli-jakso. Ei ole enää mitään mielikuvaa, että mitä se niissä jaksoissa oikein puuhaili.
    Yhden elokuvan olen nähnyt, se oli kai se ihan ensimmäinen. En mitenkään erityisemmin välittänyt siitä.
    You'll love me at once the way you did once upon a dream

Lone Wolf The Lord ZXV:n avatar
    Liittymispäivä
    15.12.2006
    Sijainti
    Pale moonlight in graceful wilderness

Oletus

Nyt tulee se uusi elokuva Röllin Sydän.

Aiokooko joku katsoa.

Itse ei ole ollut kyllä suunnitelmissa katsoa sillä tuo animaatio ei korvaa aitoa ja alkuperäistä. Sitten sen voisi katsoa kun se vuosien kuluttua tulee telkkarista, mutta on paljon elokuvia joita ajattelin katsoa ja tuo Röllin Sydän ei nyt ole niitä ensimmäisiä.

Hirmuisia Kertomuksia on kyllä hyvä elokuva, tai ainakin ihan katsottava, suosittelen.
    The Lord ZXV Lord of Lords
    VVV
    Voima, Viisaus, Voittamattomuus

Capiche?

Kirjoitussäännöt

• Et voi aloittaa uusia ketjuja
  • Et voi kirjoittaa vastauksia
  • Et voi lisätä liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi
  •  
  • BB-koodi on käytössä
  • Hymiöt ovat käytössä