+ Vastaa ketjuun
Sivu 1 8:sta 123 ... ViimeinenViimeinen
Näkyvissä tulokset 1 - 15. Tuloksia yhteensä 107.

Ketju: Uudet Kingdom Hearts -pelit (sis. paljon spoilereita!)

Dragon Ananaz:n avatar
    Liittymispäivä
    11.7.2004
    Sijainti
    Tuusula
    Ikä
    25

Oletus Uudet Kingdom Hearts -pelit (sis. paljon spoilereita!)

No käytetään nyt tätä EGM:n huhunimeä ainakin siihen asti että pelin virallinen nimike julkistetaan myöhemmin tällä viikolla, mutta V-Jump on joka tapauksessa paljastanut ensimmäiset kuvat jo aiemmin luvatusta, uudesta Kingdom Hearts -spinoffista. Alusta voi kuvien perusteella olla joko PSP tai Wii (tai PS2? :P), Nomuran aiemmat vihjailut huomioon ottaen luultavasti kuitenkin PSP.

Anyhoo: http://img151.imagevenue.com/img.php...122_1088lo.jpg

Tonberry KalTorak:n avatar
    Liittymispäivä
    19.8.2002
    Sijainti
    Swanbrook
    Ikä
    22

Oletus

Mielenkiintoista... millonkohan muka Mikki ja Sora ovat kerenneet toisiinsa törmätä? Ja saadaan lisää OXIII:tä! Yay, tätä onkin odotettu. Voisi hommata tuon PSP:n ihan vain tämän takia.

Ja eipä tartte enää kovin kauaa odottaa tuohon TGS:ään. Pari päivää ja saadaan toivottavasti jonkinlainen traileri.
    "Like I would care about pissing contests between monsters" ~Guts from Berserk

Goblin Monochrome:n avatar
    Liittymispäivä
    15.9.2006
    Sijainti
    Kankaanpää
    Ikä
    21

Oletus

Tämä KH touhu alkaa menemään ihan pelleilyksi. FM:t saisi suosiolla jättää pois ainakin. Tämän silti varmaan ostan, kunhan tulee. Odotellaan lisätietoa.

Rahastusta. Hienolta silti näyttää - pakko myöntää.
    Viimeksi muokannut Monochrome : 18.9.2007 klo 22:09:34

Vivir el momento Dorianthem:n avatar
    Liittymispäivä
    30.8.2004
    Sijainti
    Discordia
    Ikä
    21
    Blogimerkinnät
    3

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Monochrome Katso viesti
    Tämä KH touhu alkaa menemään ihan pelleilyksi. FM:t saisi suosiolla jättää pois ainakin. Tämän silti varmaan ostan, kunhan tulee. Odotellaan lisätietoa.

Olen samaa mieltä Final Mixien kanssa. Minusta peli pitäisi kerralla tehdä niin hyväksi, ettei Final Mixejä tarvita. :I

Toisaalta tällaiset peliä syventävät jutut ovat tavallaan ihan kivoja, varsinkin jos niissä kerrotaan asioita, jotka oikeasti kiinnostavat ja joilla voi olla jotain merkitystäkin. KH:ita kuitenkin tulee lisää ja ne kuitenkin perustuvat aika samaan maailmankaikkeuteen, joten jotain samaa tulee joka pelissä olemaan.

Organisaatiosta haluaisin mielelläni kuulla lisää, koska siitä annettiin varsin suppea kuva KH2:sessa.

[... and the whole world saw.]

Tonberry King Makenshi:n avatar
    Liittymispäivä
    10.3.2006
    Ikä
    21

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Monochrome Katso viesti

Ja silti itken verta kun eivät tuo tätä rahastustaan/pelleilyään Eurooppaan . Olihan CoMkin varsin laadukas tekele vaikka ensin sitä hieman ''rahastuksena'' pidinkin.

Ps2 julkaisu nyt on hieman (erittäin) epätodennäköistä. Kuinkahan vanha kyseinen laite pelin julkaisun aikaan oikein on (luulen tosin että Ananaz heitti läpän Pskakkosella). Wiille itse toivoisin pelin ilmestyvän kun kyseisen laitteen omistan ja saisi varmasti väännettyä mielenkiintoisen pelin. Ja jos tuo on PSP grafiikkaa niin perkele.

Kunhan peli ei tee liian ResidentEvilZeroja (sotke juonta entisestään vastauksien antamisen sijaan. Pelottaa tuo Mikki ja Sora Traverse Townissa.) ja ollaan tosissaan vääntämässä uutta osaa Kingdom Heartsin mahtisarjaan, niin antaa palaa o/.

Ps: Zero on tyhmä lisänimi, Organization Strikes Back ftw!
    Viimeksi muokannut Makenshi : 18.9.2007 klo 23:43:19
    <('-'<)

Liittymispäivä
    11.7.2004
    Sijainti
    Tuusula
    Ikä
    25

Oletus

Skannista on nyt saatu käännettyä ainakin sen verran tietoa, että kuvat eivät ole vain yhdestä pelistä, vaan suunnitteilla on useita pelejä eri konsoleille. Ilmeisestikin pelit keskittyvät siihen osaan sarjan tähän astisesta tarinasta (kuten Nomura jo kuukausia sitten vihjaili), jota aiemmissa peleissä ei pahemmin ole käsitelty; Mikin seikkailu pimeyden maailmassa ja kuinka hän sai oman keybladensa, mitä Roxas teki 'syntymänsä' ja KH2:n alun välisenä aikana, hänen suhteensa Axeliin, yms.

Lainaus Alunperin kirjoittanut Makenshi Katso viesti
    Ps2 julkaisu nyt on hieman (erittäin) epätodennäköistä. Kuinkahan vanha kyseinen laite pelin julkaisun aikaan oikein on (luulen tosin että Ananaz heitti läpän Pskakkosella).
    Kyseessä oli joo pelkkä vitsi, mutta ei PS2-julkaisukaan välttämättä mikään mahdottomuus ole. Laite myy edelleen loistavasti, minkä lisäksi uudessa KH-pelissä voitaisiin myös kierrättää uudelleen KH2:n moottori, mikä nopeuttaisi sen kehitystä melkoisesti. Eipä sillä, että itse odottaisin/toivoisin mitään PS2:lle (PSP ja DS plz!), mutta periaatteessa joku Wii/PS2-multiplatform olisi ihan mahdollista.

Liittymispäivä
    10.3.2006
    Ikä
    21

Oletus

Skannista on nyt saatu käännettyä ainakin sen verran tietoa, että kuvat eivät ole vain yhdestä pelistä, vaan suunnitteilla on useita pelejä eri konsoleille.
    Ja nyt ollaan lähdössä tähän Complication of FF7 linjalle. Ei plz.

mutta periaatteessa joku Wii/PS2-multiplatform olisi ihan mahdollista.
    Tai PSP/PS2. Varmasti voisivat vanhaa moottoria PSPssäkin hyödyntää, vai?

Editto: Ja näin sanoo Pelaajalehden mukaan Famitsu:
    Japanilaiset pelilehdet kuten Famitsu ovat kertoneet, että Square Enix näyttää ainakin videolta uusia Kingdom Hearts -pelejä PSP:lle, DS:lle ja mahdollisesti jopa PlayStation 3:lle.
    Viimeksi muokannut Makenshi : 19.9.2007 klo 7:59:40
    <('-'<)

Liittymispäivä
    19.8.2002
    Sijainti
    Swanbrook
    Ikä
    22

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Makenshi Katso viesti
    Ja nyt ollaan lähdössä tähän Complication of FF7 linjalle. Ei plz.
    No sehän nyt oli jo tiedossa pitkään. Ja ei se minua haittaa jos pelit vain ovat laadukkaita.

Ja eihän ne Final Mixit nyt niin paljoa lisää, että niistä tarvitsee aivan kamalasti itkeä. Kaikki uudet videot on käännetty ja löytyy Youtubesta niin eihän se suuri menetys ole.

Little Monster Velvety:n avatar
    Liittymispäivä
    30.4.2004
    Sijainti
    Haukipudas
    Ikä
    23
    Blogimerkinnät
    2

Oletus

Minä olen ilmeisesti idlannut sen verran taidokkaasti, että olen jäänyt paljosta paitsi. En ole aikaisemmin kuullutkaan mistään Kingdom Hearts spinoffeista tai muista sellaisista (kyllä, olen hyvin laiska etsimään tietoja, vaikka olenkin sarjan kova fani. Blame it all on school~). :3 Enpä oikein tiedä, mitä tuosta nyt sitten pitäisi sanoa. Kingdom Heartsien kohdalla ollaan ilmeisesti lähdössä vähän samoille linjoille kuin Final Fantasy VII'n kanssa. Sillehän on tullut/tulee useita spinoffeja, mikä ei minusta ole oikeastaan mitenkään hyvä asia. Ei minua tuollainen ainakaan seiskan kohdalla ole kamalasti jaksanut houkuttaa. :>

Kingdom Heartsin kohdalla kuitenkin uskaltaisin väittää, että tuollainen mahdollinen spinoffi olisi ihan mielenkiintoinen. Olenkin ollut hyvin kiinnostunut tuosta Mikin seikkailusta ympäri pimeyttä/pimeyden maailmaa, ja Roxasin syntymä ja suhde Axeliin... Voi vitsit, siinä vasta onkin kaikkea mielenkiintoista. Ehdottomasti olen samaa mieltä myös siinä, että Organisaatiota pitää saada lisää. Minua jäi kamalasti vaivaamaan se kun se koko järjestö jäi niin laimeaksi KH2'ssa, kun siitä ei paljon mitään siellä kerrottu. Ja jäin ehdottomasti kaipaamaan niitä pieniä videon kaltaisia juttuja, joissa näytettiin pahisten puuhia samaan aikaan kun Sora keikkui muualla. Ensimmäisessä Kingdom Heartsissa tuo oli niin kiva ominaisuus, että voi elämä. Harmillista, että sitä ei enää KH2'ssa ollut. :/

Jooh, saapa nähdä, saanko minä tuollaista spinoffia koskaan hommattua. En ole sellaisia niin kamalasti kerännyt, maksavathan ne vielä aika paljon. Minusta ainakin tällä hetkellä tälle KH spinoffille PS2 on hyvä konsoli, sillä minulla ei ainakaan ole varaa ostaa 700 euron PS3'sta. -.- Toivon mukaan tämä spinoffi on sitten ihan yhtä kiehtova kuin KH1, CoM ja KH2 ovat. <3

Liittymispäivä
    10.3.2006
    Ikä
    21

Oletus

Ja uutta skannia. Terra/ES ja ''Xehanort?'' pyörivät mukana kuvioissa.

Minä olen ilmeisesti idlannut sen verran taidokkaasti, että olen jäänyt paljosta paitsi. En ole aikaisemmin kuullutkaan mistään Kingdom Hearts spinoffeista tai muista sellaisista (kyllä, olen hyvin laiska etsimään tietoja, vaikka olenkin sarjan kova fani. Blame it all on school~).
    Eipä ole kunnolla mitään tietoa ollutkaan ennen eilistä.

Tästä se spekulointi ja hehkutus taas alkaa .
    Viimeksi muokannut Makenshi : 19.9.2007 klo 17:08:45
    <('-'<)

Elite Soldier werkku6:n avatar
    Liittymispäivä
    25.11.2006
    Sijainti
    End of the World
    Ikä
    20

Oletus

Aika hämäävää toi Mikki star seekerin kanssa Soran edessä, tuo kuva taitaa sijoittua KH1 aikoihin, koska Soralla on sen vanhat kuteet.
    Mutta kaikkein hämäävä on toi Star seeker, joka merkitsee ettei Mikki oo saanut vielä sitä kultaista keybladea (jota mä ainakin kutsun Darksideksi, en tiiä onko se oikea nimi). Kunpa tää ilmestyis Ps2, koska ei huvittais alkaa ostelemaan uutta konsolia. Lisään vielä tähän viestiin, että kunpa Org 13 sais vähän enemmän näkyvyyttä.
    Viimeksi muokannut werkku6 : 19.9.2007 klo 17:16:21

Liittymispäivä
    19.8.2002
    Sijainti
    Swanbrook
    Ikä
    22

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut werkku6 Katso viesti
    Mutta kaikkein hämäävä on toi Star seeker, joka merkitsee ettei Mikki oo saanut vielä sitä kultaista keybladea (jota mä ainakin kutsun Darksideksi, en tiiä onko se oikea nimi).
    Reverse Kingdom Keyhän se. En ole kyllä aivan 100% varma onko se virallinen nimi, mutta sitä kaikkein eniten siitä käytetään. Ja eihän siinä mitään hämäävää ole Varsinkin kun Mikko on näytetty se kädessään Birth By Sleepissä.

Vivir el momento Dorianthem:n avatar
    Liittymispäivä
    30.8.2004
    Sijainti
    Discordia
    Ikä
    21
    Blogimerkinnät
    3

Oletus

Kappas vain, Jeux-France -sivusto on heittänyt kehiin tosiaan huhun, jonka mukaan uusia KH-pelejä olisi valmisteilla kolme.

Kingdom Hearts: (Nimeä ei tiedossa) (PS3)
    Kingdom Hearts: Chain of Memories 2 (DS)
    Kingdom Hearts: Zero (PSP)

Että tällaista. Eniten kiinnostaa tällä hetkellä tuo CoM 2, koska DS:n omistaja satun itse olemaan.

[... and the whole world saw.]

Goblin mirage:n avatar
    Liittymispäivä
    25.1.2005
    Sijainti
    Juusto
    Ikä
    17

Oletus

Mites ne CoMiin kakkos-osan saa? Varmaan korttisysteemi sen verran suosittu, että tekevät jatkoa. Pitää vain lähteä kesätöihin ja ostaa nuo pelit kun omistan konsolit jo (Ahh, rahantuhlausta peleihin<3). Tuo zero voisi olla se Mikin seikkailu pimeydessä, koska tuo PS3 tuleva on melko varmasti normaali KH 3. Mutta CoM 2 silti ihmetyttää.

Kiitos setistä kuuluu Astralberrylle

Liittymispäivä
    11.7.2004
    Sijainti
    Tuusula
    Ikä
    25

Oletus

No niin, kaikki (?) kolme peliä paljastettu:

Lainaus Alunperin kirjoittanut 1up

Kingdom Hearts: Birth by Sleep for PSP looks to be a single-player adventure in the vein of the PlayStation 2 iterations, though likely not "Kingdom Hearts III." Birth by Sleep's protagonist was not explicitly named in the presentation, but he looked an awful lot like Zack of Final Fantasy VII/Crisis Core fame.

Kingdom Hearts: 358/2 Days for Nintendo DS appears to star Roxas from Kingdom Hearts II, but its main draw looks to be four-player simultaneous play using members of Organization XIII. It will be in full 3D.

Kingdom Hearts: Coded is a mobile game, likely for Japanese cell phones. It stars the familiar cast of main characters from the original Kingdom Hearts (Sora & co.) and seems to be set between the first and second PlayStation 2 titles.
    Kaikista peleistä näytettiin trailerit Square Enixin suljetuss hyshys-teatterissa, joten niitä tuskin nähdään vähään aikaan messujen ulkopuolella.

//Edit, Squaren pressitiedote japaniksi.
    Viimeksi muokannut Ananaz : 20.9.2007 klo 8:11:26

+ Vastaa ketjuun

Kirjoitussäännöt

• Et voi aloittaa uusia ketjuja
  • Et voi kirjoittaa vastauksia
  • Et voi lisätä liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi
  • BB-koodi on käytössä
  • Hymiöt ovat käytössä
  • [IMG] koodi on käytössä
  • HTML-koodi on poissa käytöstä