+ Vastaa ketjuun
Sivu 2 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Näkyvissä tulokset 16 - 19. Tuloksia yhteensä 19.

Ketju: Final Fantasy IX läpipeluuopas

***** Substance:n avatar
    Liittymispäivä
    5.4.2008
    Sijainti
    St. Michel
    Ikä
    20

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Sitron Katso viesti
    Kiitos tarjouksesta mutta opas on kyllä jo valmis, pientä muokkausta lukuunottamatta. Uuden tikettisysteemin myötä vaan en ole pistänyt tänne lisää osia tekstistä. :]

Subs tag. Mukavaa kuulla.

Oletus

Noniin. Tämä urakka on nyt sitten vihdoin valmis (kuinkakohan kauan tätäkin tein :'D). Mutta koska finillä on menossa uudistuksia niin tätä ei kannata sinne tyrkätä. Mutta jos jotain kiinnostaa saada melkein 100% opas testattavakseen niin voi vaikka lähettää minulle yksäriä. :3
    Boo ~ <3

Smile

Lainaus Alunperin kirjoittanut Sitron Katso viesti
    Noniin. Tämä urakka on nyt sitten vihdoin valmis (kuinkakohan kauan tätäkin tein :'D). Mutta koska finillä on menossa uudistuksia niin tätä ei kannata sinne tyrkätä. Mutta jos jotain kiinnostaa saada melkein 100% opas testattavakseen niin voi vaikka lähettää minulle yksäriä. :3
    Hei, loistava opas mielestäni! Viestistäsi on kyllä jo aikaa, mutta minua kiinnostaisi loputkin ohjeista, joten jos on mahdollista että pistäisit minulle vaikka sähköpostiin ?

Oletus

Täältä löytyy tuo paketti. Noi on vähän hassusti väärin päin kun vikana laitettu on ekana mut alottaa lopusta (linkkasin ekan/vikan )ni siitä pääsee vissiin ihan fiksusti etenemään. Vähän mulla on muokkaillut ja korjailut tuolla vielä kesken mut aikaa ei tunnu löytyvän. =P
    Boo ~ <3

+ Vastaa ketjuun

Kirjoitussäännöt

• Et voi aloittaa uusia ketjuja
  • Et voi kirjoittaa vastauksia
  • Et voi lisätä liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi
  • BB-koodi on käytössä
  • Hymiöt ovat käytössä
  • [IMG] koodi on käytössä
  • HTML-koodi on poissa käytöstä