Suljettu ketju
Sivu 1 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Näkyvissä tulokset 1 - 15. Tuloksia yhteensä 21.

Ketju: Yleisen hyvinvoinnin nimissä ilmoitan eroavani virastani

Strike the earth! Gabriel:n avatar
    Liittymispäivä
    26.7.2001
    Ikä
    25

Oletus Yleisen hyvinvoinnin nimissä ilmoitan eroavani virastani

FFfinin foorumeiden yleisen hyvinvoinnin tähden olen minä päättänyt erota administraattorin virastani.
    Minun oma yli-innokkuuteni on ajaamassa foorumeita kohti tuhoa, käyttäjät eivät viihdy ja suurimpana taustatekijänä olen minä itse. Jälkeenpäin katsellen huomaan, että pyrkiessäni kohti haluamaani täydellistä järjestystä liikuin kohti mahdottomuutta ja samalla foorumeiden tuhoa. Itse asiassa, tahtoni tehdä täysin toimivasti ja nopeasti moderoitu foorumi sekä viihtyisä ja asiallinen yhteisö jonka peelouden prosentti on nolla oli kuin internet-vastine Hitlerin utopialle Kolmannesta Valtakunnasta. Se järjestelmä sortui. Pelkään foorumeiden sortumisen alkaneen. Toivottavasti kykenen täten vielä pysäyttämään sen.

Olen erinäisten henkilöiden kanssa puhunut tästä jo aiemminkin ja olen tullut siihen tulokseen, että GM:nä olin minä todellakin paljon parempi ja pätevämpi kuin mitä olen administraattorina ollut. Silti, GM:ien luku on nyt hyvä, eikä mikään järjestö tai yhteisö tarvitse ylimääräisiä johtohahmoja.
    "Miksi on Meksikon armeijalla niin heikko tilanne?
    -Koska siellä on enemmän kenraaleita kuin sotilaita."
    Administraattoreina pärjäävät Jackal von ÖRF, Wompatti ja Neo loistavasti. Minua ei ylimääräiseksi pyöräksi tarvita, samoin on GM:ien laita.

Kaikki päätökseni ovat aiheuttaneet jäsenten keskuudessa tyytymättömyyttä ja täten ravistaneet ja koetelleet me-henkeä. Yhteisön hyvinvointi on minulle tärkeämpää kuin oma henkilökohtainen valtani, siispä olen hyödyksi siinä missä parhaiten olisin hyödyksi. Mikäli vain mahdollista - jatkan tästä eteenpäin Yleisen Keskustelun, Häröilyn ja Fiktion & Kirjallisuuden moderaattorina.
    Administraattoriksi minä olen poliittisesti aivan liian arka hahmo, pääosin kaiken menneen vuoksi, mutta myös sen, että aloitin pelkkänä jäsenenä jäsenten joukossa. Olen oppinut, että sanomalla ei ole ainoastaan väliä, vaan myös sillä kuka sen lausuu.

Yhteisömme kaatuminen ja tuho on ainakin minusta nyt reaalimpi uhka kuin mitä ehkä luulisi. Toivon tällä tavalla vielä pelastaa kaiken, mutta ikäväkseni en ole siitä varma.

Täten, Final Fantasy Finlandin foorumeiden ja yhteisön hyvinvoinnin, sekä mahdollisen (ja todennäköisen) tuhoutumisen välttämisen nimissä ilmoitan minä - Gabriel - eroavani neljännen administraattorin virastani ja jatkavani pelkkänä moderaattorina vastedes.

Toivokaamme parasta.
    Hyvää yötä.
    Engraved is an image of dogs and dwarves. The dogs are burning. The dwarves are screaming.

Moogle
    Liittymispäivä
    27.5.2001
    Sijainti
    streets of nekala
    Ikä
    23

Oletus

En minä ainakaan sinua mitenkään huonona adminina ptänyt, vaikken voittanutkaan MegaMode-äänestystä.

Ainahan uusia asioita vastaan ollaan. Ja aina on joku vastaan. Mutta sinä olet päätökesi tehnyt, että mitä sinä vastaan vänkäämään.

Idle Mickey:n avatar
    Liittymispäivä
    19.6.2001
    Sijainti
    Kankaanpää
    Ikä
    25

Oletus

Tämä on siis päätöksesi. Selvä.
    Toivottavasti tämä pelastaa yhteisön.

P.S. Minä voinen tässä samalla ilmoittaa päätöksestäni, joka on, että miitin jälkeen minä jätän FFfinin kokonaan. Se on pakottava päätös tässä vaiheessa elämääni, eikä siihen liity mitään dramatiikkaa. Niin vain on...
    I care about ur problemz
    ...
    ...
    really.

Mykoplasma nox:n avatar
    Liittymispäivä
    21.2.2002
    Sijainti
    Planet from outer space!
    Ikä
    30

Oletus

Olit oikein hyvä ja esimerkillinen virassasi. Päätöksessäsi ei varmasti ole mitään vikaa. Lähinnä vain hienoa että osaa luopua asioista. Olisikohan Lenin vapaaehtoisesti luopunut virastaan ja jatkanut uraansa vaikkapa jonkin aivan pienen puolueen johtajana? Harvat ihmiset osaa päästää irti ja se on muuten Erittäin tärkeä taito...oikeasti.

...

Oletus

No, valintansa kullakin. Et kyllä mun mielestä mikään huono Admin ollut, mut jos haluat, senkun vaan.

Go ahead, hop in. Potri:n avatar
    Liittymispäivä
    29.9.2001
    Sijainti
    Espoo
    Ikä
    24

Oletus

Älä nyt liioittele. Uudistukset ja päätökset tuovat aina valitusta joltain taholta, mutta ne ovat tarpeellisia. FFfin ei ole menossa tuhoon, vaikka muutama jäsen haluaisikin osoittaa mieltä heidän asemaansa heikentävistä (?) päätöksistä lähtemällä väliaikaisesti. FFfin sortuu silloin kun ei ole enää aktiivista adminia pitämässä huolta asioista, sellaista joka sinä olet. Pyytäisin että nyt miettisit päätöstäsi uudelleen. Ei tarvitse olla hyvä admini, vaikkei miellyttäisikään jokaikistä jäsentä (joka on tietenkin mahdotonta).

(Eli toisinsanoen tämä koko topicci on ihan älytön ylilyönti sinulta. Älä nyt viitsi tahallasi ruveta dramatisoimaan asioita.)

pahapäinen Candice:n avatar
    Liittymispäivä
    13.6.2002
    Sijainti
    Kuutio
    Ikä
    27

Oletus

Tässä vaiheessa minun pitää kyllä yhtyä Potriin. Minä pidän sinusta Kaapp1, minä pidän sinun tavastasi johtaa ja ennenkaikkea pidän sinun luonteestasi, mutta tämä nyt on jo hiukan marttyyrimaista.

Enpä kuule usko, että fffinin sortuminen (mikä sortyminen?) johtuu sinun tavastasi toimia adminina. on naurettavaa tässä vaiheessa syytellä toisia (ja itseään), tälläisiä vaiheita on aina ja kaikkialla. Lue vielä pari kertaa tuo Potrin posti ja mieti haluatko todella tehdä tämän meille (jos sinä et ole admini se ei ole pelkästään sinulta pois vaan myöskin meiltä)

Kokoa itsesi mies äläkä luovu adminin paikasta. Tai noh, sinun päätöksesihän se on, mutta tälläinen toiminta siihen tuhoon johtaa (minun mielestäni)

En ole laumaeläin.
    Olen mieluummin yksin oikeassa kuin ryhmänä väärässä.

Oletus

Potri puhuu asiaa. Aina joku valittaa ja kaikkia ei voi koskaan miellyttää. Ei tarvitsekaan. Minä en ole ainakaan huomannut mitään moitittavaa adminina olossasi. Irciin en olisi sinua opiksi välttämättä päästänyt, mutta foorumi onkin eri asia. sinussa on vielä se tärkeä ominaisuus, että opit virheistäsi. Se vaatii monelta yllättävän paljon.

Eikä FFfin mihinkään tuhoon ole matkalla sen enempää kuin mikään mukaan. Tämän kokoinen yhteisö ei muutaman jäsenen lähtemiseen kaadu.

Liittymispäivä
    26.7.2001
    Ikä
    25

Oletus

Originally posted by Potri
    (Eli toisinsanoen tämä koko topicci on ihan älytön ylilyönti sinulta. Älä nyt viitsi tahallasi ruveta dramatisoimaan asioita.)
    Hmph. Etkö käsitä, että tässä pelissä minun piti valita - joko minun henkeni tai maailman tuho.
    "No drama this time, Raziel." Kain Nosgothin vuoristossa Razielille.

Originally posted by _Quistis_
    Enpä kuule usko, että fffinin sortuminen (mikä sortyminen?) johtuu sinun tavastasi toimia adminina. on naurettavaa tässä vaiheessa syytellä toisia (ja itseään), tälläisiä vaiheita on aina ja kaikkialla. Lue vielä pari kertaa tuo Potrin posti ja mieti haluatko todella tehdä tämän meille (jos sinä et ole admini se ei ole pelkästään sinulta pois vaan myöskin meiltä)
    Minä olen jo tehnyt. Katsokaa Forum Leaders -nappia. Ja juuri TEIDÄN takia tämän teen. Kuten Mikk1 sanoi, adminina ollessani on alkanut FFfin pikkuhiljaa rapistua.
    <@Miffy> Teet työsi liiankin hyvin.
    <@Mikk1> Siis siitä lähtien kun Kaap1sta tuli admin (en sano tätä pahalla, oikeasti en!) on alkanut FFfin mennä pikkuhiljaa alaspäin. olit parempi GM kuin mitä admin.

Kyllä, minä teen tämän juuri teidän takia! Koska niin on yhteisöllemme parasta! Koska se saattaa vielä peruuttaa me-hengen rapistumista.

Kokoa itsesi mies äläkä luovu adminin paikasta. Tai noh, sinun päätöksesihän se on, mutta tälläinen toiminta siihen tuhoon johtaa (minun mielestäni)
    Niin paljon kuin käsitän, adminina OLO johtaisi tuhoon.

Originally posted by Narbeleth
    Potri puhuu asiaa. Aina joku valittaa ja kaikkia ei voi koskaan miellyttää. Ei tarvitsekaan. Minä en ole ainakaan huomannut mitään moitittavaa adminina olossasi. Irciin en olisi sinua opiksi välttämättä päästänyt, mutta foorumi onkin eri asia. sinussa on vielä se tärkeä ominaisuus, että opit virheistäsi. Se vaatii monelta yllättävän paljon.
    Tarvitsee kuitenkin miellyttää mahdollisimman monia. Lisäksi, nykyiset adminit pärjäävät erinomaisesti. En näe, että adminina jatkaminen olisi foorumeille hyödyksi.

Eikä FFfin mihinkään tuhoon ole matkalla sen enempää kuin mikään mukaan. Tämän kokoinen yhteisö ei muutaman jäsenen lähtemiseen kaadu.
    Lähdössä on enemmän ihmisiä kuin voisi arvatakaan. Itse tiedän ainakin muutaman lähes ydinhenkilön aikovan ainakin jossain vaiheessa lähteä ja sitten aika monien hiukan vähemmän tunnettujen. Ja sellainen laittanee varmaan alkuun ketjureaktion.
    Engraved is an image of dogs and dwarves. The dogs are burning. The dwarves are screaming.

Smile

Originally posted by Gabriel
    Lähdössä on enemmän ihmisiä kuin voisi arvatakaan. Itse tiedän ainakin muutaman lähes ydinhenkilön aikovan ainakin jossain vaiheessa lähteä ja sitten aika monien hiukan vähemmän tunnettujen. Ja sellainen laittanee varmaan alkuun ketjureaktion.
    Tietenkin tulee ketjureaktio kun te pölvästit (ei pahalla) teette kaikesta aina niin suuren numeron. Kaikotatte suureen ääneen, miten te lähdette (ehkä vaivaudutte laittamaan, että ei pahalla tätä paikkaa kohden, ihan kuin siitä muka olisi mitään apua). Ei kai sitä kukaan enää siinä vaiheessa haluakaan jäädä, kun te saatte kaiken näyttämään siltä, että koko paikka sortuu, vaikka oikeasti lähtee vain pari. Ydin henkilöitä on, minun käsitykseni tämän paikan 'ydinhenkilöistä', eli niistä jotka täällä näen useimmin, on suurimmalti osalti alhainen, eikä minua haittaisi pätkän vertaa jos he lähteävät. Minua haittaa se, että he tekevät siitä suuren numeron.

Sitä voi lähteä, sitä voi lopettaa toimintansa ilman turhaa dramatisointia ja sitä kaikille toitottamista. Jos yleensä haluatte tämän paikan pysyvän pystyssä niin jotka lähteävät niin lähteävät hiljakseen. Ero huomataan korkeintaan irkin puolella (minne minä en edes haluaisi astua, minä kun pidän enemmän järkevästä keskustelusta, kuin lähellä Kissin chatin tasoa olevista jutuista).

Sen minä sanon, että siinä vaiheessa kun täältä lähtee paljon ihmisiä pois, niin minä tulen kuule ja raahaan teidät kaikki tänne takaisin. Minä lopetin yhden lempifoorumillani oleskelun tämän paikan takia, enkä varmaan edes osaisi enää asettua sinne takaisin. Minä tulen erittäin vihaiseksi, jos jatkatte tätä täysin turhaa dramatisointia.

Sen sanon tässä, että puhun omasta kokemuksesta. En kyllä ole omistanut foorumia, enkä siitä rupea tämän kummemmin puhua. Mutta yhteisöjä on hajonnut, vaikka mitään muuta vikaa ei ole ollut, kun pari ihmistä on vattuuntunut ja tehnyt siitä suuren numeron.

Jotta ei menisi täysin off-topikiksi niin sanon, että mielestäni olit täysin hyvä admin, ja ajatus sinusta ei-adminina enää nykysin (tiedän, ettet aina ole ollut) lähimmälti naurattaa. Ilmeisesti se on kuitenkin totta. En kuitenkaan mene sanomaan, että haluaisin sinua enää takaisin adminiksi. Sinä olet täällä ansainnut minulta rispektiä monestikin, kun olen postejasi katsellut. Joskus vain tällaiset ärsyttävät dramatisoinnit tiputtavat pointsejasi.

Ei tämä nyt ehkä ollut sitä dramatisointia edes kaikkein suurimmasta päästä, mutta sanoinpahan mielipiteeni tähän.

Toivottavasti et nyt sinä (tai kukaan muukaan) ala vihaamaan minua sen takia, että sanon mielipiteeni suoraan. Olit hyvä admin, ja tällä hetkellä en ymmärrä ajatusten juoksuasi. Mutta se on sinun päätös, ja varmasti (ainakin toivottavasti) olet sitä jo jonkun verran harkinnut. Ei maailma (tai FFfin) olisi kaatunut sinun adminina pysymiseesi, mutta ei se kyllä kaadu myöskään vaikka et enää olekaan admin.

Edit: Tuohon Mickeyn postiin tuossa alhaalla. Ihan sen takia nyt, ettei kukaan vaan käsittänyt väärin. Tietenkin saa ilmoittaa, jos lähtee, totta kai. Mutta jos siitä tekee suuren numeron (esim. Noirren väliaikainen lähtö [olen kyllä nähnyt kyseisen henkilön täällä hyvin usein senkin jälkeen, ei hän kovasti näyttänyt lähtevän), niin siinä ei ole mitään järkeä enää.
    Viimeksi muokannut Purity : 15.9.2002 klo 16:25:15

Idle Mickey:n avatar
    Liittymispäivä
    19.6.2001
    Sijainti
    Kankaanpää
    Ikä
    25

Oletus

<@Mikk1> Siis siitä lähtien kun Kaap1sta tuli admin (en sano tätä pahalla, oikeasti en!) on alkanut FFfin mennä pikkuhiljaa alaspäin. olit parempi GM kuin mitä admin.
    Kyllä, minä teen tämän juuri teidän takia! Koska niin on yhteisöllemme parasta! Koska se saattaa vielä peruuttaa me-hengen rapistumista.
    Toivottavasti kukaan ei syyllistä minua tuon takia...
    Kun minä täältä lähden, en tee siitä suurta numeroa, mutta ilmoitan siitä jotenkin, koska mielestäni ilmoittaa pitää...
    I care about ur problemz
    ...
    ...
    really.

Oletus

Purity sen oikeastaan sanoikin jo. Kunhan tulin toteamaan, että samaa mieltä olen. Älkää turhaan dramatisoiko ja olko joka paikassa kuuluttumassa tuhoa joka ei ole niin todellinen kuin annatte ymmärtää. Uudet tulijat hämmentyvät kun eivät tiedä kuinka tosissaan kaikki pitäisi ottaa.

Lähteä saa tottakai, mutta sitä ei tarvitse tehdä "pelastaudun ennen kuin tämä paatti uppoaa!"-metelin saattelemana.

FISH SMELLING FISHY Wompatti:n avatar
    Liittymispäivä
    26.5.2001
    Sijainti
    Tw@
    Ikä
    27

Oletus

Te vaan luulette. Sitä paitsi jos kolme adminia on riittävästi niin olisi ollut huomattavasti järkevämpää poistaa Neolta ne oikeudet ja jättää sinulle. Enpä kyllä tiedä mitä kaikkea teet/teit mitä ei pystyisi GM:n oikeuksilla tekemään.
    FFfin, riivaajahenkien kytöpesä.
    "Punch Out ei perustu mihinkään Rocky-filmiin, vaan se on täysin omin päin suunniteltu nyrkkeilypeli."
    "Valmiin koodin kopiointi - Miksi vitussa ostaa pyörä kun sen voi varastaa."

burial at sea Seyana:n avatar
    Liittymispäivä
    2.3.2002
    Sijainti
    Kauhava
    Ikä
    24

Oletus

Minä en enää oikein ymmärrä tätä foorumia. Olin viikon poissa, ja palatessani porukka lähtee ja taitava admin eroaa.
    sinun admin-tavoissasi en ole huomannut mitään vikaa. Tämä porukan hajaantuminen ei todellakaan johdu mistään yksittäisestä tekijästä, vaan monen asian summasta. Pari tyyppiä alkaa vattuuntua paikkaan ja tartuttaa sitä sitten muihinkin. Ei tässä mielestäni voi ketään syyllistää, tai hakea edes osasyyllistä.
    Joten omasta mielestäni tämä eroamisesi on täysin turha, ja en itse oikein osaa kuvitella sinua vain ihan normaalina modena..

Tuskimpa tämä paikka on täysin luhistumassa. Osa alkaa olla kyllästyneitä touhuun, mutta yhteisöön jääsilti vielä kantavia jäseniä. loppujen lopuksi, tämä paikka on kuitenkin yhteisö, ja yhteisöä ylläpitävät todellakin moni henkilö, ei vain muutama lähtijä. Mikäli kuitenkin itse pidät valintaasi oikeana, niin se on sitten sillä selvä. Ei sitä kuitenkaan yksittäisten mielipitetten pohjalta kannata alkaa näin suuria päätöksiä tekemään.

Hello lamppost, what'cha knowing

Liittymispäivä
    26.7.2001
    Ikä
    25

Oletus Toinen - vähemmän dramaattisempi - syy

Originally posted by Purity
    Ei tämä nyt ehkä ollut sitä dramatisointia edes kaikkein suurimmasta päästä, mutta sanoinpahan mielipiteeni tähän.
    Voi. Minä en laske tätä edes dramatisoinniksi.

Toivottavasti et nyt sinä (tai kukaan muukaan) ala vihaamaan minua sen takia, että sanon mielipiteeni suoraan. Olit hyvä admin, ja tällä hetkellä en ymmärrä ajatusten juoksuasi. Mutta se on sinun päätös, ja varmasti (ainakin toivottavasti) olet sitä jo jonkun verran harkinnut. Ei maailma (tai FFfin) olisi kaatunut sinun adminina pysymiseesi, mutta ei se kyllä kaadu myöskään vaikka et enää olekaan admin.
    Loukkaantua rehellisyydestä? Kuka idiootti niin tekisi? Ja kyllä, minä olen harkinnut tätä. Ja olen eri henkilöiden kanssa tullut myös siihen tulokseen, että yhteisölle on parasta kun en ole admin.
    Ei se kaadukaan, vaikken olekaan. Sen onkin tarkoitus toimia mahdollisimman hyvin.

Edit:Tuohon Mickeyn postiin tuossa alhaalla. Ihan sen takia nyt, ettei kukaan vaan käsittänyt väärin. Tietenkin saa ilmoittaa, jos lähtee, totta kai. Mutta jos siitä tekee suuren numeron (esim. Noirren väliaikainen lähtö [olen kyllä nähnyt kyseisen henkilön täällä hyvin usein senkin jälkeen, ei hän kovasti näyttänyt lähtevän), niin siinä ei ole mitään järkeä enää.
    Mutta eihän siinä olekaan.

Originally posted by Mickey
    Toivottavasti kukaan ei syyllistä minua tuon takia...
    En minä ainakaan.

Toki yksi syy miksi adminiudesta luovuin on se, että tahdon yhteisön toimivan mahdollisimman hyvin. Ja jos se edellyttää minun luopumista vallastani, se käy enemmän kuin hyvin. Jotenkin minusta tuntuu, että te luulette minua vallanhimoiseksi ihmiseksi, jolle se on kaikkein tärkeintä.
    Mitä järkeä on olla kuolleen valtakunnan ruhtinas?
    Ei, minä toimin yhteisön eteen. Meidän yhteisömme eteen. Meidän kaikkien.

Mutta.

Kiittämättömyys on maailman palkka.

Rehellisesti sanottuna, on olemassa myöskin toinen syy lähtööni.
    Sanalla sanoen olen minä vittuuntunut siihen, kuinka työni on aina niin väärä. Minä yritän vain tehdä sen minkä minun täytyy tehdä.

(esim. Noirren väliaikainen lähtö [olen kyllä nähnyt kyseisen henkilön täällä hyvin usein senkin jälkeen, ei hän kovasti näyttänyt lähtevän
    Juuri tuosta kaikki oikeasti lähti. Siitä, että kyseiset moderaattorit noin vain häipyivät foorumeilta. Täten he ovat epäaktiivisia. Otin eilen yhteyttä asianomaisiin ja kyselin miten sitten toimia moderointipaikkojen suhteen. Ilmeni että nämä lähtijät olivat "lähteneet" ainoastaan tauolle. Mutta moderointi on silti työ ja se täytyy hoitaa. Niinpä, lopulta asia oli siinä, että asianomaiset kielsivät minua ottamasta oikeuksia pois uhaten muussa tapauksekssa tulla spammaamaan foorumit täyteen, mutteivät myöskään kertoneet milloin ja jos takaisin tulevat.

Sellainen jättää epäaktiivisia moderaattoreita ja on haitaksi yhteisölle.
    Minä yritin tehdä työni. Mutta kiittämättömyys on maailman palkka.

Muiden administraattoreiden kanta oli, että asiat ovat oikein mallillaan nyt. Päinvastoin, minua jopa kiellettiin toimimasta. Noh, ihan miten vain.

Ellei työni teille kelpaa, niin ei sitten.

En syyllistä ketään, mutta mitä järkeä on minun toimia administraattorina ellen saa luoda järjestystä foorumeiden hyvinvoinnin nimissä tavalla jonka parhaaksi näen?

Siinä toinen ja paljon, paljon raskaampi syy siihen että erosin. Turhaa enää tulla minulle valittamaan. Ei kelvannut teille silloin, enkä minä tahdo toimia aiheuttaen aina yleistä tyytymättömyyttä. Se mitä minä yritin ylläpitää, oli järjestys. Jos te olitte tyytymättömiä minun käsitykseeni järjestyksestä, niin minä olen täysin turha administraattori. Sanalla sanoen, teidän (yleistäminen) kiittämättömyytenne melkeinpä että kuvottaa minua. Ja nyt vielä ihmettelette, että miksi eroan virastani. Minulla oli keskustelu op-kiistan aikana erään henkilön kanssa jo silloin siitä, että eroaisinko minä administraattorin virasta. Silloin olin vielä sitä mieltä, että sellainen ei ole välttämätön. Mutta ihan vaan, tuntuisi välillä mukavalta saada myöskin kiitos työstään. Vaan kun eilen yritin hoidella "lähteneiden" ihmisten minulle jättämän työn moderointipaikkojen suhteen, niin sitten sitä annettiin jos jonkinlaisia uhkailuja ja livahtivan väliin sekin, että mikäli jotain teen, niin lähtee oikeudetkin.
    No hitto, mitä järkeä siinä? Niinpä otin itse itseltäni oikeudet pois.

Sanon vain, että on aika naurettavaa ja epäkypsää ruveta heti melkeinpä että kiljumaan jos (luonnollisena toimena) ollaan poistamassa foorumeilta lähteneiden moderaattoreiden oikeuksia. Kuten olen monesti jo sanonut, moderaattorin virka on työ eikä mikään typerä status-symboli, joka määrää Kulman Kovimman Teinin.

Siispä - administraattoriksi en enää aio.
    Jatkan moderaattorin virassa, jossa voin toimia paremmin yhteisön hyväksi, mutta myös jossa saan kiitosta työstäni.

Joku muu sai toimia tauluna teidän (yleistämistä) haukkuja varten ja samalla myöskin ylläpitää järjestystä.

Ellen työstäni edes vaivaista kiitosta saa, vaan päinvastoin haukkuja, niin en sitä työtä edes tee. En ole sellaisen työn arvoinen, eikä se minun.

Suljettu ketju

Kirjoitussäännöt

• Et voi aloittaa uusia ketjuja
  • Et voi kirjoittaa vastauksia
  • Et voi lisätä liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi
  • BB-koodi on käytössä
  • Hymiöt ovat käytössä
  • [IMG] koodi on käytössä
  • HTML-koodi on käytössä