+ Vastaa ketjuun
Sivu 1 48:sta 12311 ... ViimeinenViimeinen
Näkyvissä tulokset 1 - 15. Tuloksia yhteensä 708.

Ketju: Kysymysketju FFX & XII (XI omaan ketjuunsa)

Vivir el momento Dorianthem:n avatar
    Liittymispäivä
    30.8.2004
    Sijainti
    Discordia
    Ikä
    21
    Blogimerkinnät
    3

Oletus Kysymysketju FFX & XII (XI omaan ketjuunsa)

Lord JF:n kanssa mietittyäni päädyttiin lopputulokseen, että kysymykset voidaan tästä lähtien pistää aivan hyvin yhteen ainoaan ketjuun, lukuunottamatta FFXI:tä sen erilaisuuden (ja hyvin toimivien aiheeseenliittyvien ketjujen) vuoksi.

Tästälähtien pistätte siis kysymyksenne tähän ketjuun, jos ne koskevat:
    • Final Fantasy X
    • Final Fantasy X-2
    • Final Fantasy XII
    • Final Fantasy XII: Revenant Wings
    Final Fantasy XI:n kysymykset pistätte aiheeseen liittyvään ketjuun, eli Final Fantasy XI - infoa ja yleistä apua.

Ennenkuin kysytte täällä mitään, katsokaa FFfinin sivustolta löytyykö sieltä kaipaamaanne tietoa!

Jotta homma toimii suht sujuvasti, niin merkitkää viestiinne mitä Final Fantasya kysymyksenne koskee. Jos ette merkitse niin ilkeä modesetä tulee ja läimii viestiänne rankoilla editeillä tai pahimmassa tapauksessa lähettää viestin bittitaivaaseen.

Muistakaa tosiaan, että jos ette keksi ongelmaan ratkaisua heti niin miettikää oikeasti ensin se puoli tuntia ja tulkaa vasta sen jälkeen kysymään täältä, jollette oikeasti keksi vastausta itse. Oma-aloitteisuus on hyve ja kauheaa kyselyripulia katsotaan vain pahalla. Turhimpien kysymysten välttämiseksi käytössä on myös rajoitus, että sama henkilö ei saa kysyä samalla sivulla kuin kahta kysymystä perusnäkymän ollessa 15 viestiä per sivu. Vastaamista taas ei ole rajoitettu, kunhan vastaukset ovat oikeasti hyödyksi.

Jos kysymyksenne sisältää pahoja juonipaljastuksia, niin käyttäkää silloin spoil-tageja. Nämä heittävät juonipaljastuksien päälle harmaan laatikon, jonka maalaamalla saa selville spoilattavan asian.

[*spoil]Spoilattava asia tähän ja tageista *-merkit pois[/spoil*]

Spoilattava asia tähän ja tageista *-merkit pois
    Viimeksi muokannut Dorianthem : 1.7.2008 klo 7:27:35

[... and the whole world saw.]

Foot Soldier Gilraen:n avatar
    Liittymispäivä
    29.2.2008
    Sijainti
    Lappeenranta

Oletus

Kysymykseni koskee XII:ää, Gli Snapper -nimistä hunttia.
    Senhän löytää Giza Plainsilta sateen aikaan, alueelta Tracks of the Beast, jonne päästäkseen piti hakata niitä lahoja puita, jotka kasaantuivat yhteen sellaiseksi poluksi. No, olen päässyt alueelle ja siellä törmäsin lukuisiin jättikilpikonniin, vaan en Gil Snapperiin. Tietääkö kukaan, tarvitaanko sen löytämiseksi jotain tiettyä esinettä tai jotain? Olen tapellut tämän tehtävän kanssa aika pitkään.
    Viimeksi muokannut Gilraen : 10.5.2008 klo 22:26:33

Sorcerer Tattip:n avatar
    Liittymispäivä
    29.9.2005
    Sijainti
    Sastamala
    Ikä
    19

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Gilraen Katso viesti
    Kysymykseni koskee XII:ää, Gli Snapper -nimistä hunttia.
    Senhän löytää Giza Plainsilta sateen aikaan, alueelta Tracks of the Beast, jonne päästäkseen piti hakata niitä lahoja puita, jotka kasaantuivat yhteen sellaiseksi poluksi. No, olen päässyt alueelle ja siellä törmäsin lukuisiin jättikilpikonniin, vaan en Gil Snapperiin. Tietääkö kukaan, tarvitaanko sen löytämiseksi jotain tiettyä esinettä tai jotain? Olen tapellut tämän tehtävän kanssa aika pitkään.
    Kuten ehkä tiedät, siellä alueella on se... Seeq? Kumminkin, sellainen tyyppi auttamassa. Ainakun menet sinne alueelle, se sanoo onko Gil Snapper siellä. Mene sinne ja pois niin kauan, kunnes se tyyppi sanoo Gil Snapperin olevan siellä. Sitten vain haet sen alueelta ja tapat sen.
    Ex-Super Sayan
    Thänks thu MKUP

Mun Juutuubi account ja videot osoitteessa täällä.Tsekatakaa ihmeessä!

Imp Fomalhaut:n avatar
    Liittymispäivä
    11.5.2008
    Sijainti
    Jossakin :D
    Ikä
    15

Oletus FFXII

Miten saa sen zalera summonin? olis kiva jos joku tietäis kun en itse ole tajunnut

Sorcerer Delirium:n avatar
    Liittymispäivä
    10.5.2005
    Sijainti
    Funland
    Ikä
    21

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Fomalhaut Katso viesti
    Miten saa sen zalera summonin? olis kiva jos joku tietäis kun en itse ole tajunnut
    Zaleran saa kun teet ensin Patient in the Desert sidequestin, josta saat barheim passage keyn jonka avulla pääset uudelle alueella barheimm passagella. Tutkit tätä aluetta tarpeeksi pitkään niin zalera tulee vastaan.

And it's a eye for eye
    Tooth for tooth

Oletus FFX

Onko minulla viallinen peli tai mitäsiishä? Kun menen ilmalaivalla Sanubia Desertille (josta voi käsittääkseni hommata Mercury Sigilin ja muut) niin en pääse siitä minnekkään. ö_Ö Aikani rämpättyäni sain edes käännetyksi kuvakulmaa, mutta en pääse eteenpäin aavikolle ollenkaan mistään suunnasta.

Vai onko sanubia sands ja sanubia desert eri asia..?

edit. Mitkä ovat Desertin kordinaatit?
    Viimeksi muokannut Kahvikissa : 14.5.2008 klo 19:11:44

Vivir el momento Dorianthem:n avatar
    Liittymispäivä
    30.8.2004
    Sijainti
    Discordia
    Ikä
    21
    Blogimerkinnät
    3

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Kahvikissa Katso viesti
    Onko minulla viallinen peli tai mitäsiishä? Kun menen ilmalaivalla Sanubia Desertille (josta voi käsittääkseni hommata Mercury Sigilin ja muut) niin en pääse siitä minnekkään. ö_Ö Aikani rämpättyäni sain edes käännetyksi kuvakulmaa, mutta en pääse eteenpäin aavikolle ollenkaan mistään suunnasta.

Vai onko sanubia sands ja sanubia desert eri asia..?
    Kyllä ne ovat. Sanubiassa on kaksi paikkaa jonne voi ilmalaivalla mennä, toinen on se tyhjä paikka mistä saa arkun ja toinen on se Oasis-paikka, josta pääset seikkailemaan ympäri koko saarta.

[... and the whole world saw.]

Imp Fomalhaut:n avatar
    Liittymispäivä
    11.5.2008
    Sijainti
    Jossakin :D
    Ikä
    15

Oletus

Kysyn vielä Final fantasy XII:stä Se hashmal summon miten ihmeellä sen saa?

Kysyn vielä viimeisen kysymykseni FFXII:stä siitä carrot huntista. SPOIL! missä se carrot on olen etsinyt joka paikasta salikawoodista mutta sitä ei löydy mistääb ja siinä yhdessä kohdassa se viera tulee siihen mukaan onko se siinä alueella jossain?
    Viimeksi muokannut Dorianthem : 25.5.2008 klo 14:57:37 Syy: Hei, se oli rajoitus 2 kysymystä / 15 viestiä.

Tonberry Pleksi:n avatar
    Liittymispäivä
    21.5.2007
    Sijainti
    Rauma
    Ikä
    20

Oletus

Kysyn vielä Final fantasy XII:stä Se hashmal summon miten ihmeellä sen saa?
    Hashmalin saa tarinan edetessä, kun sitä vastaan joutuu tappelemaan Pharos at Ridoranassa (tai joku semmonen se on se paikka). Ja tämä paikka on viimeisiä paikkoja, jossa tarinan mukanan tulet käymään.
    Epäonnistuminenkin on onnistumista.

Bite Bug ninya:n avatar
    Liittymispäivä
    10.12.2006
    Sijainti
    Kotona
    Ikä
    19

Oletus

Carrot on todella ujo, joten sitä ei löydä, jos on tappanut vihollisia matkalla sen luo. Carrot löytyy siltä alueelta, jossa se viera on. Helpoin tapa löytää se on teleportata Salikawoodiin ja sieltä painua fleeing pohjassa Sun-dappled Pathille. Sieltä löytyy
    Ps.
    taisteluvinkkejä
    Be my bad boy <33

Tonberry debtor:n avatar
    Liittymispäivä
    1.8.2003
    Sijainti
    Mörököllin maha
    Ikä
    23

Oletus

Kysyn vielä viimeisen kysymykseni FFXII:stä siitä carrot huntista. SPOIL! missä se carrot on olen etsinyt joka paikasta salikawoodista mutta sitä ei löydy mistääb ja siinä yhdessä kohdassa se viera tulee siihen mukaan onko se siinä alueella jossain?
    En juuri nyt muista tarkkaa aluetta, mutta et saa tappaa yhtään vihollista astuttuasi metsään. Se viera kyllä sitten ilmestyy eteesi kun löydöt oikean osan metsää.

//Arrr, ninya ehätti edelle.
    Viimeksi muokannut debtor : 15.5.2008 klo 18:35:17
    The God Has Spoken!

Oletus .

Voisko joku kertoa mistä saa Ultima ja Chaos esperit? Koskee FF XII

Vielä jos joku kertoisi missä voi suorittaa "Broken Artifact" side questin?
    Viimeksi muokannut Kof-KingOfFools : 17.5.2008 klo 14:01:25 Syy: .

Bite Bug ninya:n avatar
    Liittymispäivä
    10.12.2006
    Sijainti
    Kotona
    Ikä
    19

Oletus

Jos englanti taipuu, kokeile täältä ja täältä.

Chaoksen saa Necrohol of Nabudiksesta kunhan ensin tekee sen medaljonki-sidequestin ja tappaa Furyn ja Humbaba mistantin. Ultiman saa Giruveganista, Great Crystalista. Ekasta linkistä löytyy ohjeet miten Ultiman löytää.
    Be my bad boy <33

Tonberry Jean Tula:n avatar
    Liittymispäivä
    2.1.2007
    Sijainti
    sängyssä
    Ikä
    19

Oletus FF XII

Onko pelissäni jotain vikaa vai odotinko liian vähän aikaa, kun ozmone plainsilla olisi pitänyt sinne yhteen paikkaan(en muista nimeä) ilmestyä huntti (en muista nimeä), kun kaikki WUt on tapettu. Olen kyllä hakenut tehtävän ilmoitustaululta ja puhunut petitionerille ja olen kyllä oikeassa paikassa. Missä vika?
    Mullapa on isompi tikku ku teillä! tossa kuva

looooooool

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Jean Tula Katso viesti
    Onko pelissäni jotain vikaa vai odotinko liian vähän aikaa, kun ozmone plainsilla olisi pitänyt sinne yhteen paikkaan(en muista nimeä) ilmestyä huntti (en muista nimeä), kun kaikki WUt on tapettu. Olen kyllä hakenut tehtävän ilmoitustaululta ja puhunut petitionerille ja olen kyllä oikeassa paikassa. Missä vika?
    Katoppa tuolta: http://www.twobrothersandasister.com/?p=332

+ Vastaa ketjuun

Kirjoitussäännöt

• Et voi aloittaa uusia ketjuja
  • Et voi kirjoittaa vastauksia
  • Et voi lisätä liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi
  • BB-koodi on käytössä
  • Hymiöt ovat käytössä
  • [IMG] koodi on käytössä
  • HTML-koodi on poissa käytöstä