+ Vastaa ketjuun
Sivu 11 48:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 91011121321 ... ViimeinenViimeinen
Näkyvissä tulokset 151 - 165. Tuloksia yhteensä 708.

Ketju: Kysymysketju FFX & XII (XI omaan ketjuunsa)

Bite Bug Jonttu Tonttu:n avatar
    Liittymispäivä
    24.8.2008
    Sijainti
    Helsinki
    Ikä
    21

Oletus

Jees...

Sain Vaanilta silencen pois, mutta seuraava ongelma on sellainen, että aina kun laittaa sille gambitit niin se alkaa lyömään itteään. ???

Ja Balthierillä ei ole yhtään manaa... ???

Dragoon Drizzy:n avatar
    Liittymispäivä
    23.4.2006
    Sijainti
    Nurmes
    Ikä
    23

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Jonttu Tonttu Katso viesti
    Jees...

Sain Vaanilta silencen pois, mutta seuraava ongelma on sellainen, että aina kun laittaa sille gambitit niin se alkaa lyömään itteään. ???

Ja Balthierillä ei ole yhtään manaa... ???
    No käyppä itse lukemassa millaisia gambitteja sille Vaanille on laitettu? Ja Balthierilla lienee kanssa sellainen varuste päällä joka vähentää hänen mp:n nollaan, eli otappa se pois.

Kyllä porukka varmaan mielellään vastailee kysymyksiin mutta suosittelen että käytät kuitenkin ensin vähän omaa järkeäsi ja kokeilet asioita ennenkuin syöksyt suinpäin foorumeilta kyselemään heti ensimmäisen "ongelman" sattuessa.

Liittymispäivä
    24.8.2008
    Sijainti
    Helsinki
    Ikä
    21

Oletus

Mistä pääsee Clan Shoppiin? Olen kattonu kaikki kaupungit läpi mutta en oo vaan löytänyt tota paikkaa.

Tonberry Pleksi:n avatar
    Liittymispäivä
    21.5.2007
    Sijainti
    Rauma
    Ikä
    21

Oletus

Mistä pääsee Clan Shoppiin? Olen kattonu kaikki kaupungit läpi mutta en oo vaan löytänyt tota paikkaa.
    Clan shop löytyy Rabanastresta Muthru bazaarilta. Siellä on semmonen bangaa myymässä ja kartalla pitäis näkyä kyllä se kuvio et siellä on kauppa.
    Epäonnistuminenkin on onnistumista.

Tonberry King
    Liittymispäivä
    20.8.2006
    Sijainti
    Itä-Suomi
    Ikä
    20

Oletus

FFX:
    Spoiler!
    Sigil: Mars Sigil-> Kerää yhteensä 10 hirviötä Area conquest ja/tai Species conquest -alueelta ja Arenan pitäjä antaa sen sinulle

Tuo neuvo lukee fffin-sivustolla Auronin celestial weaponin päivityksestä. En kylläkään ihan ymmärrä sitä. Oletan että se liittyy siihen monster areenaan ja siihen, kun se tyyppi siellä tekee niitä monstereita, mut pitääkö mun saada sinne 10 monsteria, pitääkö mun tappaa kymmenen monsteria sieltä vai mitä ihmettä oikein pitäis tehdä?

Pääseekö sinistä pois kun sen sisään (?) on menny?

Mistä saa esim. sterenght spherejä?

Soldier gaara9:n avatar
    Liittymispäivä
    25.1.2005
    Sijainti
    ei oo hajuakaan...
    Ikä
    18

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Dragons lair Katso viesti
    FFX:
    Spoiler!
    Sigil: Mars Sigil-> Kerää yhteensä 10 hirviötä Area conquest ja/tai Species conquest -alueelta ja Arenan pitäjä antaa sen sinulle

Tuo neuvo lukee fffin-sivustolla Auronin celestial weaponin päivityksestä. En kylläkään ihan ymmärrä sitä. Oletan että se liittyy siihen monster areenaan ja siihen, kun se tyyppi siellä tekee niitä monstereita, mut pitääkö mun saada sinne 10 monsteria, pitääkö mun tappaa kymmenen monsteria sieltä vai mitä ihmettä oikein pitäis tehdä?

Pääseekö sinistä pois kun sen sisään (?) on menny?

Mistä saa esim. sterenght spherejä?
    siis, tuohon spoiluun vasraus.

Spoiler!
    Siis sinun pitää yhteensä 10 hankkia area ja species creationeista. Area creatureja saa kun kerää jokaista hirviötä tietyltä alueelta. Specieksiä saa kun on saanut kaikkia monstereita tietystä 'lajista' kerättyä. Esim. ne koirat ovat yksi laji.

Kyllä pääsee pois.

Strength sphereja saa helposti kun monster arenaan hommaa Juggernautin (saa kun kerää jokaista erilaista horned-tyypin monsteria) ja sitä tappaa.

Goblin Ampfier:n avatar
    Liittymispäivä
    27.10.2006
    Sijainti
    Mörrimöykyn pesä.

Oletus

FF XII ...

Mistä saan Barheim passagen avaimen? ;_;

// Löytypäs. Tarvisin sittenki Sochen Cave systemaatin avaimen jotta voin tehä sen yhden kakaran antaman huntin. Mishä se on? Helppppp.
    Viimeksi muokannut Ampfier : 1.9.2008 klo 15:10:50
    ~ Maalattiin psilosybiinistä universumi,
    jonka tähdet itkivät punaisenaan
    surivat tätä surkeaa hallusinaatiota

Liittymispäivä
    24.8.2008
    Sijainti
    Helsinki
    Ikä
    21

Oletus

FFXII:

Miten pääsen Mt Bur-Omiscaleen? Olen siellä Paramit Rift:sä seikkaillut jo jonkin aikaa mutta ei näyttäisi olevan tietä Omiscaleen. Maailman kartan mukaan ainakin näyttäisi siltä, että Omiscalesta on se tie sinne....

?

Sorcerer Tattip:n avatar
    Liittymispäivä
    29.9.2005
    Sijainti
    Sastamala
    Ikä
    19

Oletus

FFXII:

Miten pääsen Mt Bur-Omiscaleen? Olen siellä Paramit Rift:sä seikkaillut jo jonkin aikaa mutta ei näyttäisi olevan tietä Omiscaleen. Maailman kartan mukaan ainakin näyttäisi siltä, että Omiscalesta on se tie sinne....

?
    Kyllä siellä tie on. Se on ihan pohjoisimpia alueita mitä Paramina riftissä on. sinne pääsee sellaisesta paikasta, missä tie tekee ison ympyrän, ja sieltä on kolme reittiä pois. Ylhäällä oleva reitti (mapin mukaan) vie sinut kaupunkiin.
    Ex-Super Sayan
    Thänks thu MKUP

Mun Juutuubi account ja videot osoitteessa täällä.Tsekatakaa ihmeessä!

Liittymispäivä
    24.8.2008
    Sijainti
    Helsinki
    Ikä
    21

Oletus

Whou! Vedin 3 rankin hunttii. Sitten menin hakkaa sitä. Sitten kun sillä oli aika vähän hp niin se veti jonkun ihme iskun ja iski 3 mun tyyppi (samaan aikaan) n. 1800 hp !

Onks mun peli viallinnen vai mikä on kun en pääse sitä The Stilshrine of Miriam alkua? Siis ku painan sitä nappia mistä se patsas pitäisi avata niin mun taakse ilmestyy vaan zombeja. Sitten ku painan sitä patsaan takana olevaa nappia niin mitään ei myöskään tapahdu.... Olen tässä parisen tuntia koittanut selvittää asiaa, mutta ei mitään selkoa mistään. Ihan sekasin.
    Viimeksi muokannut Arwie : 9.9.2008 klo 8:56:20

Tonberry Pleksi:n avatar
    Liittymispäivä
    21.5.2007
    Sijainti
    Rauma
    Ikä
    21

Oletus

Sulla pitää olla partyn leaderilla eguiptattuna se Goddess Magicite vai mikä se oli. Niin sitten kun painat sitä "zombi" tolppaa niin pitäis sieltä sivulta aueta ovi, josta pääset jatkamaan matkaasi kohti uusia haasteita.
    Epäonnistuminenkin on onnistumista.

Goblin juuso16:n avatar
    Liittymispäivä
    8.10.2006
    Sijainti
    Täällä

Oletus

FFX kysymys.
    Mistä saa megaelixiirejä? Bribettamalla siis ei droppina.
    Ja mulla on se flower scepter blossom crown tavarat ja kun yritän avata sitä ovea remiem templessä se vaan sanoo että se on lukittu.
    Ja mistä saisi frag grenadeja?
    Viimeksi muokannut juuso16 : 13.9.2008 klo 19:57:15

Oletus

FFXII: Kun olen juuri saanut diamond armletin niin olen hakemassa noita aarteita tuolta cerobi steppestä tjsp. ja sieltä pitäs saaha ribbonii ja tämmösii. Nii ku meen sinne sillä ukolla kellä on käytössä diamond armlet nii tulee usein knot of rustii ja joskus 3k rahaa... Joten mikä mättää ?

E:
    FFX Mega Elixirejä saa noin 20 lahjomalla Varunaa 1,120,000giliä

Monster: Varuna
    Bribe: Mega Elixir x20 for 1,120,000 gil

[otettu gamefaqsista]
    Viimeksi muokannut FestKonfekt : 13.9.2008 klo 20:18:02

Huomenta

Oletus

Onnellinen minä, kun saan vastata näin monen kysymykseen.

Megalixireita saa parillakin tavalla. Yksi on bribe. Yksi ehdokas on Macalania Woodsin Xiphos (54.000 gil) ja saat yhden (1) Megalixirin. Toinen ehdokas on Sinin sisällä ja Omega Ruinsissa lymyävä Varuna (1.120.000 gil) ja saat 20 Megalixiria. Xiphokseen menee 40.000 gil vähemmän saada 20, mutta ne pitää saada yksitellen.

Remiem temppelin kammion sisään pääsee vasta kun olet saanut kukkaissauvan, -kruunun ja salaiset aeonit Yojimbo ja Anima. Yojimbon saat Cavern of Stolen Faythista Calm Landsin ja Mt. Gagazetin välistä. Tarvitset hänen saamiseen rahaa. Animan saat Baaj-temppelistä jonne pääsee vasta ilma-aluksella. Kammioon pääsee kun on löytänyt kaikista edellisistä Cloister of Trialseista salaiset tavarat. Ja kyllä, myös Macalaniasta. Jos et löytänyt sitä ekalla kerralla ja nyt tietä tukkii Dark Shiva niin kehitä itseäsi ja kukista se. Zanarkandin salaisen aarteen saa saamalla kaikki valkoiset laatat näkyviin.

Frag Grenadeja saa pöllittyä Mt. Gagazetissa Mech Leaderilta ja myös saman paikan Splasher kaloilta.

Diamond Armlet on aika sattumanvarainen accessory. Se todella muuttaa arkuista saamia paremmiksi, ainakin useimmiten. Kuitenkin, vaikka sinulla olisi se päällä vaikka kaikilla ukoillasi, se ei estä sitä, että arkusta tulisi rahaa tai knot of rust. Sellaisista arkuista, kuten cerobi steppen Ribbon-arkkuista saa kyseisen tavaran, tosin pienillä prosenttien mahdollisuuksilla.
    Viimeksi muokannut Sakke : 13.9.2008 klo 20:26:58
    Ruruushu vi Britannia ga meijiru: kisama tachi wa, shine!

Oletus

FFXII

Mistä oikeen löydän Nanau:n? Siis on kyse nyt huntista. Se pitäisi löytyä Giza planezista, kun sataa, mutta mistä sieltä?

+ Vastaa ketjuun

Kirjoitussäännöt

• Et voi aloittaa uusia ketjuja
  • Et voi kirjoittaa vastauksia
  • Et voi lisätä liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi
  • BB-koodi on käytössä
  • Hymiöt ovat käytössä
  • [IMG] koodi on käytössä
  • HTML-koodi on poissa käytöstä