+ Vastaa ketjuun
Sivu 2 48:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123412 ... ViimeinenViimeinen
Näkyvissä tulokset 16 - 30. Tuloksia yhteensä 708.

Ketju: Kysymysketju FFX & XII (XI omaan ketjuunsa)

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Jean Tula Katso viesti
    Onko pelissäni jotain vikaa vai odotinko liian vähän aikaa, kun ozmone plainsilla olisi pitänyt sinne yhteen paikkaan(en muista nimeä) ilmestyä huntti (en muista nimeä), kun kaikki WUt on tapettu. Olen kyllä hakenut tehtävän ilmoitustaululta ja puhunut petitionerille ja olen kyllä oikeassa paikassa. Missä vika?
    Jos huntti on enkelados niin mene tappaa ne wut ja mene pois alueelta ja sitten takas sitten sen pitäis tulla ja aluehan on the shared eli se missä on se "kuilu" keskellä

Foot Soldier Xanjen:n avatar
    Liittymispäivä
    19.8.2007
    Sijainti
    Vihti
    Ikä
    19

Oletus

Tässä oon menossa XII:tä taas läpi, (en tiedä miksi ), ja törmäsin seuaraavanlaiseen ongelmaan: mistä ihmeestä saa elementtigambitteja, kuten "Foe: lightning-weak" tai "Foe: fire-vulnerable"? Olen jo Balfonhemissa asti, eikä missään kaupassa ole tällaisia... Toisella tallennuksella muistaakseni sain ne kuitenkin ostettua jostain. Missä probleema?

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Xanjen Katso viesti
    mistä ihmeestä saa elementtigambitteja, kuten "Foe: lightning-weak" tai "Foe: fire-vulnerable"?
    Nuo kyseiset gambitit saa sen jälkeen kun on saanut hommattua Treaty Bladen ja sehän tulee jossain vaiheessa tarinaa automaattisesti. En muista tarkemmin missä vaiheessa.

Bite Bug Hansku:n avatar
    Liittymispäivä
    5.3.2008
    Sijainti
    Tampere ~
    Ikä
    19

Oletus Final Fantasy X-2.

Chapter nelosessa, miten sen rikkun saa siellä mi'hen highroadilla syylliseks?

Goblin Tonza9113:n avatar
    Liittymispäivä
    9.8.2004
    Sijainti
    Nibelheim
    Ikä
    21

Oletus

FFX: Miten saan Tiduksen Celestialin? Kun olen voittanut kaikki Chocobo-kisat, mutta se Tiduksen aseen lähellä oleva tyyppi sanoo vain "you can`t go down there"... Täytyykö siitä chocobojutusta saada se 0:00:00-aika jotta saa Caladobolgin (tai miten sit ikina kirjotetaankaa...)?

Bite Bug WitchDoctor:n avatar
    Liittymispäivä
    12.2.2007
    Sijainti
    Järvenpää
    Ikä
    22

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Tonza9113 Katso viesti
    FFX: Miten saan Tiduksen Celestialin? Kun olen voittanut kaikki Chocobo-kisat, mutta se Tiduksen aseen lähellä oleva tyyppi sanoo vain "you can`t go down there"... Täytyykö siitä chocobojutusta saada se 0:00:00-aika jotta saa Caladobolgin (tai miten sit ikina kirjotetaankaa...)?
    Ajaksi pitää saada toi 0:00:00. Itellä tossa meni alle tunti, joten se on aika helppo kun pääsee oikeille raiteille.

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut WitchDoctor Katso viesti
    Ajaksi pitää saada toi 0:00:00. Itellä tossa meni alle tunti, joten se on aika helppo kun pääsee oikeille raiteille.
    Eiii tartte. Riittää että sen voittaa sen kouluttajan niin se tyyppi nousee ylös sieltä rotkosta ihmettelemään asiaa ja sitten aseen voi hakea. Mut saadakseen sen Crestin/Sigilin ajaksi pitää saada tuo 0.
    Boo ~ <3

Oletus

FFX

mistä sais niitä door to tomorrowi muualta kun monster areenalta kun on keränny ne tietyt hirviöt.Menin tyhmänä tuhlaamaa

Goblin Tonza9113:n avatar
    Liittymispäivä
    9.8.2004
    Sijainti
    Nibelheim
    Ikä
    21

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Sitron Katso viesti
    Eiii tartte. Riittää että sen voittaa sen kouluttajan niin se tyyppi nousee ylös sieltä rotkosta ihmettelemään asiaa ja sitten aseen voi hakea. Mut saadakseen sen Crestin/Sigilin ajaksi pitää saada tuo 0.
    Olen voittanut sen kouluttajan, mutten siltikään pääse... Mistä muusta se vois olla kiinni?

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut DR.Cid Katso viesti
    mistä sais niitä door to tomorrowi muualta kun monster areenalta kun on keränny ne tietyt hirviöt.Menin tyhmänä tuhlaamaa
    Ultima Weaponilta voi varastaa. Sitten Moster Arenan Bomb Kingiltä voi varastaa tai mahdollisesti se tiputtaa tappelun jälkeen. Sitten Mech Scouterilta (Calm Lands) voi bribettää 13750 gilillä ja Mech Leaderilta (Mt. Gagazet) 18500 gilillä.

Lainaus Alunperin kirjoittanut Tonza9113
    Olen voittanut sen kouluttajan, mutten siltikään pääse... Mistä muusta se vois olla kiinni?
    Et saa lähteä Calm Landsilta voitettuasi tai hän palaa takaisin. Käsittääkseni hänen pitäisi nousta rotkosta joka kerta kun voitat kouluttajan, mutta itsellä ei ainakaan noussut. Saattaa kyllä johtua siitä että ase on jo haettu.
    Boo ~ <3

***** Substance:n avatar
    Liittymispäivä
    5.4.2008
    Sijainti
    St. Michel
    Ikä
    20

Oletus

Ikävä kyllä täytyy, koska vain sillä tavalla saa Sun sigilin ja voi maksimoida aseen tehon.

Itse customoin kaikki aseeni itse (outo lause). Bridetus on aika kallista, mutta on niitä suurempiakin haaasteita elämässä kuin parin virtuaali miljoonan hankkiminen.

Mutta jos haluat hyvän aseen Tidukselle helposti, on Calan hankkiminen mukavampaa kuin kustomointi ja raataminen. Se 0:00:00 aika tulee melko äkkiä, kun alkaa kokeilemaan ja keskittyy tarpeeksi. Lykka till.
    Viimeksi muokannut Substance : 26.5.2008 klo 19:34:10

Oletus

Ootko ihan varma että sulla on key itemeissä chelestial mirror, jos ei mene hakemaan remiem temppelistä.Se ukko ei nouse ilman sitä.

Oletus

ffx-2 menossa tokaa kertaa
    feilailin taas prosentit Belvellestä, miten saan sieltä Episode Completen ch5sta ensi kerralla? (Eli Isaarun sinne Marodan seuraksi)
    Syyttäkää äitiäni...

Tonberry King Ode:n avatar
    Liittymispäivä
    27.10.2007
    Sijainti
    Crime Slunk Scene
    Ikä
    17

Oletus

FFXII: Mikä oli niitten portaalien meno järjestys pharoksen vikassa kerroksessa. Aloitin sen kohdan vasta, ja jouduin jonnekin paikkaan, jossa tuli vain vihollisia. Miten?
    Viimeksi muokannut Dorianthem : 1.6.2008 klo 19:46:34 Syy: Ja muistetaas merkitä se peli sinne.

Oletus ff xii

sanoisin joillekki semmose että teleport kiviä saa sieltä ogir yensa sandsealta kun tappaa niitä ogir yensoja peräkkäin jonku 100 tai 200 nii niilt rupee tippuu teleport kivii ja saaha siinä myös vähä rahaa ku joka ogirilta saa jonku yli 20 rahaa kun tappaa

ja sitte mul olis itelläni kysymys mikä on värikoodi yhdistelmä siinä ku pitää siel pharaohis painaa niit erivärisii juttui että pääsee ylemmäs että jos joku sattus tietää oon nimittäi pähkäilly aika pitkää tota juttuu

ja mitä se tarkottaa se sky pirate's den mitä ne jutut auttaa
    Viimeksi muokannut yevon:.: : 2.6.2008 klo 15:41:59

+ Vastaa ketjuun

Kirjoitussäännöt

• Et voi aloittaa uusia ketjuja
  • Et voi kirjoittaa vastauksia
  • Et voi lisätä liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi
  • BB-koodi on käytössä
  • Hymiöt ovat käytössä
  • [IMG] koodi on käytössä
  • HTML-koodi on poissa käytöstä