Tässä oon menossa XII:tä taas läpi, (en tiedä miksi), ja törmäsin seuaraavanlaiseen ongelmaan: mistä ihmeestä saa elementtigambitteja, kuten "Foe: lightning-weak" tai "Foe: fire-vulnerable"? Olen jo Balfonhemissa asti, eikä missään kaupassa ole tällaisia... Toisella tallennuksella muistaakseni sain ne kuitenkin ostettua jostain. Missä probleema?
Chapter nelosessa, miten sen rikkun saa siellä mi'hen highroadilla syylliseks?
FFX: Miten saan Tiduksen Celestialin? Kun olen voittanut kaikki Chocobo-kisat, mutta se Tiduksen aseen lähellä oleva tyyppi sanoo vain "you can`t go down there"... Täytyykö siitä chocobojutusta saada se 0:00:00-aika jotta saa Caladobolgin (tai miten sit ikina kirjotetaankaa...)?
FFX
mistä sais niitä door to tomorrowi muualta kun monster areenalta kun on keränny ne tietyt hirviöt.Menin tyhmänä tuhlaamaa![]()
Ultima Weaponilta voi varastaa. Sitten Moster Arenan Bomb Kingiltä voi varastaa tai mahdollisesti se tiputtaa tappelun jälkeen. Sitten Mech Scouterilta (Calm Lands) voi bribettää 13750 gilillä ja Mech Leaderilta (Mt. Gagazet) 18500 gilillä.
Et saa lähteä Calm Landsilta voitettuasi tai hän palaa takaisin. Käsittääkseni hänen pitäisi nousta rotkosta joka kerta kun voitat kouluttajan, mutta itsellä ei ainakaan noussut. Saattaa kyllä johtua siitä että ase on jo haettu.Alunperin kirjoittanut Tonza9113
Boo ~ <3
Ikävä kyllä täytyy, koska vain sillä tavalla saa Sun sigilin ja voi maksimoida aseen tehon.
Itse customoin kaikki aseeni itse (outo lause). Bridetus on aika kallista, mutta on niitä suurempiakin haaasteita elämässä kuin parin virtuaali miljoonan hankkiminen.
Mutta jos haluat hyvän aseen Tidukselle helposti, on Calan hankkiminen mukavampaa kuin kustomointi ja raataminen. Se 0:00:00 aika tulee melko äkkiä, kun alkaa kokeilemaan ja keskittyy tarpeeksi. Lykka till.
Viimeksi muokannut Substance : 26.5.2008 klo 19:34:10
ffx-2 menossa tokaa kertaa
feilailin taas prosentit Belvellestä, miten saan sieltä Episode Completen ch5sta ensi kerralla? (Eli Isaarun sinne Marodan seuraksi)
Syyttäkää äitiäni...
FFXII: Mikä oli niitten portaalien meno järjestys pharoksen vikassa kerroksessa. Aloitin sen kohdan vasta, ja jouduin jonnekin paikkaan, jossa tuli vain vihollisia. Miten?
Viimeksi muokannut Dorianthem : 1.6.2008 klo 19:46:34 Syy: Ja muistetaas merkitä se peli sinne.
sanoisin joillekki semmose että teleport kiviä saa sieltä ogir yensa sandsealta kun tappaa niitä ogir yensoja peräkkäin jonku 100 tai 200 nii niilt rupee tippuu teleport kivii ja saaha siinä myös vähä rahaa ku joka ogirilta saa jonku yli 20 rahaa kun tappaa
ja sitte mul olis itelläni kysymys mikä on värikoodi yhdistelmä siinä ku pitää siel pharaohis painaa niit erivärisii juttui että pääsee ylemmäs että jos joku sattus tietää oon nimittäi pähkäilly aika pitkää tota juttuu
ja mitä se tarkottaa se sky pirate's den mitä ne jutut auttaa
Viimeksi muokannut yevon:.: : 2.6.2008 klo 15:41:59