+ Vastaa ketjuun
Sivu 3 48:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234513 ... ViimeinenViimeinen
Näkyvissä tulokset 31 - 45. Tuloksia yhteensä 708.

Ketju: Kysymysketju FFX & XII (XI omaan ketjuunsa)

Soldier gaara9:n avatar
    Liittymispäivä
    25.1.2005
    Sijainti
    ei oo hajuakaan...
    Ikä
    18

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut yevon:.: Katso viesti
    ja sitte mul olis itelläni kysymys mikä on värikoodi yhdistelmä siinä ku pitää siel pharaohis painaa niit erivärisii juttui että pääsee ylemmäs että jos joku sattus tietää oon nimittäi pähkäilly aika pitkää tota juttuu

ja mitä se tarkottaa se sky pirate's den mitä ne jutut auttaa
    Ne Sky pirate's Den figuurit on pelkkiä keräilyesineitä, mitä saa kun mm. tappaa vaikeimpia espereitä/huntteja

Sit siellä pharaohissa tarkotat siis sillon kun oot siellä Mete of Dynastyssä? jos on niin:
    Spoiler!
    ensiksi laitetaan se musta, sitten vihreä, punainen kolmantena, neljäntenä sitten se komento minkä olet jättänyt, eli attack/clear,yellow/item,purple/magick tai pink/minimap. Sen jälkeen viidentenä ja viimeisenä clear sigil

Goblin fernircide:n avatar
    Liittymispäivä
    7.11.2005
    Sijainti
    Bone Village

Oletus

Joo eli kysymys koskee ff xii eli mistä saan braveryn ja sen toisen en nyt muista nimeä mutta se liittyy taikojen parantamiseen olen jo pelannut pelin läpi mutta nyt haluaisin noita taikoja kiitos etukäteen
    ex-RikkuFani

Which Final Fantasy VIII Character Are You?
    Take your own Final Fantasy personality quiz here!
    today i dont feel pretty

Sorcerer Tattip:n avatar
    Liittymispäivä
    29.9.2005
    Sijainti
    Sastamala
    Ikä
    19

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut fernircide Katso viesti
    Joo eli kysymys koskee ff xii eli mistä saan braveryn ja sen toisen en nyt muista nimeä mutta se liittyy taikojen parantamiseen olen jo pelannut pelin läpi mutta nyt haluaisin noita taikoja kiitos etukäteen
    Ainakin itse ostin Braveryn ja Faithin muistaakseni Clan shopitista. Rankkisi pitää tietenkin olla tarpeeksi hyvä, en tiedä kyllä mikä riittää...

//en nyt voi tarkistaa riittäneekö KoTR, koska peli lainasa kaverilla. Kaverilla oli Paragon of Justice ja molemmat loitsut löytyivät.
    Viimeksi muokannut Tattip : 4.6.2008 klo 8:35:21
    Ex-Super Sayan
    Thänks thu MKUP

Mun Juutuubi account ja videot osoitteessa täällä.Tsekatakaa ihmeessä!

Goblin fernircide:n avatar
    Liittymispäivä
    7.11.2005
    Sijainti
    Bone Village

Oletus

selvä kiitti rankini on nyt KOTR riittääköhän se?
    ex-RikkuFani

Which Final Fantasy VIII Character Are You?
    Take your own Final Fantasy personality quiz here!
    today i dont feel pretty

Oletus

FFXII
    Tuli outo ongelma , jota ei tullut viime pelissä.
    Tuossa Gilkhames-huntissa olen saanut sen site 12? keyn , mutta ei sitä toista taistelua tule. Siellä on vain jotain malboroja. Apua ?
    One Winged Luftwaffe

Tonberry debtor:n avatar
    Liittymispäivä
    1.8.2003
    Sijainti
    Mörököllin maha
    Ikä
    23

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Spirit Katso viesti
    FFXII
    Tuli outo ongelma , jota ei tullut viime pelissä.
    Tuossa Gilkhames-huntissa olen saanut sen site 12? keyn , mutta ei sitä toista taistelua tule. Siellä on vain jotain malboroja. Apua ?
    Oletko varmasti oikeassa huoneessa? Muistaakseni se on Site 7 mistä Gilgamesh löytyy, muuta ratkaisua en keksi.
    The God Has Spoken!

Oletus

oon siinä pharaoksen third ascentis missä on joka kerroksessa monta ehkä 5-7 portaalii kaikki erivärisii jotkut vie ylös jotkut alas ja jotkut vie semmosii paikkoihi mis kuolee heti nii tarviisin apuu siinä että mitä niistä portaaleis pitää painaa ja missä järjestyksessä että pääsis ylöspäi
    Viimeksi muokannut yevon:.: : 8.6.2008 klo 15:13:58

Soldier gaara9:n avatar
    Liittymispäivä
    25.1.2005
    Sijainti
    ei oo hajuakaan...
    Ikä
    18

Oletus

apui että millä levelil voittaa sen wyrmin siinä hologrammi alustalla ja mite ja tiedoks mul on zodiac spear

ja jos joku haluu zodiaci niin meet nabudiksee 45 levelisenä ja sitte vaikka baschilla juokset sinne 16 arku huoneesee mutta kannattaa välillä mennä jonnekki paikkoihi mis ei oo hirviöit ja parantaa basch ja täs taustatietoo zodiac iskee jonku 3500 vihollisee
    No wyrmin:hän voi teoriassa voittaa leveleillä 122333 (eli hahmojen tasot ovat 1, 2,2,3,3 ja 3) kuhan on vain gambitit ja equipit kunnossa.

Niin, ja unohdit kertoa pari asiaa Zodiacista: On 4 paikkaa, josta ei saa avata arkkuja, jos avaa niin ei Zodiaccia sinulle (paitsi yhdessä arkussa on jotain 0.1% mahdollisuus saada Zodiac spear)
    Leveleilläkään ei ole mitään väliä, koska tein itse LLG challengen (Low Level Game) ja pystyin hommaamaan sen level 1 Vaanilla (juu, muut kuoli matkalla mut ei voi mitään ) Ja Zodiac on myös pelin vahvin ase, olikos se nyt +30 attackia parempi kuin seuraavaksi vahvin ase.

Oletus

FF XII-Kysymys:

Mistä ja miten löytää shadowseerin (hunt) sieltä pharoksesta? Luin jostain että pitää mennä penumbraan ja asettaa niille joillekkin alttareille black orbeja, mutta saisinko tarkempia tietoa?

Oletus

FF X

Eli ajattelin aloittaa pelin alusta ja kehittää hahmoni hyviksi Hahmonkehitysoppaan
    avulla. Kysymykseni on siinä, että missä vaiheessa peliä tämä aloitetaan ? Ei kai sitä heti alussa voida aloittaa kun ei ole näitä clear spherejä jne...

Huomenta

SeeD
    Liittymispäivä
    8.6.2006
    Sijainti
    JKL
    Ikä
    17

Oletus

Suosittelen sitten kun sinulla on ilmalaiva, anima, magus sisterssit ja olet saanut kärkitiimillesi (3-4 hahmoa, itselläni Tidus, Auron ja Yuna) celestial aseet.

//voi
    Viimeksi muokannut Sase : 11.6.2008 klo 18:54:43

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Sase Katso viesti
    Suosittelen sitten kun sinulla on ilmalaiva, anima, magus sisterssit ja olet saanut kärkitiimillesi (3-4 hahmoa, itselläni Tidus, Auron ja Yuna) celestial aseet.
    Mut voikos siihe asti kuha ne saa, nii kehitellä tavallisesti ?

kiitos kiitos
    Viimeksi muokannut FestKonfekt : 12.6.2008 klo 13:17:18

Huomenta

Oletus ff xii esper chaos

niin tiiän mistchaosin saa ja että pitää kerätä ne amuleti palaset niille eldereille mutta en löydä mistään toista fragmenttii ku sivul neuvotaa että pitää puhuu curious woman ja sitte luvata jotai jollekki sotilaalle mutta en tiiä missä se on se curious woman eli utelias nainen sivul neuvotaa että se on great fountainissa mutta ku en tiiä missä se great fountaingaan on että jos joku osais auttaa oon saanu jo fragmentit siitä orthos huntista ja ottolta ja sieltä garamsythen porttien aukasu jutusta mutta sitä toista en oo löytäny mistää

Oletus

niin tiiän mistchaosin saa ja että pitää kerätä ne amuleti palaset niille eldereille mutta en löydä mistään toista fragmenttii ku sivul neuvotaa että pitää puhuu curious woman ja sitte luvata jotai jollekki sotilaalle mutta en tiiä missä se on se curious woman eli utelias nainen sivul neuvotaa että se on great fountainissa mutta ku en tiiä missä se great fountaingaan on että jos joku osais auttaa oon saanu jo fragmentit siitä orthos huntista ja ottolta ja sieltä garamsythen porttien aukasu jutusta mutta sitä toista en oo löytäny mistää
    Se great fountain on rabanastren southern plazassa. ja se "sotted imperial" on yugris magick-kaupassa ja sille pitää puhua sen jälkeen kun on puhunut sille curious womanille. Itsekkin olen hankkimassa chaosta.

Question En oo löytäny tietoa mutta

Joo elikkä, FFX:ää koskee tämäkin asia::
    Kuinka suuri todennäköisyys on saada armor jossa on 4 slot, 2 vapaata ja 2:ssa "varatussa" on vamiina Ribbon ja Break HP limit?

Tarkentaen vielä että , Dark Aeoneilta, sun muilta mitkä tipputtaa über-gozu kamaa !!

+ Vastaa ketjuun

Kirjoitussäännöt

• Et voi aloittaa uusia ketjuja
  • Et voi kirjoittaa vastauksia
  • Et voi lisätä liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi
  • BB-koodi on käytössä
  • Hymiöt ovat käytössä
  • [IMG] koodi on käytössä
  • HTML-koodi on poissa käytöstä