Jaa-a kiitos neivosta hankin sitten sen läpipeluu opasta käyttäen sitten saan yunan sigilin sekä magusit...
Kymppi syö kyllä todella paljon aikaa. Seiskassa, kasissa ja ysissä ei tarvitse olla huippuunsa kehitettyjä hahmoja jotta voi piestä pelin vaikeimmat ns. "superpomot". Kympissä vaikeimpia vastuksia ei yksinkertaisesti voi hakata ilman huippuunsa koulutettuja hahmoja ja kehittäminen vie aikaa minkä lisäksi se on suhteellisen puuduttavaa koska samoja vastuksia joutuu hakkaamaan kerta toisensa perään.Alunperin kirjoittanut MSandt
Halutuin ja pantavin miittikuningas 10-vuoden ajalta, jonka pitäisi tulla vielä Gm:ksi.
No enpä tiedä, jos ymmärtää hyödyntää Tonberry/Cactuar vihollista yhdistettynä Overdrive ---> AP kykyyn. Ei siinä kovin kauaa lopulta mene. Kauemmin menee siihen, jos aikoo joka hahmolle hankkia Celestialit (mitä nyt välttämättä kannata edes tehdä, sillä mitä jollain lululla, auronilla tai kimahrilla lopussa tekee). Puuduttavinta puuhaa pelissä oikeastaan on kerätä joka mörköä kymmenen areenalle, sillä joitakin ei meinaa välillä löytyä yhtään.
Kävinpä ihan tarkistamassa kun itseltäkin löytyy FF7 PC versio, niin kyllä siinä ohjain pitäisi toimia. Pelissä kun menet Menu -> Config -> Controller - niin sieltä löytyy vaihtoehdot keyboard ja joystick. Itse kuitenkin olen aina pelannut ihan näppiksellä vaikka ohjainkin löytyy, joten en ole varma asiasta. Mutta jos se ei jostain syystä toimi, niin lataamalla joy2key nimisen ohjelman voit pelata mitä tahansa peliä ohjaimella vaikkei ne sitä tukisikaan.
Mutta jos aikoo sphere grindin rakentaa uudelleen, siinä menee todella kauan ja kuten Jubei aijemmin sanoi, pitää samoja mörköjä hakata jopa satoja kertoja. (Epäilen että esim.Alunperin kirjoittanut PhrygianFire
saat hakattua ilman uudelleen tehtyä grindiä)
Spoiler!
Penancea
Celestial weaponeista ei juurikaan muissa kun Wakkan aseessa mene kauan, mutta esim. Lulun sigil on joillekkin melkeen mahdottomuus hankkia.
Viimeksi muokannut Flare : 28.9.2009 klo 15:15:44
Kiitokset Dorianille Setistä ^^
Alunperin kirjoittanut PhrygianFire
Tätä juurikin tarkoitin. 99 sphere leveliä on toki helppo saavuttaa, mutta statsien maxaaminen 255:n eli käytännössä sphere gridin uudelleenrakentaminen ei niin nopea homma enää olekkaan. Celestial weaponit ovat siihen verrattuna vielä nopeita hankkia. Itse olen hankkinut ne kolmesti kolmessa eri pelissä, eikä koskaa ole mitään mainittavia ongelmia ollut. Omasta mielestäni Kimahrin on vaikein, sitten ehkä Tiduksen. Lulun Sigil ei ole koskaan tuottanut mainittavia ongelmia.Alunperin kirjoittanut Flare
Halutuin ja pantavin miittikuningas 10-vuoden ajalta, jonka pitäisi tulla vielä Gm:ksi.
Minulla on ikuisuusprojekti kympin kanssa, niin että saisin statsit maksimoitua. SItä en ole mitenkään erityisen tehokkaasti aloittanut, koska olisi varmaan fiksumpaa alkaa heti alussa laittaa tyhjiin slotteihin plussia, mutta sen sijaan olen vain kulkenut gridiä ympäriinsä. Hoho. Varmaan tulen katumaan sitä myöhemmin.
Minulla on myös iso ongelma Kimahrin sigilin hankkimisessa. Olen päässyt jo useampaan kertaan perhosradan loppuun, mutta yksi perhonen jää ottamatta. Onko se joku näkymätön vai missä se piileskelee?
//Eiku täh? Tämähän on VII-IX ketju, miksi täällä kympistä höpistään ._.
Viimeksi muokannut i<3yaoi : 28.9.2009 klo 19:12:43
Am I cute, uguu?
No se Gridin uudelleenrakennus vaan ei ole mikään välttämättömyys Penancen voittamiseksi. Eri asia tietenkin jos haluaa perfektionisti olla, ja saada joka hahmolle joka kyvyn tappiin. Riittää, että energiat ovat 9999:ssä (mitään breakhplimit-kykyä ei tarvita) ja korvataan +1 ja +2 kykyjä kunnes muut statsit ovat 255:ssä ja luck sadan nurkilla. Suurin aika laudan täydetämisessä meneekin Luck ja Fortune -spherejen keräämiseen, siinä on ainut tilanne, jossa on pakko pidemmäksi aikaa jäädä hakkaamaan samoja mörköjä.
Joo mullakin full gridit ja muuta hienoo celestit, mutta laiskuuttani en ole jaksanut tappaa, mutta miten Final Fantasy X tähän topicciin liityy???
Don´t Play With Me.
Borderlands 22lv. soldier
Siirsinpä tämän viestiryppään VII-IX alueelta tänne kun lähti off-topicin puolelle, jotain epäselvyyksiä voi jossain viesteissä olla, mut kestäkee se.
There is no way that you can touch her like I do
Oh no, she thinks of me when she's with you
Siis mitää???? Ai muka superpomot imevät plajon aikaa... No hölmöähän se pelaaminen oisi jos jossain 30tunnissa ois jo läpi hakattu joten no way, kylä niihin hankaluuttakin kuuluu.
Don´t Play With Me.
Borderlands 22lv. soldier
Hölmöähän se pelaaminen on myös jos yhtä vastusta varten pitäisi grindata monta kymmentä tuntia. Siinä vaiheessa pelaaminen, ainakaan omasta mielestäni, ei ole enää haasteellista ja hauskaa vaan tympeää. Tuollainen jumalallisilla statseilla varustaminen on aika keinotekoista vaikeutusta.
Muistaakseni VII-IX pelien vapaaehtoiset vastukset olivat voitettavissa muutenkin kuin lvl 99 tyypeillä kunhan strategiat olivat kunnossa. Niin sen pitäisi olla.
Ottakaa myös huomioon, että pelissä on nujerrettavana Penancen lisäksi myös Dark aeonit sekä Nemesis; toisin sanoen edistyminen on koko ajan nähtävissä ja Dark Valefor kaatuu jo pienellä hahmonkehityksellä siitä tasosta, millä peli on jo läpäistävissä. Kynnyksiä on ehkä monta mutta ne ovat silti pieniä.
Sinänsä omituista että X:ää pidetään jotenkin pitkäkestoisena pelinä, kun XII:n perusläpäisy vei ensimmäisellä kerralla huomattavasti kauemmin kuin X:ssä kaikki tehtävissä oleva oli suoritettu (no en mä niitä salamoita jaksanut väistellä).
Redistribution is not ethical; it's theft and destruction. It is simply a means to satisfy the envy of some who seek to harm those who have obtained greater wealth through the satisfaction of the wants of consumers. If we succumb to its siren song, the gravestone will read: "For the want of Bill Gates's money, the world wrought its end." -Jim Fedako
| Duke 3D | | Blog | | Fate Reversal Half-Life -modi
Joo, jotain 70 tuntia +/- 10 tuntia siihen menee, edellyttäen, että maksimoit vain tarpeellisten hahmojen kyvyt ja jätät ne muutenkin huomiotta ja mielellään mahdollisimman aikaisessa vaiheessa peliä.
Tosin onnikin vaikuttaa hieman, että saako juuri oikeille hahmoille Ribbon-haarniskoita Dark Aeoneilta. Jos niitä pitää ruveta rakentelemaan, niin helposti voidaan lisätä useampi tunti arvioon.