+ Vastaa ketjuun
Sivu 35 48:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 25333435363745 ... ViimeinenViimeinen
Näkyvissä tulokset 511 - 525. Tuloksia yhteensä 708.

Ketju: Kysymysketju FFX & XII (XI omaan ketjuunsa)

Goblin juuso16:n avatar
    Liittymispäivä
    8.10.2006
    Sijainti
    Täällä

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Killer3201 Katso viesti
    Niin mutta minulla syttyy vain 5 niistä valoista... ja olen käynyt siellä zanakardissa! Ja aktivoinut KAIKKI valkoiset neliöt ja avannut arkun. Ja jos joku haluaa tietää niin keskimmäinen oikealta tuo valo ei syty.
    Olet missannut Djosen DS chestin...

Oletus

Jaa-a kiitos neivosta hankin sitten sen läpipeluu opasta käyttäen sitten saan yunan sigilin sekä magusit...

Halutuin mieskäyttäjä Jubei:n avatar
    Liittymispäivä
    12.9.2003
    Sijainti
    Tampere
    Ikä
    24

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut MSandt
    Olen myös ajatellut kympin pelaamista (viime ja ainoasta kerrasta on neljä vuotta) siten, että pieksisin kaikki optionaaliset bossit, mutta tuohon kuulemma menee tuhottomasti aikaa.
    Kymppi syö kyllä todella paljon aikaa. Seiskassa, kasissa ja ysissä ei tarvitse olla huippuunsa kehitettyjä hahmoja jotta voi piestä pelin vaikeimmat ns. "superpomot". Kympissä vaikeimpia vastuksia ei yksinkertaisesti voi hakata ilman huippuunsa koulutettuja hahmoja ja kehittäminen vie aikaa minkä lisäksi se on suhteellisen puuduttavaa koska samoja vastuksia joutuu hakkaamaan kerta toisensa perään.
    Halutuin ja pantavin miittikuningas 10-vuoden ajalta, jonka pitäisi tulla vielä Gm:ksi.

Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn SuperDude:n avatar
    Liittymispäivä
    8.11.2006
    Sijainti
    Vaasa
    Ikä
    25

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Jubei Katso viesti
    Kymppi syö kyllä todella paljon aikaa. --- kehittäminen vie aikaa minkä lisäksi se on suhteellisen puuduttavaa koska samoja vastuksia joutuu hakkaamaan kerta toisensa perään.
    No enpä tiedä, jos ymmärtää hyödyntää Tonberry/Cactuar vihollista yhdistettynä Overdrive ---> AP kykyyn. Ei siinä kovin kauaa lopulta mene. Kauemmin menee siihen, jos aikoo joka hahmolle hankkia Celestialit (mitä nyt välttämättä kannata edes tehdä, sillä mitä jollain lululla, auronilla tai kimahrilla lopussa tekee). Puuduttavinta puuhaa pelissä oikeastaan on kerätä joka mörköä kymmenen areenalle, sillä joitakin ei meinaa välillä löytyä yhtään.

Soldier Flare:n avatar
    Liittymispäivä
    11.9.2005
    Sijainti
    Shinra Headquaters.
    Ikä
    20

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Nyarlathotep Katso viesti
    Kyllähän tuon pitäisi toimia. Ainakin PSX-emulaattorilla olen pelannut vaikka mitä pelejä pleikkarin padilla. Jos meinasit ihan aitoa FFVII:n PC-versiota, niin en ole satavarma mutta mikäpä tuon estäisi?
    Kävinpä ihan tarkistamassa kun itseltäkin löytyy FF7 PC versio, niin kyllä siinä ohjain pitäisi toimia. Pelissä kun menet Menu -> Config -> Controller - niin sieltä löytyy vaihtoehdot keyboard ja joystick. Itse kuitenkin olen aina pelannut ihan näppiksellä vaikka ohjainkin löytyy, joten en ole varma asiasta. Mutta jos se ei jostain syystä toimi, niin lataamalla joy2key nimisen ohjelman voit pelata mitä tahansa peliä ohjaimella vaikkei ne sitä tukisikaan.

Lainaus Alunperin kirjoittanut PhrygianFire
    No enpä tiedä, jos ymmärtää hyödyntää Tonberry/Cactuar vihollista yhdistettynä Overdrive ---> AP kykyyn. Ei siinä kovin kauaa lopulta mene. Kauemmin menee siihen, jos aikoo joka hahmolle hankkia Celestialit (mitä nyt välttämättä kannata edes tehdä, sillä mitä jollain lululla, auronilla tai kimahrilla lopussa tekee). Puuduttavinta puuhaa pelissä oikeastaan on kerätä joka mörköä kymmenen areenalle, sillä joitakin ei meinaa välillä löytyä yhtään.
    Mutta jos aikoo sphere grindin rakentaa uudelleen, siinä menee todella kauan ja kuten Jubei aijemmin sanoi, pitää samoja mörköjä hakata jopa satoja kertoja. (Epäilen että esim.
    Spoiler!
    Penancea
    saat hakattua ilman uudelleen tehtyä grindiä)

Celestial weaponeista ei juurikaan muissa kun Wakkan aseessa mene kauan, mutta esim. Lulun sigil on joillekkin melkeen mahdottomuus hankkia.
    Viimeksi muokannut Flare : 28.9.2009 klo 15:15:44
    Kiitokset Dorianille Setistä ^^

Halutuin mieskäyttäjä Jubei:n avatar
    Liittymispäivä
    12.9.2003
    Sijainti
    Tampere
    Ikä
    24

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut PhrygianFire
    Lainaus Alunperin kirjoittanut Flare
    Mutta jos aikoo sphere grindin rakentaa uudelleen, siinä menee todella kauan ja kuten Jubei aijemmin sanoi, pitää samoja mörköjä hakata jopa satoja kertoja. (Epäilen että esim. Penancea saat hakattua ilman uudelleen tehtyä grindiä)
    Tätä juurikin tarkoitin. 99 sphere leveliä on toki helppo saavuttaa, mutta statsien maxaaminen 255:n eli käytännössä sphere gridin uudelleenrakentaminen ei niin nopea homma enää olekkaan. Celestial weaponit ovat siihen verrattuna vielä nopeita hankkia. Itse olen hankkinut ne kolmesti kolmessa eri pelissä, eikä koskaa ole mitään mainittavia ongelmia ollut. Omasta mielestäni Kimahrin on vaikein, sitten ehkä Tiduksen. Lulun Sigil ei ole koskaan tuottanut mainittavia ongelmia.
    Halutuin ja pantavin miittikuningas 10-vuoden ajalta, jonka pitäisi tulla vielä Gm:ksi.

perverssionisti i<3yaoi:n avatar
    Liittymispäivä
    4.10.2005
    Sijainti
    Helsinki
    Ikä
    22

Oletus

Minulla on ikuisuusprojekti kympin kanssa, niin että saisin statsit maksimoitua. SItä en ole mitenkään erityisen tehokkaasti aloittanut, koska olisi varmaan fiksumpaa alkaa heti alussa laittaa tyhjiin slotteihin plussia, mutta sen sijaan olen vain kulkenut gridiä ympäriinsä. Hoho. Varmaan tulen katumaan sitä myöhemmin.

Minulla on myös iso ongelma Kimahrin sigilin hankkimisessa. Olen päässyt jo useampaan kertaan perhosradan loppuun, mutta yksi perhonen jää ottamatta. Onko se joku näkymätön vai missä se piileskelee?

//Eiku täh? Tämähän on VII-IX ketju, miksi täällä kympistä höpistään ._.
    Viimeksi muokannut i<3yaoi : 28.9.2009 klo 19:12:43
    Am I cute, uguu?

Liittymispäivä
    8.11.2006
    Sijainti
    Vaasa
    Ikä
    25

Oletus

No se Gridin uudelleenrakennus vaan ei ole mikään välttämättömyys Penancen voittamiseksi. Eri asia tietenkin jos haluaa perfektionisti olla, ja saada joka hahmolle joka kyvyn tappiin. Riittää, että energiat ovat 9999:ssä (mitään breakhplimit-kykyä ei tarvita) ja korvataan +1 ja +2 kykyjä kunnes muut statsit ovat 255:ssä ja luck sadan nurkilla. Suurin aika laudan täydetämisessä meneekin Luck ja Fortune -spherejen keräämiseen, siinä on ainut tilanne, jossa on pakko pidemmäksi aikaa jäädä hakkaamaan samoja mörköjä.

Goblin Jenameka:n avatar
    Liittymispäivä
    16.9.2009
    Sijainti
    Siellä missä sinä et.
    Ikä
    16

Oletus

Joo mullakin full gridit ja muuta hienoo celestit, mutta laiskuuttani en ole jaksanut tappaa, mutta miten Final Fantasy X tähän topicciin liityy???
    Don´t Play With Me.
    Borderlands 22lv. soldier

Pedobear memo:n avatar
    Liittymispäivä
    7.8.2002
    Sijainti
    Where your loli is
    Ikä
    23

Oletus

Siirsinpä tämän viestiryppään VII-IX alueelta tänne kun lähti off-topicin puolelle, jotain epäselvyyksiä voi jossain viesteissä olla, mut kestäkee se.

There is no way that you can touch her like I do

Oh no, she thinks of me when she's with you

Goblin Jenameka:n avatar
    Liittymispäivä
    16.9.2009
    Sijainti
    Siellä missä sinä et.
    Ikä
    16

Oletus

Siis mitää???? Ai muka superpomot imevät plajon aikaa... No hölmöähän se pelaaminen oisi jos jossain 30tunnissa ois jo läpi hakattu joten no way, kylä niihin hankaluuttakin kuuluu.
    Don´t Play With Me.
    Borderlands 22lv. soldier

Oletus

Hölmöähän se pelaaminen on myös jos yhtä vastusta varten pitäisi grindata monta kymmentä tuntia. Siinä vaiheessa pelaaminen, ainakaan omasta mielestäni, ei ole enää haasteellista ja hauskaa vaan tympeää. Tuollainen jumalallisilla statseilla varustaminen on aika keinotekoista vaikeutusta.

Muistaakseni VII-IX pelien vapaaehtoiset vastukset olivat voitettavissa muutenkin kuin lvl 99 tyypeillä kunhan strategiat olivat kunnossa. Niin sen pitäisi olla.

Liittymispäivä
    8.11.2006
    Sijainti
    Vaasa
    Ikä
    25

Oletus

Ottakaa myös huomioon, että pelissä on nujerrettavana Penancen lisäksi myös Dark aeonit sekä Nemesis; toisin sanoen edistyminen on koko ajan nähtävissä ja Dark Valefor kaatuu jo pienellä hahmonkehityksellä siitä tasosta, millä peli on jo läpäistävissä. Kynnyksiä on ehkä monta mutta ne ovat silti pieniä.

Sinänsä omituista että X:ää pidetään jotenkin pitkäkestoisena pelinä, kun XII:n perusläpäisy vei ensimmäisellä kerralla huomattavasti kauemmin kuin X:ssä kaikki tehtävissä oleva oli suoritettu (no en mä niitä salamoita jaksanut väistellä).

Sorcerer MSandt:n avatar
    Liittymispäivä
    4.10.2004
    Sijainti
    Turku
    Ikä
    27

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut PhrygianFire Katso viesti

Sinänsä omituista että X:ää pidetään jotenkin pitkäkestoisena pelinä, kun XII:n perusläpäisy vei ensimmäisellä kerralla huomattavasti kauemmin kuin X:ssä kaikki tehtävissä oleva oli suoritettu (no en mä niitä salamoita jaksanut väistellä).
    Ai?

Minulla meni Kahteentoista noin 120 tuntia kaikki huntit mukaan lukien, mutta tie viimeiseen paikkaan (Bahamut?) oli auki jo 70. tunnin kohdalla.
    Redistribution is not ethical; it's theft and destruction. It is simply a means to satisfy the envy of some who seek to harm those who have obtained greater wealth through the satisfaction of the wants of consumers. If we succumb to its siren song, the gravestone will read: "For the want of Bill Gates's money, the world wrought its end." -Jim Fedako

| Duke 3D | | Blog | | Fate Reversal Half-Life -modi

Liittymispäivä
    8.11.2006
    Sijainti
    Vaasa
    Ikä
    25

Oletus

Joo, jotain 70 tuntia +/- 10 tuntia siihen menee, edellyttäen, että maksimoit vain tarpeellisten hahmojen kyvyt ja jätät ne muutenkin huomiotta ja mielellään mahdollisimman aikaisessa vaiheessa peliä.

Tosin onnikin vaikuttaa hieman, että saako juuri oikeille hahmoille Ribbon-haarniskoita Dark Aeoneilta. Jos niitä pitää ruveta rakentelemaan, niin helposti voidaan lisätä useampi tunti arvioon.

+ Vastaa ketjuun

Kirjoitussäännöt

• Et voi aloittaa uusia ketjuja
  • Et voi kirjoittaa vastauksia
  • Et voi lisätä liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi
  • BB-koodi on käytössä
  • Hymiöt ovat käytössä
  • [IMG] koodi on käytössä
  • HTML-koodi on poissa käytöstä