Dark Yojimbo droppaa muistaakseni joka toisella dropilla armorin, joka on yleensä 2 empty, Break HP Limit, Ribbon/Curseproof
Kysymys X:sästä
Voiko Macalania Templestä saada kätketyn aarteen vielä sen jälkeen, kun sinut on sieltä häädetty? Ainakin kun itse sinne meni Dark Shiva hyökkäsi vastaan ja tuhottuani sen sieltä juoksee silti sotilaita. Pitäisikö niiden loppua jossain vaiheessa?
Alotin vasta pari päivää sitten X:ää pelaamaan ja en kerrassaan pysty tajuamaan miksi taistelutilanteessa ei voi laittaa pausea!?Normaali keskustelutilanteissakin voi, mutta mikä ongelma on että olisvat laittaneet taisteluihin. Mulla on itelläni aiemmissa peleissä joskus ollut tapana laittaa pause ja sitten vähä kasata ajatuksia mitä teen seuraavaksi. Kun muuten voi iskeä vaikka paniikki.
![]()
Yea, though I walk through the valley of the shadow of death, I will fear no evil: for you are with me; your rod and your staff they comfort me.
You remind me of a poem I can't remember, and a place I've never been to, and a song that may never have existed.
FFX: Ostin kyseisen pelin ja olen nyt aloittamassa sitä. Ennen kun aloitan, niin haluaisin tietää, että onko pelissä joitain FFXII:n kaltaisia
jos avaat tuon arkun, niin et saa pelin parasta asetta- tyylisiä kikkailuja, tai X-2 tyylistä kun et hakenu chocobowia aiemmin, niin et saa sitä nytkään- tyylistä juttua? Ei ole kiva, kun jonkin aikaa pelattuaan saa tietää, että jokin asia olis täytyny tehdä toisin ja se on nyt peruuttamatonta. Onko jotain muuta, mitä olis hyvä tietää?
Viimeksi muokannut Anzza : 15.6.2008 klo 19:53:58
Ainakin sivuston ohjeessa sanotaan, että Bevelle on ainoa jonka voi aluksi jättää välistä.
Ainoa mikä tulee mieleen on tuo Animan hakeminen (katso viestin aiempi osa), jota varten pitää jokaisesta temppelistä löytää aarre. Muita "jos et tehnyt tuossa kohtaa näin et saa jutskaa x" juttuja X:ssä ei muistaakseni ollut. Tai olihan sitä Al Bhed primerit, jos ne haluat kaikki kerätä, mutta ne nyt eivät ole erityisen tärkeitä.
"It is because people's minds are not logical and enlightened that the Empire is in disorder. If the country is not properly ruled there will be no end to rebellions. And if anyone wishes to get the knowledge of how to rule it properly he will only find it in books. That is why the publication of books is the beginning of beneficient rule."
Olen mennyt FFX:n läpi 17 kertaa, joista kolme on NSGSANC (nUINKO SE MENI?) kertaa läpi se peli ja aloitin alusta ja aion mennä 100% menon, siis kaikki darkit käsin, Penance ja Nemesis käsin. Mutta en oo saanu kaikkia Celejä, joista haluaisin ainakin Auronin, joten kysymys kuuluu:
Mistä sen saa? Haluaisin tarkennusta siihen sivuston oppaaseen, kun en löydä mistään sitä patsasta johon tökätä Rusty Sword.Siis tarkka paikka...
Jos kukaan ei ole kuullut Queen nimisestä bändistä, kannattaa kuunnella, kun on ihan paras ja siihen jää koukkuun.Ja Brian May on paras.
Mene Mushroom rock roadille. (siinä lähellä oli muistaaksen joku tullis tjsp...) ÄLÄ käänny vasemmalle vaan jatka eteenpäin. Sitten katselet vasemmalle ja sinun pitäisi nähdä hissi. Menet siihen ja näet siellä Auronin miekan. Viet sinne sen Rusty Swordin ja saat Auronin Celestial Weaponin.
(korjatkaa jos olen väärässä)
// se on NSGNANC
E: Hey hey, tossa näkyy http://www.youtube.com/watch?v=QhBZvs-dbxQ
(Peli FFXII) oon löytäny ne kaikki neljä medaljongin sirpaletta ja antanu ne sille ukkelille, jolle pitääkin... Mulle itelle jäi kuitenkin se moonsilver medallion, eikä sitä ukkoo näy enää siellä dalan`s housessa tai Nabreus of Deadlandsissa... Oonko mä sössiny nyt niin pahasti, etten voi tapella sitä chaosia vastaa??? Jos tiiätte tähän jonku ratkasun ni vastatkaa pikimmiten, ku ei kyl huvittas alotaa peliä enää alusta, ku oon jo Hell Wyrminki ehtiny niitata...![]()
Viimeksi muokannut seishokume : 17.6.2008 klo 14:37:38
Jep, mutta ennen kun voi taistella chaosta vastaan on voitettava kaksi muuta bossia necrohol of nabudisissa. Ne ovat(laitampa saman tien tarkat ohjeet):
1.Fury. Löytyy hall of the ivory covenant. Mene door of loathingin luokse, valitse "examine the depression" ja sitten valitse "use the medallion of love.Ovi aukeaa ja taistelu alkaa.(Helppo nakki)
2.Humbaba Mistant. Löytyy cloister of distant songista.Mene door of horrorsin luo.Paina taas "examine the depression" ja sen jälkeen "use the medallion of bravery.Ovi aukeaa ja taistelu alkaa. (helppo nakki tämäkin.)
Kun olet nämä voittanut, mene cloister of the highborniin, ja siellä door of despairin luo. paina taas "examine the depression" ja sitten taas käytät sen medaljongin(en muista sen nimeä). Pääset taistelemaan chaosta vastaan.
Seishokume ,Ihan vinkkinä vain, että taistelussa chaosta vastaan et voi käyttää attack-commandia.
Viimeksi muokannut cokeman : 18.6.2008 klo 17:48:50
Kysyisin sitä kun westersandille tulee välillä se hiekkamyrsky niin tietääkö joku sen hiekkamyrskyn ja tavallisen ilman vaihtelun? niin kuin giza plainssil tulee se rains ain tunnin välein.