Sen saa viimeistään sitten kun hakkaa sen dark valeforin...
Sen saa viimeistään sitten kun hakkaa sen dark valeforin...
Huomauttaisin vielä että tuon overdriven voi saada jo Greater Spheren tappamisen jälkeen. Voit siis juosta koko reitin takaisin Macalanian, Thunder Plainssin, Moonflowin, Mushroomrockin ja Lucan, Kilikan kautta takaisin Besaidiin hakemaan tämän Overdriven.
Jos missasit näistä vain yhden niin tekemällä Zanarkandissa tuon ekstrapuzzlen sen puuttuvan temppelin aarretta ei tarvitse hakea.
The_Sipille vielä että Al Bhed Primereitä saa tuon 100% pelikerran aikana missata ihan niin paljon kuin haluaa, niitä kun voi ladata muista tallennuksista Al Bhed Spheren kautta.
Sen Overdriven saa kyllä jo silloin kun käy ensimmäisen kerran Besaidilla, ainakin minä olen sen aina silloin ottanut...
Kyseessä XII kysymys. Mitenkäs tuon Negalmuur huntin saapi, kun multa ei löydy ja meinasin ruveta auto levelaa sillä, mutta eipä kyllä ole sitä huntti listalla enkä ole tappanutkaan -.- Miksi näin?
Don´t Play With Me.
Borderlands 22lv. soldier
Negalmuur ei ole huntti joten sen ei pitäisi olla ongelma. tapa kaikki viholliset siitä huoneesta mihin se spawnii ja kato onko se sielä sen jälkeen. Muistaakseni kyseiseen vihuun törmää jossain päin stilshrine of miriamia.
Jaa ei ole huntti xD Joo no sori xDDDD en tienny, mutta rupesin jelly auto levelaa.
Don´t Play With Me.
FFXII:
Muutama kysymys taas.
Miten necrohol of nabudiksessa pääsee niistä ovista sisään? Nyt mennyt vaan paikan läpi ja juttelin sille jollekkin tyypille joka kertoi että jotkut kaverinsa mennyt ettimään niitä avaimia eli pitääkö mun nyt ettiä ne sen kaverit vai mitä?
Ja sitten zertinan cavernseissa kun oli joku huntti mikä pitäis etsiä, kävin kaikki paikat läpi mutten päässyt sinne yhteen osioon kun siinä on sellainen "hiekkaputous" estämässä. Eli huntti taitaa olla siellä, miten sinne ylipäätään pääsee?
Lisäksi vielä mosphoran highwastella se leijuvien köynnösten juttu, miten pääsee sinne huutomerkin osottamaan paikkaan?
Menee motivaatio koko peliin kun ketuttaa armottomasti kun ei älli riitä keksimään noita
+ se etten pääse peliä läpi, siihen vaynen evolvaamiseen asti pärjään hyvin mutta sitten se lopulta tappaa mut. Tiimi oli 46-48lvl kun ekat kerrat koitin, nyt levelannu ~50lvl asti koko possen. Paljonko noiden kannattais olla että ei ois ihan mahdoton? Haastetta saa kuitenkin aina olla
Kiitos jo etukäteen jos joku jaksaa autella![]()
Viimeksi muokannut limainen : 25.3.2010 klo 20:21:41 Syy: damn pääsi se peli unohtumaan
Ite menin just tossa 50-54lvl vaiheilla loppu bossin, eikä kovin hikinenkään matsit olleet, mutta zertinan caverns siel on se save paikka mis on niit hiekkaputouksia, niin siellä on semmonen kohta josta pääsee kävelee. Taisi olla jotenkin hämy piilossa jos oikein muistan, mutta siel save paikalla tais olla.
EDIT:SIis kok jengin??? käytin vain 3 ukko... -.- ja niilläkin meni![]()
Viimeksi muokannut Jenameka : 25.3.2010 klo 22:31:11
Don´t Play With Me.
No voih, kaipa mä sitte oon huono. Loppuu vaan motivaatio ku "The Undying is now immune to physical attacks" ja heti perään "The Undying is now immune to magicks." Se nimi ja sitte ku ei näy sen hipoja nii
Ja oon jo käyny siellä paikassa zertinan cavernseissa mihin mennään sen kristallin luota mutta se toinen mesta mistä lähtee "???" nuolet jonnekkin. Ja mielestäni katoin vielä tarkkaan että eihän sieltä varmana pääse mihinkään muualle.
Immuunius taioille ja fyysisille iskuille kestää suht lyhyen aikaa. Pitää vain odotella ja keskittyä ryhmän parantamiseen.
Zertinan Cavernissa piti muistaakseni käydä Sandsean kautta availemassa niitä reittejä. Siellä on kiviä, jotka pitää työntää juoksuhiekkaan, jolloin päältä pääsee kävelemään. Siis jos nyt ymmärsin ongelman oikein.
Kukaan ei ole vastannut näihin kysymyksiin, joten oletan että olet yhä jumissa. Minäpä yritän jelppiä, vaikka en nyt ihan tarkkaan muista (eikä netin syövereistä jaxa ny kaikkea etsiä).
Ymmärtääkseni näiden shrinejen pitää olla aktivoituina Kuva. Tarvitset chocobon päästäksesi tuonne.Lisäksi vielä mosphoran highwastella se leijuvien köynnösten juttu, miten pääsee sinne huutomerkin osottamaan paikkaan?
Mene ensin Rabanastressa Dalanin taloon. Siellä on se pikkupapparainen. Hän pyytää sinua hankkimaan medaljongin kaksi hukkunutta palasta.Miten necrohol of nabudiksessa pääsee niistä ovista sisään? Nyt mennyt vaan paikan läpi ja juttelin sille jollekkin tyypille joka kertoi että jotkut kaverinsa mennyt ettimään niitä avaimia eli pitääkö mun nyt ettiä ne sen kaverit vai mitä?
Ensimmäinen palanen on garamsythe Waterwaylla. Wrath ja White mousse huntit pitää olla suoritettuina. Jostakin ohjeesta etsiskelin ja sielä luki näin "Activate the 11th Panel; Activate the 4th Panel; Deactivate the 11rd Panel; Activate the 3rd Panel; deactivate the 4th Area Panel." Tämän jälkeen kappaleen pitäisi olla etelässä samaisella alueella. Käy viemässä sirpale ukkelille.
Toista varten sinun pitää mennä Filon luo. Pentu löytyy Lowtownista, muistaakseni eteläisestä osasta siellä oikealla se hengailee. Mene lähteen luo ja juttele "curious woman"ille. Mene bazaariin ja kysy riipuksesta tyypeiltä. En nyt muista kenellä on oikea tieto, mutta jollain siellä kuitenkin. Sen jälkeen mene magic shoppiin ja juttele siellä olevalle sotilaalle. Vie nainen hänen luokseen, ja homman hoidettuasi mene takaisin Filon luo. Sieltä taasen magic shoppiin ja ta-dah sinulla on toinen sirpale. Homma on nyt hoidettu ja vietyäsi sirpaleen ukkelille medaljonki on koossa.
Toinen medaljjonki on helpompi tapaus. mene Archadekseen ja puhu magic shopin karvaukkelille. Etsi Otto vanhasta kaupungista, ja hän antaa sinulle medaljongin. Palauta hely ukkelille.
Kolmannen saat automaattisesti palautettuasi kaksi tehtävän antaneelle ukkelille. Sinun pitää mennä sinne salaiselle alueelle.
Am I cute, uguu?
Olen laiska ja kopioin oman viestini tuolta alusta pienellä muokkauksella:
Njoo, laitan jotain omia juttuja, mitkä auttoivat minua. Ensinnäkin hahmojen tasot eivät saa olla jaollisia 2:lla, 3:lla eikä 4:lla. Kunhan tuon varmistat, ottelu helpottuu ja paljon. Sitten laita jollekkin hahmolle nihopaloa (vai mikälie olikaan se mikä reversetti itemit) ja muille vain parhaat kamat mitä löytyy. Itse käytin fomalhaulteja kahdella ja jotain yhdellä. Kannattaa myös heittää ykköstiimillesi kaikki pelin buffit siinä save pointilla, vaihtaa kakkos ryhmä kentälle, juosta alueelle ja nopeasti ykkösryhmä takasin, antaa alkuun jonkun verta vapautta.
Ottelun alkaessa heitä hahmolla, jolla on nihopaloa remedy Enkiduun, jolloin siihen tulee kasa statuksia. Mielenkiintoisin on Oil, joten fomalhaul wyrmfire shoteilla tekee enkiduun 9999 dmg per osuma. Kannattaa siis laittaa tässä vaiheessa jokaiselle jotain fire pohjaista asetta. Kun saat enkidun pois pelistä voit alkaa Gilgameshin hakkauksen. Muista varastaa kun gilgameshin hp on alle 40% sekä milloin hänen hp on alle 20%. Kun saat hänen hp:t alas, Gilgamesh alkaa käyttämään jotain liikettä, joka ainakin omat hahmoni tappoi aina yhdestä osumasta. Gilgamesh myös combottaa häiritsevän usein combon, mikä tappaa hahmon kerrasta. Jos sinulla on yhtään heikommat hahmot, kannattaa vain tehdä kaikilla Quickeningit kun gilgameshin hp laskee alle 20%. Pidä myös huoli, että Haste ja protect ovat päällä koko ottelun ajan.
Ex-Super Sayan
Thänks thu MKUP
Mun Juutuubi account ja videot osoitteessa täällä.Tsekatakaa ihmeessä!
Kyseisiä tavaroita saa??? fomalhaul wyrmfire ja tuon toisen saan clan shopista.
Don´t Play With Me.
kiitosta i<3yaoi, nuo auttoi. Tosin eipä siltikään mahiksia kun white moussen suorittamisessa luovutin jo aikoja sitten kun siellä garamsythe waterwaylla vai mikä se oli ei pääse liikkumaan minnekkään.
Ja siis joo, tajusin että siinä on kivi joka pitäisi työntää juoksuhiekkaan mutta ongelmana oli että miten, kun se on "väärällä puolella" sitä juoksuhiekkaa tai en itse ainakaan saanut sitä mitenkään sinne..?
Jos joku vielä tietäisi miten pääsisi barheim passagelle kun reitti tukossa ja se yksi tyyppi kertoo että pomolla olisi avain mutta pomo jäi sisälle sen reitin sortuessa. Mahdoton tehtävä siis kun sinne ei mitenkään sisälle pääse?Evotan aika rankasti mutta oikeesti, perhanan vaikeita noi huntit
Nyt metsästän sitä avainta nro 11. lhusu minesiin ja kun ei tunnu löytyvän mistään arkusta phon coastilla niin onko vaivan arvoista ettiä kissojen ja koirien kanssa sitä? Tai mitä tapahtuu jos satun löytämään avaimeen ja saan sen portin avatuksi?
EDIT// no olipas ovelassa paikassa tuo avain, ei tarvitse vastata kun pääsen itse kurkkimaan nyt :3
Viimeksi muokannut limainen : 27.3.2010 klo 18:23:46
Tarviit barheim passage keyn joka neuvotaan tässä:
http://faqs.ign.com/articles/746/746779p1.html mene otsikko kohtaan:
>IIc. The Barheim Key< Ja tuossa näkyy, pitää tehdä tuota
sivutehtävää avataksesi sen.
Ja Masamunen sain, ei ollut ees hankala, heitin sen remedyn, mutta
ilman sitä folmauttia meni, mutta neuvoja Zeromuksen voittoon???
Don´t Play With Me.