+ Vastaa ketjuun
Sivu 5 48:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3456715 ... ViimeinenViimeinen
Näkyvissä tulokset 61 - 75. Tuloksia yhteensä 708.

Ketju: Kysymysketju FFX & XII (XI omaan ketjuunsa)

Oletus

FFXII

Aloin taas pelamaan tota peliä pitkän tauon jälkeen. Ongelmana on vaan että muista mitä pitäisi tehdä tossa yhdessä tehtävässä. Muistaakseni mun pitäisi pelastaa yhden pojan isä Ison pahan kaktuksen kynsistä. Voisiko joku kertoa mitä mun pitäisi tehdä?

Oletus

FF X

Pystynkö enää saamaan sitä Jecht Sphereä, joka on S.S Likissä? Unohdin ottaa sen... Eli jos en voi en saa Auronin viimeistä overdriveä ja ei jaksaisi enää aloittaa alusta...

Huomenta

Sorcerer Tattip:n avatar
    Liittymispäivä
    29.9.2005
    Sijainti
    Sastamala
    Ikä
    19

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut FestKonfekt Katso viesti
    FF X

Pystynkö enää saamaan sitä Jecht Sphereä, joka on S.S Likissä? Unohdin ottaa sen... Eli jos en voi en saa Auronin viimeistä overdriveä ja ei jaksaisi enää aloittaa alusta...
    Et voi edes saada ensimmäisellä keralla Jecht Sphereä sieltä, koska sphereja tulee maailmalle vasta sen jälkeen kun olet voittanut spherimorphin, joten sen voi hakea uudelleen. Laivaan pääsee kai Kilikasta.
    Ex-Super Sayan
    Thänks thu MKUP

Mun Juutuubi account ja videot osoitteessa täällä.Tsekatakaa ihmeessä!

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Zakura Katso viesti
    FFXII

Aloin taas pelamaan tota peliä pitkän tauon jälkeen. Ongelmana on vaan että muista mitä pitäisi tehdä tossa yhdessä tehtävässä. Muistaakseni mun pitäisi pelastaa yhden pojan isä Ison pahan kaktuksen kynsistä. Voisiko joku kertoa mitä mun pitäisi tehdä?
    Tämän sivutehtävän voi tehdä vasta sitten kun olet tappanut Flowering Cactoidin huntissa ja saanut Dantrolta Bundle of Needlesin. Sen jälkeen joen luona olevassa kylässä poika ihmettelee isänsä poissaoloa. Sinun pitää puhua jonkun paikallisen kanssa ja suostua auttamaan heitä. Tulee cutscene, jossa kerrotaan, että yksi Cactoid on kadonnut ja palaat takaisin kylään. Puhu Dantron vaimon kanssa ja kierrä talon taakse ja näet kukan. Poimi kukka ja löydät kadonneen Cactoidin. Palauta hänet perheensä luo ja saat palkkiosi.

Kyseinen Cactoid on itse asiassa Flowering Cactoid, joten Cactoidit etsivät sinun tappamaasi Cactoidia. Ironista, kun pitää käydä etsimässä häntä.
    Ruruushu vi Britannia ga meijiru: kisama tachi wa, shine!

Oletus jälleen ongelmia medaljonki tehtävässä.....

FFXII: Nyt sain annettua sen moonsilver medalliongin sille roh`kenmulle, mutta eipä mulle tuu mitää mainoksia siellä Overlooking Eternityssä... Mikä on vikana??? (se Roh`Kenmu jäi kyl sinne Archadeksen maciks shoppiin sen jälkee ku annoin sen moonsilverin sille... Ei kai multa vaa puutu joku medaljonki enää??) Apuu nopeesti
    Viimeksi muokannut Dorianthem : 23.6.2008 klo 11:09:15

Imp Fomalhaut:n avatar
    Liittymispäivä
    11.5.2008
    Sijainti
    Jossakin :D
    Ikä
    16

Oletus FF XII

Keneltää löytää medaljongin toinen osa?

ja mistä löytää zodiark esperin? kiva jos joku tietäis

Tonberry Pleksi:n avatar
    Liittymispäivä
    21.5.2007
    Sijainti
    Rauma
    Ikä
    21

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Fomalhaut Katso viesti
    Keneltää löytää medaljongin toinen osa?

ja mistä löytää zodiark esperin? kiva jos joku tietäis
    Zodiark löytyy Henne minesistä lisäalueelta, jonne pääsee kun olet saanut 10 esperiä.
    Epäonnistuminenkin on onnistumista.

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut seishokume Katso viesti
    FFXII: Nyt sain annettua sen moonsilver medalliongin sille roh`kenmulle, mutta eipä mulle tuu mitää mainoksia siellä Overlooking Eternityssä... Mikä on vikana??? (se Roh`Kenmu jäi kyl sinne Archadeksen maciks shoppiin sen jälkee ku annoin sen moonsilverin sille... Ei kai multa vaa puutu joku medaljonki enää??) Apuu nopeesti
    Yksi medaljonki on Rabanastressa, ja se on vielä hajonnut kolmeen eri osaan.

Foot Soldier Fighter:n avatar
    Liittymispäivä
    23.6.2008
    Sijainti
    Sky fortress Bahamut
    Ikä
    15

Oletus

Itse asiassa kaksi medaljongin osista on rabanastressa.Yhden saat,kun suoritatt erään miniguestin.Olen itsekkin suorittanut kyseisen tehtävän,mutta en enää muista miten se tehdään.Jos joku tietää,voiko lähettää vastauksen.Kolmannen palan saat,kun menet viemäreihin (garamsythe waterway),ja avaat/suljet niitä portteja sillä avaimella,jonka saat
    Spoiler!
    lost in the pudding (rank V) huntista,sen kirjeen mukaan,joka löytyy siitä talosta,joka aukeaa wrath-huntin jälkeen.Kirjeessä sanotaan,missä järjestyksessä portit pitää sulkea/avata.Sen jälkeen kuulet kilahduksen,ja medaljongin palanen on maassa,siinä puoliympyrän muotoisen alueen kärjessä.
    http://www.ff-fan.com/chartest/

8-bit theater:``Ready?´´``I was born ready.´´``I was born naked and screaming!´´``and if all goes according to plan,you will die like that too.´´``Black Mage is my friend!´´Hauskaa lainausten metsästystä 8-bitin fanit!

Oletus FF XII

Kysyisin siitä kalstus jutusta FF XII:ssä eli onko se jokin sivutehtävä?

olen saanut siitä red bottlen,blue bottlen,green bottlen,yellow bottlen ja black bottlen.

kun olin salikawoodissa sain rikottua green bottlen josta tuli joku lappu tai joku

pitääkö ne muut rikkoa jossain?

Oletus

Kyllä, kaikki pitää rikkoa. Jokaisessa pullossa on omanlainen vihje, joka vie oikealle paikalle. Kaikki pullot rikottuasi käytät jokaista tekstin palaa ja päättelet, mihin pitää mennä. Ja tältä sivulta voit löytää kaiken avun siihen kalastus-questiin. Itse en olisi muuten keksinyt niitä kaikkia, sen verran pulmallisia minulle...
    Ruruushu vi Britannia ga meijiru: kisama tachi wa, shine!

Tonberry King
    Liittymispäivä
    20.8.2006
    Sijainti
    Itä-Suomi
    Ikä
    20

Oletus

FFX: Onko jotain jippoa jolla saada ability spherejä? Ne kun on aina lopussa.

Ja kannattaako hahmoja kouluttaa tasapuolisesti vai onko järkevää tehdä 3 hengen tapporyhmä?

Tonberry debtor:n avatar
    Liittymispäivä
    1.8.2003
    Sijainti
    Mörököllin maha
    Ikä
    23

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Dragons lair Katso viesti
    FFX: Onko jotain jippoa jolla saada ability spherejä? Ne kun on aina lopussa.

Ja kannattaako hahmoja kouluttaa tasapuolisesti vai onko järkevää tehdä 3 hengen tapporyhmä?
    Ablitity Spherejä saa helposti käyttämällä Ability Distilleriä vihulaiseen. Tällöin vihollisen pudottama Sphere on aina Ability. Niitä saa muistaakseni kaupasta satasen hintaan.

Ryhmillä ei oikeastaan ole väliä, käytä vain aina niitä kestä on hyötyä kyseisessä matsissa.

////Päätin tarkistaa, niitä distillereitä saa vasta ensimmäisen kerran Riniltä lähdettyäsi Kodista. Tietysti oikeita vihollisia tappamalla saa tiettyjä spherejä.

Lainaus Alunperin kirjoittanut GameFAQs
    Ability Sphere
    Usage- activates ability nodes
    - 2 for Sensor in weapon
    - 10 to teach an aeon Scan
    Steal- N/A
    S. Rare- N/A
    Drop- Klikk (Submerged Ruins)
    - Kimahri (Besaid Island)
    - Euchilles (Under S.S. Liki)
    - Geneaux's Ttcl. (Kilika Temple)
    - Dual Horn A (Mi'ihen Highroad, Mushroom Rock Road)
    - Basilisk (Djose Highroad)
    - Larvae (Thunder Plains)
    - Xiphos (Macalania Forest)
    - Chimera A (Macalania Forest)
    - Guado Guard A (Macalania Temple)
    - Anima (Macalania Temple)
    - Guado Guard B (Macalania Temple)
    - Sand Worm (Sanubia Desert)
    - Dual Horn B (Al Bhed Home)
    - Guado Guard C (Al Bhed Home)
    - Chimera B (Al Bhed Home)
    - Warrior Monk (Holy Bevelle Temple)
    - Maze Larvae (Via Purifico)
    - Chimera Brain (Calm Lands)
    - Epaaj (Valley Bottom, Cave of the Stolen Fayth)
    - Valaha (Cavern of the Stolen Fayth)
    - Grendel (Mt. Gagazet, Zanarkand Ruins)
    - Fallen Monk (Yevon Dome)
    D. Rare- Piranha (Salvage Ship, Besaid Island Lagoon)
    Bribe- N/A
    Siinä on kaikki vihut jotka pudoittaa Abiliity speerejä
    Viimeksi muokannut debtor : 28.6.2008 klo 16:11:35
    The God Has Spoken!

Foot Soldier Anzee:n avatar
    Liittymispäivä
    12.3.2008
    Sijainti
    Terra

Oletus FF X

Kysymys koskee FF X:ää. Mitä noilla Blk Magic Spherellä ja Wht Magic Spherelle tekee tuossa sphere gridissä? Kun en uskalla käyttää niitä kun en ole varma mitä ne tekevät.

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Anzee Katso viesti
    Kysymys koskee FF X:ää. Mitä noilla Blk Magic Spherellä ja Wht Magic Spherelle tekee tuossa sphere gridissä? Kun en uskalla käyttää niitä kun en ole varma mitä ne tekevät.
    Blk magic spherellä voit aktivoida jonkun Black magic-noden, jonka joku muu hahmosi on jo aktivoinnut. Sama juttu Wht magic speressä, mutta sillä voi aktivoida White Magic-Noden.

+ Vastaa ketjuun

Kirjoitussäännöt

• Et voi aloittaa uusia ketjuja
  • Et voi kirjoittaa vastauksia
  • Et voi lisätä liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi
  • BB-koodi on käytössä
  • Hymiöt ovat käytössä
  • [IMG] koodi on käytössä
  • HTML-koodi on poissa käytöstä