+ Vastaa ketjuun
Sivu 45 45:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 35 43 44 45
Näkyvissä tulokset 661 - 672. Tuloksia yhteensä 672.

Ketju: Kysymysketju FFX & XII (XI omaan ketjuunsa)

Oletus

Nopean ja helpon expan toivossa kannattaa levelata Henne Minesissä olevassa pienessä kopperossa (en muista nimeä). Nappia painamalla sinne ilmestyy niitä 20k-hp lepakoita ja niihin kun heittää ensin kaikilla Sleepga ja sitten Curaja, niin ne kuolevat todella helposti. Kahdella hahmolla pelatessa XP:tä kertyy aivan järjetön määrä, koska vihollisia spawnaa 20-30 yhden kerran aikana.

Sitten käy 2 screenin päässä ja mene sinne uudestaan ja paina nappia taas.

80-90 levelisillä ei pitäisi olla ongelmaa. Itse kehitin viimeiset 15 leveliä tässä paikassa.
    YouTube.com/PS3TutorialsHD - PS3 Yellow Light of Death -korjausopas suomeksi

YouTube.com/Soigge - Final Fantasy XIII videos (HD) Long Gui, Vercingetorix, Adamantoise, Shaolong Gui...

Goblin Jenameka:n avatar
    Liittymispäivä
    16.9.2009
    Sijainti
    Siellä missä sinä et.
    Ikä
    15

Oletus

Mutta jos tuo on liian paha, kirjoita googlen hakuun Final Fantasy XII Jelly leveling, itse level uppasin ukkoni tuolla 40-50 -->70-90, suosittelen, Jelly level upissa peli voi olla päällä, koska ukoilla on tietyt gambitit ja tappavat niitä silleen etteivät ne kaikki kerkeä kadota, ja niitä tulee loputtomasti, suosittelen tätä itselläni oli muutamana koulupäivänä päällä, ja leveliä oli tullut.
    Don´t Play With Me.
    Borderlands 22lv. soldier

Oletus

Nojaa, tässä toisessa kehitystavassa ideana on, että istut pelin ääressä pari tuntia ja saat level 99 hahmot, kun taas jelly levelauksessa, josta olen kyllä kuullut mutten koskaan kokeillut, saa koko ajan olla varuillaan että "toimiiko se nyt" ja "onkohan party leader elossa". Exp määräkin on vähäisempi, eikä status efekteistä tarvitse huolehtia.
    YouTube.com/PS3TutorialsHD - PS3 Yellow Light of Death -korjausopas suomeksi

YouTube.com/Soigge - Final Fantasy XIII videos (HD) Long Gui, Vercingetorix, Adamantoise, Shaolong Gui...

Liittymispäivä
    16.9.2009
    Sijainti
    Siellä missä sinä et.
    Ikä
    15

Oletus

Mutta tuohan on totta, mutta kun pistää suojaavat armot päälle niin ei siinä käy mitään, koska ukoille pistetään että ne imee MP:tä itselleen jos se loppuu ja parantaa jos hp tippuu, joten huoleen ei ole syytä, jos laittaa gambitit oikein, hätää ei ole, ja jellyjen ideana on stonettaa ne ei tappaa aseilla, mikäli haluaa että niitä tulee loputtamasti, mutta suosittelen kokeilemaan minulla toimi ainakin todella mainiosti, mutta onhan tuo bat lvl nopeampaakin, mutta se on hieman parempi levuisillekkin.
    Don´t Play With Me.

Foot Soldier meyvn MaRa:n avatar
    Liittymispäivä
    17.1.2008
    Sijainti
    Sänkysi alla... med munakoiso.
    Ikä
    15

Oletus

Kysymykseni koskee Final Fantasy X:ää. Eli, tarvitsisin Light Curtaineja Auto-Protectin varustamiseen. Mikä olisi paras keino hankkia niitä? En tod rupea varastelemaan Iron Gianteilta niitä...
    Sano KYLLÄ Chocoboille!

...muuten niille tulee paha mieli!

Which Final Fantasy Character Are You?

Oletus

Hommaa Fafnir Monster Arenalle. Pudottaa normitaposta 20, overkillilla 40.

Oletus

Miten FF kympissä saa blitzballin manuaalille, ja onko se mahdollista saada jo ensimmäiseen otteluun? Vastatkaa nopeesti, mokomat urpot nörtit. ^^
    Viimeksi muokannut Highwind : 4.8.2010 klo 17:27:59

Oletus

Painamalla neliö-näppäintä ilmestyy valikko, jossa on muistaakseni manual A ja manual B. Siellä olevista taktiikoista valitset vain tilanteeseen sopivan ja hahmot asettuvat paikoilleen. Mikäli sinulla on pallo käsissäsi, komento koskee kaikkia muita hahmojasi, muttei sinua. Kun sinulla on pallo, valikossa on myös Auto-nappi, jos et jaksa ohjata itse hahmojasi.
    Ruruushu vi Britannia ga meijiru: kisama tachi wa, shine!

Oletus

Minulla on yksi ongelman tapainen. Olen huomannut että Wakka iskee vähemmän kun sillä on low hp ja Yuna taas low mp:llä. Voisiko joku kertoa miten muiden hahmojen iskut heikkenee.

Ps. minulla on Wakkalla ja Yunalla max statsit luck ja hp lukuunottamatta

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut NightFan Katso viesti
    Minulla on yksi ongelman tapainen. Olen huomannut että Wakka iskee vähemmän kun sillä on low hp ja Yuna taas low mp:llä. Voisiko joku kertoa miten muiden hahmojen iskut heikkenee.

Ps. minulla on Wakkalla ja Yunalla max statsit luck ja hp lukuunottamatta
    Joillakin damage vähenee hp:n myötä, jos on Celestial Weapon equipattuna. En nyt tähän hätään muista muita kuin Tiduksen. Wakkasta en ole koskaan huomannut sitä.
    Sometimes making the right decision isn't enough.

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut SquallSoft Katso viesti
    Joillakin damage vähenee hp:n myötä, jos on Celestial Weapon equipattuna. En nyt tähän hätään muista muita kuin Tiduksen. Wakkasta en ole koskaan huomannut sitä.
    Aseet on itse customoitu ja Rikku iskee täysiä koko ajan ni aloin vaan ihmetellä sitä + Tiduksen iskut alko yhtäkkii laskee joitakin vastuksia vastaan

Liittymispäivä
    16.9.2009
    Sijainti
    Siellä missä sinä et.
    Ikä
    15

Oletus

Lucky ja attack vaikuttaa siihen jamulla ei heikkene kukaan :o
    Don´t Play With Me.

+ Vastaa ketjuun