NaXalin keikkaraporttiin voisin sanoa, että Kylmä Sota ei ollut ihan niin hyvä kuin kaksi muuta bändiä, Viimeinen Kolonna ja Aivolävistys. Lisäksi jäi fanityttöä harmittamaan, että Sudet eivät olleet Aivolävistyksen soittolistalla tällä keikalla. Mutta tietty esim. "Ei oikeutta raiskaajille" ja "Boikotoidaan, Mellakoidaan" olivat ihan mahottoman siistejä kuulla livenä. Sitten tietty yllättävän osuva valinta illalle oli heidän homofobia-aiheinen kappaleensa.Eräästä tietystä syystä, jota en tässä nyt mainitte.
Mutta pogoiltua tuli tosiaan, oli se rankkaa, kun kaikki muut paitsi yksi pojista olivat mua isompia ja pojat olivat hikisen liukkaita, mutta lattia kaljasta tahmea.
Kaverini, joka leffazinejä kaupitteli, sanoi Aivolävistyksen live-esiintymisiä vähän kehnommiksi, eikä itse jäänyt Aivolävistykseen asti, mutta itse tykkäsin Juuson ja poikien energisestä punkkimätöstä ja erityisesti sanat olivat se mielenkiintoisin osuus tietty.
Viimeinen kolonna oli ihan siisti pogoilumusiikiksi. Energistä mättöä ja siis en malttanut enää siinä vaiheessa olla vain päätä nykivä emo, vaan vein laukut naulaan ja pogoilemaan. Pojat eivät kyl meinanneet ensin hyväksyä mua mukaansa, mutta yksi poika erityisesti tykkäs töniä mua.Mikä oli hauskaa. Sain kivasti päivän liikunnankin siinä samalla.
Kylmä Sota ei valitettavasti ollut yhtä hyvä kuin kaksi viimeistä, mutta lämppärinä ihan toimiva. Ei mitään turhan raskasta menoa, mutta kyllä mun jo siinä vaiheessa teki mieli pogoilemaan. Aristelin vain riehakkaiden poikien eessä.![]()

Eräästä tietystä syystä, jota en tässä nyt mainitte.

Vastaa siteeraten

Miyavi