Viimeksi muokannut Leech : 27.5.2009 klo 12:39:15
KOLMAS
Valkoiselle paperille, mustalla ja punaisella tussilla.
Skannasin koneelle ja säädin kontrastit.
Indulgence
Välineet: musta tussi, musta liitu, vesivärit
Wöyy, päheitä töitä! Lähetä minullekin satsi noita samoja sieniä. Tahtoo.
Jos nyt vakavoidun hetkeksi, niin tällaisia erilaisiin kuvioihin ja pikkudetaljeihin perustuvia taidepläjäyksiä missään harvemmin näkee. Itseltä ei ainakaan luonnistu geometristen kuvioiden sommittelu paperille millään sellaisella tavalla, että sitä voisi kutsua muuksi kuin oksennukseksi. Tuollaisten luominen vaatii oikeasti sitä kuuluisaa "taiteellista silmää" (tai sitten niitä sieniä). Suosikkini on tuo "kolmas" työ pyhässä yksinkertaisuudessaan ja vahvoissa väreissään. Taustastakin löytyy kaikenlaisia pikku yksityiskohtia ja hahmoja, joihin ei ensivilkaisulla kiinnitä juuri huomiota. Muissa töissä vesivärien linjat ovat kaikessa suttuisuudessaan ihan sopivat noiden töiden tunnelmaan, mutta silti tykkään enemmän puhtaan mustavalkoisesta, tarkasta piirrosjäljestä.
Hienoja töitä kaikki, ei siinä mitään. Näitä katseli ilokseen. Jatka samaan malliin.
kiitos! Siistiä että kelpaa ^^ Lisää aaltoilevia, geometrisia ja hurmeisia töitä tulossa takuulla lisää. Mahtavaa saada kommenttia omista tuhruista (kehut toki kivempia), mutta jäädyn aina kun en keksi mitään ei-kornia sanottavaa. Mutta syvimmät nyökyttelyt ja kumartelut sinne suuntaan
(ps. tuossa "kolmosessa" on enää vain yhdessä setelissä tuommoinen $-merkki, kun ne meni vähän pieleen...oliko tärkeää? ei)
He loves spiders
Kesti max pari tuntia. Hahmo tehty tusseilla (suu puuväreillä), tausta liiduilla ja vesiväreillä. Paljolti 30 days of nightin inspiroima ^^
Mahtavia kuvia! Ei ehkä sellaista fotorealismia, jota täällä foorumilla jostain syystä arvostetaan niin paljon, vaan aitoa tekijänsä sisimmästä kumpuavaa taidetta! Inhimillinen käden jälki sekoittuu hienoihin ideoihin. Eritoten noi kauhuaiheiset iskivät goottiwannabe-sydämmeeni. Silkkaan psykedeliaan panostavat kuvat ovat myös upeita. Eri materiaalien, esim. liitujen ja vesivärien, käyttäminen samoissa kuvissa tuo ihanaa eloisuutta. Postaahan lisää, näissä silmät kyllä lepäävät!
jee kehuja!kiitos paljon
jo pitkän aikaa on pitänyt piirtää sarjakuva, mutta kuuluun niihin, jotka mielummin kuluttaa muiden luomaa kuin loisi itse jotain :/ oon liian laiska. esimerkiksi Dave Sim (Cerebus sarjis) ja David Mack (Kabuki sarjis) sai ihan vitusti paljon hienoa aikaan about mun ikäisenä, kun mun sarjiksia voi verrata lähinnä kiroilevaan siiliin -.- pitäisi vaan alkaa piirtää, piirtää, piirtää, piirtää... no mutta hei, asenteesta se vain on kiinni. en oo laiska, vaan työstän maailman hitainta sarjakuvaa![]()
Tämän tein toukokuussa, ihan vaan parilla eri tussilla
Say juicy
Joku vanha fotoshoppailu, kunhan leikin layereilla... sopiva vaikka taustakuvaksi
Flamma Frangere
Lisää luvassa lähi aikoina!