+ Vastaa ketjuun
Näkyvissä tulokset 1 - 11. Tuloksia yhteensä 11.

Ketju: Wii Sports (&sen jatko-osa)

Oletus Wii Sports (&sen jatko-osa)

Wii Sportsille ei ole ihme kyllä vielä omaa ketjua, mutta eiköhän sillekin ole korkea aika etenkin nyt kun jatko-osa Wii Sports Resort on tulossa tänä vuonna.

Mutta itse asiaan: mietitytti että onko ihmisillä eri vahvuuksia Sportsin eri lajeissa? Luulisi että kaikki pelaajat pärjäisivät suhteellisen tasavertaisesti eri peleissä, mutta pikemminkin olen pannut merkille että eri pelaajilla on selviä tasoeroja eri lajien välillä. Itse olen erittäin kehno pesäpallossa, mutta olen nähnyt pelaajia, jotka pärjäävät siinä erittäin hyvin. Toisaalta olen lähestulkoon voittamaton nyrkkeilyssä. Muut kolme lajia sitten asettuvat tähän väliin, golf yllättäen heikoimpana pesäpallon jälkeen. Mitenkäs muilla?

Wii Sportsista tai WSR:stä voi siis jauhaa yleisestikin tässä ketjussa.
    Tapety na pulpit, wallpapers | Maschinenbau Verfahrenstechnik | Loans | Loans | Loans

Oletus

Tämähän on todella mukana peli pelata. Muistan edelleen, kun ensimmäistä kertaa kannoin Wiin kotiin, ja aloin Sportsia pelaamaan. On muuten kumma peli. On jo kolmatta vuotta itselläni omistuksessa, ja edelleen sitä vaan tulee pelattua. Monet muut pelit tuppaavat jäämään pölyttymään tuonne hyllyyn.

Oma leipälajini taitaapi olla Golf, sillä siinä meikäläinen loistaa aika hyvillä chipeillä ja puteilla. Harjoitusta toki kaipaisin lisää. Sen sijaan Tennis tai nyrkkeily ei suju juuri lainkaan, mutta veljeni sen sijaan vaikuttaa olevan voittamaton Tenniksessä. Nosti jopa Skill levelinsä 2000 pisteeseen tuossa.

Ja Wii Sports Resort on yksi tämän vuoden odotetuimmista peleistä. Motion Plus on todella vaikuttavan kuuloinen, ja ihmettelenkin, miksei tätä peliä mainita missään listassa vuoden 2009 odotetuimmista peleistä. Wii pelejä näkee noissa harvoin muutenkin, mikä ei kyllä sinällään ole mikään ihme.

Kiitos Zarinille signukuvasta

Oletus

Vai että Wii Sports. Tulihan sitä testattua silloin kun Wiin hankin, mutta siihen se taisikin jäädä. Perushauska "Ensimmäinen Wii-pelisi" -peli, mutta ei sen kummempi. Porukassa peliä jaksaa hieman kauemmin, kunhan ei innostu huijaamaan tietyissä lajeissa kuten yksin pelatessa tulee tehtyä. Saa baseballiinkin hieman lisäpoweria kun ei pelaa ns. ohjeiden mukaan. Lempilajini on varmaankin golf, se on ainut jota jaksaa tahkota hieman pitempään.

Resort vaikuttaa hieman virkistävämmältä kuin alkuperäinen Sports, lähinnä juuri Motion Plussan takia. Toki Motion Plus on saanut osansa kritiikistä eikä laite ole täysin vakuuttanut minua, mutta kaiken kaikkiaan pidän sitä tervetulleena. Vähän ihmetyttää Nintendon toiminta kyseisen härpäkkeen kohdalla, mutta katsotaan mitä uutta Motion+ tuo pelaamiseen.

Oletus

Meitsi on aika lyömätön keilauksessa. Tosin ilman Wiitä en osaa kyseistä lajia yhtään! Niitä muita en sitten hallitsekkaan oikeastaan ollenkaan. Nyrkkeilyä olen tainnut testata kerran eikä se tuntunut pelittävän kunnolla käsissäni. Baseballin pelaamisen olen jättänyt myös hätätapauksia varten eli jso kaverit välttämättä haluavat.. Minä en osaa! Golf on ihan kiva ja siinä pärjään jonkunlaisesti. Voisi olla ihan hauska pelata kokonaista golf-peliä. Kasibittiselle omistan Fighting Golf tai joku vastaava, sen kanssa on mennyt aikaa pienempänä!

Wii Playssa pidän eniten siitä kalastus pelistä. Ystäväni ovat taas hullaantuneet lehmäpeliin.

I wonder if you have the same dreams too.

originalheteroes.com

Tonberry singerfinger:n avatar
    Liittymispäivä
    25.4.2005
    Sijainti
    pelkosenniemi
    Ikä
    33

Oletus

täytyy kompata lissua. keilaus tuntu vaan heti mun omalta lajilta wii sportsissa että ei mitään rajaa. toki golf on kans hauska, pitää kattoa ne tuulen suunnat ja että millä mailalla lyö ja minne päin. oli kyllä aika priceless ilme kaverillani ja itellä ku vetasin keilailussa 6 kaatoa peräkkäin, sitte yks heitto että meni ihan vituralleen, ja loput 2 oli kans kaatoja... vai miten se meni, ei enää muista montako mahista tuossa oli heittää, mutta kuitenki se 6 kaatoa putkeen, yks virhe ja 2 kaatoa lisää... wii sportsia tulee vieläki pelattua vaikka kyseessä on tosi wanha peli.. aikkarin asuntolassa pistettiin nyrkkeilymatsit vuorotellen pystyyn... ja sitte tottakai pesäpallohommelit.. nyrkkeilyssä hengästyy eniten.. on muuten hyvä että siinä wiikakessa on se nuora... ois meleko monta kertaa siinä pesäpallopelissä lähteny mulla ja kavereilla se kapula lapasesta....
    ilman hauskaakin voi olla viinaa. Ja jos tädillä on munat, se on setä. Vaikeneminen on hiljaisuuden merkki.

Tonberry SuperIisha:n avatar
    Liittymispäivä
    16.10.2005
    Sijainti
    Comixux
    Ikä
    24

Oletus

Kyllähän se keilaus on mun laji Wii-sportsissa, ei ne muut oikein mene yhtä hyvin. Aluksi sekin meni vähän minne sattuu kunnes huomasi ne että pitää kattoa minne sitä palloa oikein heittää, alkoi suja reilusti paremmin. Pitää vaan kattoa se oikea linja mihin suuntaan heittää pallon, kuten myös oikeastikin. Sitten ne muut lajit, nyrkkeily(sujuu ihan hyvin yksinään)ssä häviän muille kun pelaan toisia vastaan. Tennis ei myöskään oikein suju toisia vastaan. no golfia en oo kauheasti pelannut, niin siitä vaikea sanoa. Pesis on kyllä hankalin noista, joten keilaus on mun juttu.

Sports-resort kyllä kiinnostaa motion-plussan takia. Kiinnostavimmat lajit nyt siinä ovat miekkailu ja vesiskootteri.

Oletus

Nyt se on viimein täällä, Wii Sports Resortia saa kaupoista. Sokoksella näkyi menevän peliä ja ylimääräisiä Motionplus-pakkauksia hyvään tahtiin. Itse suosittelen ostamaan jonkin muun Motionplus-pelin jos haluaa ylimääräisiä palikoita, älytöntä ostaa pientä palikkaa Suomesta 27-30 euron hintaan kun kahden palikan hinnalla saa esim. Tiger Woodsin ulkomaisesta nettikaupasta ja Suomestakin vähän kalliimmalla, yksittäinen Motionplus-palikka maksaa siis ihan liikaa.

Itse pelistä on vielä paha sanoa juuta tai jaata, mutta ainakin miekkailu ja lennokkiajelu vaikuttavat hauskoilta, ei tämä välttämättä ole yhtä hyvä kuin alkuperäinen Wii Sports mutta ihan ok peli kuitenkin.
    Tapety na pulpit, wallpapers | Maschinenbau Verfahrenstechnik | Loans | Loans | Loans

Dragoon Raton:n avatar
    Liittymispäivä
    26.2.2005
    Sijainti
    Joensuu
    Ikä
    20

Oletus

Itsellä on tullut tätä pelattua jo tovin ja ehdottomasti parhaat ovat kyllä miekkailu, jousiammunta, frisbeen heitto ja frisbegolfi, bowling ja lentäminen lentokoneella on kanssa ihan jees. Golfaus tuntuu myös toimivan paremmin kuin ikinä.

Kyllä tämä on huomattavasti parempi kuin tuo ensimmäinen Wii Sports, vaikka tätä pelatessa ei olekaan niin suuri uutuudenviehätys kuin silloin aikoinaan kun pelasi alkuperäistä sportsia, vaikka toi motionplussa aika siististi toimiikin. Erinomaisen tarkka härpäke kyllä.

Oletus

Kyllä täytyy sanoa että tässä vielä puolisen vuotta Wii Sports Resortin julkaisun jälkeenkin Showdown-miekkailu on erittäin koukuttavaa. Tänä koko aikana olen päässyt vasta toiseksi viimeiseen taistoon, ja sekin oli aika tekemisen takana. Olisi kyllä mukavaa jos tässä moodissa olisi kaksinpeli niin että pääsisi co-oppina mättämään.

Melonta on yllättävän mukavaa, siinä yhdistyy suora tuntuma ohjaukseen ja taktikointi, kun pitää ennakoida reittivalintoja ja käännöspaikkoja.

Vesiskootterointi ja lainelautailu ovat myös mukavia, niissä välittyy sitä ajopelien tuntumaa vauhdin myötä. Tästä syystä etenkin skootteroinnissa kyllä saisi olla yhtaikainen kaksinpeli, miksei vaikka nelinpeli.

Soldier Kimwi:n avatar
    Liittymispäivä
    15.3.2007
    Sijainti
    Leppävaara, Espoo, Finland
    Ikä
    21

Oletus

Minuu masentaa kun WiiSports: Resortiin ei tullut tennistä, joka on periaatteessa ainoa peli jota alkup. Wiisportsissa pelailen, mutta resortissa sitten tosiaan tuon pingiksen olen ominut itselleni ja kyllä siihen edelleenkin aikaa kuluu, melkeimpä enemmän kuin mihinkään muuhun omistamaani peliin.

Itse pidän resortista enemmän kuin tuosta toisesta. Jotenkin nuo lajit koukuttaa enemmän ja ne on toteutettu paremmin. Tämä tosin saattaa johtua siitä että kun avasin Wiini paketista löin ensimmäisenä Resortin koneeseen, koska motessa oli jo valmiina tuo motion+-härveli kiinni ja pelasin normisportsia vasta seuraavana päivänä kun olin ihkuttanut kaikkia lajeja resortista

Mutta siis tykkään, en osaa golfata enkä keilata, mutta pingis on kivaa : )
    Kiitti avatarista Dorian~

Oletus

Pakko kehaista taas Wii Sportsia. Vielä neljä ja puoli vuotta julkaisun jälkeenkin pelin pariin palaa aina silloin tällöin mielellään. Wii Sports ei kulu loppuun samaan tapaan kuin useimmat muut pelit, vaan pysyy tuoreena ja mielenkiintoisena. Suurinpiirtein täydellinen peli.

+ Vastaa ketjuun

Kirjoitussäännöt

• Et voi aloittaa uusia ketjuja
  • Et voi kirjoittaa vastauksia
  • Et voi lisätä liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi
  • BB-koodi on käytössä
  • Hymiöt ovat käytössä
  • [IMG] koodi on käytössä
  • HTML-koodi on poissa käytöstä