Pelaileeko kukaan kyseistä nettipeliä? Itse olen ollut aktiivinen eKansalainen nyt muutaman kuukauden, kokonaisuudessaan olen ollut rekisteröityneenä jo 7kk. Pelissä nimellä Lauri Mursu. Olen tällä hetkellä tasolla 15, minut valittiin juuri eSuomen kansanedustajaksi, taistelen eSuomen puolustusvoimissa aina kun se on mahdollista ja otan aktiivisesti osaa valtion poliittiseen keskusteluun.
Mikäli joku kiinnostuu pelistä nyt niin paljon, että haluaa rekisteröityä, niin laittakaa minulle PM täällä foorumeilla tai nykäiskää hihasta irkissä (Thib_Oss), tässä hyödyt niin sinä (neuvoja, ruokaa, valuuttaa), minä (kultaa 5G) kuin myös eSuomen valtio (valtion kultavaranto kasvaa ja mahdollisesti saamme lisää aktiivisia kansalaisia).
Tässä infoa pelistä pähkinänkuoressa.
Kysy ihmeessä lisää jos kiinnostaa!Mikä eRepublik?
eRepublik on reilun vuoden pyörinyt selainpohjainen peli, joka simuloi todellisten valtioiden ja yhteiskunnan toimintaa. Pelissä onkin selkeä hallinto- ja yhteiskuntarakenne: kansalaisten valitsema eduskunta säätää lait, presidentti hoitaa ulkopolitiikkaa ja tämän nimittämillä ministereillä on omat vastuualueensa. Pelaajilla on mahdollisuus käydä pelaajaomisteisissa yrityksissä töissä, osallistua valtioiden välisiin eMaailmaa muokkaaviin sotiin ja vaikkapa perustaa oma sanomalehti mielipiteidensä esiin tuomiseksi. Tekemistä siis riittää. Pohjimmiltaan pelissä on kuitenkin kyse yhteisöllisyydestä ja uuden kokemisesta kanssapelaajien seurassa - sisältöä peliin luovat pelaajat itse. Ainoastaan mielikuvitus on rajana!
Miksi kannattaa aloittaa pelaaminen?
Peli tuo oivaa ajankulua arkeen. Siihen ei ole pakko panostaa päivässä viittä minuuttia enempää, mutta vaihtoehtoisesti sen parissa voi kuluttaa jopa tunteja. eSuomen kansa on pieni mutta tiivis ryhmä, joka toivottaa uudet jäsenet tervetulleiksi.
Jos olet kiinnostunut politiikasta, yritystoiminnasta tai haluat vain pitää hauskaa hienojen ihmisten kanssa - liity eRepublikissa eSuomen kansalaisten hupeneviin riveihin, ja auta meitä vahvistumaan niin sotilaallisesti kuin taloudellisesti! Auta meitä säilyttämään itsenäisyytemme mahdollisien tulevien uhkien edessä tai ryhdy aktiiviseksi poliitikoksi tuoden omia ideoitasi ja näkökulmiasi keskusteluihin maan tilanteen parantamisesta! Kaikki ovat tervetulleita.
eSuomi pyrkii auttamaan uudet pelaajat hyvään alkuun ja tarjoamaan kaiken avun, jotta pelaamisesta tulisi mahdollisimman hauskaa. Yhdessä voimme luoda eSuomesta entisestään kehittyvän ja kasvavan valtion, jota pienestä koostaan huolimatta katsostaan kansainvälisessä yhteisössä ylöspäin sen ahkeran ja suoraselkäisen pelaajakunnan johdosta!
Kutsu peliin kannattaa hankkia vanhemmalta pelaajalta, koska silloin saavuttaessasi tason 6 myös sinut kutsunut pelaaja saa kultaa. Näin eSuomen kultavarat kasvavat.
eSuomen pelaajakunta toivottaa sinut tervetulleeksi pelaamaan!
Peli: http://www.erepublik.com
Pelin virallinen wiki: http://wiki.erepublik.com/index.php/Main_Page
eSuomen virallinen keskustelufoorumi: http://erepublik.fi/index.php
eSuomen virallinen irc-kanava: #erepublik.fi QuakeNetissä.

Vastaa siteeraten