+ Vastaa ketjuun
Sivu 5 35:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3456715 ... ViimeinenViimeinen
Näkyvissä tulokset 61 - 75. Tuloksia yhteensä 523.

Ketju: Final Fantasy XIV

***** Substance:n avatar
    Liittymispäivä
    5.4.2008
    Sijainti
    St. Michel
    Ikä
    20

Oletus

Kiinnitin erityisesti huomiota tuon trailerin miellyttävään musiikkiin. Mikäli alun pianosävellys on Nobuen tuotosta, voi pelin musiikki olla omaa luokkaansa.

Toivottavasti keskittyvät pelin sisältöön grafiikkaa enemmän, jottei käy kuin FFXII:lle (jolla luonnollisesti on myös omat faninsa).

Moogle Ted:n avatar
    Liittymispäivä
    9.9.2003
    Sijainti
    maailmankaikkeudessa
    Ikä
    33

Oletus

No, en tiedä voiko online-roolipelillä olla sisältöä ihan hirveästi. Porukassa pelaamiseenhan se vetovoima kuitenkin viimekädessä perustuu.

Hyvältä näytti kyllä trailerissa. Sellaista suht perinteistä ylhäisfantasiaa FF-hengessä. Kunpa olisi yksinpelimuotokin olemassa. Tuollaista perinteisempää fantasiaa kaiken sci-fistelyn lomassa pelaisi ihan mielellään pitkästä aikaa.
    ~Satyan nasti paro dharmaH~

Space Cowboy Yomii:n avatar
    Liittymispäivä
    31.5.2001
    Sijainti
    Cydonia
    Ikä
    25

Oletus

Nyt kun sisällön mainitsitte...

FFXI:ssä oli tosiaankin juonellista sisältöä, sivuhahmoja, ja kaikkea muutakin jopa enemmän kuin 'normi'-FF:issä. ^^ Eeppiset juonenkäänteet kuuluvat Final Fantasyihin, myös näihin online-versioihin. Ei se kuukausimaksu tai online-pelaaminen pelistä välttämättä sisällötöntä tee vaikka monet korealaiset ilmaismörpit ovatkin melkein sataprosenttisesti tyhjäpäistä expaamista. Nyt puhutaan kuitenkin Square-Enixistä, joka on ainakin joskus osannut taikoa peliinsä eeppistä sisältöä.

FFXI:n 'ongelmana' oli se, että jos tuota sisältöä haluaa nähdä enemmän niin siihen vaaditaan verkostoitumista pelin sisällä. Normaalit käytöstavat osaavalle pelaajalle tuo ei ole mitenkään haastavaa. S-E kuitenkin painottaa sitä ystävien kanssa seikkailua, eikä se itsellenikään 'alkujärkytyksen' jälkeen mikään ongelma ollut, kun tuli vähän väkisinkin tutustuttua mukaviin ihmisiin siinä seikkaillessa. ^^

Eli pelko pois, olen aika varma että sitä sisältöä on tulossa taas moneksi vuodeksi. Ja XIV pitäisi ola hieman enemmän sooloystävällinen myös, ettei tuota 'zomg joudun puhumaan muille pelaajille' faktoria kannata pelätä. :p

Tjooh, myönsin aiemmin jo että taidan olla vähän Square-fanityttö, mutta se nyt ei kuitenkaan poista sitä tosiasiaa että FFXI:ssä on sisältöä vähintäänkin saman verran kuin perinteisissä Final Fantasyissä.

//Aijoo, ja Nobuon taikoma soundtrack on tulossa. <3 XI:hin herra sävelsi vain alkutunnarin, mutta tykkäsin pelin musiikkimaailmasta silti kovasti. Luottoa olisi siis ollut ilman Nobuotakin, mutta onse Nobuo kuitenkin Nobuo. Sanotaan vielä kerran Nobuo.
    Viimeksi muokannut Yomii : 26.9.2009 klo 19:04:07

The road remains wide open while your dreams are alive.
    Only fear can block the way.

spacedementia.org

Elite Soldier Prinsessa Garnet:n avatar
    Liittymispäivä
    7.10.2003
    Sijainti
    Suomessa,vantaalla
    Ikä
    24

Oletus

Kyllä täytyy sanoa että kummatkin uusimmalla trailerilla soivat kappaleet oli täyttä parhautta. Ja vieläpä tuttu prelude! Tätä lisää kiitos!

Mites meinaatteko hankkia pelin ps3:lle vai pc:lle?

Itselläni on nyt uuden tietokoneen osto edessä ja mietin pitäisikö ostaa kunnon pelikone jos aikoisinkin pelata peliä pc:llä.

Mm tämän takia olen yrittänyt saada selville että millaisella laitteella peli suostuisi pyörimään. Tähän mitään arvioita?

Goblin Azzeli:n avatar
    Liittymispäivä
    7.2.2005
    Sijainti
    Kuopio
    Ikä
    21

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Prinsessa Garnet Katso viesti
    Kyllä täytyy sanoa että kummatkin uusimmalla trailerilla soivat kappaleet oli täyttä parhautta. Ja vieläpä tuttu prelude! Tätä lisää kiitos!

Mites meinaatteko hankkia pelin ps3:lle vai pc:lle?

Itselläni on nyt uuden tietokoneen osto edessä ja mietin pitäisikö ostaa kunnon pelikone jos aikoisinkin pelata peliä pc:llä.

Mm tämän takia olen yrittänyt saada selville että millaisella laitteella peli suostuisi pyörimään. Tähän mitään arvioita?
    Varmaan suosittelisin odottamaan hetken sitä koneen ostoa, sieltä tulee ulos uusia näytönohjaimia tällä hetkellä ja kyllä varmaa jonkinlainen kuva tehovaatimuksista tulee kun beta käynnistyy.

Niin ja tottakai peli tulee nyt PC:lle hankittua, koneella on vaan parempi pelata morppeja kun konsolilla
    Viimeksi muokannut Azzeli : 6.10.2009 klo 15:05:00
    MonGoolille isot kiitokset setistä!

Elite Soldier Yoona:n avatar
    Liittymispäivä
    5.4.2008
    Ikä
    24

Oletus

Täällä on varmaan paljon XI:tä pelanneita, niin millainen PvP siinä oli? Skippasin aikoinaan XI:n, mutta houkutus tätä kohtaan alkaa olla aika suuri. Minulle kuitenkin merkitsee mmorpg:ssa pelaajien keskenäinen taistelu aika paljon. Siksi siis kyselen että miten se oli toteutettu aikaisemmin ja onko tietoa miten se tullaan toteuttamaan tässä versiossa? : )

~former runei~

Oletus Uusia tietoja! :)

http://kotaku.com/5376847/the-critte...y-xiv/gallery/

Tuossapa, otsikko kertoo kaiken, eli vihuja ja muuta tietoa tossa artikkeli josta linkki FFXIV sivulle jossa enemmän lisätietoja!

Kaunis tää

Viimeksi muokannut Princess Emeraude : 8.10.2009 klo 8:38:16

Goblin uni:n avatar
    Liittymispäivä
    2.6.2007
    Sijainti
    Ul'dah

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Yoona Katso viesti
    Täällä on varmaan paljon XI:tä pelanneita, niin millainen PvP siinä oli? Skippasin aikoinaan XI:n, mutta houkutus tätä kohtaan alkaa olla aika suuri. Minulle kuitenkin merkitsee mmorpg:ssa pelaajien keskenäinen taistelu aika paljon. Siksi siis kyselen että miten se oli toteutettu aikaisemmin ja onko tietoa miten se tullaan toteuttamaan tässä versiossa? : )
    FFXI:ssä PvP:tä ei ollut käytännössä lainkaan. Sitä oli kyllä pelissä eräänlaisten minipelien (lipunryöstötyyliin) muodossa, mutta sitä ei tehnyt juuri kukaan. FFXI:ssä ei ollut minkäänlaista duel-mahdollisuutta, pelkästään noita minipelejä, jotka oli rajoitettu tietyille alueille (suurimmaksi osaksi pois muiden pelaajien silmistä) ja tiettyihin aikoihin. Täällä lisätietoa aiheesta: http://wiki.ffxiclopedia.org/wiki/Conflict

FFXIV jatkanee FFXI:n linjoilla:

Still, they say PvP will more likely take a shape similar to Final Fantasy XI, and they seem to shy away from allowing players to simply fight and kill each other anywhere, worrying it could lead to monopolization of content.
    Lähde

Eli jos PvP tosiaan on sinulle tärkeä osa pelikokemusta, en usko sinun löytävän etsimääsi tästä pelistä.

The Polecat Ben:n avatar
    Liittymispäivä
    14.5.2002
    Sijainti
    Helsinki
    Ikä
    26

Oletus

http://www.joystiq.com/2009/10/02/fi...ll-be-pc-only/

Vähän vanha uutinen, mutta ajattelin sen laittaa tänne. Harmi, koska itse en ole tätä enää hommaamassa PC:lle. Käyttis ja todennäköisesti koneen tehokaan ei olisi riittävä ja tälläistä peliä ei viitsi pelata, ellei homma toimi jouhevasti, nykimättä, laadusta tinkimättä jne.

Noh, onpahan sitten viimeiset viilaukset tehty kun PS3 aikanaan tulee.
    Relax. I have a feeling something's coming our way. Something big.

Liittymispäivä
    14.5.2002
    Sijainti
    Helsinki
    Ikä
    26

Oletus

Betaversiota haluavat, nimi listaan!

> > > CLICK < < <

En tiedä milloin on lista auki, mutta tuo ketju on ainakin postattu tänään, joten hyvät mahdollisuudet päästä ainakin listan kärkeen. Tai en tiedä kuinka satunnaisessa järjestyksessä ottavat. Ketjun mukaan peliä testataan sekä PC, että PS3.

//EDIT: Jaa, tuolla ketjussa joku raapusteli, että tällä hetkellä vain PC
    Viimeksi muokannut Ben : 17.12.2009 klo 13:33:41

Goblin Azzeli:n avatar
    Liittymispäivä
    7.2.2005
    Sijainti
    Kuopio
    Ikä
    21

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Pandemoni Katso viesti
    Betaversiota haluavat, nimi listaan!

> > > CLICK < < <

En tiedä milloin on lista auki, mutta tuo ketju on ainakin postattu tänään, joten hyvät mahdollisuudet päästä ainakin listan kärkeen. Tai en tiedä kuinka satunnaisessa järjestyksessä ottavat. Ketjun mukaan peliä testataan sekä PC, että PS3.

//EDIT: Jaa, tuolla ketjussa joku raapusteli, että tällä hetkellä vain PC
    Oli jo vähän aikakin, ollut niin hypetyksissään tästä kun myös 13:sta. Betaankin itse ilmoittauduin jo muutama tunti sitten. Arvelisin, että beta varmaan alkaisi joskus ehkäpä tammikuun lopussa/helmikuun tienoilla tai jopa myöhemmin, ei luulis kauan menevän kun peliä ovat jo muutenkin aika kauan tehneet.
    MonGoolille isot kiitokset setistä!

Space Cowboy Yomii:n avatar
    Liittymispäivä
    31.5.2001
    Sijainti
    Cydonia
    Ikä
    25

Oletus

Kyllä siellä ainakin sanottiin, että ilmottautumisnopeudella ei oo mitään sanaa siihen kuka sinne betaan pääsee. ^^

Ja jossain haastattelussa joskus mun mielestä mainittiin, että ne ottaa erilaisia ryhmiä sinne tietyn määrän... esmes naispuolisia, FFXI-pelaajia, sellasia jotka ei oo pelannut MMORPG:itä ennen, jne.

Eipä toi beta-touhu loppujenlopuks niin kauheesti mua enää kiinnosta ees, mieluummin pelaisin sitten valmista peliä, mutta meen toki kokeilemaan jos kutsua tulee.

Mut sen sanon kyllä, et jos ne saakeli laittaa meiät taas grindaamaan expua niin mun XIV-urasta ei välttämättä kovin pitkää tule. :p Oon tässä WoW:ia kokeillu aikani kuluksi, ja se peli on pienissä määrissä voittoa ihan jo siks että ei tartte grindata. Teen paljon mielummin noita questeja.

The road remains wide open while your dreams are alive.
    Only fear can block the way.

spacedementia.org

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Yomii Katso viesti
    Kyllä siellä ainakin sanottiin, että ilmottautumisnopeudella ei oo mitään sanaa siihen kuka sinne betaan pääsee. ^^

Ja jossain haastattelussa joskus mun mielestä mainittiin, että ne ottaa erilaisia ryhmiä sinne tietyn määrän... esmes naispuolisia, FFXI-pelaajia, sellasia jotka ei oo pelannut MMORPG:itä ennen, jne.

Eipä toi beta-touhu loppujenlopuks niin kauheesti mua enää kiinnosta ees, mieluummin pelaisin sitten valmista peliä, mutta meen toki kokeilemaan jos kutsua tulee.

Mut sen sanon kyllä, et jos ne saakeli laittaa meiät taas grindaamaan expua niin mun XIV-urasta ei välttämättä kovin pitkää tule. :p Oon tässä WoW:ia kokeillu aikani kuluksi, ja se peli on pienissä määrissä voittoa ihan jo siks että ei tartte grindata. Teen paljon mielummin noita questeja.
    Itase pelasin Warhammer online beta ja jopa jenkkien beta pelasin paljon ennen kun se oli täällä edes betassa ja juttelin niiden pelin tekijöiden kanssa foorumeissa. Se oli aika hieno kokemus ja oli hienoa päästä tavallaan vaikuttamaan, koska osa ehdotuksistamme meni läpi. joten sen jälkeen olen taas positiivisella asenteella itse betan suhteen, vaikka se on välillä aika karua hommaa etsiä bugeja jne.

Liittymispäivä
    14.5.2002
    Sijainti
    Helsinki
    Ikä
    26

Oletus

Itse en raapustanut nimeäni betalistaan, mutta kaverini sai kutsun betatestaajaksi. En muista tarkkaa päivämäärää, mutta ens viikolla kuulemma avautuu betamaailma. Mites on muilla, onko kutsua kuulunut?

Goblin Shokun:n avatar
    Liittymispäivä
    5.9.2004
    Sijainti
    Kotona
    Ikä
    20

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Pandemoni Katso viesti
    Itse en raapustanut nimeäni betalistaan, mutta kaverini sai kutsun betatestaajaksi. En muista tarkkaa päivämäärää, mutta ens viikolla kuulemma avautuu betamaailma. Mites on muilla, onko kutsua kuulunut?
    Pahoittelen jos joltain spoilaan jotain, mutta betatestaajasopimuksen mukaan betatestaajan ei ole sallitua kertoa mitään testistä, edes sitä, että on testaaja. (lähde, kohta 2.6) Tästä voi seurata, että testaaja potkaistaan ulos testistä. Eli aika omalla vastuulla kannattaa näihin vastailla.

//Niin, ja kiitos Unille alkuperäisestä huomautuksesta sopimuksen sisällöstä. ^^
    Viimeksi muokannut Shokun : 4.3.2010 klo 19:15:12
    Shokun @ Internet
    Amaie Seilyn @ Lindblum

+ Vastaa ketjuun

Kirjoitussäännöt

• Et voi aloittaa uusia ketjuja
  • Et voi kirjoittaa vastauksia
  • Et voi lisätä liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi
  • BB-koodi on käytössä
  • Hymiöt ovat käytössä
  • [IMG] koodi on käytössä