Leonilainen. Nyt vasta tällä viikolla sain tuon PS3:n ja blaa, niin ei ole oikein mitään tullut pelattua ja Trophyjakin on niiiin hirveästi. <3 Mutta saa lisäillä kaveriksi joo, voisi ehkä itsekin joitain lisäillä.
Leonilainen. Nyt vasta tällä viikolla sain tuon PS3:n ja blaa, niin ei ole oikein mitään tullut pelattua ja Trophyjakin on niiiin hirveästi. <3 Mutta saa lisäillä kaveriksi joo, voisi ehkä itsekin joitain lisäillä.
sama nikki kuin täälläsaa lisäillä (otsikoks sit toi fffin esim.)
ostin ps3 vasta pari kk sitte jote ei oo pahemmi viel kaverilistaan tullu nimiä
ja pelailen täl hetkel ainoastaan far cry kakkosta ja oon ootellu jos sais joskus iltasin kunnon netti mätöt suomalaisin voimin..
voi lisät kaveriks, Nimi Merkki Agentti 47
Viimeksi muokannut Orochimaru : 4.6.2010 klo 14:51:37
Kahvi on ilmainen huume
Nojauduin eteenpäin nähdäkseni luolaan: suuri pimeys peitti kaiken enkä erottanut
siellä mitään. Äkkiä minussa heräsi kaksi tunnetta, pelko ja kaipuu,
sillä pelkäsin uhkaavaa, synkää luolaa, mutta halusin kiihkeästi saada tietää,
löytäisinkö luolasta jotakin ihmeellistä.
[/SIGPIC]
Minun PSN tunnus on leejuhlee.Saa lisätä.
PSN acco on Korp1Soturi123
Kaveriksi saa kutsua!
PSN tunnus on Ikinoob (lol mielikuvituksen puute iski taas ku piti keksiä nimi). Pelaan SSF4 ja WKC:ia tällä hetkellä saa kaveerata.
Minut löytää PSN:ästä nimellä Famekki.
Just tossa tuli pelattua BioShock 2 läpi.
Kaverikutsut kelpaa.
Oma PSP:ni tuli tänään postissa, joten tuli lisättyä itselle tunnarit tuonne PSN:ään. Minut löytää sieltä samalla nikillä kuin täällä, eli Yodhi. Lisätä saa. Itse en taida ainakaan vielä uskaltaa lisäillä ketään.
En kyllä ole vielä päässyt oikein perille koko networkista. Löytyykö sieltä siis ilmaisia pelejä vai? Jännää...
En saanut PSP:täni rekisteröityä, koska suomalaiset sivustot eivät anna rekisteröidä kuin suomalaisia/eurooppalaisia laitteita.Onko laitteen rekisteröinnillä jotain käytännön merkitystä tai hyötyä?
Kiitos vastauksesta. Rekisteröimättömyys ei siis vaikuta esim. pelien ostamiseen? Näin itse ainakin ymmärsin... En kyllä edes löytänyt niitä PSN:n avulla pelattavia pelejä löytänyt mistään, enkä oikein tajunnut koko systeemin hyödyllisyyttä.
The_Sipi olen. Niin harvoin olen kuitenkaan netissä siellä (kiitos vaan yhden nettipiuhapaikan modeemissa), että harvoinpa mua siellä näkee.
Löydyn nimellä GiftOfDeath_ mutta pelejä uupuu vielä.
Järkytyin kun kaikki normaalisti käyttämäni tunnukset oli jo käytössä, ja laiskuuttani päädyin lisäämään vain alaviivan perään. =(
Riffe86, Riffe on aina varattu. :/
Ajatusliekki yllätys yllätys.