Sivu 8 8:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 678
Näkyvissä tulokset 106 - 110. Tuloksia yhteensä 110.

Ketju: Mitä tulevia pelejä odotatte?

Ignis solus Kreifi:n avatar
    Liittymispäivä
    13.8.2001
    Sijainti
    Taivaallinen Paratiisi
    Ikä
    35
    Blogimerkinnät
    2

Oletus

XCOM lykättiin, enkä edes viitsi siitä kirjottaa, kun veisi tunteja kuitenkin, eikä olla nähty edes kunnollista pelikuvaa vielä. Muuuuttta suurempaan cominälkään neljän päivän päästä tulee Hard West, mystiseen länteen sijoittuvaa vuoropohjaista taktikointia. Peli ihan noin yleisestikin vaikuttaa ihan lupaavalta, mutta vähän olen tutkinut ja siinä esitetyt mekaniikat on kyllä mielenkiintoisia. Mukavia uusia tuulahduksia.

Esim. hahmot voivat (teemaan sopivasti) valita eri kykyjä pelikorteista. Sinäänsä ei mitään erikoista, mutta kivasti vapautta. Kuitenkin yhdistelmeällä kykyjä voi luoda pokerikäden, jolla saa sitten jonkun voimakkaan ominaisuuden/kyvyn hahmolleen. Erittäin mielenkiintoinen mekaniikka. Ja noita kykyjä voi vaihdella vapaasti, joten aina saa mappiin sopivat kyvyt ukoille.

Varjo ja valo vaikuttaa myös. Pelissähän on öttiäisiä tuonpuoleisesta, joten ihan tavallisessa lännessä ei seikkailla. Joihinkin vihulaisiin (ja omiin?) kuitenkin vaikuttaa se ovatko he valossa vai varjossa. Varsin mielenkiintoinen taktinen elementti. Itse jäin miettimään, että peliinhän olisi sopinut aivan loistavasti mekaniikka, jossa auringon sijainti olisi vaikuttanut tähtäämiseen. Aurinko selän takana olisi ollut helpompi osua, kun taas jos aurinko paistaisi suoraan silmiin, niin osuminen olisikin paljon vaikeampaa.

Pelissä on toki se klassinen suojan takana kyykkiminen, mutta sen lisäksi on jonkinlainen onni, joka vaikuttaa siihen miten vihulaiset osuvat ja jos ymmärsin oikein, niin tämä ei ole niin satunnainen juttu kuin yleensä, vaan voit laskea sen varaan, että jos luck on tarpeeksi korkea, ettet saa osumaa. Ja jos ukko saa tarpeeksi kuritusta, niin tuo nousee ja on todennäköisempää, että vihulaiset ampuvat ohi. Ja sama toimii toki myös päinvastoin. Tarpeeksi monta kertaa kun ampuvat ohi, niin todennäköisyys iskun ottamiselle kasvaa. Erittäin mielenkiintoinen mekaniikka tämäkin.

Lisäksi löytyy kykyä, jolla luoteja voi kimmotella ja siten ampua esim. kulmien taakse.

Tuossa ihan mitä ensimmäisenä mieleen tuli. Hienoa, että ovat löytäneet tällaisia jänniä mekaniikoita ja varmasti kaikkea kivaa pelissä on paljon lisääkin. Mukavaa, ettei tehdä sitä samaa vanhaa, vaan yritetään vähän löytää jotain uutta. Onhan setting itsessään jo vähän harvinaisempi. Itse peruspeli vaikuttaa ihan toimivalta. Ei mitenkään erityisen hekumallinen, mutta pienen tuotannon peliksi jopa yllättävän sulava ja sutjakka. Ainoa mikä vähän pisti silmiin, niin tiimi koostuu useimmiten 2-4 ukosta, mikä on tosi vähän. :/ Muutenkin kartat tuntuivat olevan lähinnä eventejä, jotka on melko nopeasti ohi, etenkin kun pelissä saa periaatteessa asetella ukkonsa valmiiksi asemiin. Aluksi kartoilla voi liikkua enemmän tai vähemmän vapaasti ilman, että vihulaiset alkavat ampumaan. Näitä vihulaisia voi sitten uhkailla, jolloin he jähmettyvät, eivätkä laukaise taistelua. Sitten kun joku ei-uhkailtu näkee tai ammut jotain, niin varsinainen taistelu alkaa. Kattelin videoita ja joissakin kartoissa suurin kiima oli ohi ihan muutamassa vuorossa, mutta kieltämättä otantani tästä ei ole kovin iso.

Alle 20 euron hintaan peli on ihan ehdoton pakko-ostos ja ihan mukavaa taktikointia on varmasti luvassa XCOM:iä odotellessa. 18. päivä oli steamissa merkattu julkaisuksi.
    "Mmmwhmmwhhm..."

Lone Wolf The Lord ZXV:n avatar
    Liittymispäivä
    15.12.2006
    Sijainti
    Among you...
    Blogimerkinnät
    2

Oletus

Odotetut pelit voi luokitella monella tavalla. On niitä joille on jo jonkinlainen julkaisupäivä ja sitten on niitä joille ei ole.

Kingdom Hearts 3 saattaa olla omalla kohdallani se kaikkein odotetuin peli, mutta Dark Seeker saagan viimeinen osa on vasta kehityksessä eikä sillä ole mitään varmaa julkaisuvuottakaan. Mutta silti monet pelikaupat tarjoavat pelille jo ennakkovarausta. Itse sanoisin että jos hyvin käy, niin peli ilmestyy 2017.

Toinen, tässä vaiheessa vasta ihan huhu pohjalla oleva peli on Last of Us 2. Naughty Dog tekee pelin melko varmasti, mutta vasta sitten kun Uncharted 4 on ilmestynyt, eikä välttämättä ihan heti. Itse en odota Last of Us kakkosta mitenkään aivan erityisesti mutta jos sellainen joskus ilmestyy, niin kyllä se melko varmasti tulee hankittua.
    Toinen huhupohja jatko-osa on Red Dead Redemption 2 joka olisi jatkoa yhdelle parhaista länkkäripeleistä koskaan. RDR on tällä hetkellä omasta mielestäni Rockstar Gamesin paras peli ja vaikka peli ei ole läheskään virheetön, olisi jatko-osa ihan kiinnostava. Sitä en sitten tiedä että seuraisiko peli Jack Marstonia, vai aloittaisiko puhtaalta pöydältä.

2015 oli erittäin hyvä vuosi pelien suhteen monille. Valtaosa vuoden parhaista peleistä oli jatko-osia ja jos pitäisi sanoa että mikä nyt sitten oli viime vuoden paras peli niin olen pitkään ollut kahden vaiheilla. 2015 Game of the Year on joko Witcher 3: Wild Hunt tai Batman: Arkham Knight. Paha sanoa kumpi on parempi sillä kumpikin on oman sarjansa eeppinen päätös ja monia samoja teemojahan näissä on.
    Nämä kaksi sarjaa kohtasivat viimeksi 2011 kun Arkham City ja Assassin's of Kings ilmestyivät ja Batman voitti tuolloin ylivoimaisesti. Kun miettii kumpi sarja on kehittynyt enemmän ja tehnyt selvästi parannusta aiempaan nähden, niin Witcher 3: Wild Hunt, voittaa, sillä ne parannukset ovat sitä tasoa mitä Arkham City teki Asylumiin nähden.

Yhden pelin piti ilmestyä jo viime vuonna ja vielä ennen Wild Huntia ja Arkham Knightia. Uncharted 4: Thief's End.
    Naughty Dog on kerran toisensa jälkeen todella onnistunut ylittämään itsensä. Neljäs Kartoittamaton on heidän suurin Uncharted projektinsa ja jonkin aikaa sitten pelitalo ilmoitti että peli viivästyy, siirtyen maaliskuusta huhtikuun loppuun. ND haluaa tarjota faneilleen vain parasta ja siksi he haluavat hioa kaikki yksityiskohdat loppuun asti, eivätkä aio julkaista peliä joka on kesken.
    Itse luotan Tuhman Koiran toimitapoihin, se on toiminut usein. Uncharted 4:n on huhuttu olevan sarjan eeppinen päätös ja valtava peli. Hype on ollut suuri ja lupauksia on tehty ja monia asioita on veikkailtu ja suurenneltu. Juonen on kuvailtu liittävän yhteen Nathan Draken (Nolan North) ja hänen kuolleeksi luullun veljensä Sam Draken (Troy Baker) kun kaksikko tempautuu Naten uran suurimpaan seikkailuun kun etsinnän kohteena on kapteeni Henry Averyn kadonnut aarre ja Libertalia.
    Thief's End on ehdottomasti itselläni tämän vuoden odotetuin peli ja olen jo pitkään ollut todella vahvasti sitä mieltä että se tulee olemaan 2016 Game of the Year.
    Ilmestyy (näillä näkymin) 26.4.2016.

Yksikään peli ei ole odotuksien suhteen yhtä suuressa paineessa, mutta muutama peli on kyllä kerännyt huomiota puoleensa.

Dishonored 2

There is no punk, like steampunk. Ensimmäinen Dishonored oli yllättävän hyvä hiiviskelypeli jonka ympäristöt ja tunnelma olivat kuin steampunk maailmasta. Tehtävissä oli suuria vapauksia ja ulkoasu oli miellyttävä. Jatko-osasta ei ole paljoa tietoa, mutta pelihahmona ovat ilmeisesti Corvo Attano ja Emily Kaldwin tai ainakin jälkimmäinen, sillä hän esiintyy trailerissa.
    Dishonored 2 on peli jota kohtaan itselläni ei ole erityisen suuria odotuksia, mutta jonka pidän kyllä mielessä, sillä steampunk tunnelma on suhteellisen harvinaista herkkua.

Vampyr
    Life is Strange pelin tekijät eivät ole paljoa huudelleet tulevasta vampyyriteemaisesta pelistään. Vielä kehityksessä olevasta pelistä ei ole paljoa tietoa eikä ole mitään takeita että palasia ilmestyisi vielä tänä vuonna. Kyseessä on kuitenkin tarinallinen peli jossa paljon kovia valintoja ja olen saanut vähän sellaisen vaikutelman että peli tulisi olemaan episodityylinen.
    Pelaaja on vampyyrilääkäri joka joutuu tekemään kovia päätöksiä pelastaakseen henkiä ja pysyäkseen itse hengissä. Lääkärinä hän haluaa auttaa ihmisiä mutta hänen vampyyripuolensa pakottaa hänet valitsemaan, ketkä päätyvät hänen uhreikseen.
    Vampyr vaikuttaa hyvin kiinnostavalta ja tyylikkäältä peliltä. Tarinalliset ja varsinkin päätöksiin rakentuvat pelit ovat erittäin immersiivisiä, kun tehty oikein.

Mirror's Edge Catalyst

Kovasti on huhuttu että pelissä olisi avoin pelimaailma jossa parcour saavuttaisi aivan uuden tason. Ensimmäinen Peilin reuna oli kaikkine virheineen kiinnostava peli. Idea oli tosi hyvä ja kyllä se parcour oli tehty näyttävästi. Mikäli jatko-osan kanssa pelattavuus on vain hiottu huippuunsa, niin aion antaa tälle pelille mahdollisuuden tarjota sitä, mitä sen edeltäjän olisi haluttu tarjoavan.

Viimeisenä, muttei vähäisimpänä on viimeinen vaihe ennen Kingdom Hearts 3:sta, toivottavasti.
    Kingdom Hearts 2.8 Final Chapter Prologue
    Tämä osa saagaa on tarkoitettu viimeiseksi palaseksi tarinaan ja tuo pelattavaksi/koettavaksi loput palaset niistä peleistä, jotka ovat tähän asti olleet ties millä konsoleilla. Mukana on ainakin peli Dream Drop Distance jossa on monta tärkeää juonipalikkaa ja lisäksi mukana on pari aivan uutta osasta tarinaan. Kuten 1.5 ja 2.5, tämä tulee olemaan kokoelma niille, jotka haluavat saada koko tarinan. Tähän asti pelejä on ilmestynyt vähän sinne ja tänne. Mikäli peli noudattaa tuttua kaavaa niin pakettiin kuuluu kaksi peliä ja kolmas peli josta vain tarina-animaatiot. Itse olen sen verran kova Kingdom Hearts fani, että kyllä tämä tulee hankittua ja Uncharted 4:n jälkeen, tää saattaa hyvinkin olla se vuoden odotetuin tapaus (olettaen että ehtii ilmestyä tämän vuoden puolella kuten suunnitelmissa on).
    Viimeksi muokannut The Lord ZXV : 10.2.2016 klo 2:25:23
    The Lord ZXV Lord of Lords
    V.V.V

Liittymispäivä
    15.12.2006
    Sijainti
    Among you...
    Blogimerkinnät
    2

Oletus

E3 nyt on nostanut pari tapausta esille. Muutama jo vähän unohduksiin painunut jo mahdollisesti pian ilmestyvä peli ja sitten pari peliä joita ei omasta mielestäni pitäisi edes tehdä. Kun puhutaan odotetuista peleistä, niin voidaan samalla mainita pari sellaista joista ei ole juuri odotuksia. Tavallaan niitäkin odottaa, mutta aivan eri syistä.

God of War:
    Tämän pelin tapauksessa sanon että minulla ei ole tätä peliä vastaan mitään muuta kuin se, että Kratos on siinä. Olisiko ollut liikaa vaadittu että olisivat kehittäneet uuden hahmon. Se että Kratos tuodaan skandinaaviseen ympäristöön ja mahdollisesti taistelemaan lohikäärmeitä vastaan... ei se omaan korvaan kuullosta kovin hyvältä. Tappaisivat Kratoksen pois ja keksisivät vaihteeksi jotakin uutta ja parempaa.

Final Fantasy VII:
    Remake PS klassikosta olisi ollut ihan tarpeeksi parannelluilla grafiikoilla ja muutamalla kivalla pikku muutoksella: Red XIII lv 4 limit break voisi olla paljon parempi (tehdä vahinkoa monta kertaa) ja jos Safer Sephirothin jälkeen pitää olla vielä yksi taistelu, niin voisi siihen nyt sitten laittaa ihan oikean haasteenkin.
    Kaikki mitä tästä pelistä on nähnyt on kokoajan enemmän varmistanut uskoa siitä, että nyt ollaan uppoamassa pohjattomaan suohon. Siis minua ei se episodimainenn julkaisu häiritse, olihan seiska Pleikkarillakin jaettu kolmelle levylle. Mutta se minua ihan oikeasti korpeaa ja on suurin syy miksi en tätä tule hankkimaan, on se että tämä ei ole enää vuoropohjaista taistelua johon Final Fantasy VII minut aikoinaan koukutti. Tämä on tätä modernia sontaa jota ei tulisi liittää FF sarjaan, mutta josta on ikävä kyllä tullut uusi normi.
    Tämän pelin kohdalla olen nyt jo aika varma yhdestä asiasta: Tämä tulee olemaan pettymys. Nyt on vain enää kyse siitä, kuinka suuri sellainen?

Last Guardian:
    Yliarvostettu, aivan varmasti ja ihan täysi suutari. Icoa olen pelannut ihan vähän ja se oli tarpeeksi. Shadow of the Colossus on tullut pelattua loppuun asti ja sekin oli ihan mieletöntä paskaa. Jos tämä on yhtään samanlainen, niin tämä on ihan sitä samaa paskaa mitä pari aiempaakin. Ja aika suurella todennäköisyydellä, tästä saa kuulla ylistystä kerran toisensa jälkeen. Itse oikein toivon että tämä on kuin Duke Nukem Forever, ikuisuuden tuotannossa ja kun valmis tuote hyppää esiin niin se ei tyydytä ketään. Mutta koiramutanttifriikki on kyllä hellyyttävä näky.

No Man's Sky:
    Tämä on yksi niitä pelejä jotka tuntuvat pomppaavan esiin joka paikassa. Siis pelikuva mitä olen tästä nähnyt, on joka kerta ollut aika samanlaista. Ihan kivannäköistä mutta uskallan veikata että tämän pelin kanssa on tehty nyt sen verran pullistelua, että ihan kaikkia odotuksia ei taideta kyllä täyttää. Ihailtava tavoite, mutta pysyn skeptisenä tämän kanssa. Tosin pakko sanoa, tämän tyyliset pelit eivät ole ihan minua itseäni varten.

Resident Evil 7:
    Aiemmin odotin mielenkiinnolla. No nyt voin sitten pudottaa tämän pelin listalta. Tuskin tulen hankkimaan. 4-6 on omasta mielestäni se kohta josta nautin kaikkein eniten. RE6 on pirun vihattu peli mutta itse pidän todella. En ole niinkään kauhupelien fani mutta RE:ssa on hahmoja joilla on kiva pelata ja joiden tarinaa on ilo seurata. RE7 ei taida tarjota näistä mitään, vaan yrittää täyttää kolon jonka PT jätti.

Death Stranding:
    Kojima on jostakin ihmen syystä nostettu jalustalle ja kaikki mitä hän tekee on kultaa. Paskat. Myönnettäköön että mielikuvitusta löytyy ja ajoittain ihan sisältöäkin, mutta sitä mielenvikaista settiä tursuaa aina jostakin siinä määrin että oli peli mikä tahansa niin ajoittain tekisi mieli nostaa tämä mies seinälle. Tästä teoksesta on vaikea sanoa vielä mitään, mutta juttua olen kuullut, että tämä peli olisi uusi versio PT:stä.

Horizon: Zero Dawn:
    Haiskahtaa vähän sellaiselta peliltä joka yrittää aloittaa pelisarjan. Itselläni ensimmäiset mielikuvat olivat Tomb Raider kohtaa Monster Hunterin. Ihan kiva idea, pelaan ehkä joskus kun peli löytyy alelaarista. Tässä kun ei ole mitään ihan oikeaa koukkua.

Days Gone:
    Sons of Anarchyn ja Walking Deadin rakkauslapsi. Pelattavuus ja tunnelma näyttää ihan kivalta ja päähenkilö ihan särmättömältä. Tämäkin on niitä pelejä joita tulee pelattua sitten ehkä joskus, kun ne kaikki paremmat on pelattu alta pois.

Final Fantasy XV:
    Tämä tuntuu ihan puhtaasti pelkältä grafiikkapeliltä ja jos XIII on mitään opettanut, niin sen, että FF sarja on hyvää vauhtia muuttumassa elokuvaksi. Sanotaan että minä luovutin tämän sarjan kanssa siinä kohtaa, kun vuoropohjataistelumekaniikka muuttui, eli X:n ja X-2:n jälkeen. XII oli jo FF peliksi umpisurkea.

Crash Bandicoot:
    Naughty Dogin luoma pussimäyrä on tulossa takaisin. Olen kiinnostunut, mutta samalla epäilevä sillä Crash ei kovin hyviä pelejä ole saanut Tuhman Koiran vaihduttua. Mind Over Mutant oli ok, mutta jos ihan siihen tuttuun konseptiin ollaan palaamassa, niin katsotaan sitten uudestaan, kun on vähän enemmän tietoa. Mutta se että Crash 2 ja 3 tuodaan PS4:lle. Ensinnäkin, miksi ei ykköstä ole mukana ja toiseksi, pelit ovat myös PS storessa PS3:lle... rahastus haisee.

Mistä lie johtuu mutta parissa tapauksessa ovat odotukset menneet aika reilusti uusiksi ja toiset pelit ovat nyt sitten ilmestyttyään osoittautuneet sellaisiksi että ehkä ne eivät olleet kaiken hypen arvoisia. Uncharted 4: Thief's End tosin oli kaiken hypen arvoinen ja helposti vuoden 2016 GOTY.

5. Detroit: Become Human
    Tämän Quantic Dreamin pelin olin jo hetkellisesti unohtanut, kunnes uutta tietoa ja pelikuvaa tuli esiin.
    Heavy Rain on mestarillisesti tehty peli joka nosti QTE pelimekaniikan jälleen ylös ja teki valinnoista ja seurauksista tarinassa jotakin mihin kovin monet eivät pysty. Seuraava peli, Beyond: Two Souls oli monella tavalla pettymys, varsinkin Heavy Rainin jälkeen. Tosin Aidenilla pelaaminen oli se syy mikä veti puoleensa. Nopea analyysi tästä tulevasta on jotain mikä pyrkii lähemmäs Rankkasadetta ja vielä tarkemmin, sen yhtä päähahmoa, Norman Jaydeniä. David Cage nyt on yksi sellainen mies joka jakaa mielipiteitä, mutta kyllä hän on hyviä pelejä ja tarinoita saanut aikaiseksi, vaikka niissä kaikissa tiettyjä heikkouksia ja typeryyksiä onkin ollut. Odotan kyllä mielenkiinnolla miten hän siirtyy todellisuudesta ja fantasiasta science fictioniin ja cyberpunkiin.

4. Vampyr
    Tämän tapauksessa se salailun määrä herättää lisää kiinnostusta. Itse kun pidän todella tarinallisista peleistä joissa valinnalla on oikeasti väliä. Life is Strangea ei ole tullut pelattaua, mutta Vampyr saattaa olla aivan toinen tapaus. Synkkä ja väkivaltainen maailma ja kovat päätökset joiden seuraukset muokkaavat tarinaa ovat juurikin sitä, mitä olisi hyvä taas kokea. Episodimaisuus nyt on pieni kysymysmerkki. Se on vähän sellainen juttu että oikein tehtynä, se on voimakas tarinakeino, mutta väärintehtynä... jotakin muuta.

3. Batman
    Telltale Gamesin Batman peli. Juuri mitään erikoista tietoa ei ole vielä ilmoilla mutta ideasta on ollut huhua. Tilanteet voi ratkoa kahdella tavalla. Joko Lepakkomiehenä, tai Bruce Waynenä. Ottaen huomioon mihin Telltale parhaimmillaan pystyy (Wolf Among Us) niin odoton kyllä innolla sitä, että millaisia kovia päätöksiä pelaaja joutuu tekemään.

2. Kingdom Hearts 2.8: Final Chapter Prologue
    Tämä on sellainen tapaus joka on omalla kohdalla onnistunut kyllä nyt hyppäämään taas esille tämän loppuvuoden odotetuimpana tapauksena. Ensi joulukuussa (parin aiemman tapaan) ilmestyvä kokoelma asettelee nappulat viimeiseen osaan ja trailerin perusteella, luvassa on jotakin aivan uuttakin.
    https://www.youtube.com/watch?v=7x5W07OHpFQ

1. Kingdom Hearts III
    Kyllä, edelleen ehdoton ykkönen. Kun 2.8 ilmestyy loppuvuodesta niin seuraava olisi sitten tämä. Hyvällä tuurilla jo ensi vuoden puolella, mutta itse veikkaan että menee kyllä tuonne 2018 puolelle. Tämäkin on vähän sellainen pelitapaus jossa hype kasvaa jokaisen uuden pätkän jälkeen ja kun tätä peliä on odotettu jo aika kauan ja sen on sanottu olevan nykyisen saagan eeppinen päätös, niin kyllähän siinä on odotukset aika korkealla. Witcher 3 ja Batman Arkham 3 olivat kumpikin mestarillisia teoksia, joten toivoa sopii että tämäkin onnistuu siinä, missä niistä kumpikin.
    Viimeksi muokannut The Lord ZXV : 16.7.2016 klo 1:50:07
    V.V.V

Liittymispäivä
    15.12.2006
    Sijainti
    Among you...
    Blogimerkinnät
    2

Oletus

10. Final Fantasy VII Remake
    VII vaikuttaa pelattavuudeltaan todella paljon XV:lta. FF15 on hyvä peli, se ei ole pelattavuudeltaan kuin ne parhaat FF pelit, mutta se toimiva ja viihdyttävä. Melko varmasti en tätä oitis hanki, koska tämä peli on ei ole enää "todellinen" FF peli. Mutta ainakin tulee nähtyä että kuinka remake tehdään väärin jos ei mitään muuta. Tai sitten se on yllättäjä, positiivisessa mielessä.

9. Mass Effect: Andromeda
    Tarinalliset pelit ovat heikkouteni. Kolme ensimmäistä ME peliä olivat todella hyviä kokonaisuuksia, vaikka niitä heikkouksiakin oli. Nyt olisi tarkoitus aloittaa puhtaalta pöydältä ja pakko sanoa että kun mukana ei ole Garrusin kaltaisia loistavia hahmoja niin vähän orpo on oli. BioWare on saanut aikaan niin hyvä kuin huonojakin pelejä, mutta he tekivät Dragon Agen ja ensimmäisen Mass Effect trilogian, siksi olen valmis antamaan tällä pelille mahdollisuuden.

8. Cyberpunk 2077
    CD Projek REDin projekti jonka on povattu olevan scifi vastine Witcherin fantasialle. Paljoa tästä pelistä ei ole tiedossa ja ihan keskenhän se on. Jos studio panostaa tähän samalla tavalla kuin kolmanteen Noituri peliin, niin tästä saattaa tulla peli joka lyö laudalta niin Deus Exät kuin Massa Efektit.

7. Vampyr
    Episoditahdissa julkaistava tarinallinen peli jossa ne valinnat merkkaavat aika paljon. Pelaaja pelaa vampyyrilääkärinä joka on kahden tulen välissä. Hän tarvitsee verta elääkseen, mutta samalla hän on vannonut lääkärinvalan, pelastaakseen ihmisiä. 1918 luvun Espanjantaudin runtelevassa otteessa oleva Lontoo on erinomainen tapahtumapaikka. Jokin tuossa aikakaudessa todella vetoaa.

6. Detroit: Become Human
    Tarinallinen peli jossa valinnoilla on paljon merkitystä ja monet pienet asiat, huomiot ja johtopäätökset voivat johtaa valtaviin muutoksiin kokonaisuudessa. Kunhan Quantic Dream ottaa oppia virheistään Beyond: Two Soulsin kanssa, niin tämä peli pärjää varmasti paremmin. Uutta Heavy Rainia tästä tuskin tulee, mutta asetelma ja pelin maailma ja tyyli kyllä ovat saaneet minun huomioni.

5. Gwent
    Witcher 3: Wild Huntissa mukana ollut minipeli on saamassa ihan oman nettipelinsä joka on tällä hetkellä betassa. Itse olen päässyt sitä pelaamaan betaan ja pakko sanoa että tämä peli vaikuttaa erityisen hyvältä. Kyllähänä kaikkea hienosäätöä vielä tarvitaan, mutta jo tälläisenään kyseessä on todella miellyttävä peli. Kunhan ne virheet saadaan sieltä pois, niin tässä on erinomainen ajatappopeli. Pitäkää ehdottomasti mielessä.

4. Red Dead Redemption 2
    Itse olen suuri westernien ystävä, joten kyllähän jatko-osa RDR:lle kuullostaa hyvältä. Rockstar ei ole oikein koskaan ollut omia suosikkejani mitä tulee kehittäjiin. Suuria maailmoja ja paljon tekemistähän he kyllä saavat aikaan, mutta tarina ei ole oikein koskaan kovin hyvä kokonaisuutena. RDR pääsi todella lähellä mutta upeastihan he senkin pilasivat. Hyvältä tämä kuitenkin vaikuttaa, länkkäripelejä kun ei ole kovin paljoa. Hyvää on myös se, että tämän olisi määrä ilmestyä ensi syksynä.

3. Middle-Earth: Shadow of War
    Shadow of Mordor päättyi siten, että tarina voisi jatkua. Nyt se jatkuu. Talionin ja Celebrimborin taistelu Pimeyden Ruhtinasta, Sauronia vastaan on saamassa aivan uudenlaista vauhtia. Parasta tässä kaikessa on se, että salaisuutena pysynyt peli, julkaistaan ensi Elokuussa. Itse odotan innolla sillä Shadow of Mordor on yksi suuria yllättäjiä, se on erityisen hyvä peli.

2. Last of Us part 2
    Naughty Dogin mestariteoksen tarina jatkuu, vuosia ensimmäisen osan jälkeen. Nathan Draken tarinan päätettyään, Naughty Dog siirtyy jatkamaan Joelin ja varsinkin Ellien tarinaa. Troy Bakerin ja Ashley Johnsonin mestarilliset roolisuoritukset ja erinomainen tarinankerronta unohtamatta loistavaa pelattavuutta, tekivät Last of Us pelistä yhden parhaista PS3 peleistä. Yhden trailerin jälkeen, kaikki näyttää erittäin lupaavalta. Aikataulua ei ole, mutta itse sanoisin että ei mitään kiirettä, sillä ajan kanssa, Tuhma Koira tekee mestarillista työtä, kerran toisensa jälkeen. Viimeisin todisti siitä on Uncharted 4: Thief's End, viime vuoden paras peli.

1. Kingdom Hearts III
    Nyt kun kaikki tähän mennessä ilmestyneet palaset Dark Seeker saagasta on tuotu paketteina ainakin PS4:n omistaville, niin seuraava looginen askel on se viimeinen. Kingdom Hearts 3:n alkuun johtava prologi oli osa 2.8 kokoelmaa ja tarina on nyt siinä pisteessä, että ainoa mitä todella on jäljellä, on se päätös. Itse sanoisin että pienen ihmeen kanssa, peli ilmestyisi jo tänä vuonna. Mutta itse olen toiveikkammillani siinä uskossa että pienen onnen kera, peli ilmestyisi 2018.
    V.V.V

Liittymispäivä
    15.12.2006
    Sijainti
    Among you...
    Blogimerkinnät
    2

Oletus

Turha nyt ihan uutta odotuslistaa tehdä kun yksi nimi vain muuttuisi. Siispä:

9. Darksiders III

https://www.youtube.com/watch?v=Q-QgJ-EFq7A

Ainoa asia mikä tavallaan tuossa nyppii, on se, että tämäkin peli tuntuu olevan esiosa ensimmäisen pelin tarinalle. Ensimmäinen peli kun päättyy siihen, mihin myös toinen peli lopulta päättyy. Kolmannen pelin tapahtumat sijoittuvat päällekkäiseen aikaan kahden ensimmäisen kanssa ja tässä on kyllä omat hyvät puolensa, mutta olisi myös kiva, jos Darksidersien tarina vähän jo etenesi, sen sijaan että se vain täydentyisi.

Ihmettelen vähän myös sitä että miksi tämä kolmas ratsastaja on Fury, eikä Famine. Ehkä siihen tulee vastauksia sitten vuonna 2018.
    V.V.V

Kirjoitussäännöt

• Et voi aloittaa uusia ketjuja
  • Et voi kirjoittaa vastauksia
  • Et voi lisätä liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi
  •  
  • BB-koodi on käytössä
  • Hymiöt ovat käytössä
  • [IMG] koodi on käytössä
  • [VIDEO] code is käytössä