+ Vastaa ketjuun
Sivu 1 11:sta 123 ... ViimeinenViimeinen
Näkyvissä tulokset 1 - 15. Tuloksia yhteensä 156.

Ketju: Dissidia: Final Fantasy

EX-SOLDIER Substance:n avatar
    Liittymispäivä
    5.4.2008
    Sijainti
    St. Michel
    Ikä
    20

Oletus Dissidia: Final Fantasy

Hetken aikaa searchilla räpellettyäni en voi kuin ihmetellä miten tästä pelistä ei varsinaisesti ole omaa ketjua. Crisis Coresta löytyy kohtuu mittainen ketju, joka osoittaa joidenkin foorumilaisten pelaavan myös PSP:llä.

Elikkäs siis, neidit ja urhot: Dissidia: Final Fantasy

Kyseessä on mätkintäpeli, joka on rakennettu Final Fantasy sarjan tutuista osasista. Hahmot, kentät ja musiikki on lainattu ja muokattu FF-peleistä I-XII:n asti. Valikot ovat täynä FF-viittauksia ja tietysti pitkiä tutorial-sivuja.

Hahmokaarti on valittu yksinkertaista linjaa noudattaen. Vain pelien pääprotagonistit ja -antagonistit. Naisia on siis vähän: Terra, Cloud of Darkness ja Ultimecia, mutta tämä ei haittaa.

Pääasia on se miltä hahmot tuntuvat, ja ne ovat kaikki erittäin onnistuneita niin oppimilta kyvyiltään kuin luonteenpiirteiltäänkin.

Itse hahmon kehittäminen ei vie kauan, koska PSP:n ajan voi huijata olemaan aina pelaajan valitsema "erikoispäivä", jolloin pelaaja palkitaan avokätisemmin monella eri osa-alueella. Maksimitaso on 100, mutta viimeiset hyökkäykset opitaan jo tason 40 tuntumassa.

Moodeja pelistä löytyy useampi. Story vetää peliä eteenpäin ja avaa Quick Battlen ja Arcaden rinnalle Dual Colosseumin, jota kautta hankitaan hahmoille merkittävimmät aseet ja esineet.

Jotta homma ei menisi liian mainostyyliseksi pitää peliä toki haukkuakin.. Dissidia on hieman itsetoistoinen, vaikka on pelaajasta itsestään kiinni mitä tekee. Areenoita on vain n. 13, ja vaikka niistä on myös vaihtoehtoiset Omega-versiot omine jippoineen, ei tylsistymisen huokauksilta voi välttyä. Sentään se vähä mitä on tarjolla, on tehty hyvin ja kentissä on sopivasti vaihtelua.

Kamera on toinen vaiva. Etenkin FF II:stä tutulla Pandemonium sisätila-areenalla kamera on välillä aivan sekaisin ja tämä ei tee kunniaa taktisesti mainiolle kentälle. Välillä hahmo katoaa seinän taakse, ja Advent Children-mainen taistelu on niin tiukkaa, ettei kameraa viitsi/kerkeä säätämään kohdalleen itse. Onneksi asian kanssa oppii elämään ja se toistuu vain harvoin.

Square on oikeasti onnistunut tämän tekeleen kanssa. Pelin vaikeusaste on kohdallaan, sillä eri tasoisille pelaajille löytyy omat haasteensa. Hahmoja voi säätää asetettujen rajojen sisällä haluamansa mukaan. Esim. Kujan voi virittää tehokkaammaksi joko lähitaistelijana tai pidemmän etäisyyden taistelijana, molempien tyylien ollessa silti yhtä tehokkaita.

En jaksa kirjoitella pidempiä, kun tässäkin tuli asiaa jo hyvin käsiteltyä. Taistelujen kulku selittynee kätevästi tällä videolla:

Kuja vs. Ultimecia
    Onko muilla kokemuksia Dissidiasta?
    Mein Land, Mein Kampf

Goblin Ajatusliekki:n avatar
    Liittymispäivä
    8.1.2010
    Sijainti
    Jossain
    Ikä
    16

Oletus

Lähes 70 tuntia tätä pelanneenna, tunnen itseni velvolliseksi vastata tähän ketjuun. Arvosteluni siis:

DISSIDIA FINAL FANTASY
    PSP
    Ilmestymisvuosi: 2008/2009

Dissidia on aika erikoinen peli. Se on samanlaista 3d areenamättöä kuin kotikonsolien DragonBall Z pelit. Peliä tuntuu välillä vaivaavan indetiteettikriisi. Se ei osaa päättää ollaakko rooli vai tappelupeli, ja jääkin niiden välimaastoon.

Grafiikka on hyvää. Se näyttää hyvältä liikkeessä, vaikka hahmoissa on kin sahalaitoja. Niitä ei kuitenkaan huomaa, kun pitää suorittaa mitä huikeampia ilmaakrobatiaiskuja.

Juoni on turha. "Voi ei, paha jumala tahtoo tuhota maailman, ja hyvä jumala päättää estää aikeet." Enempää juonesta ei tarvitse tietää. Tarinamoodissa mennään eteenpäin eräänlaisella "Lautapelisysteemillä" eli liikutaan ruuduissa, ja tapellaan vastaantulevia "Haamuja" vastaan, ja aina välillä kohdataan vähän pahempi pahis. Taistelujen välissä hahmot myös jutustelee välillä, tosin yleensä tämä on vähän puuta-heinää, jonka voi skipata. Hahmojen ääninäyttely on aika kauheaa, kukaan ei tunnu näyttelevän tunteella. Juoni on siis aika huono, mutta eihän se olekkaan tärkeä asia tälläisessä pelissä.

Pelattavuus on todella hyvin suunniteltu. Taisteluareenat ovat laajoja, ja niillä voi kikkailla monenlaisilla tavoilla. Iskut on jaettu loistavasti Ympyrän Braver iskuihin, ja neliön vahinkoiskuihin. Braveriskuilla voi nostaa braverpisteitään, ja vahinkoiskulla vihollinen menettää braverpisteitesi verran energiaa. Alussa hahmoilla on aika niukasti iskuja, mutta tasojen karttuessa niitä alkaa ropista lisää. Niin, tasonnoususta. Se on aivan liian hidasta tälläiseen peliin. 70 tuntia pelattuani, minulla on vasta yksi hahmo kahdestakymmenestä lahdesta tasolla sata. Loput on tasoilla 1 - 60 Jos laskeskelen oikein, saadakseen pelin 100% vedetyksi, tulee helposti kuluttaneeksi ainakin kolmisensataa tuntia. Se tuntuu turhauttavalta, sillä ei kukaan jaksa sellaiseen spurttiin. Pelin pitkäikäisyys on hyvä, muttei toki keinotekoinen pitkittäminenkään ole hyvästä?

Niin, sen lisäksi, että peli on mättöä, se on myös roolipeliä. Menuissa saa räplätä lähes joka taistelun jälkeen, jotta hahmot pysyy parhaassa terässä. Tämä ei ole huono asia, vaikka välillä vähän turhauttaakin. Pelin musiikit ovat kyllä todella hyviä. Kaikista Final fantasyista on otettu hyviä kappaleita, ja ne on restauroitu todella hyvän kuullosiksi. Ainoa miinus äänistä tulee siinä, että hahmojen on pakko kiljua aina iskiessään jotain tälläistä: "POWER OF LIGHT, DIE YOU! SUPERPOWER BLAST!" joka alkaa ärsyttämään viimeistään kymmenen tunnin jälkeen.

Viimeinen tuomio: Dissidialla on omat ongelmansa, mutta on tällähetkellä oman PSP pelihyllyni parhas peli. Kingdom Hearts: Birth by sleepiä odotellessa...

Hyvää:

Grafiikka
    Kontrollit
    Pelattavuus
    Musiikki

Huonoa:

Ääninäyttely
    Yleinen sähläys
    Keinotekoinen pidentäminen
    Alkaa puuduttaa tietyn pisteen jälkeen

85/100

Liittymispäivä
    5.4.2008
    Sijainti
    St. Michel
    Ikä
    20

Oletus

Ei ole vielä Dissidia-ketju älytön hitti.

Olen viimeinkin pelannut kaikilla hahmoilla. Viimeisenä Ex-Deathillä ja hahmo tuntuu suojataikoineen vahavalta fyysisiä taistelijoita vastaan. Normaalisti kovan luokan vastustaja Warrior of Light on Ex-Deathillä pelkkä vitsi, mutta taikovat vastustajat tuottavat hankaluuksia.

Erittäin hankala Time Attack-moodi Chaos-loppupomoineen taipui viimeinkin läpi 15 minuutissa Terralla ties kuinka monen yrityksen jälkeen. Mitä järkeä on pelissä, jonka haluaa koko ajan heittää täysillä betoniin?

Edea on siisti hahmo, mutta vaikea pelata sisätiloissa ja Edealla matsit kestävät turhan pitkään.. Tasolle 100 pyrkivä saa tehdä tällä hahmolla rutkasti töitä saavutuksen eteen, koska vaatii paljon taitoa lopettaa ottelut Edealla nopeasti.

Uusi lempihahmoni Garland. Hahmo ei edes ole niin hidas kuin mitä sen mainostetaan olevan, vaan tajuttoman voimakas ja mukavan monipuolinen juggernaut, joka pärjää useita kymmeniä tasoja vahvempia vastustajia vastaan.
    Mein Land, Mein Kampf

Goblin Ajatusliekki:n avatar
    Liittymispäivä
    8.1.2010
    Sijainti
    Jossain
    Ikä
    16

Oletus

Inward Chaos on aivan naurettavan vaikea. Pelannut sen lähes läpi 100lvl Onion Knightilla (EHDOTTOMASTI pelin voimakkain hahmo) mutta LVL 110 Chaos on aivan helvetin vaikea.

Miten tuon Edean saa auki? Jos ymmärsin, että se on joku salainen 23 pelattava hahmo.

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Ajatusliekki Katso viesti
    Miten tuon Edean saa auki? Jos ymmärsin, että se on joku salainen 23 pelattava hahmo.
    Ei ole Edeaa Dissidiassa, ainoat salaiset (no ei nekään oikeastaan edes salaisia, kun ne ilman suurempaa vaivaa saa aukaistuakin) hahmot ovat Shantotto ja Gabranth. Substance taisi sekoittaa Edean Ultimeciaan.

Tonberry King Makenshi:n avatar
    Liittymispäivä
    10.3.2006
    Ikä
    21

Oletus

Ultimecialle saa tosin ostettua Edean vaatetuksen .
    <('-'<)

Liittymispäivä
    5.4.2008
    Sijainti
    St. Michel
    Ikä
    20

Oletus

Sekoilin, Ultimeciasta on kyse.

Pelasin kerran Sephirothilla Chaosta vastaan vajaan tunnin, ja kun en antanut periksi.. alkoi lopulta sujua paremmin. Chaos ei ole mahdoton vastus, mutta sillä on useita ärsyttävän voimakkaita hyökkäyksiä, joiden ennustaminen on mahdotonta. Väistäminen ei aina onnistu, joten ne pitää torjua jollain hyökkäyksellä. Kaikkilla pelin hahmoilla ei edes ole tähän sopivaa kykyä.

Oikeastaan "helpoin" tapa voittaa Chaos on pitää se chase-moodissa, vaikka pienellä areenalla ei ole tähän paljon tilaa.
    Mein Land, Mein Kampf

Oletus

Itse en Inward Chaoksessa ole lähellekään Chaosta päässyt. Varmaan syynä hahmojen heikkous, vain Terran ja Shantotton 100lvl saanut eikä aseet ja suojatkaan mitkään hirveän hyvät ole. Aika jännää että menin kehittämään maget ensimmäisinä, vaikka ehkä Tidus noista suosikki on. Mutta noilla on tosi kivaa pelata, aika helppoakin.

Tosiaan tuossa Inward Chaoksessa jonnekin Zidaneen olen tainnut päästä, eli aikalailla sinne kun alkaa menemään niillä levelit yli sadan. Monta kertaa tuosta olen kokeillut päästä läpi, mutta kun ei onnistunut niin jätin sitten siihen. Voisi varmaan joskus taas kun löytyy aikaa kehitellä vähän hahmoja ja yrittää sitten päästä läpi tuon. Muutakin tehtävää kai olisi myös, PP Shopistakin melko paljon ostamatta ja hahmojen tarinoita voisin vähän pelata paremmin läpi että loput Summonitkin saisi. Mutta aika nopeasti tuohon peliin kuitenkin kyllästyy, olisi tosi kivaa päästä jotain ihan oikeaa ihmistäkin vastaan pelaamaan, mutta kun ei oikein ketään tuttua täällä asu joka pelaisi sitä niin ei siihen ole mahdollisuuksia.

Liittymispäivä
    5.4.2008
    Sijainti
    St. Michel
    Ikä
    20

Oletus

Sori et postaan joka välissä, mutta mä vaan haluan puhua tästä fcking pelistä.

Itse vedin Inward Chaoksen läpi viime viikonloppuna Terralla. Valitsin accessoryt tukemaan Ex-moodia. Homma sujui käsittämättömän hyvin ja minulla oli joka tason päätteeksi 100 % hp:stä jäljellä, myös Chaoksen jälkeen!! Sain sen tapettua toisella yrittämällä.

Matsi meni loistavasti. Terralla on täydellinen kykylista Chaosta vastaan, mutta oikeastaan millä tahansa hahmola pärjää jos osaa painaa oikeaa nappulaa oikeaan aikaan. Nopeilla Bravery-hyökkäyksillä pystyy estämään Chaosta iskemästä ja taitavalla väistöllä välttämään damagen. Terralla suojautumiseen riittää pelkkä Tornado ja sen päätteksi Chaos vain vahingoittaa itseään.

Kun IC oli ohi, tajusin juuri pelanneeni perkeleen hyvin. Kaikki meni niin vaistonvaraisesti ja kevyesti, se tuli selkäytimestä. Oikea saavutus!

Voitto aukaisi Blackjack-tilan Colosseumiin, jota kautta pääsee käsiksi arvokkaimpiin esinesetteihin. Myös yhdestä mitallista saa touhun lopettaessaan 10 mikälie se valuutta oli.. Eli 9999 jos lopettaa 999 mitallin kohdalla. Level-haarukka on 100-150, mutta tämän ei pitäisi tuottaa paljon ongelmia, sillä Inward Chaoksen jälkeen se tuntui varsin helpolta moodilta. Tason 150 Chaos saattaa vaan olla hieman hankalampi tapaus..

Lisäksi nostin Ultimecian tasolle 100, ja kun kaiken pääsee säätämään itse, on hahmo paljon parempi kuin Arcaden puolella. Matsit on ohi hetkessä jos hyödyntää vastustajan jähmettämistä kunnolla.
    Mein Land, Mein Kampf

Halutuin mieskäyttäjä Jubei:n avatar
    Liittymispäivä
    12.9.2003
    Sijainti
    Tampere
    Ikä
    24

Oletus

Voisin jotain kommenttia tästäkin laittaa: Nyt on destiny odysseus vedetty läpi 7/10 sankarilla eli kohtuu alkupäässä peliä olen. Tässä kohtaa fiilikset ovat kuitenkin aika...sekavat. Siitä on lähemmäs 10 vuotta kun ensimmäisen kerran ajattelin että olisi hienoa jos tehtäisiin peli jossa voi ff-sankareilla hakata toisiaan. Nyt kun se on tehty niin en ole ihan varma itkisinkö onnesta vai vitutuksesta.

Jos nyt hieman enemmän avaisin mielipidettäni niin ensinnäkin hahmot toimivat. Ne ovat itsensä näköisiä ja turpaanveto hahmojen välillä toimii mikä onkin pelin paras osuus. Minusta kuitenkin yksinpeli on tässä pelissä kohtuu huonosti toteutettu. Ensinnäkin että saa edes jonkunverta muita moodeja auki niin on vedettävä destinys odyssey joka hiton hahmolla lävitse jonka lisäksi shade impulse. Rehellisesti sanottuna minulla on suuria vaikeuksia saada motivoitua itseäni vetämään destinys odysseysta viimeisillä hahmoilla. Juonelliset välidemot ovat mukiinmeneviä, mutta itse moodi vituttaa.

Lyhyesti sanottuna pelin parasta antia ovat pomotappelut, mutta tämä jatkuva random paskahahmojen pakollinen mätkiminen eteenpäin pääsemiseksi ottaa oikeasti päähän.
    Halutuin ja pantavin miittikuningas 10-vuoden ajalta, jonka pitäisi tulla vielä Gm:ksi.

Mage pantsu:n avatar
    Liittymispäivä
    29.8.2006
    Sijainti
    Kupo-Miksu
    Ikä
    18
    Blogimerkinnät
    1

Oletus

Ihan mielenkiintoinen peli oli siihen asti kunnes se hyyty kokonaan kun tappeli Inward Chaosissa (vaimikälie) Kujan jälkeen koko peli. :I

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Jubei Katso viesti
    Jos nyt hieman enemmän avaisin mielipidettäni niin ensinnäkin hahmot toimivat. Ne ovat itsensä näköisiä ja turpaanveto hahmojen välillä toimii mikä onkin pelin paras osuus. Minusta kuitenkin yksinpeli on tässä pelissä kohtuu huonosti toteutettu. Ensinnäkin että saa edes jonkunverta muita moodeja auki niin on vedettävä destinys odyssey joka hiton hahmolla lävitse jonka lisäksi shade impulse. Rehellisesti sanottuna minulla on suuria vaikeuksia saada motivoitua itseäni vetämään destinys odysseysta viimeisillä hahmoilla. Juonelliset välidemot ovat mukiinmeneviä, mutta itse moodi vituttaa.
    Aivan kuten sanoit, yksinpeli on melkoista paskaa. Hauskempaa sinulla tulenee olemaan kun olet listinyt Kaaoksen ja unlokannut Shantoton sekä Gabranthin. Vai joko nämä tuli D. Odysseyuksen mukana? Nimet ovat niin häröjä etten muista mitä mihinkin sisältyi.

Kummiskin, pelaaminen yksittäistä Insane- vaikeusasteen vihollista vastaan joka on +5-10 leveliä sinua ylempänä on reippaasti mielekkäämpää. Ja hauskintahan tietty ihmistä vastaan. Sen perään kun pelasin paikallista tuttavaa vastaan viitisen erää, en ole saanut mitään makua irti yksinpelistä joitain Achievementteja lukuunottamatta.

Vaikkei ehkä Historian Hienoin Peli, Dissidia on yllättänyt sillä että se on parempi kuin odotin. Jo pelkästään pelattavien hahmojen määrä ja erilaisuus nettoaa pisteitä.

Lyhyesti sanottuna pelin parasta antia ovat pomotappelut, mutta tämä jatkuva random paskahahmojen pakollinen mätkiminen eteenpäin pääsemiseksi ottaa oikeasti päähän.
    Jos aivan törkeää vaikeusastetta etsii, voit koettaa avata Inward Chaoksen joka on pelin loppu vaikeutettuna ja pelattavana myös konnakaartilla. Itse olen maxannut niin ison osan tiimiäni ja oppinut mikä toimii - mikä ei että timanttinaamat kuolevat muutamaan sekuntiin. Kyllä se siitä vielä.

Vaan tiedättekö mikä minua vituttaa ihan homona? PSP:n moninpeluuideat. En voi pelata kenenkään kera joka ei ole naamani ääressä netin kautta. Miksi? Minulla ei ole lisälaitetta tähän joka toimii (tarpeettomana lisä)reitittimenä PSP:lleni. Mikäs tämän vempaimen nimi olisi? Playstation 3. Hei, haluako sinä pelata netti, sinä ostaa pleikka kolme maksa viisisata euro, kiiiiitoooos!

/Edit:

Pelasin kerran Sephirothilla Chaosta vastaan vajaan tunnin, ja kun en antanut periksi.. alkoi lopulta sujua paremmin. Chaos ei ole mahdoton vastus, mutta sillä on useita ärsyttävän voimakkaita hyökkäyksiä, joiden ennustaminen on mahdotonta. Väistäminen ei aina onnistu, joten ne pitää torjua jollain hyökkäyksellä. Kaikkilla pelin hahmoilla ei edes ole tähän sopivaa kykyä.
    En tiedä oletko huomannut tai onko vinkki enää tässä kohden tarpeen kun olet näemmä kaiken pelissä tehnyt, mutta... Voit lukittaa Kaaoksen aivan juurilleen. Näin itse pieksin kys. perkeleen kun alkoi kyllästyttää taistelu. Käytin tätä niksiä varten Sephirothia, mutta mm. Kefka tai Golbezkin voi onnata, Sepillä silti helpointa - Kaaos on aivan käsi dueleissa. Matsi alkaa, lyöt tätä meleeiskulla joka heittää Kaaoksen taivaalle. Alat lyödä tätä. Jatkat. Jatkat. Jatkat. Break. Tappo. Toista ikuisesti.

Ei myöskään ole ainut keino, monilla hahmoilla on iskukomboja jotka jättävät alle sekunnin mittaisen ajan reagoida. Näitä tykittämällä kaataa ihan minkä tahansa haasteen mitä eteen tulee.
    Viimeksi muokannut Unski : 13.7.2010 klo 12:30:47

Liittymispäivä
    12.9.2003
    Sijainti
    Tampere
    Ikä
    24

Oletus

Sellaista voisin itse kysyä että onko command style tyylinen taistelusysteemi yhtä tehokas kuin action style tyylinen? On vain ruvennut tuntumaan että pitäisi opetella action tyylinen kunnolla, se vain tuntui alkuun välille sekavalta. Toki voi olla että olen pelissä vain huono, mutta välillä tuntuu kyllä command tyylisessä systeemissä että en meinaa voittaaa taisteluita jos vihollinen on edes muutaman levelin isommalla tasolla. Command tyylinen systeemi tuntuu helpommalta omaksu, mutta välillä suhteellisen jäykältä.
    Halutuin ja pantavin miittikuningas 10-vuoden ajalta, jonka pitäisi tulla vielä Gm:ksi.

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Jubei Katso viesti
    Sellaista voisin itse kysyä että onko command style tyylinen taistelusysteemi yhtä tehokas kuin action style tyylinen? On vain ruvennut tuntumaan että pitäisi opetella action tyylinen kunnolla, se vain tuntui alkuun välille sekavalta. Toki voi olla että olen pelissä vain huono, mutta välillä tuntuu kyllä command tyylisessä systeemissä että en meinaa voittaaa taisteluita jos vihollinen on edes muutaman levelin isommalla tasolla. Command tyylinen systeemi tuntuu helpommalta omaksu, mutta välillä suhteellisen jäykältä.
    Hetkonen, puhutko nyt näppäinkombo vs. valikosta? Muistelen että pelissä pystyi saamaan esille ns. aloittelijaystävällisen valikon josta valita Offense - Defense tyylisiä käskyjä hahmollensa klassiseen FF-tyyliin. Jos näin, vältä kuin ruttoa. Jos en ihan väärin muista, et voi valita omia liikkeitäsi ja AI vaan hokaisee jotain puolestasi. Arvaat varmasti että nopeatempoisessa tappelupelissä arvailu ja arvaamattomuus ovat juuri ne elementit jotka haluat omalle puolellesi soppaa.

Ratkaisu korkean levelin vihuihin on mielestäni Ability-ostokset. Onko joku tietty hahmo millä pelaat ylitse kaikkien muiden? Todella monilla on muutama erityisen hyvä Ability joka kannattaa olla ostettuna ja melkeinpä aina päällä. Esimerkki: Itse pelaan Kefkaa varsin paljon. Tämän Hit-Run tyyliin istuu täydellisesti nopein Dash-kyky sekä Snooze'n Loose ability. Vihollinen koettaa jahdata minua ja samalla menettää Braverya.

Joko tämä tai törkeän hyvän esineistön grindaaminen, mutta miksi mennä aidan matalasta kohtaa?

Liittymispäivä
    12.9.2003
    Sijainti
    Tampere
    Ikä
    24

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Unski
    Hetkonen, puhutko nyt näppäinkombo vs. valikosta? Muistelen että pelissä pystyi saamaan esille ns. aloittelijaystävällisen valikon josta valita Offense - Defense tyylisiä käskyjä hahmollensa klassiseen FF-tyyliin. Jos näin, vältä kuin ruttoa. Jos en ihan väärin muista, et voi valita omia liikkeitäsi ja AI vaan hokaisee jotain puolestasi. Arvaat varmasti että nopeatempoisessa tappelupelissä arvailu ja arvaamattomuus ovat juuri ne elementit jotka haluat omalle puolellesi soppaa.
    Nimenomaan tuota tarkoitan ja taitaa olla myöhäistä kun rutto on jo tarttunut. Tähän asti tuntunut toimivat ihan moitteettomasti, jos jossain kohtaa tällä systeemillä pelaaminen käy mahdottomaksi/liian vaikeaksi niin pitää sitten harkita uudestaan.

Mitä loppuihin tulee niin itse olen tosiaan vielä kohtuu alussa peliä niin ei ole pahemmin pystynyt abilityjä ostelemaan tai pahiksilla pelailemaan. Selvennyksenä siis pelin ensimmäisen moodin destinys odysseyn olen pelannut 9/10 hahmolla lävitse. Seuraavaa moodia shade impulse (jonka jälkeen saa siis kaikkea kivaa auki) pelasin Cloudilla johonkin puolenvälin tienoille kunnes alkoi tuntumaan turhan hankalalta. (viholliset jotain 5+ leveliä edellä). Pitää valita lempihahmo jolla alkaa tuota tahkoamaan heti kun olen vetänyt destinys odysseyn viimeisellä hahmolla lävitse.

+ Vastaa ketjuun

Kirjoitussäännöt

• Et voi aloittaa uusia ketjuja
  • Et voi kirjoittaa vastauksia
  • Et voi lisätä liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi
  • BB-koodi on käytössä
  • Hymiöt ovat käytössä
  • [IMG] koodi on käytössä
  • HTML-koodi on poissa käytöstä