En löytänyt tällaista topicia, joten päätinpä aloittaa oman.
Mikä FFFinissä vihastuttaa, mikä ihastuttaa?
Pidän Final Fantasy Finlandin uudesta ulkomuodosta, vaikkakin Netscapella sivusto näyttää hassuhkolta (valikon tekstit ei näet ole aivan oikeilla paikoillaan...) ja foorumit toimivat, ainakin 90% ajasta. Pieni, mutta alati kasvava kommuunimme on avoin ja hyväksyy nopeasti uudet jäsenet, eikä pahempia riitojakaan ole nähty jäsenten välillä (ainakaan näin foorumeilla, tai irc:ssä, enhän minä teidän yksityiselämästänne tiedä...) Sivut ovat asialliset ja täynnä paikkansapitävää tietoa (joka on muuten hyvin harvinaista FF-sivustoilla...)
No mikä sitten vihastuttaa? Hmmm, no näitä valituksen aiheita ei ole paljon. En pidä jäsenistä jotka postaavat vain kiivetäkseen ylös 'ranking'-listalla ja saadakseen oman avatarin. Heidän postauksensa ovat yleensä jotain puolen rivin mittaisia, joissa vastataan kysymykseen joko 'en omista', 'en ole pelannut', jne. joka on kielletty, jos ette sitä tienneet. En mainitse tässä nimiä, mutta olette varmaan huomanneet, kuinka nopeasti uudet jäsenet nousevat 300 postaukseen? Ja mistähän tämä johtuisi? Juuri niistä puolen rivin postauksista! Ja sitten se oikoluku. Miksei sitä vaivauduta tekemään? Näpytellään vain ilman pilkkuja ja pisteitä, puhumattakaan isoista alkukirjaimista! Tällainen teksti on harvinaisen vaikealukuista.
Hm, olikohan tuossa tarpeeksi valitusta?Niin siis, olen peeloilua ja spammaamista vastaan. Mutta se onkin ainoa valituksen aihe näillä foorumeilla. Aika hyvin.
Edit: käytän koulun melko vanhaa Netscape-selainta, joten vika mitä luultavimmin johtuu siitä. Ja ymmärrän serveriongelmat, huomautin vain kuinka suuri prosenttimäärä on kyseessä, kun puhutaan serverin toimivuudesta. Keskimääräinen arvo on 65%, FFFinissä se on 90%, ja se on arvostettavaa.![]()

Niin siis, olen peeloilua ja spammaamista vastaan. Mutta se onkin ainoa valituksen aihe näillä foorumeilla. Aika hyvin.
Vastaa siteeraten

Mutta, omasta mielestäni tämä on loppuen lopuksi melko pieni ja tiivis (?) kommuuni (tosin itse en ketään pahemmin tunne...eh), johtuen aika rajoittuneesta aiheesta (Final Fantasy). Mikä on pelkkää plussaa. Foorumit ovat ihan mielenkiintoiset ja mukavat, erityisesti Yleiset aiheet on onnistunut. Muutenkin FFfin sivut ovat hienot ja toimivat, varsinkin uusin layout on onnistunut (hieno vanhempikin versio oli, ei siinä mitään...). Kommuunin jäsenet, ainakin ne aktiivisimmat joita täällä "näkee" etsimättäkin, ovat vähintäänkin yhtä rikkaan ja omalaatuisen luonteen omaavia kuin FF-pelien hahmot ikään
. Tosin kirjoittaessa ihminen yleensä paljastaakin paljon enemmän itsestään kuin esim. kasvotusten, näin äidinkielen opettajani tapasi sanoa.