Hmm, minulla oli juuri tuossa toisessa Barthandelus - taistelussa silleen, että hahmot yksinkertaisesti kuolivat Thanatosian Laughteriin. Ei kai siinä muu auttanut kuin kehittää HP:ta...?
Mutta hei, ei minulla ole valittamista itse taistelumekaniikasta; nautin FF13:n pelaamisesta, vaikka en kovin hyvä missään hienon hienoissa strategioissa olekaan. Koitin juuri eilen Bandersnatch & Jabberwock - taistelua, helppo oli... Katsotaanko onko viimeiset pari bossia yhtä helppoja
Ja itse asiassa, oli minulla yksi kysymyskin: Kehitän hahmoja Archylte Steppellä, siellä missä Behemoth King ja se susi tappelevat. Miten ne saa respawnattua sinne nopeasti, kun itse täytyy aina lähteä talsimaan johonkin ennen kuin tulevat takaisin. Tässäkin topicissa joku jutteli että 45 sekuntis menee yhteen taisteluun ja siirtymisiin?

Vastaa siteeraten
Ideana on siis, että Lightning ottaa itseensä kaiken vahingon, jota 10,000 needles aiheuttaa. Lightningin kaikki accessoryt puolustavat sekä Painia että Fogia vastaan (ei toki 100-prosenttisesti, mutta suurimmaksi osaksi). Fang käyttää Saboteurina koko ajan Dazea, koska se on ainoa status, jolle Gigantuar on heikko.