+ Vastaa ketjuun
Sivu 24 24:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 14222324
Näkyvissä tulokset 346 - 355. Tuloksia yhteensä 355.

Ketju: FFXIII kysymykset & vinkit -ketju

Bite Bug Soldsanke:n avatar
    Liittymispäivä
    5.7.2010
    Sijainti
    Turku

Oletus

Hmm, minulla oli juuri tuossa toisessa Barthandelus - taistelussa silleen, että hahmot yksinkertaisesti kuolivat Thanatosian Laughteriin. Ei kai siinä muu auttanut kuin kehittää HP:ta...?

Mutta hei, ei minulla ole valittamista itse taistelumekaniikasta; nautin FF13:n pelaamisesta, vaikka en kovin hyvä missään hienon hienoissa strategioissa olekaan. Koitin juuri eilen Bandersnatch & Jabberwock - taistelua, helppo oli... Katsotaanko onko viimeiset pari bossia yhtä helppoja

Ja itse asiassa, oli minulla yksi kysymyskin: Kehitän hahmoja Archylte Steppellä, siellä missä Behemoth King ja se susi tappelevat. Miten ne saa respawnattua sinne nopeasti, kun itse täytyy aina lähteä talsimaan johonkin ennen kuin tulevat takaisin. Tässäkin topicissa joku jutteli että 45 sekuntis menee yhteen taisteluun ja siirtymisiin?
    Oo, soft...

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Soldsanke Katso viesti
    Hmm, minulla oli juuri tuossa toisessa Barthandelus - taistelussa silleen, että hahmot yksinkertaisesti kuolivat Thanatosian Laughteriin. Ei kai siinä muu auttanut kuin kehittää HP:ta...?

Mutta hei, ei minulla ole valittamista itse taistelumekaniikasta; nautin FF13:n pelaamisesta, vaikka en kovin hyvä missään hienon hienoissa strategioissa olekaan. Koitin juuri eilen Bandersnatch & Jabberwock - taistelua, helppo oli... Katsotaanko onko viimeiset pari bossia yhtä helppoja

Ja itse asiassa, oli minulla yksi kysymyskin: Kehitän hahmoja Archylte Steppellä, siellä missä Behemoth King ja se susi tappelevat. Miten ne saa respawnattua sinne nopeasti, kun itse täytyy aina lähteä talsimaan johonkin ennen kuin tulevat takaisin. Tässäkin topicissa joku jutteli että 45 sekuntis menee yhteen taisteluun ja siirtymisiin?
    Nopein tapa saada ne respawnaamaan on juosta savepointin kohdalle, ehkä mertin pidemmälekin ja kääntyä takaisin. Siihen kuluu yhteensä suunnilleen se 45 sekuntia, mutta se on nopein keino.

YouTube.com/Soigge - FINAL FANTASY XIII & XIII-2 guides for all your needs

Sorcerer MSandt:n avatar
    Liittymispäivä
    4.10.2004
    Sijainti
    Turku
    Ikä
    27

Oletus

Tulipa sitten näin lomalla puhallettua pölyt XBoxista ja päätin aloittaa urakan tuon "saa 5 tähteä jokaisesta missionista" -achievementin saamiseksi. Jatkoin vuoden vanhasta savesta, jossa n. kolmellakymmenellä missionilla oli viiden tähden rating eli matkaa oli noin puolet (missioneitahan on 64, joista olin suorittanut kaikki).

Muutama ennestään pahana pitämäni tyyppi (tupla-Raktavija, Neochu(t)) kaatui yllättävän vähällä vaivalla. Vercingetorix vaati jonkin verran hienosäätöä. Tyyppi kaatui pari kertaa mutta liian alhaisella tähtimäärällä. Lopulta sain ajan puristettua hieman alle kahdeksaan minuuttiin, mikä riitti viiteen tähteen. Pahimmaksi vastukseksi osoittautui Gigantuar. Lukemani perusteella ainoa keino saada viisi tähteä tästä on tuurilla eli saamalla instant stagger ja vielä aikaisessa vaiheessa taistelua. Tästä aiheutui jonkin verran ärsyttävää retryttämistä.

Loput olivatkin sitten aikamoista ajanhukkaa. Hirveää reissaamista edes takaisin muutaman mikkihiiren takia. Pelikellossa oli 92 tuntia kun jatkoin vuoden takaisesta savesta ja urakan loputtua 102 tuntia eli noihin 30:een missioniin meni n. kymmenen tuntia (plus retryttämiset tietty).

Sinänsä hyvä (teko)syy palata takaisin pelin maailmaan, erityisesti nyt kun jatko-osakin on tulossa. Tässä on kyllä ylivoimaisesti sarjan paras taistelusysteemi.
    Redistribution is not ethical; it's theft and destruction. It is simply a means to satisfy the envy of some who seek to harm those who have obtained greater wealth through the satisfaction of the wants of consumers. If we succumb to its siren song, the gravestone will read: "For the want of Bill Gates's money, the world wrought its end." -Jim Fedako

| Duke 3D | | Blog | | Fate Reversal Half-Life -modi

Bomb Cay:n avatar
    Liittymispäivä
    10.7.2008
    Sijainti
    Tampere
    Ikä
    22

Oletus

Ihan uteliaisuudesta kysyn: Missä kohdissa Xbox-versiossa tulee levynvaihdot?

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut MSandt Katso viesti
    Lukemani perusteella ainoa keino saada viisi tähteä tästä on tuurilla eli saamalla instant stagger ja vielä aikaisessa vaiheessa taistelua. Tästä aiheutui jonkin verran ärsyttävää retryttämistä.
    Ei pidä paikkaansa. Tässä on taktiikka, jolla saat satavarmasti viisi tähteä ilman instant staggeria, summonia tai shroudeja Ideana on siis, että Lightning ottaa itseensä kaiken vahingon, jota 10,000 needles aiheuttaa. Lightningin kaikki accessoryt puolustavat sekä Painia että Fogia vastaan (ei toki 100-prosenttisesti, mutta suurimmaksi osaksi). Fang käyttää Saboteurina koko ajan Dazea, koska se on ainoa status, jolle Gigantuar on heikko.

Sazh, eli sinä, heität taistelun alussa Enfire-Haste-Bravery (koska Gigantuar on heikko tulelle), ja sitten vain annat palaa tripla-Blitzillä. Säästyy kummasti vaivaa, kun ei tarvitse kuin koko aikaa olla parantelemassa järkyttävän suuria vahnikoja tai status-efektejä.

http://www.youtube.com/watch?v=1xHBOkEHUas

Niin, ja tässä vielä ääriesimerkki siitä instant stagger -menetelmästä... http://www.youtube.com/watch?v=Y3cVAXPuexA

YouTube.com/Soigge - FINAL FANTASY XIII & XIII-2 guides for all your needs

Oletus mitä nyt?

pelasin pelin läpi, tein kaikki missionit ja hahmot kehitetty loppuun. mitä nyt?miten nuille hahmoille voi saada 99999 energiaa?youtubesta ku kattelee nuita viideoita nii joillain näkyy olevan nuinki paljon energiaa!onko vielä jotain pelattavaa jäljellä?

Halutuin mieskäyttäjä Jubei:n avatar
    Liittymispäivä
    12.9.2003
    Sijainti
    Tampere
    Ikä
    24

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut villegalle82
    mitä nyt?
    pelasin pelin läpi, tein kaikki missionit ja hahmot kehitetty loppuun. mitä nyt?miten nuille hahmoille voi saada 99999 energiaa?youtubesta ku kattelee nuita viideoita nii joillain näkyy olevan nuinki paljon energiaa!onko vielä jotain pelattavaa jäljellä?
    Minusta 99 999 hipaa ei voi saada kusettamatta. Kun olet pelannut pelin kerran lävitse, niin Crysariumiin aukee uusia tasoja, mutta tämän varmasti tiesitkin. (tee seivi loppukuvien jälkeen ja loadaa se) Jos olet pelannut pelin lävitse, hankkinut kaikki pelin esineet, kehittänyt kaikille parhaat aseet maximiin ja mahdollisesti hankkinut kaikki trophyt (ps3), niin peli on siinä kohtaa aika täydellisesti läpäisty.
    Halutuin ja pantavin miittikuningas 10-vuoden ajalta, jonka pitäisi tulla vielä Gm:ksi.

Sorcerer MSandt:n avatar
    Liittymispäivä
    4.10.2004
    Sijainti
    Turku
    Ikä
    27

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut .squinkkeli. Katso viesti
    Ei pidä paikkaansa. Tässä on taktiikka, jolla saat satavarmasti viisi tähteä ilman instant staggeria, summonia tai shroudeja Ideana on siis, että Lightning ottaa itseensä kaiken vahingon, jota 10,000 needles aiheuttaa. Lightningin kaikki accessoryt puolustavat sekä Painia että Fogia vastaan (ei toki 100-prosenttisesti, mutta suurimmaksi osaksi). Fang käyttää Saboteurina koko ajan Dazea, koska se on ainoa status, jolle Gigantuar on heikko.

Sazh, eli sinä, heität taistelun alussa Enfire-Haste-Bravery (koska Gigantuar on heikko tulelle), ja sitten vain annat palaa tripla-Blitzillä. Säästyy kummasti vaivaa, kun ei tarvitse kuin koko aikaa olla parantelemassa järkyttävän suuria vahnikoja tai status-efektejä.

http://www.youtube.com/watch?v=1xHBOkEHUas

Niin, ja tässä vielä ääriesimerkki siitä instant stagger -menetelmästä... http://www.youtube.com/watch?v=Y3cVAXPuexA
    Juu, ongelmani taisi olla juuri tuo heikko puolutus Painia & Fogia vastaan, joten Sentinelin puolustus petti koko ajan. En tainnut vaan jaksaa lähteä tuossa vaiheessa enää upgreidaamaan noita accessoryjä, mikä nyt tuskin olisi ollut suurikaan ongelma, accessoryt kun vaativat loppupeleissä aika vähän.
    Redistribution is not ethical; it's theft and destruction. It is simply a means to satisfy the envy of some who seek to harm those who have obtained greater wealth through the satisfaction of the wants of consumers. If we succumb to its siren song, the gravestone will read: "For the want of Bill Gates's money, the world wrought its end." -Jim Fedako

| Duke 3D | | Blog | | Fate Reversal Half-Life -modi

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Jubei Katso viesti
    Minusta 99 999 hipaa ei voi saada kusettamatta. Kun olet pelannut pelin kerran lävitse, niin Crysariumiin aukee uusia tasoja, mutta tämän varmasti tiesitkin. (tee seivi loppukuvien jälkeen ja loadaa se) Jos olet pelannut pelin lävitse, hankkinut kaikki pelin esineet, kehittänyt kaikille parhaat aseet maximiin ja mahdollisesti hankkinut kaikki trophyt (ps3), niin peli on siinä kohtaa aika täydellisesti läpäisty.
    juu näin olen tehnyt.parista missionista uupuu vielä se 5 tähteä ja pari trophyä puuttuu.mitkä aseet parhaat alkaa kehitteleen?oon pelannu fang jolla kains lance tappiin asti kehitetty, sazh jolla altairs pitäs vielä saada ainaski yks trapezohedron, mutta tuntuu olevan niin perkeetin tiukasa.ja sit lightning jolla omega weapon loppuun asti kehitetty!oishan tuo mukava tietää mitkä aseet ois näille kolmelle ne parhaaat lähtä kehitteleen.mutta tosin alkaa käydä vähä tylsäksi tää peli ku ei saa nuita hahmoja enää kehitettyä.

Oletus pääsy takaisin maailman kartalle?

Eli miten pääsee takaisin maailman kartalle, kun olen pelin jo kerran pelannut läpi.
    Entä onko jossain jotain ohjetta miten saa lionheart aseen?

+ Vastaa ketjuun

Kirjoitussäännöt

• Et voi aloittaa uusia ketjuja
  • Et voi kirjoittaa vastauksia
  • Et voi lisätä liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi
  • BB-koodi on käytössä
  • Hymiöt ovat käytössä
  • [IMG] koodi on käytössä
  • HTML-koodi on poissa käytöstä