Sivu 1 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Näkyvissä tulokset 1 - 15. Tuloksia yhteensä 17.

Ketju: FFfiniläisten suhdekaavio

Kraut-sama Jackal von ÖRF:n avatar
    Liittymispäivä
    26.5.2001
    Sijainti
    Helsinki
    Ikä
    33

Oletus FFfiniläisten suhdekaavio

Oletko löytänyt FFfinin kautta itsellesi parisuhteen? Ilmoita tässä ketjussa suhteen alkamisvuosi ja molempien osapuolten nimimerkki ja sukupuoli, niin kasaamme niistä suhdekartan FFfinin uusien deittifoorumien mainoskampanjaa varten, kuten etusivun uutisissa mainittiin. Jos sinulla on ollut useita suhteita, niin ilmoita kaikki. Suhteen jatkuminen tai päättymisvuosi voi myös olla hyvä ilmoittaa, mutta se ei ole pakollista.

Jos joku pari on päässyt sormusten vaihtamiseen asti, niin kertokaa myös siitä, niin saamme kerättyä kärkilistoja: ensimmäinen FFfin-parin kihlaus, ensimmäiset häät, ensimmäinen FFfin-lapsi jne. Vain sellaiset parit lasketaan, jotka ovat löytäneet toisensa FFfinin kautta (siis ei niitä, jotka ovat vetäneet parinsa jälkikäteen FFfiniin), mutta jos haluatte, niin voitte ilmoittaa myös epäpuhtaista suhteistanne tähän ketjuun, kunhan vain mainitsette viestissänne siitä.

Yritimme aiemmin saada suhdekarttaa kasattua kaikessa hiljaisuudessa 1.4. mennessä, niin että mainoskampanja olisi voinut räjäyttää tajunnan ja alkaa jo 1.4., mutta emme onnistuneet tavoittamaan ajoissa riittävän monta finiläisparia. Mutta menee tämä näinkin.
    Viimeksi muokannut Jackal von ÖRF : 1.4.2010 klo 0:52:14

Witty & Vigorous Jesh:n avatar
    Liittymispäivä
    1.11.2004
    Sijainti
    Malmö
    Ikä
    18

Oletus

Minulla ja memolla on ollut salasuhde kolmen vuoden ajan ja mukana on toki ollut kaikkia niitä alamäkiä ja ylämäkiä mitä vakavaan suhteeseen kuuluu. Nyt ensimmäisen lapsen synnyttyä (nimihän on Homo-Petteri kun oli kerta tyttö) ollaan vihdoin kuitenkin päästy tulokseen siitä mitä tältä kaikelta halutaan. Puhuttiin viime yönä vihdoin vakavasti kihlautumisestakin, mutta itse en silleen ajatukselle erityisemmin lämmennyt kun on noita ajatustason ongelmia sellaista sitoutumista vastaan.

... tosin jokuhan voisi huomauttaa, että nyt kun eka lapsi on jo syntynyt, niin ollaanhan tässä aika tiiviisti sidottu yhteen.

FFfininhän ansiosta tässä kuitenkin ollaan yhdessä, vaikka kahden vuoden seurustelun jälkeen tajusimmekin olevamme sukua.

Minulla on myös ollut ajoittaisia seksisuhteita viiden eri foorumilaisen kanssa (en paljasta nimiä heidän toivomuksestaan, arvailkaa vain ihan rauhassa), mutta ei niistä enempää, että puolisolleni ei tulisi paha mieli. Menneet ovat menneitä.
    Viimeksi muokannut Jesh : 1.4.2010 klo 1:01:51

Faca na caveira, nada na carteira. Kosmetiikkamies:n avatar
    Liittymispäivä
    9.1.2003
    Sijainti
    Favela
    Ikä
    30

Oletus

Minä ja JF: 10/2009 - 11/2009.

Jätin sen koska sillä oli niin onneton varustus, se tosin elää luulossa että omistaa jonkun Hulk-peniksen.
    Homem com farda preta entra na favela para matar, nunca entra para morrer.

perverssionisti i<3yaoi:n avatar
    Liittymispäivä
    4.10.2005
    Sijainti
    Helsinki
    Ikä
    27

Oletus

Minulla on ollut jo pitkään suhde tässä listassa näkyviin henkilöihin. Pisimpään salasuhteeni ovat jatkuneet heidän kanssaan: TidusonIHQ92, Goku96, YunaFor4va ja RinoaOnQma. Menemme kesällä salaa naimisiin seiskassa. Elviksen vihkimänä.
    Viimeksi muokannut i<3yaoi : 1.4.2010 klo 1:14:08
    Oletteko kuulleet Herrastamme ja Kuninkaastamme Naskalista?

DINH The_Sipi:n avatar
    Liittymispäivä
    20.10.2002
    Sijainti
    Setakunta
    Ikä
    33
    Blogimerkinnät
    24

Oletus

Tästä ei olla vissiin aiemmin puhuttu, mutta Eetun ja Mjölnirin suhde päättyi tuosta jokunen vuosi sitten, kun Eetu rupesi väkivaltaiseksi, joten Mjölnir tuli luokseni turvaan. No, minä tietenkin lohdutin Mjölniriä ihan viattomin aikein ja keskustelumme ensimmäisenä yönä oli jotain aivan sanoinkuvaamatonta. Ikävä kyllä Mjölnir selvästi piti keskusteluamme jonain enempänä kuin se mielestäni olikaan ja sen jälkeen en ole Mjölniristä irti päässyt. Mjölnir on narsistinen paska, joka tietää, että olen liian kiltti hakeakseni lähestymiskieltoa, joten nyt aika tarkalleen kolmen vuoden ajan Mjölnir on ollut jatkuvasti perseessäni kiinni.

Ignis solus Kreifi:n avatar
    Liittymispäivä
    13.8.2001
    Sijainti
    Taivaallinen Paratiisi
    Ikä
    35
    Blogimerkinnät
    2

Oletus

<- Kaalin torjuma since 2001.

Mutta minä en lannistu, vielä hän oppii rakastamaan minua... vielä...
    "Mmmwhmmwhhm..."

Dr. Mario Sunnu:n avatar
    Liittymispäivä
    10.8.2004
    Sijainti
    Tammerfors
    Blogimerkinnät
    4

Oletus

Jo on oikein, että tämä foorumi tunnistaa todellisen karvansa. Itsehän löysin kokonaan kadonneen perheeni tältä foorumilta. En tiennyt aiemmin olleeni adoptoitu, mutta sekin salaisuus paljastui vuosien kirjoittelun jälkeen. Liekö sattumaa vaiko ei, että biologiset vanhempani ovat myös tämän foorumin jäseniä.

Kiitos Hayzel upeasta setistä! <3

Oletus

Itse olen kaikkien teidän tytär ja Suomen kruununprinsessa. Saan teiltä kaikilta ihan sika kovia perintöjä ja jalokiviä. Puoli vatlakuntaakin olis ihan jees. On juoruttu, että minulla olisi salasuhde Ruotsin prinssiin, joka käyttää Finillä salanimeä Naxali. Asia ei kuitenkaan ole näin. Nautitte suosiotani.
    Ninni Kaunein III
    Viimeksi muokannut jousia : 1.4.2010 klo 7:53:33 Syy: Maat kirjoitetaan isolla, eikä tämä ylioppilas sitä osaa.

Oletus

Olen onneton parisuhteissa. Siksi minulla onkin lukuisia seksisuhteita foorumin kauniimman sukupuolen edustajien kanssa. Ikävä kyllä kukaan heistä ei vielä tiedä sitä.

Jos joku haluaa olla toistaiseksi adoptoimattomien lasteni yksinhuoltajaäiti, lisää voi kysellä yksityisviesteillä.
    "I'm gonna beat you like a red-headed stepchild!"

~<ó/ MKUP:n avatar
    Liittymispäivä
    30.8.2004
    Sijainti
    HKI
    Ikä
    26
    Blogimerkinnät
    3

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Jesh Katso viesti
    Minulla ja memolla on ollut salasuhde kolmen vuoden ajan
    Monenko kanssa memo nyt oikein hommailee? Luulin olevani ainoa.
    ~
    There is no such thing as a coincidence in this world,
    there is only the inevitable.
    ~

The Glorious Strategist Lord JF:n avatar
    Liittymispäivä
    21.4.2005
    Sijainti
    Edo-jō
    Ikä
    28

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Kosmetiikkamies Katso viesti
    Minä ja JF: 10/2009 - 11/2009.

Jätin sen koska sillä oli niin onneton varustus, se tosin elää luulossa että omistaa jonkun Hulk-peniksen.
    Minä jätin Arin kun se on patologinen valehtelija. Nyt tyydyn panemaan hattuani.
    "It is because people's minds are not logical and enlightened that the Empire is in disorder. If the country is not properly ruled there will be no end to rebellions. And if anyone wishes to get the knowledge of how to rule it properly he will only find it in books. That is why the publication of books is the beginning of beneficent rule."

... Naskali:n avatar
    Liittymispäivä
    24.11.2005
    Ikä
    19
    Blogimerkinnät
    29

Oletus

Kerran kun itkin kadulla polvillani, tuli Kreifi paikalle, autoi minut takaisin jaloilleni ja lohdutti, "Kaikki on hyvin, ei mitään hätää". Hän antoi minun itkeä rintaansa vasten, kunnes itkun tilalle alkoi tulla varovainen hymy. "Voitko jo varmasti paremmin" hän kysyi ja nyökkäsin. Hän käveli kohti laskevaa aurinkoa ja jäin katsomaan perään. Suhdetta välillämme ei siis ole, Kreifin suuresta sydämestä kun riittää rakkautta tasapuolisesti kaikille, eikä sitoutuminen onnistu. Mutta salaa öisin katson kuuta ja näen siinä loistavan Kreifin kasvot.

Ignis solus Kreifi:n avatar
    Liittymispäivä
    13.8.2001
    Sijainti
    Taivaallinen Paratiisi
    Ikä
    35
    Blogimerkinnät
    2

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut NaXali Katso viesti
    Kerran kun itkin kadulla polvillani, tuli Kreifi paikalle, autoi minut takaisin jaloilleni ja lohdutti, "Kaikki on hyvin, ei mitään hätää". Hän antoi minun itkeä rintaansa vasten, kunnes itkun tilalle alkoi tulla varovainen hymy. "Voitko jo varmasti paremmin" hän kysyi ja nyökkäsin. Hän käveli kohti laskevaa aurinkoa ja jäin katsomaan perään. Suhdetta välillämme ei siis ole, Kreifin suuresta sydämestä kun riittää rakkautta tasapuolisesti kaikille, eikä sitoutuminen onnistu. Mutta salaa öisin katson kuuta ja näen siinä loistavan Kreifin kasvot.
    Aww. Toi oli kaunista.
    "Mmmwhmmwhhm..."

Black Stone Ze Shoopuf:n avatar
    Liittymispäivä
    21.7.2003
    Sijainti
    707
    Ikä
    27

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Dorian Katso viesti
    Monenko kanssa memo nyt oikein hommailee? Luulin olevani ainoa.
    ....

Wait, what? Saatanan paskiaiset, ette kuule miun miestä varasta! Memo on tällä hetkellä sidottuna MINUN sänkyyn ja siellä se pysyy elämänsä loppuun saakka! Tai sitten lukitsen sen vintille.

Outti on lonkero Outraider:n avatar
    Liittymispäivä
    11.11.2002
    Sijainti
    Nääsville
    Ikä
    30

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Ze Shoopuf Katso viesti
    ....

Wait, what? Saatanan paskiaiset, ette kuule miun miestä varasta! Memo on tällä hetkellä sidottuna MINUN sänkyyn ja siellä se pysyy elämänsä loppuun saakka! Tai sitten lukitsen sen vintille.
    Mutta mehän sovittiin jo -05 että et tunkisi tänne enää lisää väkeä. Olen nyt hyvin loukkaantunut.
    Nyt myös internetissä.

Kirjoitussäännöt

• Et voi aloittaa uusia ketjuja
  • Et voi kirjoittaa vastauksia
  • Et voi lisätä liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi
  •  
  • BB-koodi on käytössä
  • Hymiöt ovat käytössä
  • [IMG] koodi on käytössä
  • [VIDEO] code is käytössä
  • HTML-koodi on poissa käytöstä