Mutta miksi kukaan haluaisi jakaa jotain foorumeilta löytämäänsä facebookkiin? Sen sijaan tuolta pääsivuilta jonkun peliartikkelin jakamisen ymmärrän hyvinkin. "Elina Esimerkki tykkää "mitä kuuluu?"-ketjusta" ei vaan oikein vakuuta. Ei sillä, että tuo ominaisuus hirveästi aiheuttaisi haittaa, mutta näyttää typerältä ja sen lisäksi tuo mieleen jotkut iltalehden lööpit tai vastaavat systeemit.
Ei oikeen mielestäni sovi foorumeille, varsinkaan sellaisille, jonka postauksista jotain 98% on samaa kuin facebookistakin tutut tilapäivitykset. Toisaalta, noista blogeista "tykkäämisen" ymmärtäisi, mutta siihenkin tarkoitukseen voisi ko. blogin linkata tai vaihtoehtoisesti antaa sitä ratingia, mitä ilmeisesti voi antaa. Ei kai sitä tarvitse koko internet-elämäänsä yhdistaa johonkin facebookkiin?
Kokeillaan ainakin jonkin aikaa, että mitä ihmiset pitävät tuosta. Joku voisi vaikka viikon tai parin päästä tehdä pollin siitä, että pidetäänkö se vai ei - ja onko sitä ylipäätään käytetty. Helppohan se on poistaa koska vain. Itselläni ei ole asiasta vielä vakaata mielipidettä.
Btw.. Jos sivun asetukset on silleen että uusin postaus näkyy ensin.
Ei näy tuota facebook juttua.. cool isn't it?
CLICK HERE
Also: Periaattessa facebook juttu ei minua suuresti vaivaa, mutta kaipa se vähän ruinaa Fffinin "pyhyyttä." Minun asetuksilla en sitä edes näe, mutta jotkut oldfagit saattaa tästä närkästyä enemmänkin. Itse kannatan sen pois ottamista.
Haters will hate ja silleen. Kuhan vaan sanon.
Viimeksi muokannut Para5ite : 19.7.2010 klo 1:42:55
Polli on tehty. Vastausaikaa viikko.
Messenger, ICQ jne. viestintäohjelmien logot profiiliosuudessa näkyvät aika rumasti.
Kyllä tähän uuteen ulkoasuun oon nyt tottunut. Hieman kuitenkin askarruttaa värien käyttö, eli kuinka moni loppupeleissä sitä vaaleaa ulkoasuversiota käyttää ja muuttuuko siinä viestien tekstien väri automaattisesti vaalealle pohjalle sopivaksi jos käyttää viesteissään värikoodia? Vai täytyykö minun luopua väreistä ottaakseni vaalean ulkoasun käyttäjät huomioon :I? Itse tosiaan suosin tätä tuttua ja turvallista harmaata, jonka päällä hillitysti käytetyt värit näyttää hyviltä.
Lisäksi värikoodit tässä viestieditorissa eivät toimi, toi länttää ne seuraavaan muotoon: [COLOR=rgb"(255, 140, 0)"][/COLOR] vaikka normaalistihan se olis tyyliin [color=blaa23*][/color].
Jos vakioviesti lootaan kun laittaa haluamansa värikoodin, ei sekään sitten kuitenkaan käytännössä tule kun viestiä kirjottaa.
Ma haluun väriä elämään tai ainakin niiden käytön helpommaksi!
Viestiketjujen (ja foorumin yleensä) molemmille laidoille jäävät tyhjät, mustat surureunat ovat muuten aika massiiviset, kun käyttää tällaista 9-tuumaisella näytöllä varustettua miniläppäriä nettikoneena. Pönttökoneessani kun ei satu talouden ainoaa Internet-yhteyttä edustava mokkula toimimaan.
Vikaa on toki minussakin, kun en ole jaksanut liiemmin etsiskellä syitä ja seurauksia tuohon visaiseen pulmaani. Silkka ruoska koko kone, pitäisi kai asentaa Windos uudestaan. Tai Linux.
WAR IS PEACE
FREEDOM IS SLAVERY
IGNORANCE IS STRENGTH
BIG BROTHER IS WATCHING YOU
"The only way to deal with an unfree world is to become so absolutely free that your very existence is an act of rebellion."
Albert Camus
Killing under the cloak of war is no different than murder. - Einstein
MOy. Olen yhtä ymmälläni kuin Pinchikin.
Oletusviesti-kentän koodit eivät toimi. Onkohan se jäänyt epähuomiossa aktivoimatta tai jotain? Kunhan kummastelen.
tv. Kaivan nykyisin vanhoista viesteistä värini, välillä sorrun perus Plumin käyttöön joka on pistävän pinkki eikä yhtään minua.
Hukka tykkää.
En ole pitkiin aikoihin täällä vieraillutkaan ja olin positiivisesti yllättynyt, kun ulkoasu olikin yhtäkkiä näinkin näppärän näköinen. Ongelmia ei ole ainakaan vielä ilmentynyt, joten en valita. Logo on muuten jees.
(Tai no yksi ongelma olisi, mutta en tiedä johtuuko se tästä foorumista vai työpaikan kakkakoneista; foorumi nakkaa minut välillä pihalle. Pari kertaa kävi niin, että kun luin jotakin ketjua, olinkin yhtäkkiä kirjautuneena ulos. :o )
"I'm gonna beat you like a red-headed stepchild!"