+ Vastaa ketjuun
Sivu 2 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen
Näkyvissä tulokset 16 - 30. Tuloksia yhteensä 32.

Ketju: Foorumin uusi lookki

Moogle psaijai:n avatar
    Liittymispäivä
    6.11.2001
    Sijainti
    Helsinki
    Ikä
    26
    Blogimerkinnät
    5

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Lacrima Katso viesti
    Kuinkas ollakaan, myös FFfinillä on nykyään Facebookin "Like"/"Tykkää"-toiminto.
    Huomasin tänään saman...ei edes fini säästy facebookin mahdilta.

Warrior Telac:n avatar
    Liittymispäivä
    27.5.2004
    Sijainti
    Helsinki
    Ikä
    19
    Blogimerkinnät
    1

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut psaijai Katso viesti
    Huomasin tänään saman...ei edes fini säästy facebookin mahdilta.
    Flskjaflkdfkdfjsdfwelkmf. . Ihan kuin minua ei olisi ollut jo riittävän helppo löytää täältä. Kuitenkin FB pitää jotain tietokantoja ja ILLUMINATI NWO SALALIITTO KUU ONKIN OIKEASTI PINKKI!

Kai tohonkin tottuu, ilmankin olisi mielestäni pärjännyt.

Red face

Lainaus Alunperin kirjoittanut Patu Katso viesti
    Flskjaflkdfkdfjsdfwelkmf. . Ihan kuin minua ei olisi ollut jo riittävän helppo löytää täältä. Kuitenkin FB pitää jotain tietokantoja ja ILLUMINATI NWO SALALIITTO KUU ONKIN OIKEASTI PINKKI!

Kai tohonkin tottuu, ilmankin olisi mielestäni pärjännyt.
    Ei sitä oo pakko painaa. Eihän se linkity facebookiin jos et klikkaa sitä "tykkää"-nappulaa?

Liittymispäivä
    27.5.2004
    Sijainti
    Helsinki
    Ikä
    19
    Blogimerkinnät
    1

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Tezzy Katso viesti
    Ei sitä oo pakko painaa. Eihän se linkity facebookiin jos et klikkaa sitä "tykkää"-nappulaa?
    Mutta miksi kukaan haluaisi jakaa jotain foorumeilta löytämäänsä facebookkiin? Sen sijaan tuolta pääsivuilta jonkun peliartikkelin jakamisen ymmärrän hyvinkin. "Elina Esimerkki tykkää "mitä kuuluu?"-ketjusta" ei vaan oikein vakuuta. Ei sillä, että tuo ominaisuus hirveästi aiheuttaisi haittaa, mutta näyttää typerältä ja sen lisäksi tuo mieleen jotkut iltalehden lööpit tai vastaavat systeemit.

Ei oikeen mielestäni sovi foorumeille, varsinkaan sellaisille, jonka postauksista jotain 98% on samaa kuin facebookistakin tutut tilapäivitykset. Toisaalta, noista blogeista "tykkäämisen" ymmärtäisi, mutta siihenkin tarkoitukseen voisi ko. blogin linkata tai vaihtoehtoisesti antaa sitä ratingia, mitä ilmeisesti voi antaa. Ei kai sitä tarvitse koko internet-elämäänsä yhdistaa johonkin facebookkiin?

Kraut-sama Jackal von ÖRF:n avatar
    Liittymispäivä
    26.5.2001
    Sijainti
    Helsinki
    Ikä
    28

Oletus

Kokeillaan ainakin jonkin aikaa, että mitä ihmiset pitävät tuosta. Joku voisi vaikka viikon tai parin päästä tehdä pollin siitä, että pidetäänkö se vai ei - ja onko sitä ylipäätään käytetty. Helppohan se on poistaa koska vain. Itselläni ei ole asiasta vielä vakaata mielipidettä.

Warrior Para5ite:n avatar
    Liittymispäivä
    29.5.2006
    Sijainti
    S.lin
    Ikä
    20
    Blogimerkinnät
    22

Oletus

Btw.. Jos sivun asetukset on silleen että uusin postaus näkyy ensin.
    Ei näy tuota facebook juttua.. cool isn't it?
    CLICK HERE

Also: Periaattessa facebook juttu ei minua suuresti vaivaa, mutta kaipa se vähän ruinaa Fffinin "pyhyyttä." Minun asetuksilla en sitä edes näe, mutta jotkut oldfagit saattaa tästä närkästyä enemmänkin. Itse kannatan sen pois ottamista.
    Haters will hate ja silleen. Kuhan vaan sanon.
    Viimeksi muokannut Para5ite : 19.7.2010 klo 1:42:55

Liittymispäivä
    27.5.2004
    Sijainti
    Helsinki
    Ikä
    19
    Blogimerkinnät
    1

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Jackal von ÖRF Katso viesti
    Kokeillaan ainakin jonkin aikaa, että mitä ihmiset pitävät tuosta. Joku voisi vaikka viikon tai parin päästä tehdä pollin siitä, että pidetäänkö se vai ei - ja onko sitä ylipäätään käytetty. Helppohan se on poistaa koska vain. Itselläni ei ole asiasta vielä vakaata mielipidettä.
    Onko tuota ominaisuutta nyt käytetty kertaakaan?

Jos joku vaikutusvaltainen henkilö vain jaksaisi, sen pollin voisi tehdä mielestäni nyt.

Liittymispäivä
    26.5.2001
    Sijainti
    Helsinki
    Ikä
    28

Oletus

Polli on tehty. Vastausaikaa viikko.

Veritas Riku:n avatar
    Liittymispäivä
    9.10.2003
    Sijainti
    Tre
    Ikä
    25

Oletus

Messenger, ICQ jne. viestintäohjelmien logot profiiliosuudessa näkyvät aika rumasti.

Moogle Pinchi:n avatar
    Liittymispäivä
    8.11.2001
    Sijainti
    Turku
    Blogimerkinnät
    6

Oletus

Kyllä tähän uuteen ulkoasuun oon nyt tottunut. Hieman kuitenkin askarruttaa värien käyttö, eli kuinka moni loppupeleissä sitä vaaleaa ulkoasuversiota käyttää ja muuttuuko siinä viestien tekstien väri automaattisesti vaalealle pohjalle sopivaksi jos käyttää viesteissään värikoodia? Vai täytyykö minun luopua väreistä ottaakseni vaalean ulkoasun käyttäjät huomioon :I? Itse tosiaan suosin tätä tuttua ja turvallista harmaata, jonka päällä hillitysti käytetyt värit näyttää hyviltä.

Lisäksi värikoodit tässä viestieditorissa eivät toimi, toi länttää ne seuraavaan muotoon: [COLOR=rgb"(255, 140, 0)"][/COLOR] vaikka normaalistihan se olis tyyliin [color=blaa23*][/color].

Jos vakioviesti lootaan kun laittaa haluamansa värikoodin, ei sekään sitten kuitenkaan käytännössä tule kun viestiä kirjottaa.

Ma haluun väriä elämään tai ainakin niiden käytön helpommaksi!

. David A. Mage:n avatar
    Liittymispäivä
    20.10.2001
    Sijainti
    Lappeenranta
    Ikä
    24

Oletus

Viestiketjujen (ja foorumin yleensä) molemmille laidoille jäävät tyhjät, mustat surureunat ovat muuten aika massiiviset, kun käyttää tällaista 9-tuumaisella näytöllä varustettua miniläppäriä nettikoneena. Pönttökoneessani kun ei satu talouden ainoaa Internet-yhteyttä edustava mokkula toimimaan.

Vikaa on toki minussakin, kun en ole jaksanut liiemmin etsiskellä syitä ja seurauksia tuohon visaiseen pulmaani. Silkka ruoska koko kone, pitäisi kai asentaa Windos uudestaan. Tai Linux.

Kävelevä Jukeboksi Lacrima:n avatar
    Liittymispäivä
    17.1.2005
    Sijainti
    Tammerforsia

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut David A. Mage Katso viesti
    Viestiketjujen (ja foorumin yleensä) molemmille laidoille jäävät tyhjät, mustat surureunat ovat muuten aika massiiviset, kun käyttää tällaista 9-tuumaisella näytöllä varustettua miniläppäriä nettikoneena. Pönttökoneessani kun ei satu talouden ainoaa Internet-yhteyttä edustava mokkula toimimaan.
    Mulla on kanssa ollut tää ongelma Operalla koko uuden lookin olemassaolon ajan. Ongelma poistuu mulla kyllä, kun vaihtaa Firefoxiin (en oo muilla selaimilla kokeillut).

WAR IS PEACE
    FREEDOM IS SLAVERY
    IGNORANCE IS STRENGTH
    BIG BROTHER IS WATCHING YOU
    "The only way to deal with an unfree world is to become so absolutely free that your very existence is an act of rebellion."
    Albert Camus

Killing under the cloak of war is no different than murder. - Einstein

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Pinchi Katso viesti
    Lisäksi värikoodit tässä viestieditorissa eivät toimi, toi länttää ne seuraavaan muotoon: [COLOR=rgb"(255, 140, 0)"][/COLOR] vaikka normaalistihan se olis tyyliin [color=blaa23*][/color].

Jos vakioviesti lootaan kun laittaa haluamansa värikoodin, ei sekään sitten kuitenkaan käytännössä tule kun viestiä kirjottaa.

Ma haluun väriä elämään tai ainakin niiden käytön helpommaksi!
    MOy. Olen yhtä ymmälläni kuin Pinchikin.

Oletusviesti-kentän koodit eivät toimi. Onkohan se jäänyt epähuomiossa aktivoimatta tai jotain? Kunhan kummastelen.

tv. Kaivan nykyisin vanhoista viesteistä värini, välillä sorrun perus Plumin käyttöön joka on pistävän pinkki eikä yhtään minua.

I wonder if you have the same dreams too.

originalheteroes.com

Oletus

Hukka tykkää.

En ole pitkiin aikoihin täällä vieraillutkaan ja olin positiivisesti yllättynyt, kun ulkoasu olikin yhtäkkiä näinkin näppärän näköinen. Ongelmia ei ole ainakaan vielä ilmentynyt, joten en valita. Logo on muuten jees.

(Tai no yksi ongelma olisi, mutta en tiedä johtuuko se tästä foorumista vai työpaikan kakkakoneista; foorumi nakkaa minut välillä pihalle. Pari kertaa kävi niin, että kun luin jotakin ketjua, olinkin yhtäkkiä kirjautuneena ulos. :o )
    "I'm gonna beat you like a red-headed stepchild!"

Liittymispäivä
    26.5.2001
    Sijainti
    Helsinki
    Ikä
    28

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut LizzieFox Katso viesti
    Oletusviesti-kentän koodit eivät toimi. Onkohan se jäänyt epähuomiossa aktivoimatta tai jotain? Kunhan kummastelen.
    Ilmeisesti tuo modaus unohtui tehdä foorumipäivityksen yhteydessä. Päivitän foorumeja joka tapauksessa lähipäivinä (vB:hen on tullut bugipäivitys), joten laitetaan samalla kertaa nuo oletusviestit toimimaan.

+ Vastaa ketjuun

Kirjoitussäännöt

• Et voi aloittaa uusia ketjuja
  • Et voi kirjoittaa vastauksia
  • Et voi lisätä liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi
  • BB-koodi on käytössä
  • Hymiöt ovat käytössä
  • [IMG] koodi on käytössä
  • HTML-koodi on poissa käytöstä