+ Vastaa ketjuun
Sivu 1 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Näkyvissä tulokset 1 - 15. Tuloksia yhteensä 21.

Ketju: Arvokkaimmat pelinne?

Soldier mazzeneko:n avatar
    Liittymispäivä
    11.11.2001
    Sijainti
    Minas Tirith (huh)
    Ikä
    30

Oletus Arvokkaimmat pelinne?

Enpä vielä huomannut tälläistä ketjua missään, joten kysynpä porukalta, että mitkä ovat arvokkaimmat pelinne mitkä omistatte?

Listaan itse muutaman.

Megaman X3, SNES pohjoismaajulkaisu. Erittäin haluttu ja viimeisimpien SNES pelien joukossa mitä julkaistiin. PAL pohjoismaajulkaisut menevät melkein triplahinnalla USA-versioihin nähden. USA versio menee n. $50-70 Ebayssa. PAL versioita en nähnyt edes siellä myynnissä. Joku tyyppi oli amerikkalaisfoorumeilla ostamassa tätä pohjoismaaversiota ~$500 hintaan ilman mitään kansia yms. En tiedä oliko se vitsi vai mikä mutta jos tuohon hintaan menee sielläpäin niin tämä on kai sitten kallein omistamani peli.

Zelda III, Link to the Past, SNES pohjoismaajulkaisu. Mukana kaikki kartat, ohjekirjat sekä muu härpäke. Menee hyvään hintaan.

Secret of Mana, SNES pohjoismaajulkaisu. Myös nykyään haluttu keräilypeli. Menee täydellisenä helposti lähelle 100e. Itse hävitin kannet jonnekin muinoin ;_;

Super Castlevania IV, SNES pohjoismaajulkaisu. Haluttu peli keräilijöiden hyllyntäytteeksi. Menee ilman kansia ja muita härpäkkeitä 30e+

The Adventures of Alundra, PS1 pohjoismaajulkaisu. Tätä nykyää aika harvinainen.

Silent Hill, PS1 pohjoismaajulkaisu. Myös näkee vähemmän myynnissä näinä päivinä. Haluttu peli.

Castlevania Chronicles, PS1 pohjoismaajulkaisu. Todella harvinainen Castlevania-peli. PAL versiot menevät +40e

Hyvä asua pohjoismaissa kun pelit tuppaa olemaan keräilijöiden arvostuksessa niiden pienemmän "painoerän" vuoksi.
    - hopsan

Bite Bug Jay:n avatar
    Liittymispäivä
    18.12.2009
    Sijainti
    Suomi
    Ikä
    19

Oletus

Ei tällä hetkellä hirveästi ole pelejä hyllyssä. Taitaa noin 20 kpl olla, mutta enköhän saa jonkinlaisen listan aikaiseksi.

Tekken 3
    Tätä helmeä pelailin aina penskana ja täytyy sanoa, että tämä on sarjan paras osa, sekä paras taistelupeli mitä on koskaan tehty.

Tomb Raider: Anniversary
    Alkuperäistä joskus olen pelannut, mutta tässä oli kaikki vielä parempaa kuin siinä. Kerrankin näkee alkuperäistä paremmin tehdyn remaken.

Final Fantasy VII
    Tämän pelasin vasta viikko sitten läpi (Kyllä ensimmäistä kertaa!). Vaikka olen joskus seiskaa karttanut grafiikan takia, niin olin aivan koukussa ensimmäisten pelituntien jälkeen ja sitten tarina ja maailma veivät mukaansa. Ja Sephiroth pitää vielä mainita, siinä on kaikkien aikojen paras pahis mitä on missään nähty, piste. Ehkäpä kaikkien aikojen paras peli!

Moogle Juripa:n avatar
    Liittymispäivä
    12.10.2003
    Sijainti
    Helsinki
    Ikä
    24

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Jay Katso viesti
    Tomb Raider: Anniversary
    Alkuperäistä joskus olen pelannut, mutta tässä oli kaikki vielä parempaa kuin siinä. Kerrankin näkee alkuperäistä paremmin tehdyn remaken.
    (öhöm...Resident Evil Cubelle...öhöm).
    Woot! Anniversary ei yllä alkuperäisen tasolle oikeastaan millään tavalla. Anniversary oli täynnä seinillä hyppimistä ja muutenkin peli oli paljon helpompi kuin alkuperäinen. Ja T-Rexin pomotaistelu oli ryssitty Anniversaryssa pahemman kerran. Mutta mielipiteensä kullakin.

Minulla ei pahemmin mitään arvokkaita keräilypelejä ole. Paitsi olen lukenut, että iohmiset maksaisivat GC:n Zeldan Collector's Editionista jonkun verran. Samoin myös Metal Gear Solid Twin Snakesista. Omistan siis nämä molemmat

Mutta jos tässä puhutaan kalleimmista peleistä, niin kyllähän niitäkin löytyy.

Fable 2:sta ja Uncharted Among Thievesistä tuli aikoinaan maksettua mansikoista. Kyllä kirpaisi se 69.95 euron hintalappu. Kiitos näiden, minusta on alkanut tulla erittäin pihi pelien oston suhteen. Viimeisimmät kalliit ostokset olivat Zeldan Twilight Princess sekä Pokémon SoulSilver joista lompakko keveni 60 eurolla. Zelda lähti Wiin kanssa samaa matkaa, ja eipä ostos edes kaduttanut. Toisin kuin Pokémonissa jota en yksinkertaisesti jaksa pelata enää. Ehkä raaskin luopua tuosta heti kun Black ja White ilmestyy.

Bomb Cay:n avatar
    Liittymispäivä
    10.7.2008
    Sijainti
    Tampere
    Ikä
    22

Oletus

Eipä taida omasta hyllystäni löytyä kuin Final Fantasy VII ja Final Fantasy VIII. Jälkimmäistä voi pelata vain ensimmäisen levyn verran, kun kumpikaan pleikkari, ei kakkonen eikä kolmonen, tunnista kakkoslevyä kakkoslevyksi. Seiskan olen pelannut lähes kokonaan, vain extrabossit ja Sephiroth pitäisi käydä listimässä. Hommaan ei tosin ole ollut suurta mielenkiintoa tähän asti, joten saa nähdä milloin tuo tapahtuu.

FISH SMELLING FISHY Wompatti:n avatar
    Liittymispäivä
    26.5.2001
    Sijainti
    Tw@
    Ikä
    27

Oletus

Oliko tässä ketjussa nyt ideana listata parhaimpia/lempipelejään vai niitä, joilla on jotain suurempaa rahallista arvoa?
    FFfin, riivaajahenkien kytöpesä.
    "Punch Out ei perustu mihinkään Rocky-filmiin, vaan se on täysin omin päin suunniteltu nyrkkeilypeli."
    "Valmiin koodin kopiointi - Miksi vitussa ostaa pyörä kun sen voi varastaa."

Liittymispäivä
    11.11.2001
    Sijainti
    Minas Tirith (huh)
    Ikä
    30

Oletus

Ajattelin jos puhuttaisiin rahallisesta arvosta näin keräilijöiden silmistä katsottuna :p
    - hopsan

Elite Soldier Yoona:n avatar
    Liittymispäivä
    5.4.2008
    Ikä
    24

Oletus

Mä en ole ihan varma mitkä noista vanhemmista SNES tai PS1 peleistä saattaisi olla arvokkaita. Löytyy Zeldaa, Megamania, alkuperäispainokset Final Fantasyista jne. Listaan muutamia millä olettaisin olevan jotain arvoa. Kertokaa jos tiedätte enemmän (:

Megaman 7 SNES

Megaman X2 SNES, tästä en ole ihan varma oliko minun vai kaverin peli. Pitää joskus kaivautua komeron pohjalle katsomaan onko se siellä.

Legend of Zelda: A Link to the Past SNES

Legend of Dragoon PS1

Star Ocean: The Second Story PS1

Pleikkarin puolelta multa ei taida mitään kovin arvokasta löytyä. Ellei nuo muutamat rpg:t, FF jne. pelit ole jonkin arvoisia?

~former runei~

Liittymispäivä
    11.11.2001
    Sijainti
    Minas Tirith (huh)
    Ikä
    30

Oletus

Megaman 7 näyttäis olevan $40-50ish jenkeissä.
    Megaman X2 menee n. samaan hintaan.
    Pal versioista pitäisi saada pienemmän erän vuoksi kympin enemmän. Varmaan ohjekirjoineen ja paketteineen menevät senkin yli.
    - hopsan

Militaires Sans Frontieres Critis:n avatar
    Liittymispäivä
    20.5.2004
    Sijainti
    Suomi, Finland

Oletus

Nuo Nes ja Snes ajan pelit ovat arvokkaampia mitä itseltäni löytyy. Kyllähän nuo uusimmat nyky pelitkin maksavat pelistä riippuen hurjia summia, mutta vanhoissa peleissä rahallisen arvon lisäksi painaa minusta myös se tunne arvo, mitä ei voi rahassa mitata.

Soldier YoYo~Yoda:n avatar
    Liittymispäivä
    23.1.2003
    Sijainti
    tuolla jossain porin synkmetsissä
    Ikä
    27

Oletus

Terranigma - Enix ei julkaissut peliä usassa joten englanninkielinen pal versio pyörii +100€(loose)

Secret of mana, Donkey kong country 3.

Nessille varmaan kallis on toi duck tales 2:en ja mega man 6:en... tietysti kaikki mitä kyseisille konsoleille on jokseenki arvokkaita, kait ? Toisaalta tunne arvoa noissa joissakin on varmasti enemmän.

Pitänee vielä hommata toi usan snes tai adapteri ja Lufiat :p rahaa noihin tulee menemään mutta haluan haluan omaksi... tai ds käännös kiitos.
    Hermoraunio vuodesta 1990... kiitos nintendolle .

Tonberry fazerin sininen:n avatar
    Liittymispäivä
    26.6.2009
    Sijainti
    Riihimäki
    Ikä
    17

Oletus

Kaiketi SMRPG/FFVI/Chrono Triggeristä Cibinä ja minttinä SFC pari kybää kerättyä. Itsekkin menin maksamaan sen 20e kipale.

Oletus

Tällä hetkellä arvokkain pelini on Kingdom hearts 2, jos rahallisesti katsotaan. Maksoin aikoinaan siitä noin 60 euroa, mutta jos keräilijän silmistä katsotaan niin arvokkain olisi kenties Final Fantasy VIII ja Final Fantasy IX. Tunnearvoahan kaikilla peleillä on, koska suurin osa on itse ostettuja tai lahjaksi saatuja. Ja lahjathan ovat aina tärkeitä.

Veritas Riku:n avatar
    Liittymispäivä
    9.10.2003
    Sijainti
    Tre
    Ikä
    26

Oletus

Suikoden II.

About täysin iskemätön kappale, ohjekirja vain kadoksissa. Menin aikoinaan yhdestä kappaleesta luopumaan pilkkahintaan, toista kertaa en samaa virhettä tee.

Foot Soldier Demooni:n avatar
    Liittymispäivä
    23.7.2004
    Sijainti
    Turku
    Ikä
    23

Oletus

Ei näihin koskaan sen enempää ole huomiota kiinnittänyt saatika aiheeseen tutustunut, mutta mututuntumalta...

Ehrgeiz (PSX)
    Gitaroo Man (PS2)
    Legend of Dragoon (PSX, lähes iskemätön)
    Mega Man X4 (PC, iso wanha pahvikotelo)
    Tombi! & Tombi! 2 (PSX)
    Vagrant Story (PSX)

Kotoa löytyy Bard's Tale (C64) laatikkoineen ja kaikkine härpäkkeineen, kai siitäkin pari markkaa nykyään saisi.

Bomb Maqui:n avatar
    Liittymispäivä
    28.10.2010
    Ikä
    20
    Blogimerkinnät
    4

Oletus no siis

noh mulla on toimiva nintendo 64 ja siihen:

pokemon yellow(gbc)
    super mario (n64)
    pokemon stadium (n64)