+ Vastaa ketjuun
Sivu 5 13:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 34567 ... ViimeinenViimeinen
Näkyvissä tulokset 61 - 75. Tuloksia yhteensä 194.

Ketju: FFXIV Pelaajalista

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Digirotta Katso viesti
    ["Jee, kahvia ja expaa!", "Jee, ninjaloottia!" "Jee, söpö Dodo!
    ^^; Vähän luulen että sokerit jää sit sulta pois, kun energiaa löytyy senkin eestä

Imp
    Liittymispäivä
    1.9.2010
    Sijainti
    Pihtipudas

Oletus

jos me kaikki mennään kashuan servuun niin mistä me tavotetaan toisemme? sitä vaan mietin, kun kaikki ei tiedä edes minkä nimisen hahmon ne tekee.

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut sonic66 Katso viesti
    jos me kaikki mennään kashuan servuun niin mistä me tavotetaan toisemme? sitä vaan mietin, kun kaikki ei tiedä edes minkä nimisen hahmon ne tekee.
    Eiköhän sitä porukkaa tavoita jahka sen linkshellin nyt saa pystyyn sinne, ja porukka (ainakin minä) päivittelee tänne sit niitä nimiä kunhan sellaisen nyt keksii.

Ja meh, nähtävästi saan aikaisintaan torstaina pelin käsiini. Puolenkuunpeleiltä tuli vastausta, että 22. päivä saavat vasta CEtä, joten vasta huomenna lähtee postiin. Noh, eipä tossa mitään kunhan tällä viikolla edes sen saisi, huonoja kokemuksia MMORPG starteista, joten pahoin pelkään että minun tuurilla loota tulee vasta ensi viikolla .

Oletus

Telicent älä huolehdi, soitin just Amazon UK:seen kun alko vituttaa tää toiminta. Ei oo vielkää lähetetty CE:t vaik tilasin jo hyvissä ajoin etukäteen. Mun account sanoo vieläki et "Dispatching soon..." ja muka pelin pitäs olla mun kädessä 22-23 pvä. Soitin myös suomen postiin ja kysyin että kauan Priority Expressissä menee. Ne sano 4 päivää , täst tulee viel aika kiivas taistelu.

Oletus

Play.com sanoi lähettäneensä CE:n eilen. Viimeksi kyseinen pulju sai maanantaina lähetetyn pelin keskiviikoksi lootaan. Toivomme samaa myös tällä kertaa. Huomiseen

Bite Bug
    Liittymispäivä
    31.7.2008
    Sijainti
    Tampere
    Ikä
    34

Oletus

Mulla tuli 17 tuntia sitten ilmo, et on CE lähteny matkaan Play.comista. Vähän ahdisti kyl toi "outside UK: 7-10 days"...

Oletus

Todella mielenkiintosta, Hyan sano kans että Playsta lähti jo tulemaan. Amazon UK:n mukaan ne lähti suomen aikaan jossain tässä illan paikkeilla, mutta sivu sanoo että 22.9 olis tosiaan "Delivery estimate". Mun enkun taidolla toi tarkottaa ihan sitä että se on mun kädes huomenna. Vaikee uskoa.

Oletus

Final Fantasy XIV:hän toimii samalla periaatteella kun FFXI toimi, eli samoilla servuilla pelaa koko maailma, vai mitä? Eli jos ostan pelin Jenkeistä, voin jatkaa pelaamista ihan normaalisti kun palaan Suomeen. Vähän mietityttää, että pitäisikö vaan ostaa toi Eurooppa-versio, jos ikinä tulisi ongelmia asian kanssa, Jenkeissä asun vain muutaman kuukauden. Tulis tosin halvemmaks maksaa kuukausimaksut dollareina, mut toisaalta, mistä sitä ikinä tietää miten valuuttakurssit menee tulevaisuudessa...

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Myurie Katso viesti
    Final Fantasy XIV:hän toimii samalla periaatteella kun FFXI toimi, eli samoilla servuilla pelaa koko maailma, vai mitä?
    Tähän osaan vastata että kyllä, mutta en ole tarkemmin perehtynyt voiko jenkkiversioo ostaa.

Oletus

Lainaus Alunperin kirjoittanut Exodus666 Katso viesti
    Tervetuloa Editoithan postiisi kavereidesi nimet (tai teet uuden postin) ja tiedot mitä haluat sivuille. Voit vaikka laittaa samaan postiin kaikki, ellei kaikki kaverisi halua erikseen postaa omia tietojaan, mikä onnistuu myös.
    Joo kiitoksia vaan. Ja ilmoitan omani jahka keksin jonkun viisaan piakkoin, kiirehän tässä jo tulee. Luultavasti päädyn johonki todella epäoriginaaliin, tyyliin "Taisai Jin", kun on aina ollut hieman hankaluuksia mitä nimien keksimiseen tulee. Voisihan sen tietysti ottaa eräänlaisena kunnioituksena FFXI:n kenties turhinta NM:ää kohtaan.

Muidenkaan nimistä ei ole vielä varmuutta, mutta eiköhän ne viimeistään silloin selviä kun törmäillään ensimmäisiä kertoja Kashuanilla.

Ja vpd.fi lähetti paketin tänään kuten lupasikin ja mikäli lafkan aiemmasta toiminnasta ei poiketa nytkään, olettaisin, että paketti on perillä huomenissa.

Oletus

Pitäisiköhän alkaa keskustelemaan shellin nimestä? Ei kai sillä loppujen lopuksi niin väliä ole, kunhan se ei ole mikään "jarruraita" tai vastaava. Joku joka menee sisään early accessilla, voisi varmaan käydä hakemassa sen ja jakaa sen niin, että jokaisessa aloituskaupungissa olisi edes joku, joka voi aina antaa säkin uudelle jäsenelle, sitä mukaa kun porukka pelinsä saavat.

Joku postaa sitten tänne kun saa sen pystyyn, ettei tule luotua useita shellejä. Shellit maksaa rahaa ja rahalla pääsee. Sitä ei voi olla liikaa, mutta sillä voi mennä liian kauas. Sitten eksyy, eikä tiedä mihin mennä. Tulee kotikaupunkia ikävä, ja pääsee itku. Itku pitkästä ilosta ja pieru pitkästä naurusta. Pimeys yllättää pierun lailla. Sitten sieltä pimeydestä tulee kaiken maailman dodoja ja goobbueita, eikä sitten ole ollenkaan kivaa kun joutuu pylly kipeänä spawnaamaan raatonsa takaisin lähimmälle aerythelle. Sitten kaikki ihmiset siellä nauravat ja osoittelevat likaisilla sormillaan, kun jani-petteri from Finland ei osaa suunnistaa. Se ei ole kivaa. Juuei.

Heitelkää postauksienne yhteydessä ehdotuksia. Itse haluaisin palan kotimaisuutta heijastavan nimestä, esim. vaikka [Saunamajurit] tai [Finland's Finest].

Ventinkäytöstä porukka mainitsikin jo. Jos käyttäjiä riittää ja homma näyttää aktiiviselta, olen ainakin itse valmis maksamaan osani venttiserveristä, jos sellainen hankitaan.

VPD lähetti tiistaina myös meikäläiselle CE:n, vaikka vasta sunnuntaina jätin tilauksen sisään. Hetken ehdin jo epäröidä, että jäisin ilman. Tulee maailman pisin keskiviikko töissä.

Oletus

Mitä shellin nimeen tulee, laittakaa ihmeessä ehdotuksia tulemaan. Itse kannatan nimeen sanan Finland tai Suomi liittämistä, kun se on asian ydin tässä.
    First, the linkshell will have to be given a name. A linkshell’s name can be anywhere from 3 to 31 alphanumeric characters long. Spaces cannot be used at the beginning or end of the name, or in succession.
    Muutamat täällä tilasivat myös tuon normiversion, ja jotkut ei välttämättä saa peliä aikasin, kuten ehkä minä. Eli yleisenä vinkkelinä kaikille, että aloittakaa ihan rauhassa omaan tahtiin ja lisäilkää toisia friendlistiin. En tiedä onko release versiossa vieläkään search funktiota, joten kannattaa ihan /tell:illä kokeilla etusivulla olevista nimistä. Haen shellin kun ehdin / on rahaa, kun se vissiin jotain maksaa.

Tuo ventti nyt ei paljoa maksa, katotaan sitä hommaa sen jälkeen kun ollaan saatu pearlit kaikille.
    Viimeksi muokannut Exodus666 : 22.9.2010 klo 0:22:59

Oletus

VPD:stä kanssa lähtenyt paketti ja eilen illalla Itellan lajittelukeskukseen mennyt. Kerkiääkö se Tampereelle täksi päiväksi on vielä epäselvää.

Meidän Odinin linkshell on Lahjattomat ja sen perustan joka tapauksessa hetimmiten kun siihen on rahat/löydän NPC:n. Käsittääkseni useampaa linkshelliä voi samallalailla käyttää kuin FFXI:ssäkin. Mikäli ei, niin sitten odotan tätä "virallista".

Voin tietysti jakaa tätä shelliä alkuun jos ei tätä "virallista" perusteta ennenkö Exodus666 pääsee peliin.

Edit: Meidän nimi on tarkotuksella sarkastisesti tehty, koska elitismi on perseestä. En haluaisi missään nimessä LS:n nimen olevan "Finlands Finest" tyylinen.
    Viimeksi muokannut Karny : 22.9.2010 klo 9:40:33

Oletus

Samapa tuo, kunhan saadaan kaikki halukkaat saman katon alle, ja porukka pysyy suomenkielentaitoisena. Lahjattomissa on kyllä hauska soundi ^^;

Oletus

Lahjattomat kuulostaa kyllä aivan loistavalta.

Itsekin olen tuollaista OLEMME SUOMESTA-tyyppistä nimeä vastaan, sorry hjuumorilla pojjaat

+ Vastaa ketjuun

Kirjoitussäännöt

• Et voi aloittaa uusia ketjuja
  • Et voi kirjoittaa vastauksia
  • Et voi lisätä liitteitä
  • Et voi muokata viestejäsi
  • BB-koodi on käytössä
  • Hymiöt ovat käytössä
  • [IMG] koodi on käytössä
  • HTML-koodi on poissa käytöstä